Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2017, 19:59   #101
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Mijn ervaring als Marokkaan is dat kinderen zaken overnemen van elkaar, internet en tv. Vooral internet speelt hierin een grote rol. Ze beseffen niet wat ze veroorzaken bij labiele volwassenen.
Voor hen is dat iets 'cool'.

Nu Arabische verzen citeren zie ik wel vaak. Ze gaan naar een avondschool en proberen te laten zien dat ze daar goed in zijn.

Probeer nu als volwassen vlaming een compliment te geven aan een jong meisje. Je bent dan 'pedofiel'.

Een beetje beter onderzoek zou niet misstaan in tijden van onzekerheid. Die geradicaliseerden zijn een volk apart. Die vind je niet in de kleuterklas en die zijn niet geradicaliseerd in het kleuterklas, maar wel via internet.
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 21 augustus 2017, 20:04   #102
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Er zijn problemen, maar dan vooral het gedrag van jongeren vanaf 12 jaar.

Mijn ervaring is dat de overgang van het 6e leerjaar naar het 1e middelbaar de grootste impact heeft op een kind. Ze gaan naar een nieuwe omgeving waar de leerkrachten je als nummer zien ipv als een kind. Het valt samen met een moeilijke periode, de pubertijd. Ze zijn dan ook gemakkelijker te beïnvloeden.
Door die overgang mogen ze ook meer van de ouders. Ze zijn zelfstandiger.

Men zou die groep in het oog houden. Die onderzoek mis ik. Geradicaliseerde kleuters?
De autochtone leerlingen hebben die overgang van het lager naar het middelbaar onderwijs niet?

Raar, heel raar.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 21 augustus 2017, 20:36   #103
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Blijkt dat zelfs kleuters radicaliseren, nochtans worden kinderen niet geboren met haat en moordlust.

Overal het zelfde gedrag van ouders en familie van terroristen “Wir haben es nicht gewußt*“ "Wij wisten het niet" Bloedbad BRUSSEL ”No lo sab�*amos” Bloedbad BARCELONA ”We did not know” Bloedbad LONDEN “Nous ne savions pas” Bloedbad PARIJS, NICE “Мы не знали”Bloedbad Rusland “Bilmiyorduk” Bloedbad Turkije

….T’ WAS TOCH ALTIJD ZO EEN BRAVEN, rookte niet, dronk niet...Deed alleen wat Mohamed vroeg!!!!

Wil men dan*toch*gelovig*zijn,*ieder zen mening.

Dat de islam aanhang dan terug keert naar de oorspronkelijke*islam ± 30 verzen “Allah-God die vergeeft”
Zo niet zullen ze blijven moorden want het staat in hun strijdboek van Mohammed!

Niet mogelijk? Japan nam na WO II toch ook afstand van hun goddelijke keizer en werden de normen en waarden in Japan aangepast! Om de zelfde rede word de islam die Japan als en ideologie beschouwd NIET toegestaan in Japan. Islam aanhang mag Japan ook niet binnen!

Het westen zou dan ook moeten met uitzetting dreigen en toepassen, terug naar het geloof waar Allah-GOD vergeeft of verhuizen naar en land die de moordende ideologie toelaat.

*Abu Bakr al-Baghdadi, de*leider*van terreurgroep Islamitische Staat (Daesh IS) faalde, het oprichten van het kalifaat lukte in eerste instantie niet omdat het en strijd was van soennieten tegen sjiieten die dan op hun beurd alle andersdenkenden dan hun sekte vermoorden.

Waar Mohamed in zen tijd wel in slaagde. Onder Mohamed werd en geloof en ideologie met repressie want “Mohamed vergeeft nooit”! En meteen ontstond de 1400 jarige oorlog tussen soennieten en sjiieten clans tot op heden.
*
NU, is >>>Een zucht op de tijdslijn van de geschiedenis…Nader*Hashemi zei: “Er is iets wel van aan. Iran heeft een sjiitisch sektarisch verhaal gebruikt om sjiitische strijders in Afghanistan, Pakistan en Irak te rekruteren om in Syrië te gaan vechten. Saoedi-Arabië en zijn bondgenoten doen hetzelfde voor de soennieten, en zeggen dat de oorlog in Syrië een conflict is met de sjiieten van Iran en Hezbollah”.*
*
Eerst was er de originele islam met ± 30 verzen “Allah-God die vergeeft” en beetje vergelijkbaar met de tien geboden van de christenen.

