Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2011, 11:17   #41
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De koran omschrijft deze drie-eenheid wel als "Allah, Jezus en Maria", maar goed,
Dit is niet waar. Dit staat niet in de Koran.

Dit is wat jij er van maakt.


Betreffend Koran vers gaat als volgt:
En wanneer God zal zeggen: "O Jezus, zoon van Maria, heb je tot de mensen gezegd: 'Beschouwt mij en mijn moeder als twee Goden naast God,'? (Koran 5.116)


Dit Koran vers is een reactie op wat er zich afspeelde:
Jaar 431: Concilie van Efeze: Verering van Maria (Mariolatrie) en gebruik titel moeder van God.
EN
Jaar 223: Tertullianus (Carthago) lanceerde voor het eerst de term « Trinitas, tres Personae, una Substantia »
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:31   #42
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
170. En wanneer er tot hen wordt gezegd: "Volgt hetgeen Allah heeft geopenbaard", zeggen zij: "Nee, wij zullen datgene volgen, wat wij onze vaderen zagen volgen". Zelfs al hadden hun vaderen in het geheel geen verstand en volgden zij ook de rechte weg niet?
Dit gaat over de keuze tussen de 'ware godsdienst' en de 'traditie'.

Een similaire passage in het Evangelie is (Matheus 15.1-14)
waar Jezus zegt: 8 “Dit volk eert mij met de lippen, maar hun hart is ver van mij; 9 tevergeefs vereren ze mij,
want ze onderwijzen hun eigen leer, voorschriften van mensen.”’




Doch inderdaad - en général - in de Koran wordt zéér veel waarde gehecht aan kennis en zoeken naar kennis (wetenschap):

geloof in God begint met het Cartesiaans beginsel van de rede en redenering:

Zeg: "Ik raad u aan slechts één ding te doen; dat gij paarsgewijze en alleen voor God staat en dan nadenkt. (Koran 34.46)
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:59   #43
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Volgende tekst heb ik vroeger aan W. Nonneman (UA), A.DeZutter (OV) en D.Verhofstadt (Pandora) gestuurd omdat zij opkwamen voor meer begrip voor de moslim.

Het oordeel over vriendschap en omgang met de ongelovigen

Samengesteld en vertaald door A. M.

Shaykh Saalih al-Fawzaan zei: Er is niets verkeerd met het bezoeken van ongelovigen om hen op te roepen naar Islam. De Profeet (SallAllahu 'Alaihi Wassalam) bezocht zijn vaderlijke oom Abu Taalib toen hij op sterven lag en riep hem op naar Islam, en hij bezocht de Joodse jongen en riep hem op naar Islam.

Maar ongelovigen bezoeken om een goede tijd met hen te hebben is niet toegestaan, omdat het verplicht is hen te haten en hen te mijden. Het is toegestaan om hun geschenken te accepteren omdat de Profeet (SallAllahu 'Alaihi Wassalam) geschenken accepteerde van sommigen van de ongelovigen, zoals het geschenk van al-Muqawqis de heerser van Egypte. Maar het is niet toegestaan ze te feliciteren op de gelegenheid van hun festiviteiten omdat dit hun bevrienden en het goedkeuren van hun onwaarheid impliceert.

Al-Muntaqa min Fataawa al-Shaykh al-Fawzaan, 1/255


Shaykh Ibn Baz (Rahimahullah) heeft gezegd:

Eten met een kaafir is niet haraam als het noodzakelijk is dat te doen, of als dat een of ander shar'i belang dient. Maar zij moeten niet worden genomen als vrienden. Dus je moet niet met ze eten zonder shar'i reden of zonder shar'i doel. Je moet niet met ze zitten en kletsen en lachen met hen. Maar als er een reden is om dat te doen, zoals eten met een gast, of om ze uit te nodigen naar Islam of hen te leiden naar de waarheid, of voor een of ander andere shari' reden, dan is het OK.

Het feit dat het voedsel van de Mensen van het Boek halaal voor ons is betekent niet dat we ze als vrienden en metgezellen mogen nemen. Het betekent niet dat we mogen eten en drinken met hen zonder reden en zonder doel. En Allah is de bron van kracht.

Majmoo’ Fataawa wa Maqaalaat Mutanawwi’ah li Samaahat al-Shaykh al-‘Allaamah ‘Abd al-‘Azeez ibn Baaz (Rahimahullah), vol. 9, p. 324


Shaykh Muhammad al-Saalih al-'Uthaymeen (Rahimahullah) werd gevraagd over het oordeel over mengen met de kuffaar en hen vriendelijk behandelen hopende dat zij Moslims zullen worden. Hij antwoorde:

Ongetwijfeld is de Moslim verplicht de vijanden van Allah te haten en om hen te verwerpen, omdat dit de weg is van de Boodschappers en hun volgelingen. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

''Er is een goed voorbeeld voor u in Abraham en degenen die met hem waren toen zij tegen hun volk zeiden: "Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft."

[al-Mumtahanah 60:4]

''Gij zult geen mensen vinden die in Allah en de Laatste Dag geloven, terwijl zij iemand liefhebben die Allah en Zijn boodschapper tegenwerkt, zelfs al waren dezen hun vader of hun kinderen, of hun broeders, of hun verwanten. Dezen zijn degenen, in wier hart Allah geloof heeft ingegrift en die Hij gesterkt heeft met Zijn Geest.''

[al-Mujaadilah 58:22]

Gebaseerd op dit, is het niet toegestaan voor een Moslim om enige liefde te voelen in zijn hart tegenover de vijanden van Allah die in feite ook zijn vijanden zijn. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

''O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen''

[al-Mumtahanah 60:1]

Maar als een Moslim hen met vriendelijkheid en zachtheid behandelt in de hoop dat zij Moslim zullen worden en zullen geloven, is er niets mis met dat, omdat het onder de kop valt van het openen van hun harten voor Islam. Maar als hij wanhoopt dat zij Moslim worden, dan moet hij hen dienovereenkomstig behandelen. Dit is iets dat is bediscussieerd in detail door de geleerden, voornamelijk in het boek Ahkaam Ahl al-Dhimmah door Ibn al-Qayyim (Rahimahullah).

Majmoo' Fataawa al-Shaykh Ibn 'Uthaymeen, 3, vraag nummer. 389.


Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

''O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.''

[al-Maa'idah 5:51]

Shaykh al-Shanqeeti (Rahimahullah) zei:

In deze vers vertel Allah ons dat wie de Joden en Christenen ook als vrienden neemt één van hen is vanwege zijn nemen van hen als vrienden. Elders zegt Allah dat het nemen van hen als vrienden de woede van Allah en Zijn eeuwige bestraffing op de hals haalt, en dat als degene die hen als vrienden neemt een ware gelovige was zou hij ze niet genomen hebben als vrienden. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

''Gij zult velen hunner de ongelovigen tot vrienden zien nemen. Waarlijk slecht is hetgeen zij voor zichzelf deden zodat Allah toornig op hen is geworden en zij zullen in de straf verblijven.

81. En indien zij in Allah en deze profeet en hetgeen hem werd geopenbaard hadden geloofd, zouden zij hen niet tot vrienden hebben genomen, doch velen hunner zijn ongehoorzaam.''

