Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2017, 15:01   #101
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=vanderzapig;8535567]Mooi initiatief.

Citaat:
Bedankt voor de uitleg. Waarmee nog maar eens wordt aangetoond hoe BDW het Vlaams-nationalisme wel gebruikt maar niet belijdt.
Inderdaad. Mijn bewondering is er, als burgemeester en voorzitter, maar houdt op wanneer hij verklaringen aflegt m.b.t. het VB. Hij laat niet na zijn afschuw voor deze partij uit te spreken en aldus te bewijzen dat hij niet de democraat is waarvoor hij zich graag uitgeeft.
Citaat:
Mijn excuses
voor de "marsorders" beschuldiging.
Geen probleem. Ik neem aan dat deze gebaseerd was op mijn berichten die superpanda gepubliceerd heeft. Ik ben tenslotte ook niet bepaald beleefd geweest tegenover jou.
Citaat:
[b]Wat betreft 4 miljoen, je hebt 2 haalbare opties: negeerlijst of RD'en. Naar een reactie van een regeringslid hengelen omdat er ergens in een uithoek van het internet een halve zool over haar zit te zeveren is ... hoe zal ik het zeggen ... buiten proportie.
Ik ben absoluut geen voorstander van negeerlijsten of aangeven bij de moderatie. Langs de andere kant begrijp ik je raad maar wat 4 miljoen uitvreet sinds zijn aansluiting is bijna niet te geloven. Hij is aangesloten sinds 2005. Gedurende 12 jaar heeft hij duizenden berichten geplaatst en meer dan 50 draden opgestart waarin hij het ontslag van het gros van de N-VA-parlementsleden eist en ook aankondigt. De draad die hij over het ontslag van Jambon gemaakt heeft is zo zot dat hij nu om te gieren is. Sinds straks een volledig jaar kondigt hij het aan maar moet telkens de datum opschuiven omdat niets er op wijst dat het ook zal gebeuren. Integendeel, alleen ziekte kan hem de das omdoen.

Het geval Démir is iets apart. Eerstdaags zal ik reageren in de draad zelf want 4 miljoen is hier niet te bespeuren. Leugens van begin tot einde. Om horendul van te worden.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 15:21   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het zou beter zijn dat men zich niet zo met politieke partijen vereenzelfdigde en te proberen lezen wat er staat ipv vanalles te fantaseren.
Dat geldt niet het minst voor jezelf. Je hebt nog maar pas bewezen dat je nauwelijks of niet hebt gelezen wat er staat in mijn reactie op de post van Maarten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 15:23   #103
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht


Wie straffe uitspraken doet moet straffe bewijzen op tafel kunnen leggen.

Wil je de fascistische passages in: https://www.vlaamsbelang.org/programma/ hier eens citeren aub?
Naar aanleiding van onze samenwerking met het VB heb ik het toenmalige 70-punten programma bij de partij opgevraagd en onmiddellijk gekregen. Een flinke boterham. Behalve een paar punten over het terugkeringsbeleid van azielzoekers die niet in aanmerking komen voor verblijf bij ons, heb ik niets gevonden wat in tegenspraak zou zijn met de principes van onze democratische rechtstaat.

Ik ben er zeker van dat superpanda het 70-punten programma nooit gelezen heeft. Maar zijn haat t.o.v. het Belang zit zo diep geworteld dat de lezing niet nodig is. Hij beschouwt het VB als een partij die de leer van snorremans hoog in het vaandel voert en die dus moet van de kaart geveegd worden. In die zin antwoordt hij iedereen die het aandurft hem hieromtrent een vraag te stellen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 15:31   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Naar aanleiding van onze samenwerking met het VB heb ik het toenmalige 70-punten programma bij de partij opgevraagd en onmiddellijk gekregen. Een flinke boterham. Behalve een paar punten over het terugkeringsbeleid van azielzoekers die niet in aanmerking komen voor verblijf bij ons, heb ik niets gevonden wat in tegenspraak zou zijn met de principes van onze democratische rechtstaat.

Ik ben er zeker van dat superpanda het 70-punten programma nooit gelezen heeft. Maar zijn haat t.o.v. het Belang zit zo diep geworteld dat de lezing niet nodig is. Hij beschouwt het VB als een partij die de leer van snorremans hoog in het vaandel voert en die dus moet van de kaart geveegd worden. In die zin antwoordt hij iedereen die het aandurft hem hieromtrent een vraag te stellen.
Ik heb niets moeten opvragen, omdat ik in tegenstelling tot jou weet over wat ik praat. Ik heb namelijk een versie van het originele plan.
Als Maarten akkoord is om het als historisch document en bewijsstuk op de website van politics.be te zetten wil ik het hem gerust doormailen.
En moest je geheugen wat parater zijn, dan zou je weten dat ik een pak letterlijke citaten gegeven heb in het draadje rond deportaties. Alle citaten heb ik in de passende bruine kleur gezet, ter illustratie.

