Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2008, 12:41   #61
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Het grappigste is dan nog dat ze ontkent te weten waar die symbolen vooor staan. Nu, een VB-er is vaak niet van de snuggerste. Maar ik heb met Sylvie van Beers op school gezeten. Haar toenmalige vriend (misschien nu nog) en zijzelf behoorden tot een groep jongeren in Arendonk die openlijk neonazisme aanhingen, ze schepte daar op school ook over op. Daarbij werd ze ook nog eens zwanger op haar 17 (kan ook 18 geweest zijn) van deze Ariër om het ras voort te zetten. (Mooi voorbeeld voor onze jeugd). En zij zou niet weten waar die symbolen voor staan?!? Burgemeestermateriaal volgens het VB dus deze meid. Komt daar nog bij dat het VB haar gescreend zou hebben, wel oppervlakkig is nu hun uitleg, wel zelfs bij een oppervlakkige screening zou bovengekomen zijn dat zij zich op zijn minst in haar jonge jaren met neonazisme bezighield, de doofpot in denkt het VB dan blijkbaar.
mooie achtzergrond
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 12:47   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Yoda, doe geen moeite als morgen de top 10 van het VB Heil Hitler roept met een hakenkruisvlag zullen ze nog altijd rond de pot blijven draaien.
't zal er vol hangen, en we zullen die liedjes zingen... alleen voor u te plezieren

zondag 2 maart op het Congres in ICC in Gent is 't van dat !! wedden ???
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 12:50   #63
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie Bekijk bericht
BELGISCH waffen SS = prietpraat van uit de boekjes
Wij hadden hier in Vlaanderen enkel het Vlaams Legioen onder Van de Wiele en Wallonie had zijn apparte eenheid

Het Vlaams Legioen was vooral bevolkt door Vlamingen, Nederlanders,Denen en andere Skandinavische burgers.

Het Vlaams Legioen werd een grote eenheid, en zeker wanneer zij samen gingen met enkele Vlaamse eenheden van de Kriegsmarine.

Het Vlaams Legioen werd ingezet aan het Oostfront ( de Oostfronters)
Wat men niet graag verteld, is dat deze mensen uit geloofsovertuiging tegen het communisme gingen vechten en op het einde van de oorlog met een SS signatuur werden gebombardeerd door Hitler zonder dat ze eigenlijk voor de SS hadden gekozen.

Na de oorlog werden velen terecht gesteld (voor hun proces) (vooral in de kazerne te Mechelen) die toen als gevangennis fungeerde.
Alle anderen werden veroordeeld als "wapendrager" wat de doodstraf betekende en deze werd later omgezet in levenslang en nog later in 15 jaar.

Niemand van hen heeft ooit zijn burgerrechten terug gekregen of ze moesten zwart op wit een spijt- en schuldbekentennis tekenen.

Nog altijd bestaan er lijsten in het Belgisch systeem over deze personen EN WAT SCHANDALIG IS - EVENEENS DE KINDEREN EN KLEINKINDEREN STAAN HIER OP VERMELD ( dat hebben we aan de joden te danken)(maar hierover geen kwaad woord of je bent verbannen)

IK BEN FIER DAT IK EEN ZOON VAN EEN VLAMING BEN
Hoop je nu écht dat ik dat sprookje geloof?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Vlaams Legioen
Hoewel de Vlaamse leiding een grote onafhankelijkheid beoogde, werd de eenheid zoals alle Germaanse legioenen aan de Waffen-SS toegevoegd http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Legioen
Die "sukkels" konden natuurlijk niet weten dat dat iets met nazis en SS te maken had
Citaat:
veroordeeld als "wapendrager" wat de doodstraf betekende en deze werd later omgezet in levenslang en nog later in 15 jaar
?.
En zaten er in 1953 nog in de gevangenis?



Citaat:
Niemand van hen heeft ooit zijn burgerrechten terug gekregen of ze moesten zwart op wit een spijt- en schuldbekentennis tekenen.
Lijkt me zéér logisch en menselijk, maar uit welke bron heb je dat?

