Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 2 februari 2006, 20:03   #1
Leviathan
Provinciaal Statenlid
 
Leviathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juli 2003
Berichten: 677
Standaard Abou Jahjah over Denemarken

Eersteklas onruststoker Dyab Abou Jahjah laat nog eens van zich horen. Dit is wat hij op Indymedia publiceerde over de affaire met de cartoons over zijn imitatieprofeet:

Citaat:
Toen ik voor het eerst van de cartoons, gepubliceerd in Denemarken en Noorwegen, vernam die de profeet Mohammed uitbeelden, dacht ik eerlijk gezegd dat het onderwerp geen discussie waard is.
Dit hele cartoon verhaal is duidelijk een goedkope poging om moslims te choqueren, wat controverse te bekomen en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen. Moslim-pesten is vandaag de dag de beste manier om te scoren, of het nu economisch is of politiek. Gegarandeerd prijs!
In deze is het dan ook niet het debat over vrijheid van meningsuiting dat me interesseert. Immers, ook ik ben er hier van overtuigd dat ieder van ons in staat moet zijn om wat dan ook te kunnen zeggen en publiceren. Ik geloof niet in taboes en ik geloof niet dat er iets boven de menselijke vrijheid staat. Ik weet dat de meeste Arabieren en moslims het met me oneens zullen zijn. Maar dit stoort me dan ook niet, wat me wel degelijk tegensteekt is dat Europeanen niet beseffen dat ook zij het niet eens zijn met mij.
Europeanen denken dat de vrijheid van meningsuiting gegarandeerd is in het Westen en dat ze deze verworvenheid ten allen prijze moeten verdedigen tegen de islamitische druk. Dit is een overtuiging die breed verkondigd en gedragen wordt door groepen over het heel politieke spectrum. De werkelijkheid levert ons, moslims, die temidden Europa leven een heel andere ervaring. Moslims en anderen kunnen in Europa vaak niet datgene zeggen wat ze op het hart ligt. Ze riskeren immers gearresteerd en vervolgd te worden indien ze dit toch aandurven. Moslims en andersgelovigen kunnen hun afgunst en misprijzen niet uiten m.b.t. homoseksualiteit. Ook kunnen moslims niet zeggen dat dit een ziekte is en een afwijking van de menselijke natuur zonder dat ze voor homofoob worden bestempeld. In Europa kan men geen vrij historisch onderzoek doen naar de 2de wereldoorlog en de holocaust om bijvoorbeeld in alle vrijheid een deviante mening van de dominerende dogmatische lijn te verkondigen. Elke poging hiertoe zal je onverbiddelijk de titel van revisionist, negationist, antisemiet en een gevangenisstraf opleveren.
Je hoeft zelfs niet zo ver te gaan. Ik ben benieuwd naar de reacties van deze kampioenen van de vrije meningsuiting in het geval dat een Deense krant enkele tekeningen zou publiceren van Joodse rabbijnen (of Mosjes bvb.) met een Joodse neus, de Davidster en hen afschrijft als gierige bankiers of een andere vorm van economische parasieten die het bloed uit de mensen zuigen verwijzend naar stereotiepen over Joden. Of een tekening van Koning David, met dezelfde typische Joodse kenmerken en trekken, samenzwerend met de andere Joodse profeten om de wereld te domineren, geïnspireerd door de protocollen van de wijzen van Zion.
Inderdaad, Arabieren zijn nijdig als je aan hun religieuze en nationale symbolen raakt, maar Europa heeft van politieke correctheid, de Holocaustcultus en Jodenaanbidding haar alternatieve religie gemaakt en is nog meer pisnijdig als je hieraan tornt.
Europeanen mogen hun vlag dan niet respecteren, ze mogen dan nog lachen met Jezus en Maria maar als je aan hen nieuwe religie raakt, zal je gebombardeerd worden met verontwaardiging om verder vervolgd te worden in de beste Europese inquisitie traditie.
Ik ben voor de absolute vrijheid van meningsuiting, overal! En daarom roep ik elke ziel onder de Arabieren op om: de Deense vlag te gebruiken als substituut voor toiletpapier en elke muur te bekladden met graffiti om al datgene wat Europa heilig verklaard te beschimpen: dansende rabbijnen op de karkassen van Palestijnse kinderen, Valse Gaskamers vanuit Hollywood in 1946 geïmporteerd met een approval stempel van Steven Spielberg erop, en aidsverspreidende janetten. Laten we samen de absolute vrijheid van meningsuiting verdedigen, zou dat geen nobele daad zijn?
Indymedia noemt zichzelf progressief en verdraagzaam, maar dit wordt er wel op getolereerd terwijl ieder artikel dat ook maar een klein beetje hun gelijk in twijfel trekt gecensureerd wordt. De maskers vallen voor de zoveelste keer af!
Ik stel het volgende voor: maak pamfletten en stickers van de beruchte cartoons en verspreid ze. Zorg dat ze overal in het straatbeeld verschijnen, vooral in de omgeving van moskeeën. Het wordt tijd dat we de Islam duidelijk maken dat wij hier baas zijn, zeggen wat we willen, voor niemand buigen en dat zij hun mond moeten houden of anders oprotten!
__________________