edit : ik hoop tenminste dat je toen niet zoals zovelen je hebt laten rollen met lectuur van het o.a. door Jurgen Ceder in 1996 'opgepoetste' 70 puntenplan dat er enkel gekomen was omdat de eerste versie een aantal inbreuken tegen het EVRM in zijn tekst had.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 september 2017 om 15:37.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 15:33   #105
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik begreep eerst die opmerking van Robert t en die 4 miljoen niet. Maar hij heeft dus dat forumlid bij Zuhal Demir aangeklaagd???
Nog niet. Alles op zijn tijd. Maar ik ga het wel doen.
Citaat:
Wat heeft dat nu voor zin? Omdat hij anti-Vlaams Nationalist is? Moeten wij dan ook al diegenen die vuil spuiten naar de sossen en de groenen gaan aanklagen bij die partijen?
Je doet wat je niet laten kan.
Ik ben alleszins niet van plan mij terug te verantwoorden. Je kan hier alles lezen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:01   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je weet wel beter...
Ik kan niet geloven dat jij het originele 70 ptn plan nooit gelezen hebt, en dat gaat onnoemelijk veel verder dan illegalen en criminele buitenlanders uitwijzen.
Daar stond letterlijk in om alle mensen van niet-europese afkomst + hun ascendenten en descendenten uit te wijzen. Naturalisatie of niet, terug nationaliteit afpakken und raus damit. Een massa-deportatie dus. Voor de kinderen : ze mochten van het blok nog school lopen tot 18, in een afzonderlijk op te richten net en dan ook op de vlieger.
Het 70-puntenplan bestaat niet meer en kan, net als �*lle andere partijprogramma's, aan mijn separatistische reet roesten. Geen énkele partij voert haar partijprogramma uit. De traditionele partijen voeren wel een behoorlijk deel van het 70-puntenplan uit. Zowel De Block als Francken , "deporteerden" mensen van niet-europese afkomst.

Het VB hoeft geen aparte scholen op te richten. Dat doen de "mensen van niet-europese afkomst" zélf. Of wat zijn koranscholen anders?
Wie was die moeder weer die onlangs met haar kinderen het land werd uitgezet? Die kinderen mochten hier niet eens tot hun meerderjarigheid naar school voor ze naar hun vaderland werden teruggestuurd.

Als je er tegenwoordig de krantenartikels én de reacties van "de mensen" op naslaat, dan weetje dat het vooral "ascendenten en descendenten", lees "jongeren", meer bepaald jonge moslims zijn die steeds meer "mensen" terug naar hun zandbak willen gestuurd zien.

Wat betreft het ontnemen van de nationaliteit van teruggekeerde collaborateurs van Islamitische Staat, of hun vrouwen en hun kinderen die in het kalifaat niet langer hun draai kunnen vinden, die mogen ze écht niet alleen van mij de Belgische nationaliteit ontnemen maar met hun klikken en hun klakken het land uitzetten. Zelfs als ze daardoor statenloos worden. Er zit op dit forum meer dan één linkse die er precies hetzelfde over denkt als ik.

Je weet evengoed als ik dat, weeral uit arren moede, niet alleen veel minder gul wordt omgesprongen met het cadeau doen van Belgische paspoorten, er gaan ook stemmen op om dat papiertje in bepaalde gevallen terug af te pakken.

Zoals ik zei: langzaam maar zeker, maar zeker in arren moede, wordt het ene na het andere punt waar jij de racisten, fascisten en nazi's voor van stal haalt door de "democratische" partijen uitgevoerd. Ze weten verdomde goed hoe laat het is!
Dat Francken de populairste politicus is, ondanks dat hij om de haverklap in de nazihoek wordt gedrumd, en dat hij desondanks gebeiteld zit waar hij zit, bewijst dat politiek Belgique er zich bijzonder goed van bewust is dat er zwaar in de fout werd gegaan in het verleden, en dat het de hoogste tijd is dat daar verandering in komt.
Met of zonder het 70-puntenplan waar jij, om welke reden dan ook, op blijft hakken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:11   #107
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik heb een ingebrekestelling gekregen de "Nieuw-Vlaamse Alliantie vzw", ondertekend door Louis Ide, vermeldend dat het logo van de N-VA niet mag worden gebruikt op dit forum. Daarbij wordt verwezen naar het logo dat hierboven wordt gebruikt.

De hele boterham klinkt als volgt: "Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen 35, 41, 42 en 45. Door het gebruik van ons beschermd logo op uw website wordt er inbreuk gepleegd op onze rechten op dat merk. Voor deze inbreuken stellen we u dan ook in gebreke."