Gelukkig dat er lijsten van bestaan, anders zou niemand het nog weten!

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2008 om 13:00.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 12:52   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zo zijn er véél bij de blokkers... neonazisme en nazisme, herdenkingen in Lommel en Stekene
Vlaams Belang heeft zelfs wekelijkse lijnbussen ingelegd...

van horen zeggen hé
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 13:17   #65
Crochettie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
?.
En zaten er in 1953 nog in de gevangenis?




Lijkt me zéér logisch en menselijk, maar uit welke bron heb je dat?

Gelukkig dat er lijsten van bestaan, anders zou niemand het nog weten!
Je meldt zelf (via wikepi...) dat ze aan de waffen-ss werden toegevoegd.
Zij waren inderdaad heel zelfstandig omdat hun ideaal het Christendom was en hun vijand was het communisme.
Maar velen hadden nooit gedacht, dat ze bij de SS zouden ingelijfd worden toen ze zich aanmelden bij het Vlaams Legioen.
Het waren vooral onze priesters die s'zondags vrijwilligers voor het Vlaams Legioen ronselden.
Je weet toch dat Belgie normaal neutraal zou geweest zijn tijdens de 2* wereldoorlog ( Hitler heeft zijn woord niet gehouden)
Door deze zogenaamde neutraliteit is het Vlaams Legioen ontstaan ( vechten tegen de communisten)
Hitler was een geslepen vos en liet begaan - Het Vlaams Legioen werd zo groot en talrijk dat hij ze gauw onder druk inlijfde hun het ereteken van SS gaf en ze liet vechten in polen, Rusland enz... Hij gebruikte ze als kanonnenvlees.
Na de oorlog deed de Kerk of ze van niets wisten ( alhoewel de kardinalen allemaal de Duitse tanks kwamen zegenen vooraleer ze naar het front trokken)
Er was een geheime overeenkomst tussen Hitler en het Vaticaan ( Hitler zou het Vaticaan nooit inlijven, bezetten of wat dan ook, maar daar moest een prijs tegenover staan)- Het Vlaams Legioen en nog vele andere christelijke eenheden.
I k geef wel toe, dat de leiding vlug werd overgenomen door Hitler gezinde personen, maar de gewone soldaat was van geen kwaad bewust ( tot na de oorlog)
Nu heeft de katholieke kerk wel een handdruk terug gegeven door een Paus aan te stellen die MEER ALS ALLEEN BIJ DE HITLERJUGEND te zijn geweest.
Waar ik de bron vandaan haal ?
ALS ZOON VAN EEN VLAMING HEB JE GEEN WEKEPIDEA NODIG
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 13:37   #66
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Het grappigste is dan nog dat ze ontkent te weten waar die symbolen vooor staan. Nu, een VB-er is vaak niet van de snuggerste. Maar ik heb met Sylvie van Beers op school gezeten. Haar toenmalige vriend (misschien nu nog) en zijzelf behoorden tot een groep jongeren in Arendonk die openlijk neonazisme aanhingen, ze schepte daar op school ook over op. Daarbij werd ze ook nog eens zwanger op haar 17 (kan ook 18 geweest zijn) van deze Ariër om het ras voort te zetten. (Mooi voorbeeld voor onze jeugd). En zij zou niet weten waar die symbolen voor staan?!? Burgemeestermateriaal volgens het VB dus deze meid. Komt daar nog bij dat het VB haar gescreend zou hebben, wel oppervlakkig is nu hun uitleg, wel zelfs bij een oppervlakkige screening zou bovengekomen zijn dat zij zich op zijn minst in haar jonge jaren met neonazisme bezighield, de doofpot in denkt het VB dan blijkbaar.
Ik heb op school gezeten met Marc Eyskens. En met Bart De Wever. En met Inge Vervotte ook. Echt waar!
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 13:38   #67
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb op school gezeten met Marc Eyskens. En met Bart De Wever. En met Inge Vervotte ook. Echt waar!
zittenblijver hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 13:44   #68
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb op school gezeten met Marc Eyskens. En met Bart De Wever. En met Inge Vervotte ook. Echt waar!
En wat is nu uw argument, zeker gewoon wat last van schrijfkriebels en u niet kunnen inhouden, ja VB-ers roepen nu eenmaal graag zonder aan de kern van de discussie te komen. Ik mag toch zeggen dat ze vroeger nazi-symapthiën aanhing en zwanger op de middelbare school rondliep (niet dat ik daar zoveel tegen heb, maar ik dacht toch niet dat het VB tienerzwangerschappen erg positief benadert). Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om te weten dat ze nazisympathiën heeft of had en dat die bij de geringste screening naar boven gekomen zouden zijn, VB vond dat blijkbaar geen probleem en koos voor een doofpotoperatie en zag haar dan ook nog eens als burgemeesterkandidaat. En dat ze zelf dan nog zo hypocriet is om te verklaren dat ze niet goed wist wat ze zette, en het VB verkoopt deze bullshit ook terwijl ze goed genoeg beter weten. Daar is het mij om te doen.
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)

