Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 februari 2006, 14:52   #101
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Dus u zou dan maar plat op de buik gaan en toegeven aan zo'n dergelijke reactie's uit angst?
Naar mijn mening heeft nog geen enkele cartoon zelfstandig een brandje gaan stichten....
Integendeel mijn beste. Maar dat is erom vragen.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
Oud 21 februari 2006, 14:55   #102
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Dit is niet olie op het vuur gooien. Dit is de volstrekt buitenproportionele reactie van die moslims aanklagen en terecht verkondigen dat dat gewoon niet kan. Die T-shirt is eigenlijk een kleinschalig equivalent van een land dat bvb 9/11 officieel veroordeelt, zij het dan op een iets ludiekere manier.

Het is toch al ver gekomen wanneer je zelfs al niet meer mag protesteren tegen het fundamentalistische wangedrag van een hoop hooligans?
Zo zien wij dat , maar zij zien het als de profeet mohammed die vergelijken wordt met een terrorist. Met dat t-shirt beschuldigde hij in hun ogen de hele moslimwereld!!

Ik ben ook voorstander om streng op te treden maar dan wel niet op een manier dat je met zo'n t-shirt gaat rondlopen. Via politieke weg dan en al die relschoppers in den bak steken ofzo.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
Oud 21 februari 2006, 14:56   #103
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Met die actie geeft de politicus te kennen dat hij niet zwicht voor terrorisme..
Dan vind ik dit persoonlijk een domme reactie, en zeker voor een politicus.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
Oud 21 februari 2006, 17:32   #104
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel Bekijk bericht
Zo zien wij dat , maar zij zien het als de profeet mohammed die vergelijken wordt met een terrorist. Met dat t-shirt beschuldigde hij in hun ogen de hele moslimwereld!!
Mohammed was dan ook een terrorist. In deze tijden van antinegationisme zou je toch mogen verwachten dat men dergelijke historische waarheid geen geweld aandoet?

Trouwens, waarom moet de hele moslimwereld zich nu beschuldigd voelen? Zou jij je aangevallen voelen mocht men Jezus ofzo door de mangel halen?

Citaat:
Ik ben ook voorstander om streng op te treden maar dan wel niet op een manier dat je met zo'n t-shirt gaat rondlopen. Via politieke weg dan en al die relschoppers in den bak steken ofzo.
Wanneer je je meer aangevallen voelt wanneer iemand een T-shirt draagt dan wanneer iemand je in de bak draait, scheelt er volgens mij mentaal wel iets.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 22 februari 2006, 11:34   #105
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Mohammed was dan ook een terrorist. In deze tijden van antinegationisme zou je toch mogen verwachten dat men dergelijke historische waarheid geen geweld aandoet?

Trouwens, waarom moet de hele moslimwereld zich nu beschuldigd voelen? Zou jij je aangevallen voelen mocht men Jezus ofzo door de mangel halen?
Ik zou mij persoonlijk niet aangevallen voelen, maar wat gaat u mij nu gaan vergelijken met een moslim (op basis van geloof) ? Ik ga al niet elke week naar de kerk om te beginnen...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Wanneer je je meer aangevallen voelt wanneer iemand een T-shirt draagt dan wanneer iemand je in de bak draait, scheelt er volgens mij mentaal wel iets.
Volledig mee akkoord.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be