Tja, ik snap dat bovenstaande combinatie niet meteen stichtend is. Maar toch een discussie waard. Dit logo moet werkelijk overal circuleren ... is het niet? Wellicht niet in deze combinatie.

Want: "Gelet op het feit dat N-VA geen toestemming heeft gegeven voor het gebruik van het logo, verzoeken wij u ook om met onmiddellijke ingang het gebruik te stoppen van het logo van ‘N-VA’ en dit te verwijderen van uw website.

Wij verzoeken u het onrechtmatig handelen tegen ons c.q. elk gebruik van het merk in alle soorten informatiedragers met onmiddellijke ingang te staken en gestaakt te houden
"

Op zich een onzinnig verzoek. Ik weet niet eens hoe ik daaraan moet beginnen. (1) Ik heb jullie niet bepaald onder controle, dit is gewoonweg ... een forum :-p en (2) deze website omvat ongeveer 700.000 pagina's met talloze afbeeldingen. Ideetjes welkom.
Olala big brother is watching us!! Wil dit zeggen dat Bart, Theo & co naar ons meekijken? o_0 OMG!!

Laatst gewijzigd door bembem : 27 september 2017 om 16:12.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:13   #108
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Amai die zitten hier dus undercover.... ??!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:16   #109
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ten tweede is dat niet haalbaar want jij hebt je forum-pappenheimers idd niet in de hand. Ze hebben gebruiken trouwens al l�*ng "gesofisticeerder" manieren om de N-VA aan de "fascisten" van het VB, en aan de nazi's te linken.
Bron ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ten derde, en d�*t is pas belangrijk voor jou: de N-VA bewijst niet alleen dat ze Politics.be weet wonen en opvolgt, maar ook dat ze zwaarder tilt aan wat er aan logo-en ander misbruik gebeurt op jouw forum dan op google.
Daar ben ik niet van overtuigd. Ik volg de analyse van de forumeigenaar dat ze bij de N-VA eens een "image search" op "N-VA" hebben gedaan en zo op een afbeelding van het N-VA logo met nazi-referentie zijn gestuit die op dit forum is gehost.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:20   #110
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Maarten je treft hier geen schuld aan, en als ze dat prentje weg willen so be it, + dat ze lange tenen hebben is intussen wel gebleken...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:23   #111
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie zegt zoiets?
Het feit dat er vroeger deelnemers waren aan dit forum met partijlogo's ( onder meer dan van N-VA), zegt zoiets.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:28   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Nog niet. Alles op zijn tijd. Maar ik ga het wel doen.
En dan Robert? Denk jij écht dat Zuhal Demir geen andere katten te geselen heeft dan haar tijd in het aanpakken van forumonbenullen te steken?
Het enige "resultaat" dat je daarmee boekt is dat je reuzepanda in de kaart speelt. Hij schuift jou nu al de schuld voor de bemoeienis van Louis Ide in de schoenen. Steek die keikop van jou beter even onder koud stromend water en laat forumzotten, fantasten en staatsnationalistische haatzakken zichzelf belachelijk maken. Wat vermiljoen uitschruwelt is het niet waard dat je er een halve seconde tijd of moeite insteekt.

Het is al erg genoeg gesteld met de zogenaamde vrijheid van meningsuiting in dit corrupte, hypocriete koningdom. Je zou beter beseffen dat hetgeen jij nastreeft precies hetzelfde is als datgene dat er met het Vlaams Belang werd gedaan. Mét de actieve medewerking van de N-VA. Niet alleen De Wever, maar ook Bourgeois wilde nog veel verder gaan. Tot groot jolijt van de staatsnationalisten.
Verlaag je niet door op dit forum hetzelfde te doen met je politieke tegenstanders, en zadel Zuhal Demir niet op met onbenullige shit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:29   #113
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb niets moeten opvragen, omdat ik in tegenstelling tot jou weet over wat ik praat. Ik heb namelijk een versie van het originele plan.
Natuurlijk. Jij weet alles en ik niets. Waarschijnlijk besef je niet hoe belachelijk deze uitspraak is.
Citaat:
Als Maarten akkoord is om het als historisch document en bewijsstuk op de website van politics.be te zetten wil ik het hem gerust doormailen.
Doe maar. Alleen hoop ik dat het forum niet overbelast zal worden door de stormloop van forummers die nu eindelijk ook wel willen weten hoe nefast het VB ofte het vroegere Vlaams Blok voor belgië is.
Citaat:
En moest je geheugen wat parater zijn, dan zou je weten dat ik een pak letterlijke citaten gegeven heb in het draadje rond deportaties. Alle citaten heb ik in de passende bruine kleur gezet, ter illustratie.
Met mijn falend geheugen heeft het weinig te maken. Wel is het juist dat ik soms lange tijd niet aanwezig ben op het forum. Deze citaten heb ik dus gemist. Ik ben namelijk niet geöbsedeerd door dit forum zoals jij. Ik vraag me soms af wanneer je nog slaapt en eet, zodanig erg is het.