Laatst gewijzigd door Dynamics : 22 februari 2008 om 13:47.
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:00   #69
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht


Dus je noemt dit teken van de belgische waffen SS ook onzin? Dit zijn het soort tatoos dat je bij Silivy kan krijgen.
Als ik een tattooshop binnenga, moet die gast zetten wat ik hem vraag.
Dus het gaat er echt niet om wat je 'ergens kan krijgen'
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:01   #70
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee God is een majestueuze grote zwarte vrouw ... daar zie je al die tattoes amper op ...
Anna, zorg dat je hulp krijgt want je spreekt over niets anders meer dan zwarte vrouwen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:03   #71
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
En wat is nu uw argument, zeker gewoon wat last van schrijfkriebels en u niet kunnen inhouden, ja VB-ers roepen nu eenmaal graag zonder aan de kern van de discussie te komen. Ik mag toch zeggen dat ze vroeger nazi-symapthiën aanhing en zwanger op de middelbare school rondliep (niet dat ik daar zoveel tegen heb, maar ik dacht toch niet dat het VB tienerzwangerschappen erg positief benadert). Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om te weten dat ze nazisympathiën heeft of had en dat die bij de geringste screening naar boven gekomen zouden zijn, VB vond dat blijkbaar geen probleem en koos voor een doofpotoperatie en zag haar dan ook nog eens als burgemeesterkandidaat. En dat ze zelf dan nog zo hypocriet is om te verklaren dat ze niet goed wist wat ze zette, en het VB verkoopt deze bullshit ook terwijl ze goed genoeg beter weten. Daar is het mij om te doen.
het argument is dat u uw 'verhaaltje' niet kan staven, u kan dus eventueel uit uw duim zuigen wat u wenst ... en zulks kan dus in een ordentelijke discussie niet als argument gebruikt worden. ... dat had ik toch door hoor ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:04   #72
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Anna, zorg dat je hulp krijgt want je spreekt over niets anders meer dan zwarte vrouwen.
waar de mond van vol is, loopt het hart van over ...

is trouwens wel onder controle hoor, is een overblijfselke van Zaïrese familiebanden in mijn jeugd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:09   #73
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het argument is dat u uw 'verhaaltje' niet kan staven, u kan dus eventueel uit uw duim zuigen wat u wenst ... en zulks kan dus in een ordentelijke discussie niet als argument gebruikt worden. ... dat had ik toch door hoor ...
Tja, daar hebt u mij. Ik weet dat het waar is, en als journalisten de moeite zouden doen wat dieper te graven zouden ze makkelijk genoeg weten dat zij zo is, net als het VB, ze vertelde vroeger maar wat graag over het arische ras (als een journalist dit leest, muisschien nog iets luk voor de weekendeditie, enkel contact opnemen met mensen die haar vroeger gekend hebben). Maar OK als zoiets geen plaats heeft hier omdat ik het niet kan staven, het zij zo, dan vraag ik hierbij wel dat alle anderen die dat doen hier ook mee ophouden, er zullen weinig VB-ers overblijven, die partij teert op verdachtmakingen die ze niet kunnen staven.
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)