Toen kwam Mohamed met zijn versie voor koran met repressie want “Mohamed vergeeft nooit” ideologie, de latere PROFEET. “Mohamed vergeeft nooit” Waar alle machtswellusteling zich al ± 1400 op beroepen om HUN volk “de islam soldaten te drillen”!

Met duizenden trekken ze dan jaarlijks maar naar Mekka om Mohamed te eren… terwijl zijn versie van de koran al 1400 jaar voor repressie, angst, chaos en dood zorgt.

Begin 1900 werden door de islam ivoren – torens van de verschillende sektes in Egypte er nog verzen en sharia gedrag patronen bij gemaakt! NEEN, ALLAH-God was daar begin 1900 ECHT NIET bij!

Deze nieuwe islam, de huidige met nog meer regels om het volk te onderdrukken en om de “1900 koran versie met bloederige sharia over de wereld te verspreiden! En nu worden met vele Olie dollers extreme islam de wereld in gepompt via moskees, internet enz. zelfs Erdogan draagt zijn steentje bij om hier onze levenssfeer te verzieken.
*
De haat, wraak en 1400 jarige oorlog sinds “Mohamed die nooit vergeeft” tussen de islam sektes die alle*andersdenkenden*dan hun familie islam clan willen vermoorden is misschien (?) nu wereldwijd aan zijn grootste slachting bezig maar is er wel*degelijk*er*steeds geweest net zoals de repressie en de slaven / Sex-slaven /mensenhandel met andersdenkenden dan hun familie islam clan.*

Toch zo gelovig,*maar waarom*lopen ze hier constant met minimum en mes rond, en plantte dat mes verschillende keren in de rug…. Totaal geflipt argumenterend dat ze hun trots hebben!?!*

In onze “MOET KUNNEN” maatschappij past hun “MOETEN” gedrag niet dat word steeds opnieuw door hen heel duidelijk gemaakt door hun onaangepast gedrag!*
*
Zelfs Agalev-Groen erkend….Goud vissen in onze rivieren moeten er*ZEKER UIT, ze zouden onze visbestand aantasten.
Afrikaanse bijen vernietigen*Hier*onze bijtjes en dat word als heel bedreigend erkend voor onze gewassen zelfs voor het voortbestaan van de mens door gebrek aan*ONZE*bestuivende bijen enz...*

Maar messentrekkers die hier onze maatschappij overhoop halen, die steeds weer*eenzijdig*eisen dat hun*….*gedrag aanvaard word*omdat hun Trots*anders*zou aangetast*worden*en daarom*weigeren*hun gedrag aan*te*passen*aan de levenswijze van overgrote 93% meerderheid hier.

“Het*zou moeten kunnen”, volgens politiek, zuilen en belangengroepen en hun aanhang + advocaten
*
Ze verzuren overduidelijk onze levenssfeer waar 2000 jaar voor gestreden is om het beetje humaan te maken. Wij onze geschillen via dialoog oplossen en zij door en mes verschillende keren in de rug te plantten*enz..*

Neen, ze horen hier niet met hun eenzijdig “MOETEN” in onze “MOET KUNNEN”*maatschappij!
*