[al-Maa'idah 5:80-81]

Elders verbied Allah het nemen van hun als vrienden en legt de reden daarvoor uit, als Hij zegt (interpretatie van de betekenis):

''O gij die gelooft, bevriendt u niet met een volk op hetwelk Allah vertoornd is; zij wanhopen aan het Hiernamaals zoals de ongelovigen wanhopen aan hen, die in de graven liggen.''

[al-Mumtahanah 60:13]

In een ander vers legt Allah uit dat dit is zolang als zij niet genomen worden als vrienden vanwege angst of taqiyah (d.w.z., vriendelijk zijn met hun om kwaad te voorkomen); als dat het geval is dan is degene die dat doet geëxcuseerd.
Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

''Laat de gelovigen geen ongelovigen als vrienden verkiezen boven de gelovigen - en wie dat doet heeft geen deel aan Allah, tenzij gij u zorgvuldig voor hen hoedt''

[Aal 'Imraan 3:28]

Deze vers legt al de verzen boven geciteerd uit welke het nemen van de ongelovigen als vrienden in algemene bewoordingen verbieden. Waar dat naar refereert is de gevallen waar iemand een keuze heeft, maar in gevallen van angst en taqiyah is het toegestaan om vrienden met hen te maken, zo veel als essentieel is om jezelf tegen hun kwaad te beschermen. Dat is onderworpen aan de voorwaarde dat iemands geloof niet getroffen zou moeten worden door die vriendschap en degene die zich gedraagt op die manier vanwege noodzaak is niet iemand die zich op die manier gedraagt uit keuze.

het mag begrepen worden van de schijnbare betekenis van deze verzen dat degene die doelbewust de kuffaar als vrienden neemt door keuze en omdat hij van hen houdt, één van hen is. (Einde citaat.)

Adwa' al-Bayaan, 2/98,99

Shaykh Naasir al Fahd (Fakka Allahoe Asrah) legt in zijn boek 'Kufr van degenen die Amerika helpen' uit dat de interactie en omgang met de kafir drie staten heeft.

dat zijn

De eerste staat: Een omgang of interactie die de persoon een kafir maakt en hem verwijderd uit de Millah.

Sommige van de Mensen van Kennis hebben voor deze conditie de term Tawwali gehanteerd, dus alles wat het bewijs bewijst Kufr en afvalligheid te zijn, dan is het van deze categorie en dat is zoals: de Din van de kuffar liefhebben, er van houden dat zij overwinning en dominantie verkrijgen, hun helpen tegen de Moslims.

De tweede staat: Een (verboden) omgang of interactie die iemand niet een kafir maakt en iemand niet verwijderd uit de Millah.

Sommige van de Mensen van Kennis hebben voor deze conditie de term Muwalat gehanteerd, dus, alles wat het bewijs bewijst verboden te zijn zonder dat dit het niveau van kufr bereikt is van deze conditie en dat is zoals: hen preferreren in de bijeenkomsten, het beginnen met salams geven aan hen, en liefde voor hun welke niet het niveau van Tawwali bereikt enzovoorts.

De derde staat: Een toegestane interactie.

Dat wat geen relatie heeft of binnengaat in Muwalat. Het is alles wat het bewijs bewijst toegestaan te zijn zoals: gerechtigheid tegenover hen hebben, eerlijkheid met diegenen onder hen die geen Muharibin (oorlogsvoerende ongelovigen) zijn, en het houden van de banden van relatie met de familieleden onder hen, enzovoorts.

Het verschil tussen staat twee en drie is verduidelijkt door al-Qarafi (Rahimahullah) in zijn boek al-Furuq (3/14-15) waarin hij zei:

''Weet dat Allah liefde tegenover Ahl adh-Dhimmah (ongelovigen met een veiligheidsverdrag) heeft verboden met zijn woorden:

''O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen...''

[Al-Momtahanah :1]

Dus hij verbood liefde en trouw en in een ander Ayah zei Hij:

Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen...

[Al-Momtahanah :8]

Er moet een vereniging zijn van deze teksten (die vermelden dat) vriendelijkheid tegenover de mensen van Ahl adh-Dhimmah wordt nagestreeft terwijl het liefhebben en verenigen met hen verboden is.''


Zo, dit als start. Ik ben een moslim maar niet zo'n gewone moslim.
Ik wil moslim blijven en ik wil niemand een duimbreed in de weg leggen behalve onrechtvaardigen die ook bij de moslims te vinden zijn.

Vrede zij met jullie.
Ik neem aan dat dit Korannotitie 10 : "Omgaan met niet-moslim" van Linda Bogaert inderdaad volledig ontkracht.
Ter info een stukje van de inhoudstabel. Uit de titels kan men de misleidende inhoud al raden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bogaert
2. Algemene omgansgvoorschriften tegenover niet-muslims

2.1. Gewaarborgde godsdienstvrijheid
2.2. Respect
2.3. Rechtvaardigheid
2.4. Mildheid en geduld tegenover Islam-haters
2.5. Geen spot- en scheldpartijen maar zachtmoedigheid en matiging
2.6. Houding ten aanzien van niet-Muslim buren: goede werken en verdraagzaamheid
2.7. Afwijzen van racisme en hoogmoed

3. Omgaan met Ahl Al-Kitab (de Mensen van het Boek)

3.1. Algemene richtlijn: benadrukken van spirituele verwantschap
3.2. Bespreking van vers 5:51
Dank voor uw medewerking TomCruse. We mogen dan wel tegenstanders zijn, maar in deze (de ontmaskering en ontkrachting van de korannotities van Linda Bogaert) zijn we weldegelijk medestanders.
Ik kijk uit naar uw verdere opmerkingen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2011 om 12:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 12:08   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Dit gaat over de keuze tussen de 'ware godsdienst' en de 'traditie'.

Een similaire passage in het Evangelie is (Matheus 15.1-14)
waar Jezus zegt: 8 “Dit volk eert mij met de lippen, maar hun hart is ver van mij; 9 tevergeefs vereren ze mij,
want ze onderwijzen hun eigen leer, voorschriften van mensen.”’




Doch inderdaad - en général - in de Koran wordt zéér veel waarde gehecht aan kennis en zoeken naar kennis (wetenschap):

geloof in God begint met het Cartesiaans beginsel van de rede en redenering:

Zeg: "Ik raad u aan slechts één ding te doen; dat gij paarsgewijze en alleen voor God staat en dan nadenkt. (Koran 34.46)
Het gaat in ELK geval niet over WETENSCHAP en het verder zoeken naar nieuwe kennis! Dit is wat Linda Bogaert de argeloze lezer wenst wijs te maken, en als "bewijs" gebruikt ze daarom een vers uit het oude verhaal van de 7 slapers dat er totaal niks mee te maken heeft.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2011 om 12:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 13:22   #45
tomcruse
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2011
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie is "C"? ik zeg toch niet allah kakbar? ik zeg gewoonlijk ook gewoon Allah Hakbar.

Tot mijn grote verwondering ga ik volledig akkoord met de rest van je tekst.