Citaat:
edit : ik hoop tenminste dat je toen niet zoals zovelen je hebt laten rollen met lectuur van het o.a. door Jurgen Ceder in 1996 'opgepoetste' 70 puntenplan dat er enkel gekomen was omdat de eerste versie een aantal inbreuken tegen het EVRM in zijn tekst had.
Origineel of opgepoetst, veel belang heeft het niet. In feite is het Vlaams Blok nooit veroordeeld, wel een drietal nevenorganisaties die op zichzelf niet veel betekenen. Het is mijn overtuiging dat de Gentse rechtbank die de veroordeling uitsprak verveeld zat met de zaak die door andere rechtbanken afgewezen was wegens onbevoegdheid, en daarom een veroordeling uitsprak die de geit en de kool spaarde. Big deal dus.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:32   #114
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je weet wel beter...
Ik kan niet geloven dat jij het originele 70 ptn plan nooit gelezen hebt, en dat gaat onnoemelijk veel verder dan illegalen en criminele buitenlanders uitwijzen.
Daar stond letterlijk in om alle mensen van niet-europese afkomst + hun ascendenten en descendenten uit te wijzen. Naturalisatie of niet, terug nationaliteit afpakken und raus damit. Een massa-deportatie dus. Voor de kinderen : ze mochten van het blok nog school lopen tot 18, in een afzonderlijk op te richten net en dan ook op de vlieger.
Dat afzonderlijk net, wat inderdaad een punt is het het puntenplan van het Vlaams Blok, wordt ook meer realiteit met de oprichting van islamscholen.

Het puntenplan van het Vlaams Blok betreft ook het repatriëren van de 2de en 3de generatie gastarbeiders.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:34   #115
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het feit dat er vroeger deelnemers waren aan dit forum met partijlogo's ( onder meer dan van N-VA), zegt zoiets.
Dat je, ondermeer, de BUB vergeet bewijst dat je nonsens vertelt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:34   #116
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Lol, dit heeft iets weg van China/de USSR, straks moeten we achter een proxy om te mogen posten zonder danger o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:35   #117
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En dan Robert? Denk jij écht dat Zuhal Demir geen andere katten te geselen heeft dan haar tijd in het aanpakken van forumonbenullen te steken?
Het enige "resultaat" dat je daarmee boekt is dat je reuzepanda in de kaart speelt. Hij schuift jou nu al de schuld voor de bemoeienis van Louis Ide in de schoenen. Steek die keikop van jou beter even onder koud stromend water en laat forumzotten, fantasten en staatsnationalistische haatzakken zichzelf belachelijk maken. Wat vermiljoen uitschruwelt is het niet waard dat je er een halve seconde tijd of moeite insteekt.

Het is al erg genoeg gesteld met de zogenaamde vrijheid van meningsuiting in dit corrupte, hypocriete koningdom. Je zou beter beseffen dat hetgeen jij nastreeft precies hetzelfde is als datgene dat er met het Vlaams Belang werd gedaan. Mét de actieve medewerking van de N-VA. Niet alleen De Wever, maar ook Bourgeois wilde nog veel verder gaan. Tot groot jolijt van de staatsnationalisten.
Verlaag je niet door op dit forum hetzelfde te doen met je politieke tegenstanders, en zadel Zuhal Demir niet op met onbenullige shit.
Ik heb geen zin in ruzie met jou. Je mag van mij een telefoontje verwachten. Voor vandaag stop ik ermee, mijn vrouw heeft me al driemaal scheef bekeken.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:35   #118
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Of het dark web
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:45   #119
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Maarten je treft hier geen schuld aan, en als ze dat prentje weg willen so be it, + dat ze lange tenen hebben is intussen wel gebleken...
Uiterraard heeft Maarten er geen schuld aan dat de N-VA er genoeg van heeft dat haar logo genazifieerd wordt op dit forum.

Wat betreft de lange tenen waarvan jij beweert dat "ze" die hebben, het is nog meer dan een jaar voor de volgende verkiezingen. Wedden dat niet alleen de partij die voortdurend, ook door jou en je geestesgenossen, in de nazihoek wordt gezet hinder zal vertonen van lange tenen? Daar is écht geen misbruik van een partijlogo voor nodig.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:46   #120
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Lol, dit heeft iets weg van China/de USSR, straks moeten we achter een proxy om te mogen posten zonder danger o_0
Is het beter in je geliefde Korea?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be