Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2016, 14:07   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard Vroeger: ik geloofde dat blanke HOLlanders de goden zijn

onderwerp:Vroeger: ik geloofde dat blanke HOllanders de goden zijn


ZIehier iets waar ik vandaag aan begon te denken uit mijn boek van 2010, Holland paradise or hell, waarin ik inderdaad op pagina 270 in het nawoord naar waarheid toch vermeldde dat ik vroeger in Suriname als kleine domme, magere, zwakke, smerig donkerbruine, te kleingeschapen, Afro koelie boy echt absoluut geloofde dat de langere, hogere blanke Hollandse mannen de echte hogere goden waren op aarde en echt superieur zijn.

Nu ik 50 ben en hieraan terug denk, data van ruim 36 jaar geleden in feite, vraag ik mij nu af of dit misschien toch waar kan zijn, waarom wel, waarom niet???

Kan iemand hier toch op harde, wetenschappelijke wijze bewijzen of intelligent beargumenteren dat de lange, superintelligente, groter geschapen, super potente, hoog opgeleide, rijkere, echt superieure, en heteroseksuele blanke HOllandse Ubermannen toch de hogere goden zijn op aarde???

In de wiskunde moet je iets echt absoluut bewijzen tot het oneindige dus het is niet makkelijk.

Ok relatief voor mijzelf als absolute, te kleingeschapen Unterkoelie tov 98,6 % van alle blanke HOllandse mannen kan ik makkelijk stellen dat zij allemaal hoger, meer waard, groter geschapen, sterker, potenter, beter, en zeker superieur zijn. Dit is een relatieve kwestie MIJZELF tov 98,6 % vd blanke hollandse mannen.

in absolute zin is het bewijs moeilijker, korte, kleingeschapen, minder potente Japanse mannen zijn toch vaak intelligenter dan de langste en grootst geschapen blanke HOllandse heteromannen.



--------------- uit mijn boek 'HOlland paradise or hell?", jaar publicatie 2010 . dit is de recensie ervan door Mr drs Thomas Cool op zijn site Boycott HOlland


Chapter 5 has the title “(Hindu SF) The last Dutchman!”. As a SF writer myself I was quite pleased to recognise Dewanand as a kindred soul. I agree that the destruction of Holland is a more interesting subgenre than disaster-movies for the world as a whole. Al Gore’s An inconvenient truth for example is somewhat boring except for the peak moment of the flooding of Holland.

Dewanand testifies of a life-changing insight, that dramatically turned his world-view upside down:

“In the past, about twenty years ago, when I was just an active and fanatical Hindu teenager of twenty years, I really thought and was convinced that whites are gods. I even thought that all gravity laws of Newton were made by whites, which I learned when I was on high school in Surinam as a teenager. Are you amazed? As a colony of Holland it was very normal for a coloured Surinamese to belief that the white Dutchman are the Gods of our planet, which is proof of the low development of the coloured people in Surinam. Now, after twenty years of living in Holland, I developed a different view upon the white Dutchman (…) Nowadays I even consider the white Dutch to be lower, underdeveloped, primitive and unpigmented humanoids, without any culture, faith and higher way of thinking and living. I find the white Dutchman a very primitive life form on our planet and I think they have no future at all to exist on our planet. The whole Dutch society is based upon money, greed and materialism and that’s not a good foundation for an advanced civilization. So they will become extinct in the nearby future, just as being described in chapter 5, “(Hindu SF) The last Dutchman!”” (p270)


https://boycottholland.wordpress.com...dewanand-2010/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 november 2016 om 14:16. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 14:14   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard

ok volgens bijbelse genesis schiep god de blanke man naar zijn eigenbeeld maw alleen de blanke mannen zien eruit als de god uit de bijbel dus blanke mannen zien er echt uit als god zelf en beschikken over goddelijke superkrachten en hogere potentie.

hele wereld is nu van superieure blanke mannen, 95 % van alle 20 miljoen boeken op amazon.com zijn geschreven door blanke mannen en blanke vrouwen of blanke mixen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 18:45   #3
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp:Vroeger: ik geloofde dat blanke HOllanders de goden zijn
Beste Denawand

Er is maar één blanke God en dat ben ik.

En door mij zullen ook alle mensen Goden worden.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 18:48   #4
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok volgens bijbelse genesis schiep god de blanke man naar zijn eigenbeeld ....
nergens staat in de Bijbel dat het een blanke man was, en volgens de moderne wetenschap moet het een neger geweest zijn.