Wij, EU, onze politici, de zuilen, belangen & lobby groepen moeten stoppen met “Wij gaan het hen leren” het hypocrieten christelijke en linkse gedrag met verborgen toestanden om zo gezegd met misleidende perceptie hulp te bieden maar waar het in werkelijkheid steeds draait om Geld, economisch voordeel om de lage jobs in te vullen.* >>>>>>> Waar de oorlog en wapen industrie al jaren beter van word!
*
Wij hebben totaal niets te maken met de haat, wraak en de +1400 jarige oorlog tussen islam sektes die er alles aan doen om alle andersdenkenden dan hun sekte te willen uitmoorden.*
*
Wij hebben er in EU 2000 jaar over gedaan om voldoende vertrouwen te hebben in elkaar om in onze maatschappij ongewapend te durven rond lopen, bij mening verschillen proberen we via dialoog tot oplossingen te komen. Deze moeilijke verwezenlijking na 2000 jaar word nu op de helling gezet door de massa instroom van “MOETEN” gedrag en het gemakzuchtig gedogen beleid ten aanzien van het “MOETEN” gedrag. Meestal om economische redenen om lage jobs in te vullen voor de industrie.
*
Verdedigen wij, de grootte meerderheid 93% andersdenkenden dan islam >> onze levenssfeer waar hier 2000 jaar voor gestreden is om het beetje humaan te maken is het fout!!
*
Omdat islam dat duidelijk niet willen worden wij systematisch als racist bestempeld, reageren wij humaan op hun chaos toestanden dan sturen ze moordenaar tussen onze onschuldige burgers & kinderen met moordende auto’s, wapens en bommen!

Zo is het altijd met de islam aanhang/
*
De islam aanhangers beweren altijd wel bereid om tot een oplossing te komen "met respect zowel voor*…(onderwerp van discussie) … als voor de godsdienstvrijheid VAN de moslimburgers >>>>**
Zo begint*Wij*te onderhandelen en als*wij*verondersteld*dat men tot en overeenkomst kwam,*wij en de islam aanhangers,*het in wet gegoten of betekende overeenkomst vastgelegd*gaat worden,*zeggen ze altijd*opnieuw “NEEN.
*
Maar beweren wel*TERUG*bereid om tot een oplossing te komen "met respect zowel voor ……(onderwerp van discussie)*…*als voor de godsdienstvrijheid VAN de moslimburgers

>>>> Dus hun eenzijdig denken en hoe zij tot overeenkomsten willen komen,*Zij houden totaal géén rekening met andersdenkenden en dat vergeten*steeds*onze onderhandelaars!!!!**……(koran laat liegen tegen*Kafirs- ongelovigen*toe)*

En we zijn weer voor jaren vertrokken. Ondertussen proberen islam achterbaks op alle mogelijke andere manier via pers,*klagen, beschuldigingen, chaos, rechtbanken en zo toch hun sharia gelijk te halen.*

De eeuwige vicieus cirkel om hun eenzijdig sharia gedrag boven alles te plaatsen!!! Soennieten,*Erdoğan, Sjiieten, Iran doen het*
*
In onze “MOET KUNNEN” maatschappij hoort dit “MOETEN” sharia gedrag niet thuis.
Of terug naar de vredige originele islam “Allah – God vergeeft” of verwijderen.


Het ga hen goed in en islam land waar ze hun gading ten volle zullen kunnen beleven!!!!

Handeldrijven als het kan, voor de rest de handen weg van de giftige slangenkuil die Mohamed vertegenwoordigd.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 21 augustus 2017, 21:00   #104
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik begrijp je wel hoor Lukkas...
Alleen bestaat het VB enkel nog maar als nutteloze herinnering! Er zit een soort" zelfvernietigingsmechanisme " in onze maatschappij dat we misschien te danken aan de passage alhier van onze echte nazi's destijds. En die maken een VB zoals ze zichzelf hebben voorgesteld hier niet meer mogelijk.
Hadden ze het maar wat beter aangepakt. Nu zijn er die nog liever een islamoverheersing over zich heen krijgen...
Dat is een grote misvatting. Hetgeen we nu allemaal meemaken, daar heeft het VB al jarenlang voor gewaarschuwd. Dat werd allemaal weggelachen. Een partij die in de eerste plaats opkomt voor haar eigen bevolking wordt in dit land geboycot, want zoiets past niet in de linkse multiculturele maatschappij. Het links crapuul zegt schaamteloos: ander volk eerst. Dus zuivere volksverraders, in mijn ogen nog vele malen erger dan het vermeend racisme van het VB. Trouwens heeft u over die jaren heen al bruinhemden in het straatbeeld zien marcheren? Dat was toch het stokpaardje van links om het VB te demoniseren.