Leviathan is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:15   #2
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard Abou Jahjah over Denemarken

Eersteklas onruststoker Dyab Abou Jahjah laat nog eens van zich horen. Dit is wat hij op Indymedia publiceerde over de affaire met de cartoons over zijn imitatieprofeet :

Citaat:
Toen ik voor het eerst van de cartoons, gepubliceerd in Denemarken en Noorwegen, vernam die de profeet Mohammed uitbeelden, dacht ik eerlijk gezegd dat het onderwerp geen discussie waard is.
Dit hele cartoon verhaal is duidelijk een goedkope poging om moslims te choqueren, wat controverse te bekomen en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen. Moslim-pesten is vandaag de dag de beste manier om te scoren, of het nu economisch is of politiek. Gegarandeerd prijs!
In deze is het dan ook niet het debat over vrijheid van meningsuiting dat me interesseert. Immers, ook ik ben er hier van overtuigd dat ieder van ons in staat moet zijn om wat dan ook te kunnen zeggen en publiceren. Ik geloof niet in taboes en ik geloof niet dat er iets boven de menselijke vrijheid staat. Ik weet dat de meeste Arabieren en moslims het met me oneens zullen zijn. Maar dit stoort me dan ook niet, wat me wel degelijk tegensteekt is dat Europeanen niet beseffen dat ook zij het niet eens zijn met mij.
Europeanen denken dat de vrijheid van meningsuiting gegarandeerd is in het Westen en dat ze deze verworvenheid ten allen prijze moeten verdedigen tegen de islamitische druk. Dit is een overtuiging die breed verkondigd en gedragen wordt door groepen over het heel politieke spectrum. De werkelijkheid levert ons, moslims, die temidden Europa leven een heel andere ervaring. Moslims en anderen kunnen in Europa vaak niet datgene zeggen wat ze op het hart ligt. Ze riskeren immers gearresteerd en vervolgd te worden indien ze dit toch aandurven. Moslims en andersgelovigen kunnen hun afgunst en misprijzen niet uiten m.b.t. homoseksualiteit. Ook kunnen moslims niet zeggen dat dit een ziekte is en een afwijking van de menselijke natuur zonder dat ze voor homofoob worden bestempeld. In Europa kan men geen vrij historisch onderzoek doen naar de 2de wereldoorlog en de holocaust om bijvoorbeeld in alle vrijheid een deviante mening van de dominerende dogmatische lijn te verkondigen. Elke poging hiertoe zal je onverbiddelijk de titel van revisionist, negationist, antisemiet en een gevangenisstraf opleveren.
Je hoeft zelfs niet zo ver te gaan. Ik ben benieuwd naar de reacties van deze kampioenen van de vrije meningsuiting in het geval dat een Deense krant enkele tekeningen zou publiceren van Joodse rabbijnen (of Mosjes bvb.) met een Joodse neus, de Davidster en hen afschrijft als gierige bankiers of een andere vorm van economische parasieten die het bloed uit de mensen zuigen verwijzend naar stereotiepen over Joden. Of een tekening van Koning David, met dezelfde typische Joodse kenmerken en trekken, samenzwerend met de andere Joodse profeten om de wereld te domineren, geïnspireerd door de protocollen van de wijzen van Zion.
Inderdaad, Arabieren zijn nijdig als je aan hun religieuze en nationale symbolen raakt, maar Europa heeft van politieke correctheid, de Holocaustcultus en Jodenaanbidding haar alternatieve religie gemaakt en is nog meer pisnijdig als je hieraan tornt.
Europeanen mogen hun vlag dan niet respecteren, ze mogen dan nog lachen met Jezus en Maria maar als je aan hen nieuwe religie raakt, zal je gebombardeerd worden met verontwaardiging om verder vervolgd te worden in de beste Europese inquisitie traditie.
Ik ben voor de absolute vrijheid van meningsuiting, overal! En daarom roep ik elke ziel onder de Arabieren op om: de Deense vlag te gebruiken als substituut voor toiletpapier en elke muur te bekladden met graffiti om al datgene wat Europa heilig verklaard te beschimpen: dansende rabbijnen op de karkassen van Palestijnse kinderen, Valse Gaskamers vanuit Hollywood in 1946 geïmporteerd met een approval stempel van Steven Spielberg erop, en aidsverspreidende janetten. Laten we samen de absolute vrijheid van meningsuiting verdedigen, zou dat geen nobele daad zijn?
Indymedia noemt zichzelf progressief en verdraagzaam, maar dit wordt er wel getolereerd terwijl ieder artikel dat ook maar een klein beetje hun gelijk in twijfel trekt gecensureerd wordt. De maskers vallen voor de zoveelste keer af !