En ook het Bijbelse Paradijs lag niet in Europa, maar ergens in het Midden-Oosten en ook daar zijn de mensen niet blank, maar lichtbruin.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 23:27   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard

nou harriechristus

die hele bijbel is een vervalst werk en het is een boek waar het bloed van ruim 600 miljoen niet blanken aan kleeft en daarom kan ik toch nooit en te nimmer hierin geloven of christen worden.

die bijbel moet toch verboden worden in alle ex kolonien of verboden als religieuze literatuur en heilig christelijk boekwerk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2016, 23:28   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

hele wereld is nu van de hogere blanke rassen en ariers, dus zij zijn echt hoger en goddelijker, intelligenter, superieur, sterker.

als ik aan zwart suriname nu denk dan geloof ik dat blanke hollanders echte hogere goden moeten zijn van alle domme lagere surikoelies en grootgeschapen surinegertjes daar.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 19 november 2016 om 23:31. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 00:23   #7
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

In één opzicht vind ik onze Noorderburen toch wel een beetje goddelijk: ik heb de helft van mijn leven buiten Vlaanderen doorgebracht, in Europa en Afrika, en bezoek ook websites en lees boeken uit de meeste Westeuropese landen, en de slotsom luidt: de eerste prijs voor gevoel voor humor gaat naar Nederland! In België hoeven we ons niet te schamen, we doen het lang niet slecht, maar niemand slaat de Nederlanders.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 05:24   #8
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou harriechristus

die hele bijbel is een vervalst werk en het is een boek waar het bloed van ruim 600 miljoen niet blanken aan kleeft en daarom kan ik toch nooit en te nimmer hierin geloven of christen worden.
Wat je hier zegt klopt volgens mij niet helemaal, want het Oude Testament is van de Joden, die een niet-blank volk zijn (licht-bruin met zwart haar) en daar is het "racisme" begonnen vanuit een idee van eigen superioriteit (het uitverkoren volk te zijn), en is later over genomen door de christenen in Europa.
Citaat:
die bijbel moet toch verboden worden in alle ex kolonien of verboden als religieuze literatuur en heilig christelijk boekwerk.
Ik denk dat het verbieden weinig zin zal hebben en de meeste blanken ook niet meer in de Bijbel geloven en het grootste kwaad nu door de wetenschap veroorzaakt wordt: de milieuvervuiling en de atoombom als mogelijke vernietiging van de hele wereld.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 05:32   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hele wereld is nu van de hogere blanke rassen en ariers, dus zij zijn echt hoger en goddelijker, intelligenter, superieur, sterker.
dat hogere van het blanke ras is die van de wetenschap die niet meer in God gelooft, dus zeker niet goddelijk is.
Ook zijn ze hoger in de filosofie, met name Hegel en mijn atoomtheorie, maar die eerste is weinig bekend en de tweede wordt al helemaal niet geaccepteerd.
Citaat:
als ik aan zwart suriname nu denk dan geloof ik dat blanke hollanders echte hogere goden moeten zijn van alle domme lagere surikoelies en grootgeschapen surinegertjes daar.
De blanken zijn zeker hoger, maar niet goddelijk want de meesten geloven niet meer in god.
Ze zijn integendeel afgezakt tot het niveau van de natuur, dus apen geworden.
Maar wel wetenschappelijke apen: "monkey scientists" .....

En het christendom behoef je echt niet meer als zo goddelijk te beschouwen, want dat verhaal over Jezus is een mythe en erg kinderlijk bovendien.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 05:37   #10
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou harriechristus

die hele bijbel is een vervalst werk en het is een boek waar het bloed van ruim 600 miljoen niet blanken aan kleeft
Die 600 miljoen zijn allang weer goed gemaakt, want de moderne explosie van de wereldbevolking is vooral te danken aan de westerse wetenschap.
En ook wordt het racisme nu veroordeeld.
De houding tegenover andere volkeren is nu geheel anders geworden dan vroeger.
Kijk naar jezelf: je studeert nu in Nederland.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 20 november 2016 om 05:38.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 00:39   #11
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
dat hogere van het blanke ras is die van de wetenschap die niet meer in God gelooft, dus zeker niet goddelijk is.
Ook zijn ze hoger in de filosofie, met name Hegel en mijn atoomtheorie, maar die eerste is weinig bekend en de tweede wordt al helemaal niet geaccepteerd.
De blanken zijn zeker hoger, maar niet goddelijk want de meesten geloven niet meer in god.
Ze zijn integendeel afgezakt tot het niveau van de natuur, dus apen geworden.
Maar wel wetenschappelijke apen: "monkey scientists" .....

