Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2010, 00:51   #61
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Daar gaat het niet om. Maar als je moet werken en de studenten rond 4-5 's ochtends nog lopen te zingen door de straten, dan heb je het na een tijdje wel gehad. Als er dan nog een schepen afkomt met het meest domme plan in de geschiedenis van het universum en dat wil bewijzen met het verwijzen naar het Martelaarenplein, dan kom je tot de conclusie dat je daar niet meer hoort.

Tijd voor een klein huisje op den buiten voor mij.
Oh ja... die studenten mogen iedereen uit hun slaap houden maar durf maar eens je parkeerschijf niet leggen... dan heb je pas het grote negatieve lot getrokken.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 09:12   #62
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Af en toe een paar keer inLeuven geweest voor een periode , maar eengeweldige stad is dat niet ..
De busverbindingen zijn er vrij goed (van't gasthuis naar stad op ne scheet van tijd) en er is een plezant winkelstraatje waar 'k nog eens heen zou moeten ...
Winkeltje "Jenna" in de winkelwandelstraat als die der nog is ...

Laatst gewijzigd door manta : 2 oktober 2010 om 09:12.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 13:26   #63
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Daar gaat het niet om. Maar als je moet werken en de studenten rond 4-5 's ochtends nog lopen te zingen door de straten, dan heb je het na een tijdje wel gehad. Als er dan nog een schepen afkomt met het meest domme plan in de geschiedenis van het universum en dat wil bewijzen met het verwijzen naar het Martelaarenplein, dan kom je tot de conclusie dat je daar niet meer hoort.

Tijd voor een klein huisje op den buiten voor mij.
Tja, ik ben ook geen stadsmens. Na mijn studies pak ik hier mijn boeltje en keer ik terug naar 't groen. Maar als ik in een stad zou moeten wonen, zou het zonder twijfel Leuven zijn. Hier kan je tenminste op elk uur van de nacht de straat op zonder het risico overvallen (of erger) te worden.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 12:04   #64
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ben zo'n 3,5 jaar geleden in Leuven komen wonen en ben van plan er ook weer weg te gaan. Best sympathiek stadje, maar als je 's nachts je hoofdtelefoon moet opzetten om net iets minder te horen van de zatte studenten en zeker nu een zot een goed plan heeft, wil ik terug naar iets meer landelijk.

Om nog te zwijgen over de psycho buschauffeurs daar en de fietsers die denken dat een bus een hoopje schroot wordt als ze gewoon over elk kruispunt heen rijden zonder kijken.

Maar ik kom tegenwoordig ook vaak in A'pen en het is daar ook mijn ding niet. Om de 100 meter iemand die je vraagt om geld, e.d.

Nah... Ik heb eens het stadsleven gezien en dat is voor mij nu wel genoeg geweest.
kom terug naar Gent!

Okee, nu het academiejaar terug is begonnen, is West-Vlaams opnieuw de voertaal in de straten, maar toch blijft de stad een gezonde mix, en eens het project Gent St-Pieters af zal zijn, zal het nog meer de moeite zijn.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 12:23   #65
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur
 
Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2010
Berichten: 1.203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
kom terug naar Gent!

Okee, nu het academiejaar terug is begonnen, is West-Vlaams opnieuw de voertaal in de straten, maar toch blijft de stad een gezonde mix, en eens het project Gent St-Pieters af zal zijn, zal het nog meer de moeite zijn.
Hoe opnieuw? Ik heb in juli en augustus niet minder West-Vlaams gehoord dan in 't schooljaar.

(en zo moet dat ook )
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 12:28   #66
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger Bekijk bericht
Hoe opnieuw? Ik heb in juli en augustus niet minder West-Vlaams gehoord dan in 't schooljaar.

(en zo moet dat ook )
neen Fien, écht niet: de West-Vlamingen zijn zowat de enigen die kunnen zuipen en schransen een heel academiejaar lang, en er tóch door zijn in eerste zit.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 13:12   #67
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur
 
Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2010
Berichten: 1.203
Standaard

Ja, maar na hun studie settelen velen zich in Gent en planten zich voort, waardoor een mogelijke tekort aan hemelse West-Vlaamse klanken die de Gentse atmosfeer verzoeten vermeden wordt in die zomermaanden.

Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 3 oktober 2010 om 13:14.
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 13:26   #68
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger Bekijk bericht
Ja, maar na hun studie settelen velen zich in Gent en planten zich voort, waardoor een mogelijke tekort aan hemelse West-Vlaamse klanken die de Gentse atmosfeer verzoeten vermeden wordt in die zomermaanden.
da's waar
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be