Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2024, 09:49   #28121
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp: dat scenario heeft zich drie dagen na elkaar afgespeeld. Dat doet bij mij toch wel vragen rijzen. Hebben die jonge macho’s dat meisje dan met geweld naar dat bosje gesleept of is zij vrijwillig meegestapt???
Ik hoop dat je een kind van 14 jaar niet verantwoordelijk wilt stellen voor haar gedrag onder druk.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 10:31   #28122
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp: dat scenario heeft zich drie dagen na elkaar afgespeeld. Dat doet bij mij toch wel vragen rijzen. Hebben die jonge macho’s dat meisje dan met geweld naar dat bosje gesleept of is zij vrijwillig meegestapt???
Blijkbaar is alles gefilmd geweest, kan wel een drukkingsmiddel zijn om ze daar drie dagen mee af te dreigen, "je komt of we zetten alles online" een naïef kind loopt daar snel in hoor.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 16:24   #28123
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp: dat scenario heeft zich drie dagen na elkaar afgespeeld. Dat doet bij mij toch wel vragen rijzen. Hebben die jonge macho’s dat meisje dan met geweld naar dat bosje gesleept of is zij vrijwillig meegestapt???
Jezelf vragen stellen bij de handelswijze van het slachtoffer van een extreme groepsverkrachting. Je moest beschaamd zijn
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 16:33   #28124
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jezelf vragen stellen bij de handelswijze van het slachtoffer van een extreme groepsverkrachting. Je moest beschaamd zijn
Dit!
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 16:50   #28125
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
In een wijk vergeven door import krapuul, wa gaat de q nu uit zijn mouw schudden.



https://www.hln.be/kortrijk/meisje-v...iten~a928c8cb/

Citaat:
Machtsgreep van vriendje
Gedesillusioneerd keert het slachtoffer na de groepsverkrachting terug naar huis. Maar het meisje, dat als kwetsbaar wordt beschouwd, zou in de machtsgreep van haar vriendje twee en vier dagen later nog eens seksueel worden misbruikt door dezelfde jongens in hetzelfde gebied. Opniéuw wordt het slachtoffer verkracht, opniéuw worden de wanpraktijken deels gefilmd.

Dagenlang draagt het meisje het misbruik alleen met zich mee, uit schaamte. Met haar verhaal lijkt ze in eerste instantie nergens heen te kunnen. Tot ze uiteindelijk tóch naar de politie stapt. Op 25 april, ruim twee weken na de feiten, kan de politie uiteindelijk alle verdachten oppakken. Dat gebeurde onder meer op basis van filmbeelden die door enkele jongeren werden gemaakt op de plaats van de feiten. Volgens onze informatie zijn alle daders jongens van Noord-Afrikaanse of Somalische afkomst.
https://www.hln.be/kortrijk/groepsve...lles~a7e23125/

Waar blijven dalibor & pandbeertje & everytime & Dadeemelee,
& consoorten met hun uitvluchten................
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 16:56   #28126
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
In een wijk vergeven door import krapuul, wa gaat de q nu uit zijn mouw schudden.



https://www.hln.be/kortrijk/meisje-v...iten~a928c8cb/
Citaat:
Crapuleus
Klopt dat? Uit cijfers van de politiezone Vlas (Kortrijk-Kuurne-Lendelede) blijkt dat het aantal verkrachtingen schommelt: 21 in 2019, 18 in 2020, 29 in 2021, 38 in 2022 en 27 in 2023. Maar als je het over vijf jaar bekijkt, is er inderdaad een stijgende trend. Het gaat in deze cijfers voor alle duidelijkheid over alle vormen van verkrachtingen, niet enkel over groepsverkrachtingen. “Je kan er weinig uit concluderen, want er zijn ook verkrachtingen binnen een (ex-)relatie”, zegt burgemeester Vincent Van Quickenborne (Open Vld, Team Burgemeester), die als vader van drie jonge kinderen zeer zwaar onder de indruk is van de feiten.
https://www.hln.be/kortrijk/hoe-on-v...en-u~a2f4fe25/

