Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2024, 21:10   #81
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Maar ik stelde mij eerder de vraag dat ik ervan verschiet dat iedereen zomaan de kennis en de kunde heeft om boeken te beginnen schrijven?
Er is een verschil tussen een boek schrijven om iets dat van uw lever moet in uit te leggen (ik denk dat iedereen met een beetje niveau dat kan), en een LITERAIR WERK schrijven. Dat laatste is niet voor iedereen weggelegd.

Kijk, ik heb ook een boek over kernenergie geschreven, en ik heb enkele boeken in het Frans geschreven over wiskunde en natuurkunde onderwijs. Ik denk dat ik daarin wel dingen uitleg, met meer of minder kunde.
Ik ben totaal onbekwaam om een literair werk te schrijven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 21:16   #82
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat die doop een verschrikkelijk verkeerde afloop kende daar is iedereen het wel met eens dacht ik.

Maar ik stelde mij eerder de vraag dat ik ervan verschiet dat iedereen zomaan de kennis en de kunde heeft om boeken te beginnen schrijven?
Zoals ik me de vraag stel of moeder Sanda zelf die brief heeft geschreven om de zaak te laten rusten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 21:28   #83
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is een verschil tussen een boek schrijven om iets dat van uw lever moet in uit te leggen (ik denk dat iedereen met een beetje niveau dat kan), en een LITERAIR WERK schrijven. Dat laatste is niet voor iedereen weggelegd.

Kijk, ik heb ook een boek over kernenergie geschreven, en ik heb enkele boeken in het Frans geschreven over wiskunde en natuurkunde onderwijs. Ik denk dat ik daarin wel dingen uitleg, met meer of minder kunde.
Ik ben totaal onbekwaam om een literair werk te schrijven.
U heeft dat perfect verwoord, er is verschil.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 21:34   #84
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Het is wraakroepend hoe die gasten er onderuit zijn gekomen. Pakweg in de VS om een neger in groep te vermoorden hadden ze een zware zoniet levenslange gevangenisstraf gekregen en liepen nu ergens op Rikers Island, ed, met een uitgerokken anus rond.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 februari 2024 om 21:35.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 21:43   #85
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is wraakroepend hoe die gasten er onderuit zijn gekomen. Pakweg in de VS om een neger in groep te vermoorden hadden ze een zware zoniet levenslange gevangenisstraf gekregen en liepen nu ergens op Rikers Island, ed, met een uitgerokken anus rond.
Die neger is met open ogen meegegaan in het walgelijk spelletje om bij de club te horen. Niks moord aan.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 15:09   #86
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die neger is met open ogen meegegaan in het walgelijk spelletje om bij de club te horen. Niks moord aan.
Het probleem is dat men hem niet exact had op de hoogte gesteld van het vergiftigingsprotocol, en dat eens men eraan begonnen was, hij gedrogeerd was en dus niet meer over zijn vrije wil beschikte he. En de vrijwilligheid was gebaseerd op het lidmaatschap om belangrijke mensen te leren kennen en DUS bijvoorbeeld later vrijstellingen te krijgen van het gerecht als je misdaden begaat en zo he.

Zeggen aan een jongedame dat ze "een glaasje moet komen drinken als ze promotie wil", haar zat voeren en haar verkrachten, is verkrachting he. 't is niet omdat ze initieel met een sociale druk van voordeel vrijwillig meeging dat nadien alles gepermitteerd is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 15:12   #87
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het probleem is dat men hem niet exact had op de hoogte gesteld van het vergiftigingsprotocol, en dat eens men eraan begonnen was, hij gedrogeerd was en dus niet meer over zijn vrije wil beschikte he. En de vrijwilligheid was gebaseerd op het lidmaatschap om belangrijke mensen te leren kennen en DUS bijvoorbeeld later vrijstellingen te krijgen van het gerecht als je misdaden begaat en zo he.

