Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Bekijk resultaten enquête: Moeten NVA en CD&V uit de Vlaamse regering stappen bij te veel compensaties?
JA, het vertrouwen in hun partners is dan weg. 11 73,33%
JA, de vlaamse regering werkt niet. 3 20,00%
NEEN, ik zie geen enkel probleem voor het vertrouwen tussen de partners. 0 0%
NEEN, BHV is het niet waard om de vlaamse regering te doen vallen. 1 6,67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 10 mei 2005, 13:09   #41
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
u zou de vlaamse en waalse regeringen dus opdoeken zonder dat de meerderheid van de bevolking dat wil? mooie democraat bent u
Hoe weet u dat een meerderheid van de Belgische bevolking dat niet zou willen?

Laatst gewijzigd door Hans1 : 10 mei 2005 om 13:09.
Hans1 is offline  
Oud 10 mei 2005, 13:11   #42
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
voor mij is het in ieder geval simpel: als er idd zoveel compensaties zijn als we nu te horen krijgen, en cd&v-n-va doet er niets aan, wel dan ben ik riebedebie
Joepie ! Kent u uw bestemming al? Suriname, Stille Oceaan, Diepe Zuidzee, de Maan?

Laatst gewijzigd door Hans1 : 10 mei 2005 om 13:12.
Hans1 is offline  
Oud 10 mei 2005, 13:15   #43
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Joepie ! Kent u uw bestemming al? Suriname, Stille Oceaan, Diepe Zuidzee, de Maan?
Heeft u dan echt niets aan hoet onderwerp toe te voegen?
lomeanor is offline  
Oud 10 mei 2005, 13:16   #44
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

De Vlaamse regering wordt tot hier toe blijkbaar niet veel crediet gegund in deze peiling.
lomeanor is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:34   #45
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Joepie ! Kent u uw bestemming al? Suriname, Stille Oceaan, Diepe Zuidzee, de Maan?
Neenee, ik wacht hier wel, volgens jullie ben ik toch aan het uitsterven. Dju toch, slechts 20 jaar geleefd.


Uiteraard bedoel ik dat ze mijn lidkaart terug krijgen. Ik zet dit er nog maar eens letterlijk bij, kwestie dat jij en uw clubje met hun kiekenbrein het toch zouden begrijpen.


Blijkbaar begrijp je niet dat de "val" van de vlaamse regering nog veel gevaarlijker is voor uw geliefd apeland dan de val van de federale regering.
vrijevlaming is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:39   #46
belge-belg
Burger
 
belge-belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Locatie: Unitair België
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
Neenee, ik wacht hier wel, volgens jullie ben ik toch aan het uitsterven. Dju toch, slechts 20 jaar geleefd.


Uiteraard bedoel ik dat ze mijn lidkaart terug krijgen. Ik zet dit er nog maar eens letterlijk bij, kwestie dat jij en uw clubje met hun kiekenbrein het toch zouden begrijpen.


Blijkbaar begrijp je niet dat de "val" van de vlaamse regering nog veel gevaarlijker is voor uw geliefd apeland dan de val van de federale regering.
Een val van de vlaamse regering zal alleen maar duidelijk maken hoe overbodig die wel is. Jij begrijpt blijkbaar niet dat de mensen dat gedoe beu zullen zijn als de regering valt en dat ze terug zullen willen keren naar een unitair belgie.
belge-belg is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:42   #47
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

vld uit de Vlaamse regering gooien en Groen! er in. cd&v, n-va en sp.a leveren goed werk.
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:44   #48
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
vld uit de Vlaamse regering gooien en Groen! er in. cd&v, n-va en sp.a leveren goed werk.
Ik ben HELEMAAL geen fan van de sossen, maar ik moet inderdaad toegeven dat ze deze ene keer meer aan hun woord gestalte doen dan de Pest Voor Vlaanderen.
lomeanor is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:50   #49
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Gisteren eindelijk op VRT ook eens unitaristen gezien. Nu weten we zelfs dat de CDenV-burgemeester van Bever een unitarist is en dat niemand in die gemeente een probleem ziet in het samenleven van Franstaligen en Nederlandstaligen (zowat de helft is franstalig). Zowaar een zware schop tegen de schenen van de flaminganten in hun ivoren toen ! Het volk zal deze strijd tegen de nazi-collaborateurs opnieuw winnen !
Ik heb toch de indruk dat u iets hebt tegen vlamingen die voor vlaanderen willen opkomen.Het is eigenlijk duidelijk waarom u in brussel woont ( de ultieme verfransings machine)
Een vraag wat ook belangrijk is in dit dossier, " wat vind de gewone waal nu van dit probleem?"
slegie is offline  
Oud 10 mei 2005, 14:56   #50
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belge-belg
Een val van de vlaamse regering zal alleen maar duidelijk maken hoe overbodig die wel is. Jij begrijpt blijkbaar niet dat de mensen dat gedoe beu zullen zijn als de regering valt en dat ze terug zullen willen keren naar een unitair belgie.
En u wilt terug naar de tijd van Daens dat is duidelijk

Fransen en franstaligen zijn altijd al een arrogant volk geweest en dat zullen ze altijd wel blijven.
Het is trouwens de franse arrogantie die leidde tot WO 1 en dus ook tot WO 2 vermits de eerste een gevolg was van de 2de.

En misschien word het dus wel tijd dat vlaanderen de franstaligen overboord gooien en totaal onafhankelijk word.
België is in vele opzichten toch altijd een klucht geweest en nadelig voor de vlaming.
slegie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be