Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 24 december 2011, 14:51   #1
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard Kersttoespraak bibber

Alle Vlamingen zullen naar vermogen offers moeten brengen om de publieke financiën van het land te herstellen. Dat heeft koning Albert gezegd in zijn kersttoespraak. De koning zei ook dat de verstandhouding tussen Vlamingen en Walen beter moet. Vlamingen moeten meer toegeven, grond en geld.


Koning Albert II is "zeer verheugd" met de afgesloten communautaire en sociaal-economische akkoorden en de vorming van de nieuwe federale regering. Hij waarschuwde in zijn traditionele kersttoespraak echter ook voor de sociale en economische uitdagingen waaraan de nieuwe regering het hoofd moet bieden.

Compromissen

"De regeringsformatie betekent dat ons land nog steeds compromissen kan sluiten die bijeenhouden, zowel op communautair vlak als op sociaal-economisch vlak", aldus de koning. Zolang Vlamingen maar toegeven!

Volgens de koning is daarmee echter alles nog niet opgelost. Hij waarschuwt voor de meerdere uitdagingen die de regering en het land nog wachten. "Vooreerst zullen de afgesproken institutionele hervormingen een juiste uitdrukking moeten krijgen in wetteksten die aan de gefedereerde entiteiten meer bevoegdheden, een grotere fiscale autonomie, en een toegenomen responsabilisering zullen toekennen", zegt hij. Maar franstaligen inclusief ons koningshuis mag niet verarmen.

Offers

De koning vindt ook dat iedere Vlaming naar vermogen de vereiste offers moet brengen om de publieke financiën van het land zo snel mogelijk te herstellen. Ook moeten de hervormingen gepaard gaan met een evolutie in mentaliteit. Zo moet de verstandhouding tussen de gewesten en gemeenschappen beter. Vlamingen moeten toegeven aan franstalige eisen.

Verdraagzaamheid

"Dan zullen we de bestaande complementariteit tussen onze verschillende gemeenschappen en gewesten inzien en die rijkdom ervaren als een bron van verdraagzaamheid en creativiteit", aldus de koning. Zolang Vlamingen een groot deel aan franstaligen geven blijven wij verdraagzaam.

Pensioenen

In de nasleep van de woede bij de franstalige vakbonden over de pensioenhervormingen zei hij dat, "in deze moeizaamste economische periode sinds de Tweede Wereldoorlog", de traditie van dialoog tussen sociale partners niet geschaad mag worden. "Het behartigen van de sociale cohesie moet bij iedereen een voortdurende zorg zijn."

Drama Luik

Koning Albert II stak tijdens zijn traditionele kersttoespraak van wal door "het ontroerde medelijden van het ganse land te betuigen" aan de families van de slachtoffers en de gewonden van het drama in Luik, waarbij op 13 december zeven mensen, onder wie ook dader Nordine Amrani, om het leven kwamen. Hij had ook woorden van dank voor de verschillende diensten die na de aanslag te hulp snelden. Ook dank aan de multiculturele maatschappij met al zijn voordelen.

Vrijwilligers

Naar aanleiding van het jaar van vrijwilligerswerk in 2011 richtte de koning ook het woord tot de Vlaamse vrijwilligers. "Niet minder dan zes miljoen Vlamingen werken edelmoedig en deskundig ten bate van franstaligen. Zij verdienen onze dankbaarheid en onze bewondering", aldus de koning.

Militairen

Tot slot dankte hij ook nog de Belgische militairen, die de feestdagen in Afghanistan, Libanon of Afrika doorbrengen. "Zij werken daar aan een betere wereld. Ik dank ze zeer hartelijk alsook zij die, recent nog, in het luchtruim of voor de kusten van Libië opereerden", luidde het nog. (Belga/EE)

Laatst gewijzigd door demonen : 24 december 2011 om 14:53.
demonen is offline  
Oud 24 december 2011, 14:53   #2
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

heeft hij iets gezegd over familiewaarden?
born2bewild is offline  
Oud 24 december 2011, 14:57   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ja, wij Vlamingen zouden ons moeten verheugen over het feit dat wij een federale regering hebben.

Technisch-democratisch ligt dat nogal moeilijk: er is niet eens een meerderheid aan Vlaamse kant.


Voorts blijft de roi spreken over federale entiteiten.
Dat is een onbekend begrip in Vlaanderen. Wij spreken van deelstaten.


De oude politici (waren even grote deugnieten en Franse gattenlikkers als de huidige) lieten tenminste de roi in hun tijd in een neutrale rol.
Nu wordt de roi ongegeneerd ingezet, zij het een beetje bedekt, in de politieke strijd: de toespraken liegen er niet om.

