Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: stemrecht op 26 mei
ik ga graag stemmen 17 80,95%
als ik ni moest ging ik niet 2 9,52%
anders 1 4,76%
nog anders 1 4,76%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2019, 19:58   #1
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard ga je graag stemmen ?

ga je graag ?
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 20:06   #2
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Heel graag.

Deze keer groen, over de hele lijn.

Niet dat ik akkoord ga met een heel deel van hun standpunten. Maar ik ben aan het leren van Fred, ik word ook hedonist: als ze winnen is het schadenfreude.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 20:10   #3
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ja ik ga graag stemmen.
Maar ik ben tegen stemplicht
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 20:20   #4
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Heel graag.

Deze keer groen, over de hele lijn.

Niet dat ik akkoord ga met een heel deel van hun standpunten. Maar ik ben aan het leren van Fred, ik word ook hedonist: als ze winnen is het schadenfreude.

Ik zou liever hebben dat se mijne kop gerust laten.
Echt kiezen kunnen we immers niet.
Wij moeten kiezen tussen voorgekauwde marionetten.
Op bijna iedere lijst staan kandidaten die mij niet liggen waardoor de inhoud van het lijstprogramma niet meer aan bod komt of van tel is.
Mochten er geen dikke profiteurs en sadisten mee parten dan lag het heel anders. Nu denk ik : "Mee hiel Antweerpe mor nie mee moa!"
Alleszins zal het niet voor een kwakzalver zijn uit mijn omgeving.
In het beste geval koop ik hen een bril zodat ze eindelijk willen zien wat er gebeurt in hun buurt waar ze zelf wonen.

Laatst gewijzigd door werkman : 23 februari 2019 om 20:25.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 20:39   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik zou liever hebben dat se mijne kop gerust laten.
Echt kiezen kunnen we immers niet.
Wij moeten kiezen tussen voorgekauwde marionetten.
Op bijna iedere lijst staan kandidaten die mij niet liggen waardoor de inhoud van het lijstprogramma niet meer aan bod komt of van tel is.
Mochten er geen dikke profiteurs en sadisten mee parten dan lag het heel anders. Nu denk ik : "Mee hiel Antweerpe mor nie mee moa!"
Alleszins zal het niet voor een kwakzalver zijn uit mijn omgeving.
In het beste geval koop ik hen een bril zodat ze eindelijk willen zien wat er gebeurt in hun buurt waar ze zelf wonen.
Willen ze dat wel zien of dekken ze dat liever toe?

Ik moet daar echt nog héél goed over nadenken voor wie ik eventueel zou kunnen kiezen want op huidig ogenblik slaagt er geen enkele partij zijn 'programma' aan bij mij.

Misschien geef ik mijn stem wel aan enkele schapen in de wei die hun geblaat is tenminste eerlijk zonder doekjes om.

Als ik voor een wei ment schapen voorbij loop blaat ik meestal een deuntje mee.

Dan zie je die beesten denken van: wat krijgt dien onnozele!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2019 om 20:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 21:25   #6
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Het probleem is het middeleeuws kies systeem! Kijk toen Zweedse Greta Thunberg en onze klimaatspijbelaars in het Europees parlement de puntjes op de “I” zetten was Jean-Claude Juncker reactie voor pers en TV en aaike over de kop zoals men doet in de kleuter klas.

En zo gaat het met ALLES!!!!!! Ze doen steeds hun zin om dat wij zo dom zijn hun steeds weer de volmacht te geven!!!!!

Jean-Claude Juncker en Co die zich jaren hebben ten dienste gesteld van de olie en auto lobby kunnen dat omdat ze weten zat ze verkozen werden met het middeleeuwse kiessysteem! 1 X kiezen om hen de almacht/ volmacht te geven voor jaren.

Mocht de bevolking in EU via referendum kunnen kiezen, wat dus beslissen is zou de Juncker’s en Co niet zo met onze centen kunnen de grote jan uithangen en lobby groepen waar ze het meest aan verdienen te vriend houden.

