Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 26 december 2015, 11:32   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
....De moslim ging verbaal tekeer en probeerde zijn vrouw de operatiezaal uit te rijden. De gynaecologe bleef ondertussen herhalen dat het kindje zo snel mogelijk moest gehaald worden, zoniet zou het sterven. De artsen en verpleegkundigen praatten vervolgens twee uur op de man in, die uiteindelijk een imam belde. Die gaf dan de toestemming voor de epidurale verdoving.

“Voorwaarde was wel dat de vrouw volledig omzwachteld werd met doeken zodat enkel het stukje huid voor de injectie (zo’n tien vierkante centimeter) onbedekt bleef. Daarna werd de anesthesist verplicht de verloskamer te verlaten.”
Hij moest vanop de gang, met de deur op een kier, het hartritme van de vrouw volgen. Een verpleegster hield hem op de hoogte van haar bloeddruk en ademhaling.

“Iedereen was heel erg onder de indruk. De vroedvrouwen hebben staan huilen op de gang.”
Het ziekenhuis van Bree paalt aan het "moederhuis" waar mijn vier broers en mijn eigen kinderen werden geboren.
Schokkend....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 december 2015, 17:29   #42
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het ziekenhuis van Bree paalt aan het "moederhuis" waar mijn vier broers en mijn eigen kinderen werden geboren.
Schokkend....
... jij hebt kinderen !

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 26 december 2015 om 17:33.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 26 december 2015, 17:42   #43
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Human Organ Trafficking

__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 26 december 2015, 18:09   #44
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
"O Jullie die geloven! Neemt niet de Joden en Christenen tot vriend. Zij zijn als vrienden van elkaar. En wie van jullie hen als vriend neemt, behoort ongetwijfeld tot hen. Voorwaar, Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.” (5:51)
Duidelijk een eigen interpretatie van wat "rechtvaardig" is.
Bobke is offline  
Oud 26 december 2015, 18:15   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... jij hebt kinderen !
Is dat zo abnormaal?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 december 2015, 18:16   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Human Organ Trafficking

Islamitische Staat heeft dus geen gebrek aan afzetmarkten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 december 2015 om 18:16.
Knuppel is offline  
Oud 26 december 2015, 21:04   #47
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat geloof ik ook niet.
Maar hoe worden ze zo?
Zou dat iets te maken kunnen hebben met hun 7e eeuws haatboekje?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 26 december 2015, 21:11   #48
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Islamitische Staat heeft dus geen gebrek aan afzetmarkten.
Nope.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 28 december 2015, 15:49   #49
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

in wezen vraagt een orgaanhandel een analyse ivm immuniteit, allergenen, ziektes , virale infecties, een koude ketting, een goed uitgerust ziekenhuis, etc...
bon wie dus beweert dat ze daar geld mee verdienen ? Ik weet niet hoe je dat daar in een oorlogszone moet doen om zo'n lucratieve handel op te zetten. Wat wel een feit is volgens mij, is dat zo'n afgeknalde soldaten je even goed een euthanisie kunt toedienen en hun organen kunt verkopen. Sowieso zou elke migrant die terugkeert van de IS gewoon moeten ontbonden worden in zijn orgaancompenenten.
brother paul is offline  
Oud 1 januari 2016, 11:54   #50
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Profeet Mohammed vzmh)

"Zeg: "Mijn Heer heeft bevolen rechtvaardig te zijn..." (Koran 7:29)

"God gebiedt rechtvaardig te handelen, goed te doen, en aan de verwanten giften te geven en Hij verbiedt wat gruwelijk, verwerpelijk en gewelddadig is." (Koran 16:90)

"Hij die eet tot hij gevuld is terwijl zijn buur naast hem honger heeft, is geen gelovige" (Uitspraak van Profeet Mohamed, in Saheeh Bukhari)
Geldt dat ook indien de buur een kafir of dhimmi is die als tweederangsburger de djizja moet betalen in de islamitische heilstaat met wetten voor gelovigen en wetten voor de ongelovigen? Maw, is de link naar Pakistan in dit topic met betrekking tot het ontzeggen van water aan christenen eerder een uitzondering of een regel? Hebben ongelovigen steevast met dergelijke smeerlapperijen van uw godsdienst van de vrede te maken of is dat niet zo? Ik zou alvast als niet-moslim in geen enkel land willen leven waar uw intolerante levensbeschouwing de plak zwaait. Als u zichzelf en anderen wilt blijven beliegen, ga uw gang, het maakt er mijn mening alleen maar sterker op dat de kanker die u als een religie beschouwt enkel met harde hand te bestrijden valt. De tijd van praten is voorbij, het heeft geen zin. De achterlijkheid tast overduidelijk elk inlevingsvermogen en elk realiteitsbesef aan.
Weg met uw barbaarse profeet en zijn gruwelijke, intolerante, racistische doctrine.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be