Ik stel het volgende voor : maak pamfletten en stickers van de beruchte cartoons en verspreid ze. Zorg dat ze overal in het straatbeeld verschijnen, vooral in de omgeving van moskeeën. Het wordt tijd dat we de Islam duidelijk maken dat wij hier baas zijn, zeggen wat we willen, voor niemand buigen en dat zij hun mond moeten houden of anders oprotten !
PAJOT is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:15   #3
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

bron : Leviathan, politicsinfo
PAJOT is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:23   #5
Vrijheid
Schepen
 
Vrijheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 495
Standaard

Abou Jahjah heeft hier overschot van gelijk, voor wat hij schrijft over onder meer (maar niet alleen) de politieke correctheid:
Citaat:
Europeanen mogen hun vlag dan niet respecteren, ze mogen dan nog lachen met Jezus en Maria maar als je aan hen nieuwe religie raakt, zal je gebombardeerd worden met verontwaardiging om verder vervolgd te worden in de beste Europese inquisitie traditie.

Laatst gewijzigd door Vrijheid : 2 februari 2006 om 21:25.
Vrijheid is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:23   #6
job
Minister-President
 
job's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 4.778
Standaard

Toen ik voor het eerst van de cartoons, gepubliceerd in Denemarken en Noorwegen, vernam die de profeet Mohammed uitbeelden, dacht ik eerlijk gezegd dat het onderwerp geen discussie waard is.