Dat is wat niet alleen geld voor de EU maar ook voor hier in België, Vlaanderen. 1 X kiezen om hen de almacht/ volmacht te geven voor jaren.

Terwijl ze zelfs de moeite niet meer doen om hun beleid eerlijk en duidelijk aan de bevolking voor te stellen. Extreem links Agalev- Groen doet er alles aan om hun extreem links economisch plan te verbergen achter het groen charme offensief. Liegen, liegen, liegen...... plannen en afspraken al voor de verkiezing enz.. Waarom moeten wij gaan kiezen.... om hen toestemming te geven ons te misbruiken!!!!

Dus opnieuw:
Als ik het hier zo bekijk kiest men als supporter voor een voetbalploeg, praat men er over zoals aan de toog op café…..Voetbal is simplistisch sport en spelen, speelt men op een veld ……
1 X MOETEN gaan kiezen voor miljoenen onderwerpen en verzuchtingen….1 X MOETEN gaan kiezen voor Regio, land, EU om die goudhaantjes voor jaren tostemming te geven over ons de baas te spelen!!!! 1 X MOETEN gaan kiezen voor miljoenen onderwerpen en verzuchtingen >>> zonder rekening te houden met alle verschillende facetten van een samenleving, belachelijk gewoon.

Terwijl het echt democratisch anders kan: zie Zwitserland!!!
Kiezen voor en partij bepaald het leven, de levenssfeer tot zelfs de mogelijkheid om te mogen/kunnen overleven, zie links Venezuela waar hulpgoederen geweigerd worden door het extreme linke regime om aan de macht te blijven!

Net zoals hier Extreem links Agalaf-Groen manipulatief dictatoriaal weigert de kerncentrales te laten produceren die er zijn en voor minimum CO 2 zorgen, ons en de bedrijven liever zonder stroom zet dan het noodzakelijk te bevorderen! Even schandalig dan het weigeren van hulp goeden is ons de nodige energie ont nemen en ons te laten betalen voor gas die ze nadien dan weer willen afbreken. Welke lobby groep zit daar achter???? De Russen?????

Wij moeten nog steeds onder middeleeuwse dwang kiezen voor en partijen of personen die hen vertegenwoordigen. Om hen “opnieuw” toestemming te geven ons te bedriegen, misbruiken, uit te zuigen, enz. enz.

Ons nadien door hun stoottroepen, belangengroepen en bevoordeeld omgekocht kiesvee = de zuilen de les te laten spellen en alle andersdenkenden de mond te snoeren via pers en TV of door bevriende rechtbank implantaten enz..

Dat allemaal ten gevolge van 1 X kiezen om een allegaartje van steeds onduidelijker wordende stand punten, voor de verkiezing afgesproken samenwerkingen of boycot !!!

Wellicht komt er nu nieuw federaal dictatoriaal structuren bij zoals almacht milieu ministerie – almacht milieu politie- almacht milieu rechtbank met veel achterkamer werkzaamheden>>> waar bij almacht vergelijkbaar is met dat van de dictatoriaal almacht islam toestanden in islam landen!

De enige democratie die ik ken is de Zwitserse. Zelf beslissende deelstaten uiterste-minimum federaal en referendumkiezen met persoonlijke stem van op de werkvloer van de maatschappij

Zolang men dat middeleeuws politiek kies systeembedrog hier blijft aanbied vind ik dat er in dit land géén democratie is ondanks het verkiezing theater om het volk te sussen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 februari 2019 om 21:32.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 21:42   #7
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Dit is een stront enquete : niet zichtbaar wie op wat stemt, geen meerdere keuzes mogelijk, en zelfs prins Laurent is niet van de partij... Echt triestig, en politics.be onwaardig.


edit : en JA, ik ga graag stemmen !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 februari 2019 om 21:52.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 21:44   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is een stront enquete : niet zichtbaar wie op wat stemt, geen meerdere keuzes mogelijk, en zelfs prins Laurent is niet van de partij... Echt triestig, en politics.be onwaardig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 21:57   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.444
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

IK zou graag gaan stemmen op bekwame personen.
Nu moet ik mij aanbieden om te kunnen stemmen op corrupte eikel A, onbekwame sukkel B, huilebalk C en zakkenvullers van A tot Z².