Die boemerang zal terugkeren in het gezicht van de belgicistische voddenrapers van politiekers.



Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 december 2011, 14:57   #4
elsina
Provinciaal Gedeputeerde
 
elsina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 941
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Alle Vlamingen zullen naar vermogen offers moeten brengen om de publieke financiën van het land te herstellen. Dat heeft koning Albert gezegd in zijn kersttoespraak. E)

Je moet maar durven

http://forum.politics.be/showthread.php?t=165197
elsina is offline  
Oud 24 december 2011, 15:00   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
heeft hij iets gezegd over familiewaarden?
Neen, want Paola slaat hard door sedert ze zelf niemand meer kan vinden voor een off side doel te scoren.





Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 december 2011 om 15:00.
De schoofzak is offline  
Oud 24 december 2011, 16:04   #6
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
heeft hij iets gezegd over familiewaarden?
Dat zal mama vanavond wel voor je doen.
Another Jack is offline  
Oud 24 december 2011, 17:00   #7
tschoon verdiep
Burgemeester
 
tschoon verdiep's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 oktober 2010
Berichten: 589
Standaard

Dank u dank u, flaminken, dat iiik nog kan de speel met mon boot, anders ik konne dop zoals andere franstaliken
tschoon verdiep is offline  
Oud 24 december 2011, 19:05   #8
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Geakte flamingen, iik ad nooit mer getacht dat jullie noch zo tom gingen zien om wiiiier is toe te gieven aan de franstaligiiien, waaronder viele dank!!

Et land iiis gered, der flamingen zien wier geroold. Santé �* volonté!!

Laatst gewijzigd door matthias999 : 24 december 2011 om 19:06.
matthias999 is offline  
Oud 24 december 2011, 19:21   #9
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Natuurlijk issem content.
Hij heeft de Vlamingen weer waar hij ze wou hebben.
Dat daarvoor de democratie eventjes wordt 'vergeten', is bijzaak.
hurricane is offline  
Oud 24 december 2011, 19:25   #10
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, wij Vlamingen zouden ons moeten verheugen over het feit dat wij een federale regering hebben.

Technisch-democratisch ligt dat nogal moeilijk: er is niet eens een meerderheid aan Vlaamse kant.
Dat is enkel een probleem als je jezelf niet als een individu beschouwt. De meerderheid van de Belgische individuen is vertegenwoordigd.

Het is een walgelijke gedachte dat de legitimiteit van een regering zou afhangen van wat bepaalde individuen (die we niet per se zelf zijn) van mening zijn. Dat neigt naar dictatuur.

De legitimiteit van een regering hangt wel degelijk af van het percentage van de bevolking dat erdoor vertegenwoordigd wordt (in het gebied waar de wetten op van toepassing zijn). Als je het niet eens bent met de gevormde regering, wees dan een goede democraat en accepteer de keuze van anderen.
Robinus V is offline  
Oud 24 december 2011, 19:26   #11
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Natuurlijk issem content.
Hij heeft de Vlamingen weer waar hij ze wou hebben.
Dat daarvoor de democratie eventjes wordt 'vergeten', is bijzaak.
Je moet eens naar de reacties van HLN kijken. Letterlijk geen enkele positieve zit er tussen.
matthias999 is offline  
Oud 24 december 2011, 21:39   #12
goochelaar
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Locatie: Google
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dat is enkel een probleem als je jezelf niet als een individu beschouwt. De meerderheid van de Belgische individuen is vertegenwoordigd.

Het is een walgelijke gedachte dat de legitimiteit van een regering zou afhangen van wat bepaalde individuen (die we niet per se zelf zijn) van mening zijn. Dat neigt naar dictatuur.

De legitimiteit van een regering hangt wel degelijk af van het percentage van de bevolking dat erdoor vertegenwoordigd wordt (in het gebied waar de wetten op van toepassing zijn). Als je het niet eens bent met de gevormde regering, wees dan een goede democraat en accepteer de keuze van anderen.
Men kan zichzelf natuurlijk van alles wijsmaken...

Een Vlaamse rechtse meerderheid... vertegenwoordigd door een Franstalige linkse minderheid... Inderdaad een democratie om echt fier op te zijn...