En het christendom behoef je echt niet meer als zo goddelijk te beschouwen, want dat verhaal over Jezus is een mythe en erg kinderlijk bovendien.

ja he harriechristus

mooi schrijf je het:

'Maar wel wetenschappelijke apen: "monkey scientists" .....'


hahahaha denk aan onze welbekende Wieroe, die een professoraat heeft behaald in de katten wetenschappen, gewoon lekker vanuit zijn mandje, piece of cake

hele wereld is nu van blanken

en blanken zijn militair absoluut superieur en almachtig tov alle niet blanke rassen en volkeren samen.

theorie is anders nu en verder geabstraheerd.

in ieder geval:

hard nodig nu om Nederland etnisch te zuiveren he?? Kan goedkoper he dan in nazi duitsland zonder dure gaskamers en verbrandingsovens, ja nu moet het liefdevoller geschieden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 00:41   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard

o ja harriechr

of blanken de hogere goden zijn nu hangt van het model af dat gehanteerd wordt.

er is sowieso een rassenhierarchie overal in alle landen ter wereld.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 13:26   #13
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hard nodig nu om Nederland etnisch te zuiveren he?? Kan goedkoper he dan in nazi duitsland zonder dure gaskamers en verbrandingsovens, ja nu moet het liefdevoller geschieden.
Beste Denawand

De moderne blanke man is niet meer tot enige moord te bewegen.
Integendeel wordt alles wat uit het buitenland komt flink in de watten gelegd.
Positieve discriminatie noemen we dat.

Dus je hebt weer pech gehad....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 13:32   #14
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
o ja harriechr

of blanken de hogere goden zijn nu hangt van het model af dat gehanteerd wordt.
Nu: goden zijn het zeker niet, wel omhoog gevallen apen.
De enige ware God ben ik.




Wel aan het kruis genageld.....

Citaat:
er is sowieso een rassenhierarchie overal in alle landen ter wereld.
zonder meer waar, maar zo'n 4000 jaar geleden was Europa nog het land van de barbaren, en over nog eens 4000 jaar kan het weer heel anders zijn.
Alles verandert voortdurend op aarde.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2016, 01:40   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie onder, ja hierom is het toch waar dat de lange, groter geschapen, superpotente blanken toch goden zijn.

Maar deze Hindoecentristische these geldt helaas ook voor lagere, viesbruine, stinkende, te kleingeschapen indiase bruine KUTKoelie ratjes uit de riolen van New Delhi.



--------------



From: A
Sent: Monday, November 28, 2016 4:41 PM
To: [email protected]
Subject: Re: pics en Radesh??

Hallo Waldo,



Jij was wel het meest opvallendst gekleed. Dat is dus wel bijzonder. Voor mij gaat daar niets erotisch van uit.


Bedoel je Brahma of brahman (Hindi: brahm). Het eerste is mannelijk en het tweede onzijdig. Die twee begrippen zijn heel verschillend. Waarschijnlijk bedoel je het onzijdige Brahman. Is geen oerenergie. Energie is eindig en ontstaat dus uit prakriti. Atma en brahman zijn hetzelfde. Te vergelijken als lucht in een zakje en lucht in de atmosfeer.

Alfons
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2016, 05:28   #16
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zie onder, ja hierom is het toch waar dat de lange, groter geschapen, superpotente blanken toch goden zijn.
Super potent maakt hen tot bonoboo's en zeker geen goden.
Citaat:

Bedoel je Brahma of brahman (Hindi: brahm). Het eerste is mannelijk en het tweede onzijdig. Die twee begrippen zijn heel verschillend. Waarschijnlijk bedoel je het onzijdige Brahman. Is geen oerenergie. Energie is eindig en ontstaat dus uit prakriti. Atma en brahman zijn hetzelfde. Te vergelijken als lucht in een zakje en lucht in de atmosfeer.

Alfons
Brahman is volgens mij al wel een persoon, maar als oneindig nog niet als individu verschijnend.
Zou hij ook nog geen persoon zijn dat zou hij helemaal geen God kunnen zijn.

Als Brahma is hij een individu.
Maar hij is ook in de mens als individu en dan is hij Atman.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2016, 21:55   #17
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Atma en brahman zijn hetzelfde.