Ik heb het al meermaals gezegd op dit forum: als het VB niet had bestaan, zat de NVA nu in een cordon en werden zij beschuldigd van racisme. Ze vinden altijd een stok om te slaan. VB racisten? Heeft u weet van VB-ers die om de haverklap hoofddoeken molesteren of verkrachten? Neen het komt steeds van de kant van extreemlinks, links en de islam. Brothers in arms zeg maar. Betogingen van het VB verlopen bijna altijd sereen, tot de linkse bende komt tegenbetogen met het nodige geweld.

Ik vind dat de NVA op een laffe manier aan politiek doet. Zij hebben schrik om op de gevoelige teentjes te trappen van de traditionele volksverraders. Maar diezelfde volksverraders blijven stokken in de wielen steken van de NVA. Als de NVA het lef heeft, trekken zij de stekker uit de regering. Op naar nieuwe verkiezingen. Het is de moment: PS en SPA liggen op apegapen.

De gemiddelde West-Europeaan is een lafbek en bang van zijn eigen schaduw. Bang om racist te worden genoemd. Wat dat is het klassieke scheldwoord van de linkse bende. Weet u wanneer men de rechtse tot extreemrechtse partijen een kans gaat geven? Op het moment dat het kalf zo goed als verzopen is en dat Jan Modaal letterlijk op de vlucht moet voor de islamitische terreur. Wanneer de autochtone bevolking gewoonweg gemolesteerd gaat worden op straat of zelfs in huis, wanneer de jacht op ongelovigen open zal zijn?

Het volk kiest zijn leiders. Hetgeen er nu allemaal gebeurt, daar heeft het volk zelf voor verkozen. Behalve degenen die op het VB hebben gestemd.

Ik vraag mij af wat de NVA zou doen, wanneer zij samen met het VB, de meerderheid zouden halen. Wat denkt u, Andev?

Ik deel zeer dikwijls uw mening, maar aangaande het VB merk ik afkeer en haatgevoelens. Er zijn veel brave huisvaders die op het VB stemmen, die bang zijn voor de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen. Iets waar de linkse bende totaal niet van wakker ligt. Links (daar horen ook uw coalitiepartners bij) wil gewoon onze normen en waarden vernietigen, ten voordele van de import. Echte volksverraders dus.

Er zijn enkele NVA politiekers waar ik wel respect voor heb: Zumal en Francken. Zumal in de eerste plaats. Maar ik vind het erg de BDW zich steeds tussen de coulissen verschuilt: hij zou het voortouw moeten nemen en de regering moeten leiden. Ik vind hem eerder een platbroek, die af en toe in het nieuws komt om het vuur op te poken en dan weer verdwijnt. Beetje zielig en laf.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 augustus 2017 om 21:13.
Lukkas is offline  
Oud 21 augustus 2017, 21:02   #105
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Bullshit, vorig jaar op het schoolfeest nog meegemaakt; twee vluchtelinge kinderen zes en zeven in het springkasteel en maar roepen en gebaren maken. Toen ik de directeur erover aansprak haalde hij de schouders op, "We proberen al een volledig schooljaar die kinderen te verbieden dat te roepen maar we worden gewoon genegeerd". "De ouders, die krijg je nooit te zien".