En laat ons het daarbij houden....




job is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:25   #7
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

inderdaad. Iedereen moet al datgene doen wat in zijn mogelijkheden ligt om ... ge weet wel wat ik bedoel.
PAJOT is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:28   #8
Vrijheid
Schepen
 
Vrijheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 495
Standaard

Maar gelukking overtreft de rede soms de verdwazing:

Citaat:
Blairs wet tegen zaaien religieuze haat verworpen

Londen Groot-Brittanie gaat het zaaien van religieuze haat door uitspraken of daden niet verbieden. Het Britse parlement heeft de plannen daartoe van premier Tony Blair verworpen. ...
(Metro)

Laatst gewijzigd door Vrijheid : 2 februari 2006 om 21:42.
Vrijheid is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:35   #9
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Denemarken en cartoens heeft toch al genoeg aandacht gekregen he(intenationale) politiek
tony46 is offline  
Oud 2 februari 2006, 21:41   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheid Bekijk bericht
Abou Jahjah heeft hier overschot van gelijk, voor wat hij schrijft over onder meer (maar niet alleen) de politieke correctheid:
Voor 100% mee eens.
De ene censuur ligt aan de basis van andere en steeds verder gaande.
Jahjah legt de vinger bal op de wonde.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 februari 2006 om 21:42.
Supe®Staaf is offline  
Oud 2 februari 2006, 22:38   #11
waarnemer
Burgemeester
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Berichten: 530
Standaard

Niet dat ik het er nu met eens ben, maar zoals meestal heeft hij ook verdedigbare argumenten. Een beetje kunstmatige constructie hier om een enkele beperking op te blazen tot een soort dictatuur. Of om een algemene afkeer te vergelijken met de gewelddadige bloedvergieten aan de andere kant.
Maar als het over Israel of de Joden gaat, slaat hij, zoals steeds, compleet door.
waarnemer is offline  
Oud 2 februari 2006, 22:39   #12
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

100% akkoord met Jah Jah
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 2 februari 2006, 22:52   #13
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Toen ik voor het eerst van de cartoons, gepubliceerd in Denemarken en Noorwegen, vernam die de profeet Mohammed uitbeelden, dacht ik eerlijk gezegd dat het onderwerp geen discussie waard is.

Ik ook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Dit hele cartoon verhaal is duidelijk een goedkope poging om moslims te choqueren, wat controverse te bekomen en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen. Moslim-pesten is vandaag de dag de beste manier om te scoren, of het nu economisch is of politiek. Gegarandeerd prijs!

Inderdaad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
In deze is het dan ook niet het debat over vrijheid van meningsuiting dat me interesseert. Immers, ook ik ben er hier van overtuigd dat ieder van ons in staat moet zijn om wat dan ook te kunnen zeggen en publiceren. Ik geloof niet in taboes en ik geloof niet dat er iets boven de menselijke vrijheid staat.

Ik ook niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Ik weet dat de meeste Arabieren en moslims het met me oneens zullen zijn. Maar dit stoort me dan ook niet, wat me wel degelijk tegensteekt is dat Europeanen niet beseffen dat ook zij het niet eens zijn met mij.
Europeanen denken dat de vrijheid van meningsuiting gegarandeerd is in het Westen en dat ze deze verworvenheid ten allen prijze moeten verdedigen tegen de islamitische druk. Dit is een overtuiging die breed verkondigd en gedragen wordt door groepen over het heel politieke spectrum. De werkelijkheid levert ons, moslims, die temidden Europa leven een heel andere ervaring. Moslims en anderen kunnen in Europa vaak niet datgene zeggen wat ze op het hart ligt. Ze riskeren immers gearresteerd en vervolgd te worden indien ze dit toch aandurven. Moslims en andersgelovigen kunnen hun afgunst en misprijzen niet uiten m.b.t. homoseksualiteit. Ook kunnen moslims niet zeggen dat dit een ziekte is en een afwijking van de menselijke natuur zonder dat ze voor homofoob worden bestempeld. In Europa kan men geen vrij historisch onderzoek doen naar de 2de wereldoorlog en de holocaust om bijvoorbeeld in alle vrijheid een deviante mening van de dominerende dogmatische lijn te verkondigen. Elke poging hiertoe zal je onverbiddelijk de titel van revisionist, negationist, antisemiet en een gevangenisstraf opleveren.

