Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2017, 07:56   #1041
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het één sluit het ander niet uit.
U motto is steeds hetzelfde:
  • Het zijn de anderen geweest.
  • De anderen moeten inleveren
  • De anderen ...
Inderdaad. De anderen bepalen de norm en ik voldeed duidelijk niet.
Dus ik ga waar anderen mij wezen te gaan en als het mij voordelig uitkomt dan beginnen ze te janken in afgunst omdat ze hun medemens het licht in de ogen niet gunnen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 07:57   #1042
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het probleem zit hem daar al het geld gaat naar de immigranten dit al de laatste 25 jaar dat is het feitelijke ,, hoeveel leven er niet van onze uitkeringen ?? puur daarvan?? durf het te erkennen ! hele steden ... uit ons land het kost miljoenen .....mijn pensioen loopt rond in Menen ..of in Kortrijk in een bruine kleur ! val allemaal dood jong , en zwijgen doe ik niet meer ... racist durven ze ons dan nog te noemen ...het is simpel ze gebruiken het eigen volk die sedert de laatste WO zijn best gedaan heeft om alles terug op te bouwen ... uitbuitenrij is dat ,en ons de schuld geven voor alles ...ons brainwashen .. ons schuldgevoel opleggen... ..ons bestelen ... ik doe daar niet aan mee jong .
Natuurlijk heeft u hier gelijk in.
Maar wil dat zeggen dat we daarbovenop ook nog eens mensen moeten onderhouden die te lui zijn om te werken? Ik dacht het niet.

De zwijnenstal moet uitgemest worden, maar we kunnen niet beginnen met: "Die doet dat ook, dus heb ik er ook recht op".
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 07:57   #1043
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar dat is net het punt.... Degene die jullie fakers en lui noemen zijn geen fakers, noch lui.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:02   #1044
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wie zou nu nog gemotiveerd zijn ? om hard te werken voor dit continent ? die alles afpakt van zijn volk ? om het aan de profiterende immigranten te geven???
Mensen hebben nu eenmaal geld nodig om te overleven.
Het is natuurlijk erg dat meer dan de helft van hetgeen we genereren afgepakt wordt door de overheid om mensen te onderhouden die er eigenlijk geen recht op hebben.

Normaal gezien moeten vakbonden opkomen voor de werkende mensen, zij doen het tegenovergestelde, zij zorgen ervoor dat mensen in hun hangmat kunnen blijven liggen en daarbij knuffelen zij de nieuwkomers bijna dood, in hun ogen zijn die allemaal nieuwe klanten.

De ziekenkassen zijn in het zelfde bedje ziek.
Zij worden betaald per transactie die zij doen, zij mogen dan ook nog eens zelf controleren of er geen fraude in het spel is.

Eens wordt de werkende man / vrouw dat moe, de vraag is alleen wanneer? Hoelang gaat de werkende bevolking dit nog pikken?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:03   #1045
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Jullie samenvattingen worden echt slecht hoor. Is er nu echt niemand hier die de kunst van samenvatten bezit?
Ik vind van mezelf dat ik het prima samengevat heb.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:05   #1046
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Inderdaad. De anderen bepalen de norm en ik voldeed duidelijk niet.
Dus ik ga waar anderen mij wezen te gaan en als het mij voordelig uitkomt dan beginnen ze te janken in afgunst omdat ze hun medemens het licht in de ogen niet gunnen.
Van klein kind tot nu heeft u steeds dezelfde plaat opgezet.
U hebt deze zo dikwijls gehoord zodat u het nu zelf bent gaan geloven.

De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ...
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:06   #1047
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar dat is net het punt.... Degene die jullie fakers en lui noemen zijn geen fakers, noch lui.
Er zijn teveel misbruiken in ons SZ stelsel om dat nog te geloven.


De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ...
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:30   #1048
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er zijn teveel misbruiken in ons SZ stelsel om dat nog te geloven.


De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ... De anderen hebben dit, de anderen hebben dat, de anderen hebben hier, de anderen hebben daar, de anderen hebben ...
Terwijl we allemaal weten dat het de Walen zijn.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 08:37   #1049
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik vind van mezelf dat ik het prima samengevat heb.
Kerel, uw samenvatting trekt op geen kloten.

Ik had verslavingsproblematiek.
Ik ben daarvoor in behandeling gegaan.
Die mensen mochten geen diagnose geven. Na een jaar werd ik doorverwezen naar psychiater omdat uitkwam dat er veel meer aan de hand was dan een verslaving.
Mijn verslaving was zelfmedicatie.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 06:59   #1050
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Fuck you bitches, rijden onder invloed van cannabis maakt één voorzichtig.
Rijden onder invloed van alcohol maakt één moedwillig.
Fucking meelopende bitches.
Man, man ... zo avant-garde.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 07:00   #1051
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
mensen is hoog gegrepen. Maar er is "iets" dat mij diensten bewijst. Bij dieren gaat dat gemakkelijker als bij mensen.
Jij hebt dus een goddelijke vliegenmepper?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 07:02   #1052
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Terwijl we allemaal weten dat het de Walen zijn.
Is dat zo?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 07:11   #1053
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat zo?
Neen, dat is het liedje dat de Walen vertellen om zich als calimero te kunnen gedragen...
Of moet ik zeggen dat dat het liedje van de PS is en als je nu ziet wat in Luik gebeurt... Hewel het spreekt wel boekdelend...
En dan gaat het niet over de walen die totaal in de luren gelegd zijn maar dan gaat het over hun grootste partij en hoe ze jaren dit land naar de kloten hebben geholpen...
De grote schuldenberg is er vanzelf gekomen en zal ook vanzelf verdwijnen...
En met zo'n mensen met zo'n instelling moest een land rechtgehouden worden...

Inderdaad één grote pampergemeenschap waar men naar werkelijke sociale bijstand steeds verder en verder moet gaan zoeken... want het geld hebben ze en gooien ze nog steeds door deuren en vensters uit... De vraag is aan wat???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 14:01   #1054
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Vlaanderen is naar de klote...
Ik waan mij niet eens meer in Vlaanderen.

De waarheid komt uit een kindermond: In welk land ben ik hier?
BELZIEK!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:37   #1055
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vlaanderen is naar de klote...
Ik waan mij niet eens meer in Vlaanderen.

De waarheid komt uit een kindermond: In welk land ben ik hier?
BELZIEK!
Volgens mij woont u in het aards paradijs.
U moet niets meer, u krijgt alles goedkoper en anderen werken voor u.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:38   #1056
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ik ga vanavond skippen Peche.

Misschien kan je op straat iemand vinden waarmee je ruzie kan maken als je weer onder invloed bent.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:40   #1057
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

TJah, das nu niet dat we iets zullen missen als gij een avondje skipt he Tavekje
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:41   #1058
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens mij woont u in het aards paradijs.
U moet niets meer, u krijgt alles goedkoper en anderen werken voor u.
Ik in een paradijs wonen? Dat paradijs beperkt mij en discrimineert mij.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:42   #1059
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
TJah, das nu niet dat we iets zullen missen als gij een avondje skipt he Tavekje
Ik ga met mensen die geen pilleke/bak bier/halve kg weed ophebben babbelen hier.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 15:44   #1060
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ga met mensen die geen pilleke/bak bier/halve kg weed ophebben babbelen hier.
Geniet ervan.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be