Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

Bekijk resultaten enquête: Is dit het begin van WOIII?
Ja 16 22,22%
Neen 44 61,11%
Geen idee 12 16,67%
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 6 februari 2006, 14:15   #21
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

ik hoop op een totale confrontatie.
Uiteindelijk zullen we ten onder gaan of met een mooie lei opnieuw kunnen beginnen, op het rokend puin in Brussel
Ambiorix is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:16   #22
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Jaja Raven.

Neen dit is niet het begin van een oorlog, maar wel het begin van een lange reeks confrontaties waarbij bepaalde groepjes telkens de moslims gaat proberen op te hitsen tegen een bepaald aspect van onze Westerse samenleving. Als die mensen het erg vinden van dit cartoon, dan kunnen ze zekere ook warm gemaakt worden voor al die vervelende wetten en gewoontes die wij hier hebben :

* homohuwelijk
* verplichte monogamie
* kruisbeelden op en in openbare gebouwen
* in het openbaar eten en drinken tijdens de ramadan
* de katholieke vorst
* openbare verkoop van bier en wijn
* pogingen om moslims te bekeren
* kritische artikels / meningen over de Islam (de logische stap na het verbod van karikaturen)
* geschiedenisboeken (kruistochten, holocaust, slavernij in de moslimwereld)
* echtscheiding
* enz enz

Het scenario staat nu vast : bij elk incident rond één van die conflictpunten tussen de Westerse samenleving en de Islam zullen de radikale Imans proberen de publieke opinie in het Midden Oosten op te hitsen. Er zullen vlaggen worden verbrand en men zal verontschuldigingen eisen. Sommige Europese landen zullen daar op een lauwe manier op antwoorden en andere zullen toegevingen doen. Het zal dan weer even rustig zijn tot het volgend incident.

De strategie moet toch voor iedereen duidelijk zijn : stap voor stap, beetle bij beetle wordt onze samenleving omgevormd tot een islamietische samenleving. De Imans zullen nooit tevreden zijn en altijd meer eisen. Zo zijn fanatiekelingen nu eenmaal. Voor hen is het alles of niets.
Volledig mee akkoord.


__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you











Laatst gewijzigd door PetSel : 6 februari 2006 om 14:18.
PetSel is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:19   #23
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Een wereldoorlog breekt eerst dan uit als er mensen zijn die menen dat het "goed voor zaken" is. WO I ging over de imperialistische verdeling van de wereld, WO II ging over "lebensraum". WO III tussen de Mohamedanen en de belijders van andere godsdiensten is onwaarschijnlijk omdat we economisch op elkaar aangewezen zijn en we geen zij hebben om elkaar te gaan "bezetten".

WO IV wordt in ieder geval met zwaarden en bogen uitgevochten.
1handclapping is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:24   #24
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kom maar op, multiculturele praters. Omringd door deze geïntegreerde Britten met paspoort, wat ga je hen zeggen?

Verlies uw tong maar niet als er daar een paar ijverigen al aan't zoeken zijn achter touw, een knevel en een bot mes.
Heel simpel,

UK, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, ... zullen daar geen problemen mee hebben. Hun leger is groot en sterk genoeg. (heb wel mijn twijfels over het Italiaans leger (kwaliteit)) maar wie denk je echt dat de pineut zal zijn? Welk landje heeft bijna geen leger? Als ze hier nu beginnen laat ons zeggen in Brussel, hoeveel grondtroepen hebben wij? En als ze dan toch gezamelijk gaan aanvallen denk ik niet dat we op veel steun zullen moeten rekenen.

Pronostiek: 2013-2016 eerste aanval in België
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:36   #25
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Een wereldoorlog breekt eerst dan uit als er mensen zijn die menen dat het "goed voor zaken" is. WO I ging over de imperialistische verdeling van de wereld, WO II ging over "lebensraum". WO III tussen de Mohamedanen en de belijders van andere godsdiensten is onwaarschijnlijk omdat we economisch op elkaar aangewezen zijn en we geen zij hebben om elkaar te gaan "bezetten".