Hoe ver kan een zogenaamde Vlaming zakken?
goochelaar is offline  
Oud 24 december 2011, 22:03   #13
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Natuurlijk issem content.
Hij heeft de Vlamingen weer waar hij ze wou hebben.
Dat daarvoor de democratie eventjes wordt 'vergeten', is bijzaak.
Sinds wanneer kenne ze "democratie" in Belziek????
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline  
Oud 24 december 2011, 23:25   #14
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Alle Vlamingen zullen naar vermogen offers moeten brengen om de publieke financiën van het land te herstellen. Dat heeft koning Albert gezegd in zijn kersttoespraak.
Geeft hij daarmee nu impliciet toe dat het zuiden van het land niet zelfbedruipend kan zijn?
Elio di Supo is offline  
Oud 24 december 2011, 23:49   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dat is enkel een probleem als je jezelf niet als een individu beschouwt. De meerderheid van de Belgische individuen is vertegenwoordigd.

Het is een walgelijke gedachte dat de legitimiteit van een regering zou afhangen van wat bepaalde individuen (die we niet per se zelf zijn) van mening zijn. Dat neigt naar dictatuur.

De legitimiteit van een regering hangt wel degelijk af van het percentage van de bevolking dat erdoor vertegenwoordigd wordt (in het gebied waar de wetten op van toepassing zijn). Als je het niet eens bent met de gevormde regering, wees dan een goede democraat en accepteer de keuze van anderen.
Jij vindt dus dat individuen die individueel zich uitspraken voor twee jaar dat ze dergelijke regeringen zouden "bestrijden, van De Panne tot in Opgrimbie" walgelijk zijn en dictatoriaal.

Ik vind ze walgelijk omwille van hun kazakkendraaierij.

Het is mijn politieke overtuiging dat de grondwet van dit tweeland verkeerd ineen zit:
- ten eerste al bij de definitie van b. (dat afgeschaft zou moeten worden)
- ten tweede, in afwachting van het eerste, dat er wel degelijk per gemeenschap een meerderheid zou moeten zijn.


Je mag me daarom nationalist noemen; in andere landen noemen ze mij een vrijheidsstrijder. Belgicisten zijn verdrukkers; zij zijn de vuile soort van nationalisten.




Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 december 2011, 01:47   #16
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goochelaar Bekijk bericht
Men kan zichzelf natuurlijk van alles wijsmaken...

Een Vlaamse rechtse meerderheid... vertegenwoordigd door een Franstalige linkse minderheid... Inderdaad een democratie om echt fier op te zijn...

Hoe ver kan een zogenaamde Vlaming zakken?
De federale regering regeert over BELGIE: een centrumregering voor een centrummeerderheid.

Voor de rest heb je met die post van je absoluut niets tegen mijn kritiek ingebracht. Er zijn bepaalde dingen waar ik kritiek op geef, en dan denk je dat je die kritiek weerlegt, relativeert of whatever door exact die dingen te herhalen waar ik kritiek op geef?

Een overtuiging heb je al. Nu nog een onderbouwing van die overtuiging. Bij mij was de volgorde toch eerder omgekeerd.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 25 december 2011 om 01:47.
Robinus V is offline  
Oud 25 december 2011, 02:30   #17
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
De federale regering regeert over BELGIE: een centrumregering voor een centrummeerderheid.
Geregeerd mede dank zij een Vlaamse minderheid,wat verstaat u niet aan "Vlaamse minderheid"....
Svennies is offline  
Oud 25 december 2011, 02:39   #18
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is mijn politieke overtuiging dat de grondwet van dit tweeland verkeerd ineen zit:
- ten eerste al bij de definitie van b. (dat afgeschaft zou moeten worden)
- ten tweede, in afwachting van het eerste, dat er wel degelijk per gemeenschap een meerderheid zou moeten zijn.
Jij mag van mij eender welke politieke mening hebben. Ik sta er volledig voor open dat anderen anders zijn en denken dan mij. Ik kan hun gedachten wel eens walgelijk vinden, maar daar laat ik het bij en voor de rest accepteer ik ze.

Maar ik apprecieer het niet van u dat u termen gebruikt in een betekenis die er absoluut niet uit af te leiden valt. Aan termvervalsing kan ik me enorm storen. Termen worden vastgelegd met een bepaalde betekenis, zodat het mogelijk wordt om gedachten uit te wisselen met elkaar, met zo weinig mogelijk verwarring door verschillen in wat de spreker zegt en de luisteraar denkt dat er gezegd wordt. Dergelijke verwarringen worden nog eens bevorderd als jij je best doet om anderen te overtuigen dat uw vervalste betekenis van een begrip de eigenlijke betekenis van dat begrip is.