Atma = brahman

ja pas later, afgelopen 2000 jaar ontstond deze stellingname binnen de primitief, primaatachtige en dierlijk aapachtige zwarte Hindoe apenwereld uit india, ik denk dat Swami Vivekananda dit schreef vroeger.

hoe bewijs je dit nou???

het bewijs, daar gaat het om in de blanke westerse wetenschap,

kan je via een wetenschappelijk experiment dit absoluut bewijzen???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 01:26   #18
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie onder, ja misschien zijn blanke Hollanders toch hogere goddelijke wezens, zie zij bouwde de grootste en zwaarste beweeglijke constructie uit geschiedenis mensapendom,

36.000 ton woog het,

ja wie kan bewijzen dat blanke HOllanders hogere goden zijn???

dit kunnen alleen hogere, superintelligente (blanke), goddelijke rassen bouwen:


--------
Nieuw omhulsel kerncentrale Tsjernobyl helemaal gedicht
Foto: AFP
Gepubliceerd: 29 november 2016 18:35 Laatste update: 29 november 2016 20:01

De ontplofte Oekraïense kerncentrale Tsjernobyl die dertig jaar geleden een enorme kernramp veroorzaakte, heeft een nieuwe kap van roestvrij staal gekregen. De laatste hand werd de afgelopen weken gelegd aan de afdekking die dinsdag definitief werd voltooid.

"We hebben het voor elkaar gekregen'', juichte de Oekraïense president Petro Porosjenko bij het moment waarop de werkzaamheden aan het nieuwe omhulsel tot een einde kwamen. "Het is alsof een nucleaire wond die ons allen raakt is gedicht'', zei voormalig chef van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) Hans Blix.

Het roestvrijstalen geheel van 165 meter lang, 260 meter breed en 110 meter hoog moet de komende honderd jaar radioactieve straling uit de ontplofte centrale tegenhouden. De betonnen sarcofaag die na de kernramp in 1986 werd gebouwd, begon scheuren te vertonen en moest dus worden vervangen.

Nederlands bedrijf

Het Nederlandse bedrijf Mammoet was verantwoordelijk voor de operatie. Mammoet kijkt terug op een "hoogst prestigieuze'' en "zeer uitdagende'' klus. De boog, zoals Mammoet het noemt, is op veilige afstand van de reactor gebouwd. Om hem naar zijn plek te laten glijden, moest een nieuwe werkwijze worden ontwikkeld. Om duidelijk te maken hoe groot het bouwwerk is, wees het bedrijf erop dat de Notre Dame erin zou passen.

Porosjenko vergelijkt het nieuwe bouwwerk op zijn beurt met de Eiffeltoren en het Vrijheidsbeeld, omdat het zo'n bijzonder stuk techniek is. Het is het grootste beweegbare object dat ooit door mensen is gebouwd.

http://www.nu.nl/buitenland/4358075/...l-tsjernobyl-4
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 05:10   #19
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Atma en brahman zijn hetzelfde.


Atma = brahman
Zouden ze zonder meer hetzelfde zijn, dan had het geen zin twee namen te bedenken.

Neen: Brahman is het oneindige en Atman is de eindigheid, maar beiden zijn van dezelfde kwaliteit personen te zijn.
Te vergelijken met de Vader en de Zoon van de Bijbel.

Citaat:

ja pas later, afgelopen 2000 jaar ontstond deze stellingname binnen de primitief, primaatachtige en dierlijk aapachtige zwarte Hindoe apenwereld uit india, ik denk dat Swami Vivekananda dit schreef vroeger.

hoe bewijs je dit nou???

het bewijs, daar gaat het om in de blanke westerse wetenschap,

kan je via een wetenschappelijk experiment dit absoluut bewijzen???
De godsdienst kan niet door een natuurwetenschappelijk bewijs geleverd worden, want in de godsdienst gaat het niet om de natuur, maar om de Geest, die alleen in de filosofie bewezen kan worden.

Wel kan het met behulp van de natuurfilosofie bewezen worden namelijk dat de eindigheid kwalitatief hetzelfde is als de oneindigheid, namelijk de ruimtelijkheid.
En hetzelfde geldt voor de Geest als zijnde het denken, dus het denken van de oneindigheid en eindigheid als eigenschappen van personen.
Ook als eeuwigheid en tijdelijkheid.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2016, 05:16   #20
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zie onder, ja misschien zijn blanke Hollanders toch hogere goddelijke wezens, zie zij bouwde de grootste en zwaarste beweeglijke constructie uit geschiedenis mensapendom,

36.000 ton woog het,

ja wie kan bewijzen dat blanke HOllanders hogere goden zijn???

dit kunnen alleen hogere, superintelligente (blanke), goddelijke rassen bouwen:
Het bouwen van grote bouwwerken maakt de mensen nog niet goddelijk.
Ook de mieren kunnen enorme bouwwerken bouwen.

Alleen het denken kan de mens goddelijk maken, want dat is wat God is: de Geest van het denken.
Als het tenminste het hogere geestelijke denken is en niet die van de natuurwetenschappen, die lager is, aards en werelds.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be