De politieke hoer heeft gesproken, schaamte kent die vent niet.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 17:31   #28127
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.172
Standaard

Misschien kan die influencer Acid ook eens achter de namen gaan van deze jongens en publiekelijk maken.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 17:46   #28128
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jezelf vragen stellen bij de handelswijze van het slachtoffer van een extreme groepsverkrachting. Je moest beschaamd zijn
Ik zie niet waarom ik zou moeten beschaamd zijn omdat ik mijzelf een vraag stel waarvan ik hoop dat er ergens een verklaring kan gegeven worden. De reden voor die vraag is heel eenvoudig: hoe is dat kunnen doorgaan gedurende drie dagen. Dat is de vraag. Mag het even???
Er is volstrekt geen reden om op die vraag zo hysterisch te reageren.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2024 om 17:59.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 17:49   #28129
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jezelf vragen stellen bij de handelswijze van het slachtoffer van een extreme groepsverkrachting. Je moest beschaamd zijn
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2024 om 17:53.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 18:11   #28130
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zie niet waarom ik zou moeten beschaamd zijn omdat ik mijzelf een vraag stel waarvan ik hoop dat er ergens een verklaring kan gegeven worden. De reden voor die vraag is heel eenvoudig: hoe is dat kunnen doorgaan gedurende drie dagen. Dat is de vraag. Mag het even???
Er is volstrekt geen reden om op die vraag zo hysterisch te reageren.

Een veertienjarig (14 !) meisje dat als kwetsbaar wordt beschouwd én zich bovendien in de machtsgreep van haar 'vriend' bevindt, beschikt nu eenmaal niet over de mogelijkheden van een volwassene zoals u of ik om zich te verdedigen/verweren.



Hoe zou U trouwens gereageerd hebben als u op veertienjarige leeftijd in de klauwen van een meedogenloos kreng terecht was gekomen?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 19:50   #28131
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Een veertienjarig (14 !) meisje dat als kwetsbaar wordt beschouwd én zich bovendien in de machtsgreep van haar 'vriend' bevindt, beschikt nu eenmaal niet over de mogelijkheden van een volwassene zoals u of ik om zich te verdedigen/verweren.



Hoe zou U trouwens gereageerd hebben als u op veertienjarige leeftijd in de klauwen van een meedogenloos kreng terecht was gekomen?

Kom, ik heb het begrepen, ik heb hier vandaag de boter opgevreten omdat ik mij afvraag hoe dat dergelijk misbruik drie dagen kon doorgaan. Blijkbaar interpreteren jullie dat onmiddellijk als "victim blaming". Erg...
Het zij zo...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2024 om 19:56.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 20:17   #28132
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom, ik heb het begrepen, ik heb hier vandaag de boter opgevreten omdat ik mij afvraag hoe dat dergelijk misbruik drie dagen kon doorgaan. Blijkbaar interpreteren jullie dat onmiddellijk als "victim blaming". Erg...
Het zij zo...
Nieks van aantrekken quercus, waarschijnlijk verkeerd begrepen, kan gebeuren bij zulke smerige gevallen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 20:33   #28133
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Nieks van aantrekken quercus, waarschijnlijk verkeerd begrepen, kan gebeuren bij zulke smerige gevallen.
Dat zijn de emoties en het geschreven woord waar intonatie en lichaamstaal afwezig zijn.

Laatst gewijzigd door Weyland : 9 mei 2024 om 20:33.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 21:11   #28134
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom, ik heb het begrepen, ik heb hier vandaag de boter opgevreten omdat ik mij afvraag hoe dat dergelijk misbruik drie dagen kon doorgaan. Blijkbaar interpreteren jullie dat onmiddellijk als "victim blaming". Erg...
Het zij zo...
Ik vraag me dat ook af. Hoe een meisje van 14 zich zo kan laten manipuleren dat het drie keer kan plaatsvinden. Dan scheelt er toch ook iets aan de relatie met de ouders en met de ouders op zich.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 22:04   #28135
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom, ik heb het begrepen, ik heb hier vandaag de boter opgevreten omdat ik mij afvraag hoe dat dergelijk misbruik drie dagen kon doorgaan. Blijkbaar interpreteren jullie dat onmiddellijk als "victim blaming". Erg...
Het zij zo...