Als je over iets wilt praten dat nog niet in een term is omschreven, dan kan je zelf een nieuw begrip uitvinden, bijvoorbeeld 'autodemocratie', of je kan het kort omschrijven als een bestaand begrip met een kleine nuancering van de afwijking die er eigenlijk opzit.

Het is natuurlijk moeilijk om te zeggen dat je niet voor 'absolute democratie' bent, vanwege de goede connotatie van democratie. Daar heb ik begrip voor. Maar eigenlijk denk ik dat er niemand voor 'absolute democratie' is, want een beleid dat door 100% van de bevolking goedgekeurd moet worden via directe democratie is 100% onwerkbaar.

Ik kan zo uren doorgaan, een moraliserend betoog geven tegen het verkeerdelijk gebruik van termen. Ik besef dat het waarschijnlijk absoluut geen effect heeft, maar ik hoop dat je tenminste er eens over nadenkt om te overwegen ooit naar een volwaardige en eerlijke discussie te streven.

Want laat me eerlijk zijn. Er zijn echt wel elementen aan België die als ondemocratisch aangeduid kunnen worden en op die manier kan je echt wel op een eerlijke manier de anderen wijsmaken dat je een democraat bent. Ook al zou het me misschien intellectueel moeten bevredigen dat mijn discussiepartner intellectueel oneerlijker is dan mij, met het kunnen aanduiden daarvan als een open deur, ik ben er over het algemeen niet zo blij mee, want ik kom hier niet enkel om aan te geven dat anderen intellectueel oneerlijk zijn, maar ook om te discussiëren. Zelfs niet enkel om anderen te overtuigen van mijn idealen, maar ook omdat ik discussiëren op zich af en toe aangenaam vind en intellectueel vormend. Een discussie is hier soms nogal moeilijk te realiseren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je mag me daarom nationalist noemen; in andere landen noemen ze mij een vrijheidsstrijder. Belgicisten zijn verdrukkers; zij zijn de vuile soort van nationalisten.
Terug naar het eigenlijke discussiegedeelte.

Belgisch-nationalisme en Vlaams-nationalisme vind ik exact even walgelijk. Ga echter niet in de fout door te beweren dat iedereen die niet voor 'de bevrijding van Vlaanderen' strijdt een ander soort nationalist is. Het komt over dat jij niet begrijpt dat alle individuen van elkaar verschillen, de ene wat meer dan de andere, en zelfs niet enkel in de subjectieve mening die ze hebben, maar ook in hun denkwijze. Niet iedereen gebruikt volken en naties is zijn of haar redeneringen. Niet iedereen is op de één of andere manier een nationalist. Uw negatie van de individuele variatie wordt niet minder duidelijk geïnspireerd door een enge denkwijze wanneer je beweert dat uw (gedeeltelijke) politieke tegenstanders net zoals u denken.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 25 december 2011 om 02:41.
Robinus V is offline  
Oud 25 december 2011, 02:45   #19
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Geregeerd mede dank zij een Vlaamse minderheid,wat verstaat u niet aan "Vlaamse minderheid"....
Ik versta er gewoon onder dat het percentage van de Vlamingen met een vertegenwoordiger in de regering kleiner is dan 50%.

Alle andere beweringen daarover, zoals de bewering dat het ondemocratisch zou zijn en niet legitiem voor Vlamingen, vloeien niet voort uit de omschrijving en zelfs niet uit de definities van democratie en legitimiteit.

Dat is mijn punt van kritiek.

Het percentage aan Groen!-stemmers met een vertegenwoordiger is 0%. Bij blanco- en niet-stemmers is dat ook nul. Bij stemmers op regeringspartijen is dat 100%. Bij duivenmelkers is het mogelijk 45%. Het is mogelijk dat het bij ambtenaren 65% is. Het zou kunnen dat het bij homohaters 15% is. Maar het enige percentage dat telt voor de BELGISCHE regering is dat van de BELGEN.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 25 december 2011 om 02:52.
Robinus V is offline  
Oud 25 december 2011, 02:49   #20
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Van de paus beweerd men ook niet naar te luisteren maar toch kent zowat 'iedereen' zijn standpunten en zijn toespraken. Effe nieuws opzetten op juiste moment bv en het is prijs.
Net zoals met de koning zijn jaarlijkse toespraak.

Ik besteed er ook niet meer aandacht aan dan te stellen dat vermits het inhoudelijk toch voorspelbaar zal zijn en niet bijdraagt aan een verbetering of dieper inzicht een maat voor niets is. Uw en mijn tijd onwaardig.

Wie van wel vind tja die vind dat dan maar. Voel mee met je of voor je.

Vive la République! (Met dank aan Dhr. Van Rossem)
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be