Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 4 februari 2006, 17:03   #121
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Gewoon meer van hetzelfde: een handvol extremisten die betogen.
Dat schreef ik al.


Citaat:
Wat wou u hiermee bewijzen.
Ik wilde de lezers wijzen op een aantal andere slogans - zoals "Europe, take some lessons from 9/11".

Citaat:
Dat extremisten extremistische extremiteiten verkondigen?
Dat moslimextremisten dit soort plakkaten ronddragen verbaast mij niet - in Teheran of zo. Nieuw voor mij is dat zij blijkbaar al zo stevig in het zadel zitten in Londen dat ze hun mening over hun stadgenoten (Europe. You will pay. Demolition is on its way) open en bloot durven geven in een stad waar tientallen willekeurige, hardwerkende en eerzame burgers door personen met dezelfde ideologie zijn vermoord.

Opvallend is ook dat de Engelse regering niet opkomt voor de vrijheid van meningsuiting - alles tekenen dat Groot Brittannie in rap tempo aan het islamiseren is.

U mag dit een multiculturele verrijking vinden. Mij stemt dat niet optimistisch.

Laatst gewijzigd door rroloff : 4 februari 2006 om 17:06.
rroloff is offline  
Oud 4 februari 2006, 17:09   #122
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

-dubbel-

Laatst gewijzigd door rroloff : 4 februari 2006 om 17:09.
rroloff is offline  
Oud 4 februari 2006, 17:19   #123
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rroloff Bekijk bericht
Dat moslimextremisten dit soort plakkaten ronddragen verbaast mij niet - in Teheran of zo. Nieuw voor mij is dat zij blijkbaar al zo stevig in het zadel zitten in Londen dat ze hun mening over hun stadgenoten (Europe. You will pay. Demolition is on its way) open en bloot durven geven in een stad waar tientallen willekeurige, hardwerkende en eerzame burgers door personen met dezelfde ideologie zijn vermoord.

Opvallend is ook dat de Engelse regering niet opkomt voor de vrijheid van meningsuiting - alles tekenen dat Groot Brittannie in rap tempo aan het islamiseren is.
Het is niet omdat een clubje betoogt dat het "stevig in het zadel zit". Van waar haalt u die absurde gedachte?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rroloff Bekijk bericht
U mag dit een multiculturele verrijking vinden. Mij stemt dat niet optimistisch.
Waar zou ik zoiets laten blijken dan?
drosophila is offline  
Oud 4 februari 2006, 17:21   #124
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Op dezelfde plaats, beseffende dat de kans op een terugkeer naar de middeleeuwen geslonken is maar nog niet helemaal, want er zijn ook nog de fundamentalisten in de VS waar men beducht voor moet zijn. Hiermee geef ik al aan dat uw denkbeeld al niet klopt over mij, ik verafschuw ELKE godsdienstwaanzin 8)
Ik begrijp dat u niet alle extremistische waanzin TOUT COURT verafschuwt, want dan zou u uzelf moeten verafschuwen.
drosophila is offline  
Oud 4 februari 2006, 17:34   #125
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Het is niet omdat een clubje betoogt dat het "stevig in het zadel zit". Van waar haalt u die absurde gedachte?
Een club die luidkeels uiting geeft aan de hoop op doden onder mensen die om hen heen leven en werken nadat er al tientallen zijn vermoord doet dat niet als ze kwetsbaar is - dat is namelijk een niet-risicoloze bezigheid.

Citaat:
Waar zou ik zoiets laten blijken dan?
Ik zeg niet dat u dat laat blijken. Ik geef aan dat als dat uw mening zou zijn dat ik daar geen problemen mee heb.

Weet u wat? Ik vraag het u op de man af: vindt u de islamisering van West-Europa een verrijking?
rroloff is offline  
Oud 4 februari 2006, 20:36   #126
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik begrijp dat u niet alle extremistische waanzin TOUT COURT verafschuwt, want dan zou u uzelf moeten verafschuwen.
Kun je ook eens een voorbeeld geven of een posting van me waaruit je kunt concluderen dat ik 'extremistische waanzin' nastreef?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 5 februari 2006, 17:48   #127
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Kun je ook eens een voorbeeld geven of een posting van me waaruit je kunt concluderen dat ik 'extremistische waanzin' nastreef?
Dat u het niet verafschuwt, is duidelijk, anders zou u niet meedoen aan de bewuste veralgemening van extremistische scherpslijpers tot 'de moslims'. Kan je met een beetje slechte wil zelfs als 'nastreven' (uw woorden) beschouwen.
drosophila is offline  
Oud 5 februari 2006, 18:03   #128
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rroloff Bekijk bericht
Een club die luidkeels uiting geeft aan de hoop op doden onder mensen die om hen heen leven en werken nadat er al tientallen zijn vermoord doet dat niet als ze kwetsbaar is - dat is namelijk een niet-risicoloze bezigheid.
Die pipo's zijn niet echt onherkenbaar en ik veronderstel dat de Britten wel een staatsveiligheid hebben.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rroloff Bekijk bericht
Ik zeg niet dat u dat laat blijken. Ik geef aan dat als dat uw mening zou zijn dat ik daar geen problemen mee heb.

