Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 06:59   #81
Jay-P.
Europees Commissaris

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
In Kenya koken de vrouwen voor de gast en de heer des huizes, pas als zij klaar zijn zullen ze zelf eten. Dat is traditie en cultuur, net als vrouwen hier tupperware parties houden.

Portugezen nemen het niet zo nauw met etiquette, waarschijnlijk vonden de vrouwen het niet erg om op de grond te zitten.
Vlamingen en Belgen hebben de neiging om zich aan zulke kleine details te storen. Als je kijkt naar "komen eten", elk klein detail wordt bekritiseerd, het is precies een examen. Ik merk dat ook wel als ik uitgenodigd ben bij vrienden, of Belgische vrienden bij mij.
Als er Russen komen maakt het allemaal niet uit welk interieur je hebt, en welk tafellaken, wie waar zit. Zolang de conversaties maar boeiend zijn en er vodka is.
Amaai.
Silver lining: Bouglione is op zoek naar een act met mensen die fantastisch goed uit hun nek kunnen praten.
Condities zoals bij de NMBS voor jou Tommie...
Oud Vandaag, 11:56   #82
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Amaai.
Silver lining: Bouglione is op zoek naar een act met mensen die fantastisch goed uit hun nek kunnen praten.
Condities zoals bij de NMBS voor jou Tommie...
Tja, kritiek op jullie Belgen en jullie kleine onhebbelijkheden, dat kan niet hé.
Maar ja, als voormalige kolonisators denk je natuurlijk dat jouw cultuur de enige juiste is, en al de resten wilden zijn...

Jammer genoeg voor U komt de rest van de wereld naar België, om te blijven.
En ze willen zich niet aanpassen aan de Belgische cultuur.
Belgen hebben de neiging om mensen van andere origine links te laten liggen en zich terug te plooien op de familie en vriendenkring, en hun dorp. Gevolg, grote steden als Brussel verloederen.

Laatst gewijzigd door tomm : Vandaag om 12:07.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be