Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2017, 12:47   #21
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

Sluipende invoering van sharia, dat is mijn mening.
Ik zou het eerder sluipende invoering van de linkse multi-kul dictatuur noemen...
Voor hun volstaat het dat ze door verdraaiingen, halve waarheden en hele leugens van de feiten met een sausje zo gezegde hevige verontwaardiging over gegoten naar voren komen om anderen van racisme, discriminatie, uitlokking .... te beschuldigen en heel de pers meekrijgen in hun staatsondermijnende, democratie ondermijnende verloedering van de de gemeenschap...

De voorbode van regelrechte linkse dictatuur... met of zonder sharia erbij...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 september 2017 om 12:47.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 11:49   #22
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.538
Standaard

Wie doorziet dit rookgordijn niet? Op die manier kan de autochtoon zowel als beschuldigde als verweerder gestraft worden voor discriminatie en moslims telkens gelijk krijgen? Dit is eigenlijk al sharia: de moslim heeft altijd gelijk..

Deze strategie past de politiek vaak toe: een wet zodanig aanpassen dat de bedoeling van de wet teniet gedaan wordt en net het tegengestelde van de wet kan toegepast worden. Of: voorwaarden aan een wet verbinden zodat een groep (meestal autochtonen) uitgesloten kan worden.
Een voorbeeld daarvan is geen beroep kunnen doen op ocmw-steun als men een eigendom bezit. Migranten hebben vaak wel eigendommen in hun thuislanden maar die zijn niet gekend omdat er geen controle is en van onze vergrijzende bevolking heeft de meerderheid wel een eigendom. Ook dit is discriminatie.

In dit geval wordt de antidiscriminatiewet ook weer een middel om net te kunnen discrimineren naargelang...de afkomst/geloof? - bovendien wordt dan de verdediging ook geschonden, toch?
Ik stel mij toch de vraag waarom in de kringen van de magistratuur en advocatuur er geen protest komt tegen deze sluipende invoering van sharia waarbij onze wetten misbruikt worden om tegen eigen bevolking te kunnen gebruiken?
Waarom werken die allemaal mee aan de vernietiging van hun eigen cultuur en eigen bevolking? Het discrimineren van zichzélf? Dat gaat mijn gezond verstand ver te boven..
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 11:55   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wie doorziet dit rookgordijn niet? Op die manier kan de autochtoon zowel als beschuldigde als verweerder gestraft worden voor discriminatie en moslims telkens gelijk krijgen? Dit is eigenlijk al sharia: de moslim heeft altijd gelijk..

Deze strategie past de politiek vaak toe: een wet zodanig aanpassen dat de bedoeling van de wet teniet gedaan wordt en net het tegengestelde van de wet kan toegepast worden. Of: voorwaarden aan een wet verbinden zodat een groep (meestal autochtonen) uitgesloten kan worden.
Een voorbeeld daarvan is geen beroep kunnen doen op ocmw-steun als men een eigendom bezit. Migranten hebben vaak wel eigendommen in hun thuislanden maar die zijn niet gekend omdat er geen controle is en van onze vergrijzende bevolking heeft de meerderheid wel een eigendom. Ook dit is discriminatie.

In dit geval wordt de antidiscriminatiewet ook weer een middel om net te kunnen discrimineren naargelang...de afkomst/geloof? - bovendien wordt dan de verdediging ook geschonden, toch?
Ik stel mij toch de vraag waarom in de kringen van de magistratuur en advocatuur er geen protest komt tegen deze sluipende invoering van sharia waarbij onze wetten misbruikt worden om tegen eigen bevolking te kunnen gebruiken?
Waarom werken die allemaal mee aan de vernietiging van hun eigen cultuur en eigen bevolking? Het discrimineren van zichzélf? Dat gaat mijn gezond verstand ver te boven..
Omdat Belgie geen eigen volk heeft.

Trouwens, uit de realiteit blijkt duidelijk dat de Belgische staat, het establishment, liever moslim-vreemdelingen heeft dan Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 12:58   #24
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.538
Standaard

Ik noem dat misdadige judassen die in eigen (én ons) vel snijden want het zal hen nog heel zuur gaan opbreken in de toekomst. Totaal onbegrijpelijk die zelfdestructie..
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 14:53   #25
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik noem dat misdadige judassen die in eigen (én ons) vel snijden want het zal hen nog heel zuur gaan opbreken in de toekomst. Totaal onbegrijpelijk die zelfdestructie..
Oh maar zo houden ze het langste hun winstgevende zuilen in het leven...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be