En nadat ik een keuze heb gemaakt, wordt die toch compleet genegeerd en verdelen de partijen/politici de postjes zoals ze zelf willen
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2019, 22:04   #10
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is een stront enquete : niet zichtbaar wie op wat stemt, geen meerdere keuzes mogelijk, en zelfs prins Laurent is niet van de partij... Echt triestig, en politics.be onwaardig.


edit : en JA, ik ga graag stemmen !

En ik heb nog niet gestemd. Zal proberen goed na te denken
Maar ik zeg het nogmaals dat als anderen voorkauwen hoe er moet gestemd worden zal ik blijven dwars liggen.
Ik wil een systeem waarin je kunt kiezen voor welke smeerlap je niet wilt stemmen. En ik ken geen enkele lijst waarop dergelijke smeerlappen niet op de meest verkiesbare plaatsen staan. Spijtig voor de eventuele werkers die volgen maar de stemmen die zij aanbrengen; zeker mijn stem ; zullen ze niet gebruiken om een ondier in een pluchen zetel te bombarderen.
Nooit meer!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:09   #11
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard

wie gaat er graag stemmen ?
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 19:14   #12
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Het probleem is het middeleeuws kies systeem! Kijk toen Zweedse Greta Thunberg en onze klimaatspijbelaars in het Europees parlement de puntjes op de “I” zetten was Jean-Claude Juncker reactie voor pers en TV en aaike over de kop zoals men doet in de kleuter klas.

En zo gaat het met ALLES!!!!!! Ze doen steeds hun zin om dat wij zo dom zijn hun steeds weer de volmacht te geven!!!!!

Jean-Claude Juncker en Co die zich jaren hebben ten dienste gesteld van de olie en auto lobby kunnen dat omdat ze weten zat ze verkozen werden met het middeleeuwse kiessysteem! 1 X kiezen om hen de almacht/ volmacht te geven voor jaren.

Mocht de bevolking in EU via referendum kunnen kiezen, wat dus beslissen is zou de Juncker’s en Co niet zo met onze centen kunnen de grote jan uithangen en lobby groepen waar ze het meest aan verdienen te vriend houden.

Dat is wat niet alleen geld voor de EU maar ook voor hier in België, Vlaanderen. 1 X kiezen om hen de almacht/ volmacht te geven voor jaren.

Terwijl ze zelfs de moeite niet meer doen om hun beleid eerlijk en duidelijk aan de bevolking voor te stellen. Extreem links Agalev- Groen doet er alles aan om hun extreem links economisch plan te verbergen achter het groen charme offensief. Liegen, liegen, liegen...... plannen en afspraken al voor de verkiezing enz.. Waarom moeten wij gaan kiezen.... om hen toestemming te geven ons te misbruiken!!!!

Dus opnieuw:
Als ik het hier zo bekijk kiest men als supporter voor een voetbalploeg, praat men er over zoals aan de toog op café…..Voetbal is simplistisch sport en spelen, speelt men op een veld ……
1 X MOETEN gaan kiezen voor miljoenen onderwerpen en verzuchtingen….1 X MOETEN gaan kiezen voor Regio, land, EU om die goudhaantjes voor jaren tostemming te geven over ons de baas te spelen!!!! 1 X MOETEN gaan kiezen voor miljoenen onderwerpen en verzuchtingen >>> zonder rekening te houden met alle verschillende facetten van een samenleving, belachelijk gewoon.

Terwijl het echt democratisch anders kan: zie Zwitserland!!!
Kiezen voor en partij bepaald het leven, de levenssfeer tot zelfs de mogelijkheid om te mogen/kunnen overleven, zie links Venezuela waar hulpgoederen geweigerd worden door het extreme linke regime om aan de macht te blijven!

