Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: IN HOEVERRE KLOPT DEZE THEORIE
100% 3 16,67%
Absolute kern van waarheid 2 11,11%
Twijfelachtig, maar niet onmogelijk 2 11,11%
Twijfelachtig 3 16,67%
Ze is onjuist 8 44,44%
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 februari 2003, 17:24   #21
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
[
Jongens toch, wat een belachelijke vertoning. En dan moeten wij geloven dat dat 2 Iraakse legerofficieren waren die een babbeltje aan het doen waren, ik geloofde het bijna !!
Heel die presentatie van Powell had een zeer hoog soap gehalte, ook in de vormgeving. En daar moet heel de wereld dan op toekijken terwijl er zo'n flauwekul verteld wordt!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2003, 17:28   #22
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
["Hebt gij Osama dan al gezien?" is geen redenering. Dan is de maanlanding ook niet gebeurd, leven Cobain en JFK allebei nog, en is er nooit iemand op de top van de Everest geraakt. En Jezus is al helemaal uit de lucht gegrepen.
Tenzij ge kunt aantonen dat alle beelden van Bin Laden, elke verwijzing naar hem en elk spoor dat hij in zijn leven heeft achtergelaten vals is, is Bin Laden een echt bestaand, levend persoon.
Jamaar zo bedoelde ik dat niet hoor. Ik weet heel goed dat Osama niet bij u op de koffie komt. Video-opnamen zijn geen(ook niet juridisch)bewijs en dat is alles wat we van Osama te zien hebben gekregen.
Maar de Amerikanen zijn al een stap verder in hun paranoia: Sadam heeft banden met Al Quaeda!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2003, 21:01   #23
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Om terug naar 9/11 te keren. Ik zou het ook niet kunnen geloven, een complot.
De vraag die ik me desondanks al dikwijls heb gesteld is deze:
Het betreft de opgenomen telefoongesprekken van de slachtoffers hun laatste minuten. Vanuit de TwinTowers: tientallen.
Vanuit het vliegtuig dat crashte vòòr het bereikte doel: ook verschillende gesprekken. Vanuit de vliegtuigen die hun bestemming wél heben bereikt: NUL! Geen énkel gesprek. Niets, maar dan ook niets is vernomen over die drie andere vluchten.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2003, 21:04   #24
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Om terug naar 9/11 te keren. Ik zou het ook niet kunnen geloven, een complot.
De vraag die ik me desondanks al dikwijls heb gesteld is deze:
Het betreft de opgenomen telefoongesprekken van de slachtoffers hun laatste minuten. Vanuit de TwinTowers: tientallen.
Vanuit het vliegtuig dat crashte vòòr het bereikte doel: ook verschillende gesprekken. Vanuit de vliegtuigen die hun bestemming wél heben bereikt: NUL! Geen énkel gesprekvluchten iemand heeft opgebeld? . Niets, maar dan ook niets is vernomen over die drie andere vluchten.
Ja is dat zo eigenaardig? Zij konden niet bellen want zij stonden onder bewaking van de terroristen. In het vliegtuig dat te vroeg crashte konden de passagiers de terroristen overmeesteren en dus ook hun GSM gebruiken.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2003, 14:14   #25
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Om terug naar 9/11 te keren. Ik zou het ook niet kunnen geloven, een complot.
De vraag die ik me desondanks al dikwijls heb gesteld is deze:
Het betreft de opgenomen telefoongesprekken van de slachtoffers hun laatste minuten. Vanuit de TwinTowers: tientallen.
Vanuit het vliegtuig dat crashte vòòr het bereikte doel: ook verschillende gesprekken. Vanuit de vliegtuigen die hun bestemming wél heben bereikt: NUL! Geen énkel gesprek. Niets, maar dan ook niets is vernomen over die drie andere vluchten.
toch wel, maar goed

Dat er alleen videobeelden bestaan van Bin Laden is niet waar. Het zijn enkel de videobeelden die in de media getoond worden.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 20:50   #26
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Ik denk dat Bobejaan Schoepen de aansteker is van 9/11. Hij bezit immers olie-aandelen van Amerikaanse maatschappijen en redeneerde dat als hij een vliegtuig of twee in het WTC zou storten er een oorlog om olie zou komen. Vergis u niet, Bobejaan heeft eigenhandig Osama gecontracteerd. Osama is but the middle man.

Misschien moeten we threads zoals deze verhuizen naar een of ander sprookjesforum.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2003, 10:29   #27
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ik ga NOOIT meer naar bobbejaanland.

Maar ik denk dat Samson en kabouter Plop ook niet vrijuitgaan hoor. Ik heb die twee nooit vertrouwd.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be