Hij heeft ervoor gezorgd dat de Belgische Staat 200.000 euro betaalt aan een "expertisecentrum voor islam" tiens.
Ik weet niet wat ik moet denken over jou circe.
Mensen die door intense haat gedreven worden kunnen niet onbevooroordeeld blijven.
Eerst de haat uit de harten krijgen om met een open geest een debat aan te gaan.
De al walaah wal baraah van de moslims heeft voor gevolg dat hun liefde voor elkaar slechts gedragen wordt door de enorme en gemeenschappelijke haat tegen de Jood, de Westerling, de ongelovige.
Het stelt hen in staat om verdragen aan te gaan met sjiieten (die ze anders verketteren) maar gedogen wegens hun intense haat wegens Israël.
Zie Hamas.

Ik vind in Allah Hakbar de H nog iets te veel van het goede om met een gerust gevoel gedachten uit te wisselen.
Ik ben namelijk gewoon geraakt aan een Arabische gewoonte om neen te zeggen als je ja bedoelt en omgekeerd. Zo leer je je tegenstander kennen om die dan op het geschikte moment een slag met de hamer te geven.


Anciaux heeft ondertussen toch niks meer met cultuur te doen? Ik volg dat zo niet.
Het "Expertise" Centrum in Brussel voor Islamitische Culturen is een dooie mus, onwerkbaar en niet één resultaat te merken.
Het was een privé-initiatief van Bert om nog wat stemmen proberen te ronselen net als de Bijeenkomst met de meisjes van Boeh en het debat over de hoofddoeken.
Hij was er voor. Ik als moslim ben er tegen. Het kan soms raar lopen.

Ik heb jaren geleden een boek geschreven gebaseerd op de chronologische volgorde van de Koran. Het geeft een duidelijk inzicht van het verloop en de groei van het geloof in Mekka en omstreken.

De laatste soera is An Nashr (De Hulp)

Als de Hulp van Allah en de overwinning zijn gekomen
En jij (M) de mensen in grote groepen tot de godsdienst van Allah ziet toetreden,
Prijs dan de Glorie van jouw Heer en vraag Hem om vergiffenis.
Voorwaar Hij is Berouwaanvaardend.


Voor mij is de strijd gestreden, de godsdienst van het monotheïsme van Ibrahim heeft wortel geschoten.
Wat nu overblijft is de Heer prijzen en vergiffenis vragen voor je twijfels aan Hem en voor je zonden die ieder mens zal blijven maken.
Wetend dat Hij die zal vergeven als je bedoelingen goed zijn.

Nu nog enkele miljoenen andere moslims overtuigen van hetzelfde.
Niet gemakkelijk maar ik blijf mijn best doen en ik reken op Allah.

En jou Heer is de Behoefteloze, de Bezitter van Barmhartigheid.
Als Hij wil, dan vaagt Hij jullie weg en stelt na jullie als opvolgers aan wie Hij wil zoals Hij jullie heeft voortgebracht uit het nageslacht van een ander volk.


Het ziet er naar uit dat het plan van Allah die richting uitgaat.
Wie ben ik om daar wat tegen in te brengen.
Ik onderwerp mij aan Hem want ik ben een moslim en hoop zo te sterven.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 13:43   #46
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
U bent niet correct.

De door u aangehaalde verzen verwijzen niet naar de persoonlijke godsdienstvrijheid;
MAAR naar zij die de godsdienst willen uitroeien: "oorlog voeren tegen de godsdienst".
waar zie je mij beweren dat islam voor persoonlijke godsdienstvrijheid staat? Ik heb verdomme net die lapsus willen ontkrachten. Lees aub wat er staat in het vervolg?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 13:53   #47
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik moet denken over jou circe.
Mysterious woman hé.


Citaat:
Mensen die door intense haat gedreven worden kunnen niet onbevooroordeeld blijven.
Eerst de haat uit de harten krijgen om met een open geest een debat aan te gaan.
De al walaah wal baraah van de moslims heeft voor gevolg dat hun liefde voor elkaar slechts gedragen wordt door de enorme en gemeenschappelijke haat tegen de Jood, de Westerling, de ongelovige.
Het stelt hen in staat om verdragen aan te gaan met sjiieten (die ze anders verketteren) maar gedogen wegens hun intense haat wegens Israël.
Zie Hamas.
wat wil je hiermee zeggen? Dat vooral muzelmensen de haatbaarden zijn? Dat wisten we al hoor.

Citaat:
Ik vind in Allah Hakbar de H nog iets te veel van het goede om met een gerust gevoel gedachten uit te wisselen.
Doe geen moeite. enige vorm van humor is aan muzelmensen niet besteed. Jammer, ge mist een heleboel.


Citaat:
Ik ben namelijk gewoon geraakt aan een Arabische gewoonte om neen te zeggen als je ja bedoelt en omgekeerd. Zo leer je je tegenstander kennen om die dan op het geschikte moment een slag met de hamer te geven
.
En altijd dat dreigen met geweld hé! Als volgeling van de religie van de "vrede" zou je toch anders moeten redeneren .....

Citaat:
Anciaux heeft ondertussen toch niks meer met cultuur te doen? Ik volg dat zo niet.
Het "Expertise" Centrum in Brussel voor Islamitische Culturen is een dooie mus, onwerkbaar en niet één resultaat te merken.
Het was een privé-initiatief van Bert om nog wat stemmen proberen te ronselen net als de Bijeenkomst met de meisjes van Boeh en het debat over de hoofddoeken.
Hij was er voor. Ik als moslim ben er tegen. Het kan soms raar lopen.
Het is duidelijk dat het een afkoopsom was in de hoop dat hij nog ergens verkozen kon geraken. Ik wens hem alvast toe dat één van zijn dochters dankzij de teksten van Bogaert zich tot islam gaat bekeren, zoals zoveel onnozele mutskes voor haar.





Citaat:
Ik heb jaren geleden een boek geschreven gebaseerd op de chronologische volgorde van de Koran. Het geeft een duidelijk inzicht van het verloop en de groei van het geloof in Mekka en omstreken.
Interessant! Niet vertaald in het Engels of Nederlands zeker? Anders graag ISBN nummer misschien?



Citaat:
Het ziet er naar uit dat het plan van Allah die richting uitgaat.
Wie ben ik om daar wat tegen in te brengen.
Ik onderwerp mij aan Hem want ik ben een moslim en hoop zo te sterven.
Ik zal het alvast niet meer meemaken, en mijn kinderen zijn van plan te emigreren. Ik gun het de moslims alvast dat ze van West Europa dezelfde woestenij zullen maken dan in hun thuislanden. Waar moeten ze dan naartoe vluchten?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 14:39   #48
tomcruse
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2011
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mysterious woman hé.

wat wil je hiermee zeggen? Dat vooral muzelmensen de haatbaarden zijn? Dat wisten we al hoor.

Doe geen moeite. enige vorm van humor is aan muzelmensen niet besteed. Jammer, ge mist een heleboel.

En altijd dat dreigen met geweld hé! Als volgeling van de religie van de "vrede" zou je toch anders moeten redeneren .....

Het is duidelijk dat het een afkoopsom was in de hoop dat hij nog ergens verkozen kon geraken. Ik wens hem alvast toe dat één van zijn dochters dankzij de teksten van Bogaert zich tot islam gaat bekeren, zoals zoveel onnozele mutskes voor haar.

Interessant! Niet vertaald in het Engels of Nederlands zeker? Anders graag ISBN nummer misschien?

