Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2005, 00:22   #1
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard particratie in dossier BHV

De affaire van de afgelope dagen heeft mij pas goed doen inzien hoe slecht de particratie werkt en tot wat voor walgelijke hypocrisie ze kan leiden:
-persoon x moet verantwoordelijkheid afleggen over persoon y die toevallig tot dezelfde partij behoort
-partij x moet enerzijds doen alsof er geen meningsverschillen zijn binnen de partij, dat wordt immers als een verwijt gebruikt (hoe onlogisch het ook moge zijn dat men iemand beschuldigt omdat hij zijn eigen inzichten verntileert: particratie werkt acreatief en pro-hersenloze éénheidsworst)
-partij x moet ook doen alsof het op dezelfde lijn zit met partij Y waarmee het een kartel vormt.
-persoon x wordt bv. verweten mee het probleem gecreëerd te hebben, louter omwille van het feit dat persoon x tot dezelfde partij behoort van persoon y die het probleem heeft veroorzaakt, ook al was persoon x toen nog helemaal niet actief

etc. etc.
weten jullie nog voorbeelden??
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2005, 12:55   #2
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

beter een late bekering dan nooit. Weet je direct op wie je moet stemmen de volgende keer!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2005, 19:37   #3
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
beter een late bekering dan nooit. Weet je direct op wie je moet stemmen de volgende keer!
Uw woord 'bekering' lijkt me ongelukkig gekozen. Ik zag ergens op dit forum een treffender omschrijving: strategische stemkeuze.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Erw on 23-05-2005 at 20:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
beter een late bekering dan nooit. Weet je direct op wie je moet stemmen de volgende keer!
Uw woord 'bekering' lijkt me ongelukkig gekozen. Ik zag ergens op dit forum een treffender omschrijving: strategische stemkeuze.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
beter een late bekering dan nooit. Weet je direct op wie je moet stemmen de volgende keer!
Uw woord 'bekering' lijkt me ongelukkig gekozen. Ik zag ergens op dit forum een treffender omschrijving: strategische keuze.[/size]
[/edit]
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 23 mei 2005 om 19:37.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be