WO IV wordt in ieder geval met zwaarden en bogen uitgevochten.
Einstein moest eens weten hoe u Islam misbruikt in uw demagogie . Geen respect, die Westerlingen... Voor niets of niemand.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:36   #26
Menapius
Schepen
 
Menapius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2005
Locatie: Menapia
Berichten: 459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
De Deense overheid MOET afstappen, anders gaat dit mogelijk wel eens uit de hand gaan lopen.
Laat het dan maar uit de hand lopen...
__________________
Menapius is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:38   #27
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Echt hè?
Bhairav is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:55   #28
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik hoop op een totale confrontatie.
Uiteindelijk zullen we ten onder gaan of met een mooie lei opnieuw kunnen beginnen, op het rokend puin in Brussel
Er zijn helaas al zoveel landen waar u op rokend puin kunt gaan zitten.....
Wie of wat belet u om te vertrekken naar deze landen en daar uw kans te wagen op een nieuw bestaan.......
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 6 februari 2006, 14:58   #29
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
WOIII lijkt me wel wat overdreven. Maar ik denk niet dat de rellen al gedaan zijn. Tzou me niet verbazen als er vanmiddag(voor ons dan) weer een ambassade in de fik wordt gestoken. Er is een trend begonnen éh.

De Deense overheid MOET afstappen, anders gaat dit mogelijk wel eens uit de hand gaan lopen.
De Deense overheid heeft nauwelijks invloed op de media. Wij noemen dat persvrijheid, iets wat in geen enkel Islamitisch land bestaat en ooit zal bestaan,
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:08   #30
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Er zijn helaas al zoveel landen waar u op rokend puin kunt gaan zitten.....
Wie of wat belet u om te vertrekken naar deze landen en daar uw kans te wagen op een nieuw bestaan.......
het feit dat ik geen lafaard ben zoals u.
Ambiorix is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:09   #31
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kom maar op, multiculturele praters. Omringd door deze geïntegreerde Britten met paspoort, wat ga je hen zeggen?

Verlies uw tong maar niet als er daar een paar ijverigen al aan't zoeken zijn achter touw, een knevel en een bot mes.
Vrede broeders, wij weten ook dat Allah het mooist is onder de vorm van een vredesduif...... en niet met een bom op zijn kop. Vermits niemand weet hoe Allah er werkelijk uitziet, stel ik me hem graag zo voor en ik wou dat u zich onze God ook zo voorstelde. Het is niet omdat er in het verleden allerlei dingen gebeurd zijn dat we deze toestanden tot in het oneindige moeten doorzetten.





Helaas begrijpen sommigen dit nog niet......... noch bij ons noch bij u.
Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel.......
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 februari 2006 om 15:12.
labyrinth is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:13   #32
Peace
Europees Commissaris
 
Peace's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2003
Berichten: 6.859
Standaard

Hoe zou dit conflict kunnen aflopen?

Alle moslims verbannen uit het westen
Alle oliebronnen in de Arabische landen onder UNO-mandaat
Dat de Islam geen erkende godsdienst meer is

Dit zou een mogelijk scenario kunnen zijn.
Peace is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:18   #33
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Een wereldoorlog breekt eerst dan uit als er mensen zijn die menen dat het "goed voor zaken" is. WO I ging over de imperialistische verdeling van de wereld, WO II ging over "lebensraum". WO III tussen de Mohamedanen en de belijders van andere godsdiensten is onwaarschijnlijk omdat we economisch op elkaar aangewezen zijn en we geen zij hebben om elkaar te gaan "bezetten".