Ik wil u geen boter doen vreten.

Ik probeerde een antwoord te geven op uw vraag.


Het heeft m.i. weinig zin ervan uit te gaan dat een meisje van veertien op zo'n situatie zal reageren als een volwassene.


Er zijn ten andere ook gevallen van volwassenen die jarenlang onder partnergeweld - eigenlijk een eufemistische term - gebukt gaan.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 9 mei 2024 om 22:05.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 22:17   #28136
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
https://www.hln.be/kortrijk/hoe-on-v...en-u~a2f4fe25/

De politieke hoer heeft gesproken, schaamte kent die vent niet.
Weet je, soms beseft dat politieke soort pas wat ze aangericht hebben als het hunzelf overkomt.

Politiekers zijn verantwoordelijk voor de massa-migratie, dat onderontwikkelden zonder enig normbesef uit achterlijke culturen en religieuze vrouwenhaters massaal ons land onveilig maken waardoor zelfs hun snotneuzen respectloos en willekeurig meisjes en vrouwen aanranden en verkrachten.

En dat blijft maar duren want er wordt nauwelijks gestraft, justitie stelt geen streng genoeg voorbeeld om af te schrikken door bijv. zulk crapuul met familie meteen en met veel vertoon eruit te gooien...
Maar.....quicky heeft zelf een zoon en twee dochtertjes...
Karma is een bitch...
Weet je, vroeger was er een drugsdealer die zeer agressief en zelfs aan kinderen zijn "produkten" opdrong...de flierfluiter trouwde, kreeg drie kinderen maar....karma haalde hem in....want zijn drie kinderen werden verslaafde junkies en toen besefte hij ook pas wat hij had aangericht als drugsdealer.....hij kon zijn verslaafde kinderen niet helpen en zijn onmacht, miserie en schuldgevoel was zo ondraaglijk dat hij uiteindelijk zelfmoord pleegde...

Boontje komt altijd om zn loontje, vroeg of laat.....het is enkel maar te hopen voor de dochtertjes van quicky, en ook de kinderen van de rest vd machthebbers, dat er strenger opgetreden wordt tegen deze verkrachtingen/aanrandingen voordat karma ook bij hun aan de deur komt kloppen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2024, 22:36   #28137
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.856
Standaard

Als we op karma moeten wachten….

Een harde vuist hebben we nodig.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 06:50   #28138
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom, ik heb het begrepen, ik heb hier vandaag de boter opgevreten omdat ik mij afvraag hoe dat dergelijk misbruik drie dagen kon doorgaan. Blijkbaar interpreteren jullie dat onmiddellijk als "victim blaming". Erg...
Het zij zo...
groepsdruk en schrik voor, ongetwijfeld hebben ze ook gedreigd dat filmke te verspreiden etc...

Uiteindelijk zal de pijn groter geworden zijn dan de schaamte en zal ze toch naar de politie gegaan zijn.

Vandaar, daders castreren en deporteren naar de heimat.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 06:55   #28139
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als we op karma moeten wachten….

Een harde vuist hebben we nodig.
Volledig akkoord.

Maar wie gaat die harde vuist maken?
De machthebbers willen zelfs geen vuist maken, ze hebben eigen volk tot vogelvrij wild verklaard voor migratie uitschot en minderjarige snotneuzen kunnen en mogen niet gestraft worden, zelfs niet als ze verkrachten of moorden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 07:06   #28140
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
groepsdruk en schrik voor, ongetwijfeld hebben ze ook gedreigd dat filmke te verspreiden etc...

Uiteindelijk zal de pijn groter geworden zijn dan de schaamte en zal ze toch naar de politie gegaan zijn.

Vandaar, daders castreren en deporteren naar de heimat.
Groepsdruk, ja, en de angst alleen al door intimidatie van 10 zwarte klootzakken tegen 1 meiske moet ook niet onderschat worden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be