En betreffende Karin, wel mijn vriendin is een altijd goede vriendin van Karin geweest en verder zal ik er maar over zwijgen, je zou nog verschieten, privé of voor de camera.
Vóór de camera moet de waarheid altijd wat omfloerst worden, als ze al niet wordt verzwegen. Privé krijg je vaak de reële situatie te horen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 21 augustus 2017, 21:11   #106
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wie twijfelt er aan dat in onze steden waar veel moslimkinderen naar school gaan, soms al een meerderheid, er voor de leerkrachten vooral bijna onoplosbare problemen komen omdat die gasten geen gezag en geen veranderingen aanvaarden die niet in hun godsdienstwereldje passen! Turnlessen en zwemlessen voor de meisjes, lessen biologie die niet in hun kraam passen, lessen geschiedenis waarvan de onderwerpen hen niet passen, hun halal, hun hoofddoekjes, houding tov vrouwelijke leerkrachten enz enz enz
En het feit dat sommigen of zelfs velen bijlange niet de nodige inspanningen doen om een aanvaardbaar niveau te halen zodat ze ieder schooljaar er moeten doorgesleurd worden tot en met hun laatste middelbaar schooljaar omdat men ze er niet eeuwig kan laten ploeteren. En hoeveel zijn er niet die gewoon het onderwijs verlaten zonder diploma of getuigschrift?
En als ze er nog meer hun islamgedoe gaan opdringen tov "de ongelovigen" die straks moeten gaan werken om ze te onderhouden zitten we helemaal goed.
Dit moet voor veel leerkrachten gewoon een ramp zijn! Maar die moeten liever niet in de media komen, neen...
Veel secundaire scholen moeten de lat steeds lager leggen, zoniet geraken de leerlingen er niet meer over. Geen enkele directeur zal dat natuurlijk openlijk toegeven, maar onder vier ogen kom je wel wat meer te weten. Geen wonder dat ons onderwijs erop achteruit gaat.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 21 augustus 2017, 21:16   #107
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Een schone vrouw HOER met aids, blijft een HOER.
Met veel meer klasse gezegd, ja.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 21 augustus 2017, 21:20   #108
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
"Schandalig dat dit gelekt is. Dit leidt tot stigmatisering."
Aldus Karin Heremans.
Plan 1 (verzwijgen) is mislukt. Over naar plan 2 (minimaliseren).
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:18   #109
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is een grote misvatting. Hetgeen we nu allemaal meemaken, daar heeft het VB al jarenlang voor gewaarschuwd. Dat werd allemaal weggelachen. Een partij die in de eerste plaats opkomt voor haar eigen bevolking wordt in dit land geboycot, want zoiets past niet in de linkse multiculturele maatschappij. Het links crapuul zegt schaamteloos: ander volk eerst. Dus zuivere volksverraders, in mijn ogen nog vele malen erger dan het vermeend racisme van het VB. Trouwens heeft u over die jaren heen al bruinhemden in het straatbeeld zien marcheren? Dat was toch het stokpaardje van links om het VB te demoniseren.

Ik heb het al meermaals gezegd op dit forum: als het VB niet had bestaan, zat de NVA nu in een cordon en werden zij beschuldigd van racisme. Ze vinden altijd een stok om te slaan. VB racisten? Heeft u weet van VB-ers die om de haverklap hoofddoeken molesteren of verkrachten? Neen het komt steeds van de kant van extreemlinks, links en de islam. Brothers in arms zeg maar. Betogingen van het VB verlopen bijna altijd sereen, tot de linkse bende komt tegenbetogen met het nodige geweld.

Ik vind dat de NVA op een laffe manier aan politiek doet. Zij hebben schrik om op de gevoelige teentjes te trappen van de traditionele volksverraders. Maar diezelfde volksverraders blijven stokken in de wielen steken van de NVA. Als de NVA het lef heeft, trekken zij de stekker uit de regering. Op naar nieuwe verkiezingen. Het is de moment: PS en SPA liggen op apegapen.

De gemiddelde West-Europeaan is een lafbek en bang van zijn eigen schaduw. Bang om racist te worden genoemd. Wat dat is het klassieke scheldwoord van de linkse bende. Weet u wanneer men de rechtse tot extreemrechtse partijen een kans gaat geven? Op het moment dat het kalf zo goed als verzopen is en dat Jan Modaal letterlijk op de vlucht moet voor de islamitische terreur. Wanneer de autochtone bevolking gewoonweg gemolesteerd gaat worden op straat of zelfs in huis, wanneer de jacht op ongelovigen open zal zijn?

Het volk kiest zijn leiders. Hetgeen er nu allemaal gebeurt, daar heeft het volk zelf voor verkozen. Behalve degenen die op het VB hebben gestemd.