Zeggen aan een jongedame dat ze "een glaasje moet komen drinken als ze promotie wil", haar zat voeren en haar verkrachten, is verkrachting he. 't is niet omdat ze initieel met een sociale druk van voordeel vrijwillig meeging dat nadien alles gepermitteerd is.
Bron ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 16:00   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Bron ??
Wiki en de feiten

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sanda_Dia

Citaat:
Sanda Dia, zoon van een Senegalese vader en een Belgische moeder,[2] was derdejaars student aan de KU Leuven, toen hij zich wilde aansluiten bij studentenclub Reuzegom. De club stond erom bekend voornamelijk te bestaan uit blanke jongens uit de Antwerpse elite, waarvan de oud-leden belangrijke posities in de maatschappij bekleedden.[3] Door zich bij de club aan te sluiten, hoopte hij een netwerk te treffen dat hem zou helpen in zijn carrière.
Dat leden van de club een voordeel positie hebben bij het gerecht is door deze zaak zelf aangetoond

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 februari 2024 om 16:05.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 16:08   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Nu, let op, ik ben te vinden voor de vrijheid om negers vrijwillig te mogen vergiftigen he, mij niet verkeerd begrijpen !

Maar ik ben nog meer voor de vrijheid om dat openbaar te maken en om mensen die zoiets stuitend vinden, dat laten te zeggen, en de varkens van dienst aan te duiden.

Wat niet gaat is in het geniep negers willen vergiftigen, en doen alsof men haas heet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 16:13   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nu, let op, ik ben te vinden voor de vrijheid om negers vrijwillig te mogen vergiftigen he, mij niet verkeerd begrijpen !

Maar ik ben nog meer voor de vrijheid om dat openbaar te maken en om mensen die zoiets stuitend vinden, dat laten te zeggen, en de varkens van dienst aan te duiden.

Wat niet gaat is in het geniep negers willen vergiftigen, en doen alsof men haas heet.
Net dat hebben we zien gebeuren, onder de bescherming van de Belgische justitie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 16:16   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Net dat hebben we zien gebeuren, onder de bescherming van de Belgische justitie.
Ik bedoelde: wat niet keurig is, he Niet wat de realiteit is, inderdaad, dat hebben we gezien.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2024, 19:06   #92
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is een verschil tussen een boek schrijven om iets dat van uw lever moet in uit te leggen (ik denk dat iedereen met een beetje niveau dat kan), en een LITERAIR WERK schrijven. Dat laatste is niet voor iedereen weggelegd.

Kijk, ik heb ook een boek over kernenergie geschreven, en ik heb enkele boeken in het Frans geschreven over wiskunde en natuurkunde onderwijs. Ik denk dat ik daarin wel dingen uitleg, met meer of minder kunde.
Ik ben totaal onbekwaam om een literair werk te schrijven.
Misschien eens een literair werk schrijven over uw posities betreffende genocide en de ecologische voetafdruk?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 11:52   #93
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Misschien eens een literair werk schrijven over uw posities betreffende genocide en de ecologische voetafdruk?

Ik zou dat graag doen, maar nadien ga ik problemen krijgen met al die groepies he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 14:29   #94
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is wraakroepend hoe die gasten er onderuit zijn gekomen. Pakweg in de VS om een neger in groep te vermoorden hadden ze een zware zoniet levenslange gevangenisstraf gekregen en liepen nu ergens op Rikers Island, ed, met een uitgerokken anus rond.
Complete onzin. Voor Involuntary manslaughter krijg je in de VS ook geen levenslang. In Belgie kan je daar maximaal 5 jaar voor krijgen, in de VS 6.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 16:04   #95
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zou dat graag doen, maar nadien ga ik problemen krijgen met al die groepies he
Als ge het woke verpakt, zou het nog kunnen lukken
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 17:37   #96
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Complete onzin. Voor Involuntary manslaughter krijg je in de VS ook geen levenslang. In Belgie kan je daar maximaal 5 jaar voor krijgen, in de VS 6.
Iemand volgieten met gevaarlijke hoeveelheden zware alcohol en visolie en lange tijd laten onderkoelen in ijskoud water is moord. Dat is niet involuntary.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 18:11   #97
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.850
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Iemand volgieten met gevaarlijke hoeveelheden zware alcohol en visolie en lange tijd laten onderkoelen in ijskoud water is moord. Dat is niet involuntary.
Je kan mij een zeur noemen maar nog maar eens wordt het echte probleem niet bij naam vernoemt. Alcohol is zware verslavende harddrug en zolang we dat liever niet Willen weten noch horen en het gebruik ervan minimaliseren tot zelfs promoten zal er nog heel veel ellende gebeuren. Doe uw gazet maar eens open
Maar mij niet gelaten dat ze op festivals maar met man macht en hondjes blijven speuren naar wat kwasten die een grammetje wiet op zak hebben

Santé

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 februari 2024 om 18:12.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2024, 18:37   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Als ge het woke verpakt, zou het nog kunnen lukken
Ik zal mij laten bijstaan door chatgpt
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be