WO IV wordt in ieder geval met zwaarden en bogen uitgevochten.
De islamitische extremisten hebben niemand nodig. De dag dat ze ergens uit een voormalig Oostblokland de hand kunnen leggen op een atoombom met al dan niet beperkte kracht, gaan we een paddestoel zien oprijzen ergen in Parijs, New York, Londen of weet ik veel... Maar dat ze er niet voor zullen terug deinzen is zeker. Ze weten heel goed dat het westen hier machteloos tegenover staat. Waartegen zouden we moeten reageren? Welke staat kan je hierop afrekenen?
De derde wereldoorlog komt er zeker, maar niet tussen de islamitische landen enerszijds en de rest anderszijds. Het conflict zal volledig uitgevochten worden in het westen, met burgerlijke ongeregeldheden en aanslagen. Als het westen dat te boven komt, zal het zodanig verzwakt zijn, dat niemand zal kunnen zeggen hoe de islamitische landen dan zullen reageren. Dat we met de intocht van de islamitische vijfde colonne het doodsvonnis getekend hebben van onze relatief vrije westerse wereld, waarbij ik gerust in de toekomst Rusland, China, India en andere landen durf te rekenen, staat als een paal boven water, de islam zal immers nooit een verlichting kennen.
Ze weten heel goed tot wat het heeft geleid toen de ontvoogding van het christendom begon, toen individuele mensen de ruimte benutten die het christendom, althans in potentie, hen bood tussen Kerk en Staat, bevrijd werden en aan het denken werden gezet, waardoor de aanzet werd gegeven tot een ongehoorde, nog altijd onstuitbare materiële vooruitgang met de Renaissance, de Reformatie en de Verlichting: een totale ontkerkelijkte, in hun ogen waardeloze samenleving. De islam heeft nooit een seculier domein gekend waarin onderzoek los van de aanspraken van de religie tot bloei konden komen, waardoor hun samenlevingen eeuwen later nog steeds hopeloos achter liggen. De onscheidbaarheid van alle aspecten van het leven is in de islam een onaantastbaar icoon. Alle gedragingen, alle gewoonten kennen een religieuze sanctie en rechtvaardigheid, elke verandering is een bedreiging voor het totale geloofssysteem. De zekerheid dat hun levenswijze de juiste is, gaat samen met de angst dat het hele bouwwerk, intellectueel en politiek, ineen zal storten zodra er ook maar enigszins aan gesleuteld wordt.
Vrome moslims kunnen, in tegenstelling tot Luther of Calvijn, de langetermijngevolgen zien van de Reformatie en de daaruit voortgekomen secularisatie: een marginalisering van het woord van God, dat alleen nog te horen is als een culturele echo van steeds verder weg. Er steekt genoeg waarheid in de kritiek van de vrome moslim op de minder aantrekkelijke aspecten van de westerse seculiere cultuur om zijn oproep tot een terugkeer naar zuiverheid, als antwoord op de rampspoeden in de moslimwereld, plausibel te maken. Hij ziet in de vrijheid van het westen niets anders dan losbandigheid en promiscuïteit, die er ook zeker zijn, maar hij ziet in vrijheid, vooral in vrijheid van onderzoek en woord, geen spirituele deugd en dus ook geen bron van kracht. Dit gevoel van beklemming verklaart precies de reactionaire, opstandige stroming in de hedendaagse islam. De vrome moslims vrezen, en niet zonder reden, dat als ze een vinger geven, ze hun hele hand verliezen. Die vrees is des te accuter onder de groeiende moslimpopulaties in de westerse steden, die hierheen komen met hun geëxporteerde achterlijkheid en geenszins van plan zijn om hier de in hun ogen goddeloze waarden over te nemen van het gastland, en zelfs gesteund worden in hun onwil om zich aan te passen door de linkse wortels uit marginale partijtjes zoals Groen en Spirit. Binnen een paar decennia zitten we hier met een ramptoestand zonder weerga. Met een politieke macht die voortdurend kan aangevochten worden door de vromen of zelfverklaarde vromen, wordt tirannie de enige waarborg voor stabiliteit en moord het enige middel tot hervorming, zoals blijkt in de ganse islamitische wereld. Het is dat onvermogen om Kerk en Staat te scheiden, dat de Dar al Islam, het huis van de onderwerping, de islam, veroordeelt tot permanente achterlijkheid vergeleken met de Dar-al-Harb, het huis van oorlog, een achterlijkheid die gevoeld wordt als een diepe vernedering en geïllustreerd wordt door het feit dat de hele Arabische wereld, afgezien van zijn olie, in de rest van de wereld economisch gezien minder voorstelt dan Nokia.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:18   #34
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Vrede broeders, wij weten ook dat Allah het mooist is onder de vorm van een vredesduif...... en niet met een bom op zijn kop. Vermits niemand weet hoe Allah er werkelijk uitziet, stel ik me hem graag zo voor en ik wou dat u zich onze God ook zo voorstelde. Het is niet omdat er in het verleden allerlei dingen gebeurd zijn dat we deze toestanden tot in het oneindige moeten doorzetten.


Helaas begrijpen sommigen dit nog niet......... noch bij ons noch bij u.
Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel.......
Maar labyrinth toch. de kans is groot dat Raven een blanke Vlaming is die de moslim speelt om de gemoederen wat op te hitsen. Ik heb hem al hoogstmerkwaardige berichten zien posten voor een "moslim".
Kaal is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:18   #35
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace Bekijk bericht
Hoe zou dit conflict kunnen aflopen?

Alle moslims verbannen uit het westen
Alle oliebronnen in de Arabische landen onder UNO-mandaat
Dat de Islam geen erkende godsdienst meer is

Dit zou een mogelijk scenario kunnen zijn.
't gaat al niet in Irak en u wilt dat uitbreiden tot al de Arabische landen
Bon Dieu........
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:21   #36
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Maar labyrinth toch. de kans is groot dat Raven een blanke Vlaming is die de moslim speelt om de gemoederen wat op te hitsen. Ik heb hem al hoogstmerkwaardige berichten zien posten voor een "moslim".
De kans is niet groot...... het is zeker zo.......
Dus probeer ik de gemoederen ook te bedaren bij de bange blanke Vlaming.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 6 februari 2006, 15:21   #37
pinbag
Parlementsvoorzitter
 
pinbag's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2006
Berichten: 2.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace Bekijk bericht
Hoe zou dit conflict kunnen aflopen?