Ik zal het alvast niet meer meemaken, en mijn kinderen zijn van plan te emigreren. Ik gun het de moslims alvast dat ze van West Europa dezelfde woestenij zullen maken dan in hun thuislanden. Waar moeten ze dan naartoe vluchten?

Helemaal geen mysterieus woman, beste circe.

Mijn psychologisch profiel van jou zal ik echter voor mijzelf houden.

Ik spreek in het algemeen over mensen die door haat in het hart geteisterd worden. Ken jezelf voor je anderen probeert te kennen.

Ik mis niks, ik ben zeer humoristisch en breng de mensen rondom mij voortdurend aan het lachen.

Over de hamer. De vooroordelen zijn duidelijk hier.
Ik ben een gewaarschuwd man die geleerd heeft uit de omgang met Arabieren en hun manier van dialogeren. Ze zetten je steeds op het verkeerde been om je binnenste te leren kennen en je dan af te maken.
Als ik dat herken ben ik gealarmeerd.
Ikzelf zeg ja als ik ja bedoel en nee als ik nee bedoel.
Geen slechte bedoeling te bespeuren bij mij, althans nooit die intentie.

Mijn boek is in het Nederlands geschreven en niet voor publicatie geschikt.
Het is een persoonlijke analyse van de Islam en de Koran en te controversieel om enige bijval te genieten, behalve bij enkelen die perfect op dezelfde lijn zijn komen zitten nadat hun ogen zijn open gegaan.

Vanuit je eigen voorstellingsvermogen zie je mij als allochtoon, Arabisch sprekend, terwijl ik even Vlaams ben als jij.

En ik weet niet of je de grote verandering niet zal meemaken, ik zie ze voor dit jaar of nooit. Maar ik ben geen profeet.
Spijtig dat België geen thuishaven voor jou en je kinderen kan zijn, net zoals dat voor mij evenmin het geval is.
Het plan van Allah is de totale vernietiging van de moslimgemeenschap, mocht je het niet goed begrepen hebben.
Maar alleen Allah weet wat Zijn plan inhoudt.
Ik weet niets en ik wacht geduldig.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 14:55   #49
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Het plan van Allah is de totale vernietiging van de moslimgemeenschap, mocht je het niet goed begrepen hebben.
Nee dat had ik niet zo begrepen, maar ik ben er wèl van overtuigd dat deze 7de eeuwse ideologie zulke zelfvernietiging inderdaad teweegbrengt (zoals we kunnen zien in de huidige islamitische paradijzen).

Spijtig dan voor de nog overblijvende Europeanen, want zij zullen de ondergang van het Avondland dus meemaken. Ik hoop dat ik geen kleinkinderen krijg.

Zolang ik of mijn kinderen het zèlf niet hoeven mee te maken, zal het me in feite een worst wezen. Tijl Declercq, de CVP hoofdarchitekt van "Eurabia" zal het zich dus ook niet meer aantrekken want die is ook dood. d�*t vind ik erger. Ik wens dus wèl dat ZIJN nageslacht de leuke invloed van islam mag ondergaan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:12   #50
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar zie je mij beweren dat islam voor persoonlijke godsdienstvrijheid staat? Ik heb verdomme net die lapsus willen ontkrachten. Lees aub wat er staat in het vervolg?
ok, dan ben ik blij dat we aan eind trekken.
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:16   #51
Gremlin
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: ieper
Berichten: 111
Standaard

Nadat 2000 jaar geleden onze bevolking onderworpen en uitgemoord werd in de naam van christus worden nu steeds vaker vreemde en nieuwe religies toegelaten ,oa de islam en net zoals elk uitheems geloof hebben ze maar een doel voor ogen . Het volk onderwerpen en besmetten met hun indoctrineren en het stellen van hun eisen en hun wetten , laten we echter hopen dat het moorden uitblijft net nu de RKK zijn wurggreep op het volk aan het afnemen is kunnen we de Islam missen zoals kiespijn.
Gremlin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:27   #52
tomcruse
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2011
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Nee dat had ik niet zo begrepen, maar ik ben er wèl van overtuigd dat deze 7de eeuwse ideologie zulke zelfvernietiging inderdaad teweegbrengt (zoals we kunnen zien in de huidige islamitische paradijzen).

Spijtig dan voor de nog overblijvende Europeanen, want zij zullen de ondergang van het Avondland dus meemaken. Ik hoop dat ik geen kleinkinderen krijg.

Zolang ik of mijn kinderen het zèlf niet hoeven mee te maken, zal het me in feite een worst wezen. Tijl Declercq, de CVP hoofdarchitekt van "Eurabia" zal het zich dus ook niet meer aantrekken want die is ook dood. d�*t vind ik erger. Ik wens dus wèl dat ZIJN nageslacht de leuke invloed van islam mag ondergaan.
Onwetendheid is Het wapen van massa-zelf-vernietiging.

Je trekt dan ook in dit bericht de verkeerde conclusie dat het Avondland zal ten onder gaan. Zoals het er nu uitziet kan de grote clash op een dag van start gaan maar de uitkomst is ook met vrij grote zekerheid te voorspellen.

De Oneindige Wijsheid van Allah houdt wellicht de totale vernietiging in van de moslimwereld en de bevrijding van het Westen van hun misplaatste hoogmoed en de verkeerde interpretatie van hun geloof!

En de Boodschapper zei: "O mijn Heer, voorwaar, mijn volk heeft deze Koran achtergelaten."

Ook de Boodschapper laat zich sceptisch uit.
Allah dreigt tot vier maal toe om de moslimgemeenschap te vervangen.
Het zijn enkel de bezitters van verstand die er lering uit trekken en dat zijn zeker niet de islam-geleerden, integendeel zelfs!
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:28   #53
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Vanuit je eigen voorstellingsvermogen zie je mij als allochtoon, Arabisch sprekend, terwijl ik even Vlaams ben als jij.
Ik heb niet de gewoonte me mede-forummers voor te stellen en alzeker niet te zitten gissen naar hun afkomst of huidskleur.

Kan best zijn dat je genuine Vlaming bent, maar dan heb je het niet over "deze vers".

Dus ofwel is de tekst niet van u, ofwel is het Nederlands niet je moedertaal.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:30   #54
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb niet de gewoonte me mede-forummers voor te stellen en alzeker niet te zitten gissen naar hun afkomst of huidskleur.

Kan best zijn dat je genuine Vlaming bent, maar dan heb je het niet over "deze vers".

Dus ofwel is de tekst niet van u, ofwel is het Nederlands niet je moedertaal.
Ga je dat ook zeggen tegen al je partijgenoten die d-t-fouten maken?

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 januari 2011 om 15:30.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:37   #55
Gremlin
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: ieper
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Onwetendheid is Het wapen van massa-zelf-vernietiging.

Je trekt dan ook in dit bericht de verkeerde conclusie dat het Avondland zal ten onder gaan. Zoals het er nu uitziet kan de grote clash op een dag van start gaan maar de uitkomst is ook met vrij grote zekerheid te voorspellen.

De Oneindige Wijsheid van Allah houdt wellicht de totale vernietiging in van de moslimwereld en de bevrijding van het Westen van hun misplaatste hoogmoed en de verkeerde interpretatie van hun geloof!

En de Boodschapper zei: "O mijn Heer, voorwaar, mijn volk heeft deze Koran achtergelaten."