Ik vraag mij af wat de NVA zou doen, wanneer zij samen met het VB, de meerderheid zouden halen. Wat denkt u, Andev?

Ik deel zeer dikwijls uw mening, maar aangaande het VB merk ik afkeer en haatgevoelens. Er zijn veel brave huisvaders die op het VB stemmen, die bang zijn voor de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen. Iets waar de linkse bende totaal niet van wakker ligt. Links (daar horen ook uw coalitiepartners bij) wil gewoon onze normen en waarden vernietigen, ten voordele van de import. Echte volksverraders dus.

Er zijn enkele NVA politiekers waar ik wel respect voor heb: Zumal en Francken. Zumal in de eerste plaats. Maar ik vind het erg de BDW zich steeds tussen de coulissen verschuilt: hij zou het voortouw moeten nemen en de regering moeten leiden. Ik vind hem eerder een platbroek, die af en toe in het nieuws komt om het vuur op te poken en dan weer verdwijnt. Beetje zielig en laf.
2!
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:18   #110
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 augustus 2017 om 22:29.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:18   #111
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Het is de hele opvoeding. Moslimjongens van nog geen 7 jr zitten je al uitdagend aan te kijken op metro. Dit valt mij telkens weer op.
Mindset is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:20   #112
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Het is de hele opvoeding. Moslimjongens van nog geen 7 jr zitten je al uitdagend aan te kijken op metro. Dit valt mij telkens weer op.
Mindset is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:23   #113
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Het is de hele opvoeding. Moslimjongens van nog geen 7 jr zitten je al uitdagend aan te kijken op metro. Dit valt mij telkens weer op.
Mindset is offline  
Oud 21 augustus 2017, 22:23   #114
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Het is de hele opvoeding. Moslimjongens van nog geen 7 jr zitten je al uitdagend aan te kijken op metro. Dit valt mij telkens weer op.
Mindset is offline  
Oud 21 augustus 2017, 23:30   #115
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Het is de hele opvoeding. Moslimjongens van nog geen 7 jr zitten je al uitdagend aan te kijken op metro. Dit valt mij telkens weer op.
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2017, 00:56   #116
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Heeft U het over de politieke schijnprocessen tegen het VB?
.
Nee, die bedoel ik niet.
Wel al de partijen die ooit deel uitmaakten van een regering en die onrechtstreeks al veroordeeld werden voor het schenden van de mensenrechten.

En nét die partijen verwijten dan het VB dat ze niet ''proper'' zijn.
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2017, 01:03   #117
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De autochtone leerlingen hebben die overgang van het lager naar het middelbaar onderwijs niet?

Raar, heel raar.
Allochtonen hebben het een stuk moeilijker, daar Nederlands niet hun moedertaal is. Dus ze voelen meer druk.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 22 augustus 2017, 01:12   #118
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Goed, dan zijn de ouders verkeerd bezig.
Een hals oversnijding gebaar maken doe je nu eenmaal niet.
Ons varkens noemen doe je nu eenmaal niet.

De islam is allesbehalve vrede.
En minimaliseren, daar zijn de linkiewinkies goed in.
Niemand zegt dat dat van die ouders komt. Die kind kan het op tv gezien hebben. Kleuters apen alles na.

'Varken' is bij ons een scheldwoord, maar bij Vlamingen ook. Tenzij sommigen graag zo genoemd worden...

De waarheid over de relatie tussen Marokkanen en Vlamingen:
- Ze denken dat een groot deel racist is, door de succesjaren van Vlaams Belang (Blok) en nu NVA.
- Ze hebben respect voor de orde dat jullie brengen, omdat in Islamitische landen dat ver zoek is. Ze ergeren zich aan elkaar.
- Ze hebben respect voor jullie, omdat jullie mensen in nood helpen. Ze denken dat hun regeringen dat niet op dezelfde manier zou aanpakken.
- Ze vinden jullie vaak gewaagde klederdracht maar een slecht voorbeeld voor hun kinderen.
- Wanneer ze een aankoop doen vinden ze het belangrijk dat het van een Belg komt, omdat ze elkaar niet echt vertrouwen. Zie punt over orde. Vooral een auto kopen ze niet graag van elkaar, want ze denken dat die stukgereden is.
- ...