Inderdaad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Je hoeft zelfs niet zo ver te gaan. Ik ben benieuwd naar de reacties van deze kampioenen van de vrije meningsuiting in het geval dat een Deense krant enkele tekeningen zou publiceren van Joodse rabbijnen (of Mosjes bvb.) met een Joodse neus, de Davidster en hen afschrijft als gierige bankiers of een andere vorm van economische parasieten die het bloed uit de mensen zuigen verwijzend naar stereotiepen over Joden. Of een tekening van Koning David, met dezelfde typische Joodse kenmerken en trekken, samenzwerend met de andere Joodse profeten om de wereld te domineren, geïnspireerd door de protocollen van de wijzen van Zion.

De joden controleren de media. De Amerikanen hadden dan Denemarken misschien aangevallen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Inderdaad, Arabieren zijn nijdig als je aan hun religieuze en nationale symbolen raakt, maar Europa heeft van politieke correctheid, de Holocaustcultus en Jodenaanbidding haar alternatieve religie gemaakt en is nog meer pisnijdig als je hieraan tornt. Europeanen mogen hun vlag dan niet respecteren, ze mogen dan nog lachen met Jezus en Maria maar als je aan hen nieuwe religie raakt, zal je gebombardeerd worden met verontwaardiging om verder vervolgd te worden in de beste Europese inquisitie traditie.

De moslims moeten niet alleen Mohammed 'beschermen' maar ook Jezus en zijn moeder Maria.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Ik ben voor de absolute vrijheid van meningsuiting, overal! En daarom roep ik elke ziel onder de Arabieren op om: de Deense vlag te gebruiken als substituut voor toiletpapier en elke muur te bekladden met graffiti om al datgene wat Europa heilig verklaard te beschimpen: dansende rabbijnen op de karkassen van Palestijnse kinderen, Valse Gaskamers vanuit Hollywood in 1946 geïmporteerd met een approval stempel van Steven Spielberg erop, en aidsverspreidende janetten. Laten we samen de absolute vrijheid van meningsuiting verdedigen, zou dat geen nobele daad zijn?
Ik vind dat de vlaggen toch wel iets speciaals hebben. Ik wil geen vlaggen in brand steken of als toiletpapier gebruiken. Zo hebben we het niet geleerd. Wat ik wel zou willen doen is de joden wijsmaken dat ze NU mensen aan het onderdrukken zijn. Als ze niet ophouden met hun arrogantie, dan weet ik het ook niet meer, moge God ons allemaal vergeven zeg ik dan ...

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 februari 2006 om 22:54.
JusticeLover is offline  
Oud 2 februari 2006, 23:14   #14
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Voor 100% mee eens.
De ene censuur ligt aan de basis van andere en steeds verder gaande.
Jahjah legt de vinger bal op de wonde.
Same here.
Had trouwens op de andere topic waar de brief geplaatst is, al te kennen gegeven akkoord te gaan met het meeste wat Jahjah daar zegt.
Ik denk dat het net is omdat hij zo vaak de "vinger op de wonde legt", dat hij zoveel tegenstand opwekt in diverse gelederen van onze westerse "democratieën".
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door democratsteve : 2 februari 2006 om 23:18.
democratsteve is offline  
Oud 2 februari 2006, 23:29   #15
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jahjah
Ook kunnen moslims niet zeggen dat dit een ziekte is en een afwijking van de menselijke natuur zonder dat ze voor homofoob worden bestempeld.
Als Jahjah vóór absolute vrije meningsuiting is, moet hij ook kritiek op die mening verdragen. Wat mij betreft mogen moslims homo's gerust ziekelijk noemen, maar dan moeten ze achteraf niet komen huilen zelf voor homofoob versleten te worden.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met Jahjah, al karikaturiseert hij het één en ander misschien wat fel.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 2 februari 2006 om 23:30.
Zijne Heerlijkheid is offline  
Oud 2 februari 2006, 23:38   #16
Michken
Burger
 