Ook de Boodschapper laat zich sceptisch uit.
Allah dreigt tot vier maal toe om de moslimgemeenschap te vervangen.
Het zijn enkel de bezitters van verstand die er lering uit trekken en dat zijn zeker niet de islam-geleerden, integendeel zelfs!

En wat is onwetendheid beste Cruse ? Hebben enkel moslims alle waarheid en alle 'weet' ? Wat de mensheid weet is wat er zich in de geschiedenis heeft voorgedaan , en wat de gevolgen zijn van oa het importeren van religie en dit als onschuldig beschouwen .

Laatst gewijzigd door Gremlin : 8 januari 2011 om 15:38.
Gremlin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:39   #56
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ga je dat ook zeggen tegen al je partijgenoten die d-t-fouten maken?
ik ben geen lid van gelijkwelke partij, het gaat ook niet over dt fouten, maar over het gebruik van het ONZIJDIG lidwoord en afgeleiden. Iets wat "nieuwe belgen" nooit onder de knie krijgen, omdat het hoofdzakelijk over zeer jong ingeprent "gevoel" gaat.

Het is dus "HET vers" en niet "DE vers", dus gaat het over DIT vers en niet over DEZE vers.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2011 om 15:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:42   #57
tomcruse
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2011
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ga je dat ook zeggen tegen al je partijgenoten die d-t-fouten maken?
Ik heb hier net zelf een dt fout gemaakt en deze vers = dit vers als ik nalees wat ik schrijf op mijn Apple-Word voor het over te zetten op dit forum. Maar soms lees ik het niet na en ja dan.... denk jij dat ik een allochtoon ben. Ken jezelf dus= belangrijk.
Het computerprogramma is soms nogal eigenwijs.

Ik kan de dt fout zelfs niet meer corrigeren in mijn bericht, ik moet er dus mee leven.
En over spellingvouten zullen we het best niet hebben als er belangrijker dingen te bespreken zijn. Trouwens je gaat er van uit dat we hier binnenkort allemaal Arabisch spreken.

Ik wil bewust geen Arabisch leren want de Roepers aan de Poorten van de Hel zullen Arabisch spreken en van het Arabische volk zijn.
Ik kan dus met 100 % zekerheid zeggen nooit een Roeper aan de Hel te kunnen worden, waarvoor ik Allah zeer dankbaar ben.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 15:51   #58
Gremlin
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: ieper
Berichten: 111
Standaard

De Islam een vreedzaam geloof ?

Citaat:
What does the Koran say about "infidels?" Is Islam a "religion of peace?" What does the Quran say about women? Do Muslim men get served by 72 virgin girls and boys with pearl earrings when they go to Paradise?

Quotes from the Koran/Quran
"About sixty-one percent of the contents of the Koran are found to speak ill of the unbelievers or call for their violent conquest; at best only 2.6 percent of the verses of the Koran are noted to show goodwill toward humanity. About seventy-five percent of Muhammad's biography (Sira) consists of jihad waged on unbelievers."

Dr. Moorthy Muthuswamy

(Quotes below are from N.J. Dawood's The Koran: with a Parallel Arabic Text, Penguin Classics, 1990)

Freedom of Religion
There shall be no compulsion in religion.

Quran 2:236; "The Cow," Dawood, p. 41

The only true faith in God's sight is Islam.

Quran 3:19; "The Imrans," Dawood, p. 51

Abraham and Ishmael built the House and dedicated it, saying . . . "Lord, make us submissive to You; make of our descendants a nation that will submit to You..."

Quran 2:127-129, "The Cow," Dawood, p. 19

He that chooses a religion over Islam, it will not be accepted from him and in the world to come he will be one of the lost.

Quran 3:85, "The Imrans," Dawood, p. 60

This Book is not to be doubted.... As for the unbelievers, it is the same whether or not you forewarn them; they will not have faith. God has set a seal upon their hearts and ears; their sight is dimmed and grievous punishment awaits them.
Quran 2:1/2:6-2:10; "The Cow," Dawood, pp. 1-2

If you doubt what We have revealed to Our servant, produce one chapter comparable to it. Call upon your idols to assist you, if what you say be true. But if you fail (as you are sure to fail) then guard yourselves against the Fire whose fuel is men and stones, prepared for the unbelievers.

Quran 2:23-4, "The Cow," Dawood, p. 3

It is not for true believers men or women to take their choice in the affairs if God and His apostle decree otherwise. He that disobeys God and His apostle strays far indeed.

Quran 33:36, "The Confederate Tribes," Dawood, p. 422

It is unlawful for a believer to kill another believer, accidents excepted. He that accidently kills a believer must free one Muslim slave... He that kills a believer by design shall burn in Hell for ever. He shall incur the wrath of God, who will lay His curse on him and prepare for him a mighty scourge.

Quran 4:92-93; "Women," Dawood, p. 92

We have made you a just nation, so that you may testify against mankind and that your own Apostle may testify against you.
Quran 2:142-3; "The Cow, Dawood, p. 21

You are the noblest community ever raised up for mankind. You enjoin justice and forbid evil. You believe in God.

Had the People of the Book [Jews and Christians] accepted the Faith, it would surely have been better for them. Some are true believers, but most are evil-doers.

Quran 3:110-111, "The Imrans," Dawood, p. 63


Infidels, Unbelievers and Non-Muslims
Let not believers make friends with infidels in preference to the faithful - he that does this has nothing to hope for from Good - except in self-defense. God admonishes you to fear Him: for to God shall all return.

Quran 3:28; "The Imrans," Dawood, p. 52

God's curse be upon the infidels! Evil is that for which they have bartered away their souls. To deny God's own revelation, grudging that He should reveal His bounty to whom He chooses from among His servants! They have incurred God's most inexorable wrath. An ignominious punishment awaits the unbelievers.

Quran 2:89-2:90, "The Cow," Dawood, p. 13

Lord...Give us victory over the unbelievers.

Quran 2:286, "The Cow," Dawood, p. 46

"Lord...give us victory over the unbelievers."

Quran 3:148, "The Imrans," Dawood, p. 67

I shall cast terror into the hearts of the infidels. Strike off their heads, strike off the very tips of their fingers.

Quran 8:12, "The Spoils," Dawood, p. 177

Fight for the sake of God those that fight against you, but do not attack them first. God does not love the aggressors.

Slay them wherever you find them. Drive them out of the places from which they drove you. Idolatry is worse than carnage.

Quran 2:190-2:191, "The Cow," Dawood, p. 28

When the sacred months are over slay the idolaters wherever you find them. Arrest them, besiege them, and lie in ambush everywhere for them.

Quran 9:5; "Repentance," Dawood, p. 186

Prophet, make war on the unbelievers and the hypocrites and deal rigorously with them. Hell shall be their home: an evil fate.

Quran 9:73, "Repentance," Dawood, p. 198

Believers, make war on the infidels who dwell around you. Deal firmly with them. Know that God is with the righteous.

Quran 9:123, "Repentance," Dawood, p. 206

Garments of fire have been prepared for the unbelievers. Scalding water shall be poured upon their heads, melting their skins and that which is in their bellies. They shall be lashed with rods of iron.

Whenever, in their anguish, they try to escape from Hell, back they shall be dragged, and will be told: "Taste the torment of the Conflagration!"