Laatst gewijzigd door Dynamics : 22 februari 2008 om 14:13.
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:12   #74
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Tja, daar hebt u mij. Ik weet dat het waar is, en als journalisten de moeite zouden doen wat dieper te graven zouden ze makkelijk genoeg weten dat zij zo is, net als het VB, ze vertelde vroeger maar wat graag over het arische ras. Maar OK als zoiets geen plaats heeft hier omdat ik het niet kan staven, het zij zo, dan vraag ik hierbij wel dat alle anderen die dat doen hier ook mee ophouden, er zullen weinig VB-ers overblijven, die partij teert op verdachtmakingen die ze niet kunnen staven.
Misschien verwart u dat wichtje met het VB.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:15   #75
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Misschien verwart u dat wichtje met het VB.
Dat wichtje is gemeenteraadslid voor het VB in Arendonk, en werd voorgesteld als potentiële burgemeesterkandidaat aldaar door die partij. Mag ik haar dus aub nog als VB-ster aaduiden?
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:18   #76
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Dat wichtje is gemeenteraadslid voor het VB in Arendonk, en werd voorgesteld als potentiële burgemeesterkandidaat aldaar door die partij. Mag ik haar dus aub nog als VB-ster aaduiden?
Jazeker, maar ze is niet het VB.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:23   #77
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Jazeker, maar ze is niet het VB.
LMAO, ja zo kun je natuurlijk altijd gelijk hebben, die moet ik onthouden.
Het gaat hem erom dat het VB maar al te goed weet dat ze die sympathiën aanhangt, ze vergoeilijken het zelfs nu het naar boven is gekomen, terwijl ze wel toegeven dat er een screening is geweest, ik vraag me dan toch af hoe serieus die is geweest. Ze wisten het maar al te goed en beslissen dan snel om het in de doofpot te steken.
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)

Laatst gewijzigd door Dynamics : 22 februari 2008 om 14:24.
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:35   #78
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
LMAO, ja zo kun je natuurlijk altijd gelijk hebben, die moet ik onthouden.
Het doet me plezier dat ik u toch iets kon leren.

Citaat:
Het gaat hem erom dat het VB maar al te goed weet dat ze die sympathiën aanhangt, ze vergoeilijken het zelfs nu het naar boven is gekomen, terwijl ze wel toegeven dat er een screening is geweest, ik vraag me dan toch af hoe serieus die is geweest. Ze wisten het maar al te goed en beslissen dan snel om het in de doofpot te steken.
Als ik het goed begrijp dan dan is dat wichtje met haar trawanten het nieuwe gevaar voor de wereld, de nieuwe nazi's die €uropa gaan veroveren.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:40   #79
Dynamics
Burger
 
Dynamics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Als ik het goed begrijp dan dan is dat wichtje met haar trawanten het nieuwe gevaar voor de wereld, de nieuwe nazi's die €uropa gaan veroveren.
Ik hoop het niet dat dat wichtje snel Europa zal veroveren, maar waarom stelt VB zo iemand als burgemeesterkandidaat voor terwijl ze zeker van haar nazisympathiën afwisten. Zij roepen toch graag dat zoiets geen plaats heeft in hun partij.
__________________
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley)
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2008, 14:46   #80
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Ik hoop het niet dat dat wichtje snel Europa zal veroveren, maar waarom stelt VB zo iemand als burgemeesterkandidaat voor terwijl ze zeker van haar nazisympathiën afwisten. Zij roepen toch graag dat zoiets geen plaats heeft in hun partij.
Misschien moeten we dat dan eens aan Bert Deckers vragen die hier aktief is op het forum.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be