Het is vooral punt 1 dat ons zo ver uit elkaar gedreven heeft. Het Vlaams Belang heeft helaas goed haar best gedaan.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline  
Oud 22 augustus 2017, 01:16   #119
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is een grote misvatting. Hetgeen we nu allemaal meemaken, daar heeft het VB al jarenlang voor gewaarschuwd. Dat werd allemaal weggelachen. Een partij die in de eerste plaats opkomt voor haar eigen bevolking wordt in dit land geboycot, want zoiets past niet in de linkse multiculturele maatschappij. Het links crapuul zegt schaamteloos: ander volk eerst. Dus zuivere volksverraders, in mijn ogen nog vele malen erger dan het vermeend racisme van het VB. Trouwens heeft u over die jaren heen al bruinhemden in het straatbeeld zien marcheren? Dat was toch het stokpaardje van links om het VB te demoniseren.

Ik heb het al meermaals gezegd op dit forum: als het VB niet had bestaan, zat de NVA nu in een cordon en werden zij beschuldigd van racisme. Ze vinden altijd een stok om te slaan. VB racisten? Heeft u weet van VB-ers die om de haverklap hoofddoeken molesteren of verkrachten? Neen het komt steeds van de kant van extreemlinks, links en de islam. Brothers in arms zeg maar. Betogingen van het VB verlopen bijna altijd sereen, tot de linkse bende komt tegenbetogen met het nodige geweld.

Ik vind dat de NVA op een laffe manier aan politiek doet. Zij hebben schrik om op de gevoelige teentjes te trappen van de traditionele volksverraders. Maar diezelfde volksverraders blijven stokken in de wielen steken van de NVA. Als de NVA het lef heeft, trekken zij de stekker uit de regering. Op naar nieuwe verkiezingen. Het is de moment: PS en SPA liggen op apegapen.

De gemiddelde West-Europeaan is een lafbek en bang van zijn eigen schaduw. Bang om racist te worden genoemd. Wat dat is het klassieke scheldwoord van de linkse bende. Weet u wanneer men de rechtse tot extreemrechtse partijen een kans gaat geven? Op het moment dat het kalf zo goed als verzopen is en dat Jan Modaal letterlijk op de vlucht moet voor de islamitische terreur. Wanneer de autochtone bevolking gewoonweg gemolesteerd gaat worden op straat of zelfs in huis, wanneer de jacht op ongelovigen open zal zijn?

Het volk kiest zijn leiders. Hetgeen er nu allemaal gebeurt, daar heeft het volk zelf voor verkozen. Behalve degenen die op het VB hebben gestemd.

Ik vraag mij af wat de NVA zou doen, wanneer zij samen met het VB, de meerderheid zouden halen. Wat denkt u, Andev?

Ik deel zeer dikwijls uw mening, maar aangaande het VB merk ik afkeer en haatgevoelens. Er zijn veel brave huisvaders die op het VB stemmen, die bang zijn voor de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen. Iets waar de linkse bende totaal niet van wakker ligt. Links (daar horen ook uw coalitiepartners bij) wil gewoon onze normen en waarden vernietigen, ten voordele van de import. Echte volksverraders dus.

Er zijn enkele NVA politiekers waar ik wel respect voor heb: Zumal en Francken. Zumal in de eerste plaats. Maar ik vind het erg de BDW zich steeds tussen de coulissen verschuilt: hij zou het voortouw moeten nemen en de regering moeten leiden. Ik vind hem eerder een platbroek, die af en toe in het nieuws komt om het vuur op te poken en dan weer verdwijnt. Beetje zielig en laf.
3 !
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2017, 01:27   #120
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Allochtonen hebben het een stuk moeilijker, daar Nederlands niet hun moedertaal is. Dus ze voelen meer druk.
En wat dan met Duitse, Franse, Italiaanse, Chinese ea allochtonen die zulk gedrag niet vertonen?
daiwa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be