Quran 22:19-20, "The Pilgrimage," Dawood, p. 333

Muhammad is God's apostle. Those who follow him are ruthless to the unbelievers but merciful to one another.

Quran 48:29, "Victory," Dawood, p. 514

Those that deny Our revelations We will burn in fire. No sooner will their skins be consumed than We shall give them other skins, so that they may truly taste the scourge. God is mighty and wise.

Quran 4:56, "Women," Dawood, p. 86

Those that make war against God and His apostle and spread disorder in the land shall be slain and crucified or have their hands and feet cut off on alternate sides, or be banished from the land.

Quran 5:33, "The Table," Dawood, p. 112

When you meet the unbelievers in the battlefield strike off their heads and, when you have laid them low, bind your captives firmly.

Quran 47:4, "Muhammad," Dawood, p. 506

Let not the unbelievers think that they will ever get away. They have not the power to do so. Muster against them all the men and cavalry at your command, so that you may strike terror into the enemy of God and your enemy...

Quran 8:59-60, "The Spoils," Dawood, p. 183

Believers, take neither the Jews nor the Christians for your friends. They are friends with one another. Whoever of you seeks their friendship shall become one of their number. God does not guide the wrong-doers.

Quran 5:51, "The Table," Dawood, p. 116

Believers, know that the idolaters [non-Muslims] are unclean. Let them not approach the Sacred Mosque after this year is ended.

Quran 9:28, "Repentance," Dawood, p. 190

The unbelievers among the People of the Book [Bible] and the pagans shall burn for ever in the fire of Hell. They are the vilest of all creatures.

Quran 98:6, "The Proof," Dawood, p. 598


Women
They ask you about menstruation. Say: 'It is an indisposition. Keep aloof from women during their menstrual periods and do not approach them until they are clean again; when they are clean, have intercourse with them whence God enjoined you....'

Quran 2:222, "The Cow," Dawood, p. 34

Women are your fields: go, then, into your fields whence you please.

Quran 2:223, "The Cow," Dawood, p. 34

Men have authority over women because God has made the one superior to the other, and because they spend their wealth to maintain them. Good women are obedient. They guard their unseen parts because God has guarded them. As for those from whom you fear disobedience, admonish them and forsake them in beds apart, and beat them.

Quran 4:34, "Women," Dawood, p. 83

A male shall inherit twice as much as a female.

Quran 4:11, "Women," Dawood, p. 77

Call in two male witnesses from among you, but if two men cannot be found, then one man and two women whom you judge fit to act as witnesses...

Quran 2:282, "The Cow," Dawood, p. 47

If you are in doubt concerning those of your wives who have ceased menstruating, know that their waiting period shall be three months. The same shall apply to those [of your wives] who have not yet menstruated.

Quran 65:4, "Divorce," Dawood, p. 557

[Forbidden to you are] married women, except those whom you own as slaves.

Quran 4:24, "Women," Dawood, p. 81

If you fear that you cannot treat [orphan girls] with fairness, then you may marry other women who seem good to you: two, three, or four of them. But if you fear that you cannot maintain equality among them, marry one only or any slave-girl you may own.

Quran 4:3, "Women," Dawood, p. 76


Rewards in Paradise
The righteous shall return to a blessed retreat: the gardens of Eden, whose gates shall open wide to receive them. Reclining there with bashful virgins for companions, they will call for abundant fruit and drink.

Quran 38:51-2, "Sad," Dawood, p. 455

God has purchased from the faithful their lives and worldly goods, and in return has promised them the Garden. They will fight for the cause of God, they will slay, and be slain. Such is the true promise which He has made them in the Torah, the Gospel and the Koran....

Quran 9:111, "Repentance," Dawood, p. 203

As for the righteous, they shall be lodged in peace together amid gardens and fountains, arrayed in rick silks and fine brocade. Even thus; and We shall wed them to dark-eyed houris.

Quran 44:51-54, "Smoke," Dawood, p. 497

On that day [the unbelievers] shall be sternly thrown into the fire of Hell . . . But in fair gardens the righteous shall dwell in bliss, rejoicing in what their Lord will give them. Their Lord will shield them from the scourge of Hell. He will say: Eat and drink to your hearts content. This is the reward of your labours.

They shall recline on couches ranged in rows. To dark-eyed houris [virgin girls] We shall wed them. . . . Fruit We shall give them, and such meats as they desire. They will pass from hand to hand a cup inspiring no idle talk, no sinful urge; and there shall wait on them young boys of their own, as fair as virgin pearls.

Quran 52:13-24, Dawood, p. 370

Reclining there upon soft couches, they shall feel neither the scorching heat nor the biting cold. Trees will spread their shade around them, and fruits will hang in clusters over them.

They shall be served with silver dishes, and beakers as large as goblets; silver goblets which they themselves shall measure: and cups brim-full with ginger-flavoured water from a fount called Salsabil. They shall be attended by boys graced with eternal youth, who to the beholders eyes will seem like sprinkled pearls. When you gave upon that scene, you will behold a kingdom blissful and glorious.

Quran 76:9-20, Dawood, p. 414


Quotes by and about Some of Islam's Most Famous Spokesmen
[Muhammad] said, "...fight everyone in the way of God and kill those who disbelieve in God..."

Ibn Ishaq, The Life of Muhammad, p. 672

Allah's Apostle [Muhammad] said, "I have been sent with the shortest expressions bearing the widest meanings, and I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), and while I was sleeping, the keys of the treasures of the world were brought to me and put in my hand."

Sahih Bukhari, Volume 4, Book 52, Number 220

The Prophet used to go round (have sexual relations with) all his wives in one night, and he had nine wives.

Sahih Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 6

The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

Sahih Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 88
Volume 7, Book 62, Number 64

It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven.

Ayatollah Khomeini

(Quote taken from Khomeini's book, Tahrirolvasyleh, vol. 4, Darol Elm, Gom, Iran, 1990, Source: Homa For more sensational and outrageous quotes regarding "taboo" issues, please see the Homa website.)

If one commits the act of sodomy with a cow, an ewe, or a camel, their urine and their excrements become impure, and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and burned.

Ayatollah Khomeini

(From The Little Green Book: Sayings of Ayatollah Khomeini, Political, Phylosophica, Social and Religious, with a special introduction by Clive Irving, ISBN number0-553-14032-9, page 47 Source: Homa)

Eleven things are impure: urine, excrement, sperm...non-Moslem men and women...and the sweat of an excrement-eating camel.

Ayatollah Khomeini

(From The Little Green Book, Source: Harwood's Mythology's Last Gods, 175)

Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

Sahih Bukhari, Volume 1, Book 6, Number 301


--------------------------------------------------------------------------------

Commentary on the Koran and Islam
Mohammed promised his followers seven heavens in which:

They are to cohabit with demure virgins...as beauteous as corals and rubies...full-breasted maidens for playmates...in the gardens of delight.... They're to lie face to face on jewelled couches, and be serviced by immortal youths...young boys, their personal property, as comely as virgin pearls.... We created the houris [dancing girls] and made them virgins, carnal playmates for those on the right hand.... We are going to wed them to dark-eyed houris. [The Koran 55:56; 55:58; 78:33; 56:12; 52:16-17, 24; 56:35-38; 52:20]

Each Muslim man, in exchange for a lifetime of mindless obedience, was to be rewarded after death with an unspecified number of pretty boys to bugger, plus eight heavenly houris, each more phallus-raising than the others and each endowed with the capacity to grow a new hymen after each bout of sexual recreation. The male chauvinist Muslim could thus satisfy his virginity fetish by deflowering them over and over again, for eternity. When one compares Mohammed's gardens of delight with the Christian heaven of harps and celibacy, it becomes apparent why significant numbers of Christian men turn Muslim while conversions the other way are almost non-existent.