Net zoals hier Extreem links Agalaf-Groen manipulatief dictatoriaal weigert de kerncentrales te laten produceren die er zijn en voor minimum CO 2 zorgen, ons en de bedrijven liever zonder stroom zet dan het noodzakelijk te bevorderen! Even schandalig dan het weigeren van hulp goeden is ons de nodige energie ont nemen en ons te laten betalen voor gas die ze nadien dan weer willen afbreken. Welke lobby groep zit daar achter???? De Russen?????

Wij moeten nog steeds onder middeleeuwse dwang kiezen voor en partijen of personen die hen vertegenwoordigen. Om hen “opnieuw” toestemming te geven ons te bedriegen, misbruiken, uit te zuigen, enz. enz.

Ons nadien door hun stoottroepen, belangengroepen en bevoordeeld omgekocht kiesvee = de zuilen de les te laten spellen en alle andersdenkenden de mond te snoeren via pers en TV of door bevriende rechtbank implantaten enz..

Dat allemaal ten gevolge van 1 X kiezen om een allegaartje van steeds onduidelijker wordende stand punten, voor de verkiezing afgesproken samenwerkingen of boycot !!!

Wellicht komt er nu nieuw federaal dictatoriaal structuren bij zoals almacht milieu ministerie – almacht milieu politie- almacht milieu rechtbank met veel achterkamer werkzaamheden>>> waar bij almacht vergelijkbaar is met dat van de dictatoriaal almacht islam toestanden in islam landen!

De enige democratie die ik ken is de Zwitserse. Zelf beslissende deelstaten uiterste-minimum federaal en referendumkiezen met persoonlijke stem van op de werkvloer van de maatschappij

Zolang men dat middeleeuws politiek kies systeembedrog hier blijft aanbied vind ik dat er in dit land géén democratie is ondanks het verkiezing theater om het volk te sussen!
Nogmaals: als de groenen DE reden waren voor kernuitstap met 10% van de stemmen, waarom heeft de NVA dan zero op hun rekest met 32%?

Neeneen, paars deed vooral mee.
U vergeet dat een zeker Verhofstadt en een hoop sossen vooral iedereen zonnepanelen in de strot wou rammen. De naïeve groenen waren ideale springplank. Het idee dat nu "de groenen" de grote terroristen zijn - als ware het joden in een maagdelijk Duitsland - is een smoesje om het momentum van de dag weg te lachen. Groenen zijn naïeve believers. Niet meer dan dat. Het momentum daarentegen dwingt zelfs de almachtige NVA om in allerijl conferenties te houden omtrent klimaat.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2019 om 19:19.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 20:52   #13
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Nogmaals: als de groenen DE reden waren voor kernuitstap met 10% van de stemmen, waarom heeft de NVA dan zero op hun rekest met 32%?

Neeneen, paars deed vooral mee.
U vergeet dat een zeker Verhofstadt en een hoop sossen vooral iedereen zonnepanelen in de strot wou rammen. De naïeve groenen waren ideale springplank. Het idee dat nu "de groenen" de grote terroristen zijn - als ware het joden in een maagdelijk Duitsland - is een smoesje om het momentum van de dag weg te lachen. Groenen zijn naïeve believers. Niet meer dan dat. Het momentum daarentegen dwingt zelfs de almachtige NVA om in allerijl conferenties te houden omtrent klimaat.
1 X kiezen om hen op middeleeuwse wijze volmacht te geven …… ???graag kiezen, voor wat ????

De jongeren willen dat de wetenschap = de bedrijven investeren in de toekomst. Dat de bedrijven net zoals tijdens WO II met compleet nieuwe producten aankomt draven.

De jeugd eisen dat de regeringen, de EU bedrijven aansporen om te ontwikkelen met een hoog dringendheid van oorlog situatie om te overleven!!!!!!!

en niet dat de politiek het leven stillegt!!!