Geregistreerd: 2 juli 2005
Locatie: Vlaanderland
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
En daarom roep ik elke ziel onder de Arabieren op om: de Deense vlag te gebruiken als substituut voor toiletpapier en elke muur te bekladden met graffiti om al datgene wat Europa heilig verklaard te beschimpen: dansende rabbijnen op de karkassen van Palestijnse kinderen, Valse Gaskamers vanuit Hollywood in 1946 geïmporteerd met een approval stempel van Steven Spielberg erop, en aidsverspreidende janetten.
kunnen we ons afvragen of dit dan allemaal wel heel politiek correct is

Citaat:
Laten we samen de absolute vrijheid van meningsuiting verdedigen, zou dat geen nobele daad zijn?
inderdaad, maar misschien ook op een nobelere manier. Misschien duidt een dergelijke houding op onmacht ?
Michken is offline  
Oud 2 februari 2006, 23:50   #17
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Eersteklas onruststoker Dyab Abou Jahjah laat nog eens van zich horen. Dit is wat hij op Indymedia publiceerde over de affaire met de cartoons over zijn imitatieprofeet:



Indymedia noemt zichzelf progressief en verdraagzaam, maar dit wordt er wel op getolereerd terwijl ieder artikel dat ook maar een klein beetje hun gelijk in twijfel trekt gecensureerd wordt. De maskers vallen voor de zoveelste keer af!
Ik stel het volgende voor: maak pamfletten en stickers van de beruchte cartoons en verspreid ze. Zorg dat ze overal in het straatbeeld verschijnen, vooral in de omgeving van moskeeën. Het wordt tijd dat we de Islam duidelijk maken dat wij hier baas zijn, zeggen wat we willen, voor niemand buigen en dat zij hun mond moeten houden of anders oprotten!
Het is wel een grapjas , die Jahjah:jodenaanbidding, valse gaskamers, aidsverspreidende jeanetten...wat dat laatste betreft heeft hij trouwens géén ongelijk.Maar dat is voor een ander onderwerp...
Die Mo met zijn bommenhoofd was wel de beste cartoon vond ik, héél aktueel, en die van Mo die zegt dat de voorraad maagden op was , is ookeen uitstekende.Zou moeten "ge-tagt" worden tegen de muren van elke Europese moskee.
carlgustaaf is offline  
Oud 3 februari 2006, 01:01   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

*wrong*
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 februari 2006 om 01:02.
Jazeker is offline  
Oud 3 februari 2006, 01:05   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

*fout*

Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 februari 2006 om 01:07.
Jazeker is offline  
Oud 3 februari 2006, 01:06   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Eersteklas onruststoker Dyab Abou Jahjah laat nog eens van zich horen. Dit is wat hij op Indymedia publiceerde over de affaire met de cartoons over zijn imitatieprofeet:



Indymedia noemt zichzelf progressief en verdraagzaam, maar dit wordt er wel op getolereerd terwijl ieder artikel dat ook maar een klein beetje hun gelijk in twijfel trekt gecensureerd wordt. De maskers vallen voor de zoveelste keer af!
Ik stel het volgende voor: maak pamfletten en stickers van de beruchte cartoons en verspreid ze. Zorg dat ze overal in het straatbeeld verschijnen, vooral in de omgeving van moskeeën. Het wordt tijd dat we de Islam duidelijk maken dat wij hier baas zijn, zeggen wat we willen, voor niemand buigen en dat zij hun mond moeten houden of anders oprotten!
Waarom is krek hetzelfde bericht in de sectie binnenland gepost (met dezelfde woorden overigens) maar dan van de hand van Pajot ???
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be