William Harwood, Mythology's Last Gods: Yahweh and Jesus, 248


--------------------------------------------------------------------------------

The thought of an old man becoming aroused by a child is one of the most disturbing thoughts that makes us cringe as it reminds us of pedophilia and the most despicable people. It is difficult to accept that the Holy Prophet [Mohammed] married Aisha when she was 6-years-old and consummated his marriage with her when she was 9. He was then, 54 years old.

Ali Sina


--------------------------------------------------------------------------------

In 1992, Islamic assassins had gunned down my good and brave friend Farag Foda, a professor and columnist, a human-rights activist, and an outspoken critic of the Islamic militants. The murder had shocked Cairo and terrified intellectuals... Egypt's most popular preacher, Abdel Hamid Kishk, a blind sheikh who constantly attacked both the government and its official religious establishment...had been telling his audience that Muslims who entered paradise would enjoy eternal erections and the company of young boys draped in earrings and necklaces. Some of the ulema, the religious scholars at al-Azhar University, the governments seat of Islamic learning, had disagreed. Yes, they said, men in paradise would have erections, but merely protracted, not perpetual. Other experts disputed the possibility of pederasty in paradise. "Is this what concerns Muslims at the end of the 20th century?" [Farag] Foda asked in a column in October magazine. "The world around us is busy with the conquest of space, genetic engineering and the wonders of the computer, while Muslim scholars," he wrote in sadness and pain, "were worried about sex in paradise."... he was killed.

Judith Miller


--------------------------------------------------------------------------------

Sharia Law practically means: stoning of women for "honor" offences including for the "crime" of having been raped; beheadings for apostasy or blasphemy hand/foot amputations for "lesser" offences; public hanging of homosexuals and outspoken women; incessant war against infidels and especially Jews; black slavery; female sexual slavery; FGM [female genital mutiliation]; no democracy; no human rights; everyone down on their knees; Mullahs as Gods; non-Muslims as dhimmis; no music except for drums (ask "Cat Stevens"); no dancing; public floggings for "sexual crimes" such as flirting or speaking with an unrelated person of the opposite sex; all women under the veil; prison rape-brothels run by the Mullahs; and so forth. It is perhaps the most cruel and violent system of human life and social organization which has so far been invented, and it came to the world from those populations once only living in the desert "dead heart of Arabia", but now lording over gigantic sums of oil-wealth, and spreading their vile doctrines all around the world.

James DeMeo


--------------------------------------------------------------------------------

[The Koran is one of] the most stubborn enemies of Civilisation, Liberty, and the Truth which the world has yet known.
William Muir


--------------------------------------------------------------------------------

Some of the parchment pages in the Yemeni hoard seemed to date back to the seventh and eighth centuries A.D., or Islam’s first two centuries - they were fragments, in other words, of perhaps the oldest Korans in existence. What’s more, some of these fragments revealed small but intriguing aberrations from the stand Koranic text. Such aberrations, though not surprising to textual historians, are troublingly at odds with the orthodox Muslim belief that the Koran as it has reached us today is quite simply the perfect, timeless, and unchanging Word of God.... What the Yemeni Korans seems to suggest, Puin began to feel, was an evolving text rather than simply the Word of God as revealed in its entirety to the Prophet Muhammad in the seventh century A.D.

Toby Lester


--------------------------------------------------------------------------------

So many Muslims have this belief that everything between the two covers of the Koran is just God’s unaltered word. They like to quote the textual work that shows the Bible has a history and did not fall straight out of the sky, but until now the Koran has been out of this discussion. The only way to break through this wall is to prove that the Koran has a history too. The Sana’a fragments will help us do that.

Gerd-R. Puin


--------------------------------------------------------------------------------

The impact of the Yemeni manuscripts is still to be felt. Their variant readings and verse orders are all very significant. Everybody agrees on that. These manuscripts say that the early history of the Koranic texts is much more of an open question than many have suspected: the text was less stable, and therefore had less authority, than has always been claimed.

Andrew Rippin


--------------------------------------------------------------------------------

To historicize the Koran would in effect delegitimize the whole historical experience of the Muslim community. The Koran is the charter for the community, the document that called it into existence. And ideally though obviously not always in reality Islamic history has been the effort to pursue and work out the commandments of the Koran in human life. If the Koran is a historical document, then the whole Islamic struggle of fourteen centuries is effectively meaningless.

R. Stephen Humphreys


--------------------------------------------------------------------------------

There is no hard evidence for the existence of the Koran in any form before the last decade of the seventh century.

Michael Cook


--------------------------------------------------------------------------------

My idea is that the Koran is a kind of cocktail of texts that were not all understood even at the time of Muhammad. Many of them may even be a hundred years older than Islam itself. Even within Islamic traditions there is a huge body of contradictory information, including a significant Christian substrate; one can derive a whole Islamic anti-history from them if one wants.

Gerd-R. Puin


--------------------------------------------------------------------------------

...until the Crusades Islam was indistinguishable from Judaism and... only then did it receive its independent character, while Muhammad and the first Caliphs are mythical figures.

N.A. Morozov


--------------------------------------------------------------------------------

...the history of early-medieval Arabia is nearly all legend. Like Buddha, Confucius, Jesus, and other founders of patriarchal religions, Mohammed lacks real verification. There is no reliable information about his life or teachings. Most stories about him are as apocryphal as the story that his coffin hangs forever in mid-air "between heaven and earth," like the bodies of ancient sacred kings.

Barbara Walker


--------------------------------------------------------------------------------

The only real source of historical information about pre-Islamic Mecca and the circumstances of the Koran's revelation is the classical Islamic story about the religion's foundation...

Toby Lester


--------------------------------------------------------------------------------

The Koran claims for itself that it is "mubeen," or clear. But if you look at it, you will notice that every fifth sentence or so simply doesnt make sense. Many Muslims and Orientalists will tell you otherwise, of course, but the fact is that a fifth of the Koranic text is just incomprehensible.

Gerd-R. Puin


--------------------------------------------------------------------------------

[The canonization of the Koran involved the] attribution of several, partially overlapping, collections of logia [sayings] (exhibiting a distinctly Mosaic imprint) to the image of a Biblical prophet (modified by the material of the Muhammadan evangelium into an Arabian man of God) with a traditional message of salvation (modified by the influence of Rabbinic Judaism into the unmediated and finally immutable word of God).

John Wansbrough


--------------------------------------------------------------------------------

...the prominent Egyptian government minister, university professor, and writer Taha Hussein...devoted himself to the study of pre-Islamic Arabian poetry and ended up concluding that much of that body of work had been fabricated well after the establishment of Islam in order to lend outside support to Koranic mythology.... [T]he Iranian journalist and diplomat Ali Dashti...repeatedly took his fellow Muslims to task for not questioning the traditional accounts of Muhammad's life, much of which he called myth-making and miracle-mongering.