Nieuwe producten die onze huidige levenssfeer, gebruik mogelijkheden evenaren en zelfs verbeteren werkend op milieu vriendelijk productie en gebruik. De jeugd vraagt echt niet naar en maatschappij in geitenwollen sokken

Extreem links Agalev-groen-Ecolo is zeker géén naïeve believers klub!!

Extreem links Agalev-groen-Ecolo weten dat in België hun economische aanpak voorstellen niet geliefd zijn, en zeker in Vlaanderen niet. Daarom preken ze over het milieu om hun extreme economische aanpak te verbergen!!

Voorbeeld van hun streven: huizen krakers te Gent >> voorstel Extreem links Agalev-groen-Ecolo annexeer de leegstaande woningen om aan te bieden aan de krakers.

Wat moet met Dexia gebeuren >>> annexeer de bank om er terug een volledige staatsbank van te maken!

Minder de impact van de deelstaten, versterk federaal (!!politbureau!!)

Bestaande werkende kerncentrales die draaien en géén CO2 produceren het grootste probleem bij de opwarming van deze planeet zouden op dictatoriale wijze moeten sluiten.

Nog voor ooit bewezen word dat met andere toepassingen voldoende energie geleverd word aan de bedrijven en de privé om te functioneren zoals nu. Doet mij denken aan het dictatoriaal weigeren van de hulpgoederen in onder de knoet zittend extreem linkse Venezuela!!!!

Wellke lobby bende volgt Groen >>> de russen voor Gas >>> Gas sentrales die CO2 produseren!!!

Neen Extreem links Agalev-groen-Ecolo is zeker niet naïeve milieu believer.

Ze doen het zelfde als Erdogan >>> ze gebruiken/misbruiken de democratie tot ze hun doel bereikt hebben, de macht hebben om het land onder dictatuur te plaatsen wellicht via almacht federaal milieu ministerie, almacht milieu politie, almacht milieu rechtbank sjoemel zoals islam ministerie, almacht islam politie, almacht islam rechtbank of KGB, Stasie, Erdogan repressie , venezulaanse leger = idem Noord Korea!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 februari 2019 om 20:55.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:30   #14
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

[quote=epicurist_dirk;8946560]1 X kiezen om hen op middeleeuwse wijze volmacht te geven …… ???graag kiezen, voor wat ????
...
...
De jongeren willen dat de wetenschap = de bedrijven investeren in de toekomst. Dat de bedrijven net zoals tijdens WO II met compleet nieuwe producten aankomt draven.

De jeugd eisen dat de regeringen, de EU bedrijven aansporen om te ontwikkelen met een hoog dringendheid van oorlog situatie om te overleven!!!!!!!

...
...

De jonge mensen willen hetzelfde als de Franse politicus D. Batho: "Ecologische politiek is een INVESTERING, vergelijkbaar met een financiële oorlogsinspanning".
Reeds 20 middenveldorganisaties sluiten zich aan bij "Rise for Climate" & Greenpeace.

Laatst gewijzigd door Boduo : 25 februari 2019 om 09:31.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:34   #15
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Als het goed weer is.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:40   #16
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Als het goed weer is.
Reeds 20 middenveldorganisaties sluiten zich aan bij de klimaatbetogingen...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:41   #17
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Reeds 20 middenveldorganisaties sluiten zich aan bij de klimaatbetogingen...


dat enthousiasme van jou is zo aandoenlijk!!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:42   #18
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Ik ga heel graag stemmen. Wel ben ik van mening dat de stemplicht moet worden afgeschaft.

Wat ik nog liever doe dan stemmen is de hele zondagmiddag en -avond kijken naar de binnenkomende grafiekjes.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 25 februari 2019 om 09:42.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:45   #19
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht


dat enthousiasme van jou is zo aandoenlijk!!
Enthousiasme doet leven
zei Goethe.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2019, 09:47   #20
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Al naargelang mijn humeur op dat moment.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be