Weet u wat? Ik vraag het u op de man af: vindt u de islamisering van West-Europa een verrijking?
Vooralsnog is er niet zoiets als een "islamisering van West-Europa". Maar mocht die zich ooit voordoen, zou dat uiteraard geen verrijking zijn.
drosophila is offline  
Oud 5 februari 2006, 18:09   #129
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Vooralsnog is er niet zoiets als een "islamisering van West-Europa". Maar mocht die zich ooit voordoen, zou dat uiteraard geen verrijking zijn.
De moskees al eens gaan tellen ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 5 februari 2006, 18:21   #130
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

De denen zijn nu per ongeluk de voorvechters van de vrije meningsuiting geworden en ik vind dat ze onze steun verdienen. Gewoon de grondwet handhaven, rechte rug houden en geen slappe knieën vertonen.

Abu Jahjah heeft echter een punt: Als wij ons beroepen op vrijheid van meningsuiting terwijl we voor moslims gevoelige punten aankaarten moet het andersom ook mogelijk zijn. Zelfrefelectie is in deze niet verkeerd.

Ik besef dat mischien sommige van onze wetten (negationisme) eraan moeten en ik besef ook het gevaar van afschaffing ervan... Vrijheid van meningsuiting is echter een te groot goed om maar aan zijn lot over te laten.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 5 februari 2006, 18:26   #131
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De moskees al eens gaan tellen ?
In België zijn er een kleine 400 (Turkse, Marokkaanse, Bosnische en Pakistaanse samen). Waarom?
drosophila is offline  
Oud 5 februari 2006, 19:22   #132
Siegfried
Partijlid
 
Geregistreerd: 7 mei 2005
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
In België zijn er een kleine 400 (Turkse, Marokkaanse, Bosnische en Pakistaanse samen). Waarom?
Linkse extremistische trut, het zou me plezieren mocht jij volledig oprotten met je linkse nonsens, zoek werk en een vent, gefrustreerd zelfingenomen lichtgewicht!
Siegfried is offline  
Oud 5 februari 2006, 19:23   #133
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Spontaan protest tegen cartoon in Brussel
zo 05/02/06 - In Brussel heeft een duizendtal moslims betoogd tegen de spotprenten van de profeet Mohammed die in enkele Europese kranten zijn afgedrukt.
Politie
(foto VRT)

De manifestanten, vooral jongeren, trokken langs de kleine ring in de hoofdstad. Ze riepen slogans tegen de Deense cartoon.

De manifestanten hielden een tijdje halt aan het Meiserplein, wat voor hen het symbool van de media in ons land is.

De manifestatie was niet aangekondigd en niet toegestaan. De politie was niet massaal aanwezig, maar alles verliep rustig.
C uit W is offline  
Oud 5 februari 2006, 19:24   #134
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Siegfried Bekijk bericht
Linkse extremistische trut, het zou me plezieren mocht jij volledig oprotten met je linkse nonsens, zoek werk en een vent, gefrustreerd zelfingenomen lichtgewicht!
Ik weet zeker dat je Drosophila met je argumenten nu hebt overtuigd. Goed onderbouwd ook...
Hertog van Gelre is offline  
Oud 5 februari 2006, 21:16   #135
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Siegfried Bekijk bericht
Linkse extremistische trut, het zou me plezieren mocht jij volledig oprotten met je linkse nonsens, zoek werk en een vent, gefrustreerd zelfingenomen lichtgewicht!
Geeft je dat een fijn gevoel, m'n lieve jongen, zo lekker anoniem scheldwoordjes posten?
drosophila is offline  
Oud 5 februari 2006, 21:28   #136
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Geeft je dat een fijn gevoel, m'n lieve jongen, zo lekker anoniem scheldwoordjes posten?
Lagere klasse die Siegfried, moet je geen zorgen over maken, debiel blijven ze ....
AyneRand is offline  
Oud 5 februari 2006, 21:33   #137
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Lagere klasse die Siegfried, moet je geen zorgen over maken, debiel blijven ze ....
De enige zorgen die ik me maak: moet dat joch niet al lang in zijn bed liggen? 't Is al over half tien!
drosophila is offline  
Oud 5 februari 2006, 21:36   #138
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De enige zorgen die ik me maak: moet dat joch niet al lang in zijn bed liggen? 't Is al over half tien!
Serieuze ouders zouden zich die vraag toch moeten stellen.
AyneRand is offline  
Oud 6 februari 2006, 07:32   #139
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Siegfried Bekijk bericht
Linkse extremistische trut, het zou me plezieren mocht jij volledig oprotten met je linkse nonsens, zoek werk en een vent, gefrustreerd zelfingenomen lichtgewicht!
Ik zou het echt niet beter kunnen zeggen.
Wat een klasse!
puud is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be