Toby Lester


--------------------------------------------------------------------------------

...it is time [for Islam] to assume, along with all of the great cultural traditions, the modern risks of scientific knowledge.

Mohammed Arkoun


--------------------------------------------------------------------------------

For a long time scholars have considered Islamic origins as basically unproblematic. It seemed fairly straightforward: the founder was a figure of relatively recent history, amply documented, and many of his own writings and sayings survived. True, there had been a frenzy of fabrication, but early Muslim scholars themselves had seen this early on and moved to weed out spurious hadith (traditions of the founder's sayings and deeds). What was left seemed ample enough, as did the text of the Koran, the revelation of Allah to Muhammad. Even if one could not confess with Muslims a belief in the divine inspiration (actually, dictation) of the Koran, one still agreed the text preserved the preachments of Muhammad. The most recent generation of students of Islam, however, have broken with this consensus. Gunter Luling is joined by many in his opinion that Western scholars of Islam and the Koran had simply accepted the official party line of Muslim jurists and theologians regarding the sources for Muhammad and early Islamic history.... In fact, Western Islamicists had done everything but accept the Koran as the revealed Word of God. In retrospect one wonders why they balked at this last step!...

The Koran was assembled from a variety of prior Hagarene texts (hence the contradictions re Jesus' death) in order to provide the Moses-like Muhammad with a Torah of his own....

[T]his means that all we thought we knew of the Prophet Muhammad is really a mass of fictive legal precedents meant to anchor this or that Islamic practice once Muhammad had been recast as an Arab Moses. And the question of the origin of the Koran is no longer "from Allah?" or "from Muhammad?" but rather "from Muhammad?" or "from countless unnamed Hagarene jurists?"... And it becomes equally evident that the line between the Koran and the hadith must be erased, for both alike are now seen to be repositories of sayings fictively attributed to the Prophet and transmitted by word of mouth before being codified in canonical written form.

Robert M. Price


--------------------------------------------------------------------------------



Sharia [Islamic law] is totally incompatible with the U.S. Constitution and the Universal Declaration of Human Rights of 1948. Women are inferior under Islamic law—their testimony in a court of law is worth half that of a man; their movement is strictly restricted; they cannot marry non-Muslims. Non-Muslims living in Muslim countries also have inferior status under Islamic law; they may not testify against a Muslim. In Saudi Arabia, following a tradition of Muhammad, who said that "two religions cannot exist in the country of Arabia," non-Muslims are forbidden to practice their religion, build houses of worship, possess religious texts, etc. Non-believers or atheists in Muslim countries do not have "the right to life"; all the major law schools, whether Sunni or Shia, agree that they are to be killed. (Muslim doctors of law generally divide sins into great sins and little sins. Of the 17 great sins, unbelief is the greatest, more heinous than murder, theft, adultery, etc.) Slavery is recognized as legitimate in the Koran. Muslim men are allowed to cohabit with any of their female slaves, and they are allowed to take possession even of married female slaves. One does not have the right to change one’s religion if one is born into a Muslim family; here is how the great commentator Baydawi sees the matter: "Whosoever turns back from his belief, openly or secretly, take him and kill him wheresoever you find him, like any other infidel. Separate yourself from him altogether. Do not accept intercession in his regard." And here are the punishments in store for transgressors against the Holy Law: amputation, flogging, crucifixion, and stoning to death.

Ibn Warraq, "The Two Faces of Feisal Rauf"


--------------------------------------------------------------------------------



Islamists are attempting to impose Shariah Compliant Finance (SCF) on Western institutions to use our own financial strengths against us. The most serious problem with SCF is that it legitimates and institutionalizes Shariah law (i.e., Islamic law), a theo-political-legal doctrine violently opposed to Western values. With $1-$2 trillion petrodollars annually looking for an investment home, blind exuberance is driving financial institutions to adopt SCF, without even a minimal baseline for legal compliance. This willful blindness, and lack of both transparency and due diligence may cause SCF to be the next sub-prime crisis, but this time with deadly consequences.

Legal Risks: Western financial institutions which adopt SCF may have criminal and civil exposure to claims of aiding and abetting sedition and the material support of terrorism, securities fraud, consumer fraud, racketeering, and antitrust violations, as well as exposure to tort claims for sedition and terrorism, and for the violation of internationally recognized norms of the law of nations.

Christopher Holton, Shariah Finance Watch


--------------------------------------------------------------------------------

...sharia finance [is] the most serious--and most notorious--example of Islamic separatism. But who cares about that, when there is so much money to be made? ..."Islamic finance has rapidly emerged as one of the most dynamic segments of the global financial services industry and is today a global phenomenon. There are Islamic finance institutions operating in over 75 countries and with assets estimated at around US$700 billion, a figure which is growing at a rate of about 15% a year." With a May 2008 report declaring that approximately $4 trillion was available for investment in the Middle East, Islamic separatism in the form of sharia finance has become a big businesss--with Western financial institutions hurrying to get in on it by accommodating Muslims in setting up parallels financing structures in the West....

What's more, sharia finance is another tool of Islamic separatism; instead of assimilating into American society, Muslims are demanding, and receiving, parallel financial institutions that reinforce the idea that they are unique, not subject to the laws and norms to which the rest of us are subject--a privileged class. At the same time, sharia finance initiatives are giving Islamic interests increased control over Western economic life.

...what will be the outcome of this kind of thing? Holton predicts that "at best, the result could be Muslim enclaves in Western communities in which sharia supercedes native law." Or "at worst, sharia could start to creep into our lives and laws, changing our way of life little by little over time." That would be entirely in line with the stealth jihad goal of Islamizing American society.

The agents of this societal change are, all too often, Islamic scholars who have made no secret of their support for Islamic supremacism, whether advanced by violent or non-violent means. Holton notes that Mufti Muhammad Taqi Usmani, who has served on the Board of the Dow Jones Islamic Index (IMANX) and still holds a place on the sharia Advisory Board of several international financial institutions, explains that "the purpose of Jihad aims at breaking the grandeur of unbelievers and establish[ing] that of Muslims." He further insists that Muslims in Western countries "must live in peace until strong enough to wage Jihad"--and once they are strong enough, they will "establish the supremacy of Islam."

Robert Spencer, Stealth Jihad, 182, 185, 187
http://www.truthbeknown.com/islamquotes.htm
Gremlin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 16:12   #59
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Gremlin, dit is interessante info, maar ik had graag dat dit draadje wordt voorbehouden voor het ontkrachten van de leugens van Linda Bogaert.

Het is duidelijker indien U deze tekst (of delen ervan) gebruikt als opwerping tegen een aantal van haar artikelen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 16:24   #60
Gremlin
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: ieper
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Gremlin, dit is interessante info, maar ik had graag dat dit draadje wordt voorbehouden voor het ontkrachten van de leugens van Linda Bogaert.

Het is duidelijker indien U deze tekst (of delen ervan) gebruikt als opwerping tegen een aantal van haar artikelen.

Het is wel duidelijk wat haar doel is , uw analyse is dan ook juist , maar beperkt zich echter tot haar als persoon . Daarom dat ik het prefereer om het doel dat zij heeft aan te klagen , en dit doe je bij de bron .
Gremlin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be