Alle moslims verbannen uit het westen
Alle oliebronnen in de Arabische landen onder UNO-mandaat
Dat de Islam geen erkende godsdienst meer is

Dit zou een mogelijk scenario kunnen zijn.
ik weet niet wat u snuift maar het heeft precies sterke utopische effecten.
pinbag is offline  
Oud 6 februari 2006, 16:13   #38
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Vrede broeders, wij weten ook dat Allah het mooist is onder de vorm van een vredesduif...... en niet met een bom op zijn kop. Vermits niemand weet hoe Allah er werkelijk uitziet, stel ik me hem graag zo voor en ik wou dat u zich onze God ook zo voorstelde. Het is niet omdat er in het verleden allerlei dingen gebeurd zijn dat we deze toestanden tot in het oneindige moeten doorzetten.





Helaas begrijpen sommigen dit nog niet......... noch bij ons noch bij u.
Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel.......
Met het blad van respect tegenover Islam (en moslims) is uw duif welkom wat mij betreft. Maar met minder, en ook deze verwesterde raaf zal z'n klauwen scherpen & de zwarte flok vervoegen indien de omstandigheden dat vereist.

Ik heb dit ook al elders geschreven, maar is een vrede het niet waard enige vorm van vrijheid (van mening) op te geven?
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 6 februari 2006, 16:17   #39
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Maar labyrinth toch. de kans is groot dat Raven een blanke Vlaming is die de moslim speelt om de gemoederen wat op te hitsen. Ik heb hem al hoogstmerkwaardige berichten zien posten voor een "moslim".
Ik heb ook al de indruk gehad dat u uit defecte-Glazen-bol land komt, en toevallig ook de burgemeester van wilde-gissingen dorp.

Uw wens = uw waarheid... dat geld op sommige plekken dan wel, niet in de realiteit.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 6 februari 2006, 16:19   #40
Peace
Europees Commissaris
 
Peace's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2003
Berichten: 6.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
't gaat al niet in Irak en u wilt dat uitbreiden tot al de Arabische landen
Bon Dieu........
Waarom gaat het niet in Irak?

Als de publieke opinie eensgezind achter de Amerikaan zouden staan en niet elke stap die de VS nemen zouden veroordelen dan zou de problematiek zeer eenvoudig beheersbaar worden. Waarschijnlijk zou dit misschien wel in de beginperiode duizenden doden Irakezen per dag kunnen kosten.
Dit is nu eenmaal de prijs die ervoor betaald zal moeten worden.

De tijd is meer dan rijp dat alle wereldmachten gezamenlijk voor een nieuwe wereldorde gaan zorgen. Landen als Iran en Noord Korea dienen op elke mogelijke wijze eraan gehinderd te worden om massa-vernietigingswapens te bezitten al zou dit ten koste gaan van de totale vernietiging van de bevolking. Als die landen dat eenmaal begrijpen zullen ze beseffen dat een strijd tegen de ontwikkelde wereld totaal zinloos is en enkel tot hun eigen ondergang zal leiden.

Nu echter is de situatie totaal omgekeerd. Als Amerika of een ander land de vuisten laat zien, wordt dat land onmiddelijk teruggefloten en bekritiseerd.
De dagen van de diplomasie beginnen op hun einde te lopen omdat ondanks de welwillendheid van het westen de situatie steeds meer uit de hand begint te lopen.
Deze landen profitteren juist van onze oneensgezindheid en herkennen daarin onze grote zwakte.

Wij moeten er vooral voor zorgen dat het aandeel moslims in het westen, drastisch zal verminderen omdat zij een reeel gevaar vormen. Tevens moeten de bewapeninginspanningen van ondermeer het midden-oosten grotendeels teniet gedaan worden.
Een voorbeeld daarvan is Irak. Dit land was voor de inval van de VS in het bezit van enorme hoeveelheden aanvalswapens. Hetgeen er nog overblijft van het leger in Irak bezit op dit moment enkel nog lichte defensive bewapening.
Als wij dit met het gehele midden-Oosten kunnen doen, is de bedreiging voor de wereldvrede nagenoeg volledig verdwenen.

De kans wordt met de dag groter dat Iran het volgende land in het midden-Oosten is dat deze maatregel ten beurt zal vallen.
__________________
SOCIALISTEN. DE PARTIJ VAN GEESTELIJK MINDER BEDEELDEN EN VREEMDELINGEN
Peace is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be