Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2017, 16:34   #81
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polletak Bekijk bericht
Pff wat een zever weeral.zover ik weet is er nog geen enkel wetenschappelijk bewijs dat roundup carcinogeen is.het is biologisch afbreekbaar door bacterien in de grond.enkel 1 stof blijft over en dat is de stof AMPA die al zeer veel is onderzocht en als ongevaarlijk word beschouwd.de groene hysterie is blijkbaar niet te stoppen.
EFSA dat IARC tegenspreekt omdat het 3 confidentiële studies heeft gezien en het IARC niet. Dan is het poepsimpel om de controverse te stoppen. Maak die 3 industrie-studies openbaar.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 16:42   #82
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
EFSA dat IARC tegenspreekt omdat het 3 confidentiële studies heeft gezien en het IARC niet. Dan is het poepsimpel om de controverse te stoppen. Maak die 3 industrie-studies openbaar.
Dat gaat nooit poepsimpel zijn. Dat zijn epidemiologische studies en dierenproeven. Die confidentiele studies zijn misschien gewoon reviews.
Wat wel zeker is, is dat ENKEL particulier gebruik verbieden boerenbedrog (lol) is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 18:01   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polletak Bekijk bericht
Exact mijn punt.
En toch zijn dat de eisen in de biolandbouw.vrij hypocriet niet.
Eisen?

De biolandbouw is trouwens heel divers. Met soms heel uiteenlopende stromingen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 07:31   #84
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Mogelijks binnenkort tijdelijk verboden voor particulieren:



http://www.knack.be/nieuws/belgie/sc...al-845565.html

En ondertussen beginnen de landbouwgronden hier in de buurt weer glyfosaatbruin te kleuren. Daar wordt dan straks voedsel op gekweekt

Goed van Schauwvliege! Verbieden die walgelijke troep. De hele aarde is al vergiftigd door pesticiden, insecticides , en wat wat weet ik nog allemaal .

Leve de biolandbouw. En leve de elektrische auto. Want dat hangt allemaal samen willen we van deze aardkloot nog wat redden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 07:41   #85
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Onlangs werden,als gevolg van een proces in de VS,een aantal interne emails van Monsanto aan de openbaarheid prijsgegeven.

Daaruit mocht blijken dat binnen de firma er afspraken werden gemaakt hoe bepaalde onderzoeks-handelingen,speciaal met betrekking tot de onkruidverdelger Round Up waar een stof genaamd glyfosfaat de dienst uitmaakt,"aangestuurd" moeten worden alvorens dat mede te delen aan relevante overheden.(bedenk zelf maar wat dat in de praktijk zou kunnen betekenen)

Kortom......het ziet er naar uit dat de erkenningsprocedure voor deze onkruidverdelger,ook en zeker in de EU,opnieuw mag.(onafgezien van gerechtelijke stappen die kunnen volgen als er door Monsanto leugens zouden medegedeeld worden aan de erkenning-autoriteiten)

Normaal beslist de Europese Commissie de 27 of 28 april 17 of het produkt nog gebruikt mag worden in de EU.Wijselijk zou in ieder geval zijn het per onmiddelijk uit de consumentenmarkt te halen.....



Het is overigens,na het diesel-probleem recent,alweer een duidelijke aanwijzing hoezeer de Europese- en/of de nationale instellingen in de EU tekortschieten.Het was ,alweer,een Amerikaanse (gerechtelijk) onderzoek waaruit mocht blijken dat er iets aan de hand was ondanks,ook alweer,al jarenlange "vermoedens" dat er iets niet helemaal haaks was....

Misschien kan Mevr. Van Brempt binnenkort weer een EP-commissie voorzitten?
Goed van Schauwvliege! Verbieden die walgelijke troep. De hele aarde is al vergiftigd door pesticiden, insecticides , en wat weet ik nog allemaal .

Leve de bio-landbouw. Leve de elektrische auto. En leve (!) de drastische geboortebeperking. Want dat hangt allemaal samen willen we van deze aardkloot nog iets redden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 mei 2017 om 07:42.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 07:52   #86
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Goed van Schauwvliege! Verbieden die walgelijke troep. De hele aarde is al vergiftigd door pesticiden, insecticides , en wat weet ik nog allemaal .

Leve de bio-landbouw. Leve de elektrische auto. En leve (!) de drastische geboortebeperking. Want dat hangt allemaal samen willen we van deze aardkloot nog iets redden.
De zwaarste pesticides zijn de nicotine derivaten. Puur natuur an sich, zoals de redelijk hardnekkige tabaksplant bijwijst.

Als ge puur bio wil gaan landbouwen, de meest ervaren en vooruitstrevenden op dat vlak zijn de Amish in de VS.
En die hun efficiëntie zit op ongeveer een kwart van wat de industriële landbouw zonder gruwelijke misbruiken kan bewerkstelligen.

De huidige industriële landbouw kan ongeveer 10 miljard mensen aan. Welke van de 5 miljard mensen die met Amish landbouw geen eten kunnen hebben wil je laten sterven?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 mei 2017 om 07:55.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 08:03   #87
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De zwaarste pesticides zijn de nicotine derivaten. Puur natuur an sich, zoals de redelijk hardnekkige tabaksplant bijwijst.

Als ge puur bio wil gaan landbouwen, de meest ervaren en vooruitstrevenden op dat vlak zijn de Amish in de VS.
En die hun efficiëntie zit op ongeveer een kwart van wat de industriële landbouw zonder gruwelijke misbruiken kan bewerkstelligen.

De huidige industriële landbouw kan ongeveer 10 miljard mensen aan. Welke van de 5 miljard mensen die met Amish landbouw geen eten kunnen hebben wil je laten sterven?
dat zal wel weer een rethorische zijn waar ik niet op mag antwoorden zeker ?

de 4 grootste hieruit zouden het m.i. een betere wereld maken anders : https://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldreligie#Aanhang
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 09:02   #88
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Goed van Schauwvliege! Verbieden die walgelijke troep. De hele aarde is al vergiftigd door pesticiden, insecticides , en wat weet ik nog allemaal .

Leve de bio-landbouw. Leve de elektrische auto. En leve (!) de drastische geboortebeperking. Want dat hangt allemaal samen willen we van deze aardkloot nog iets redden.
Gij zoekt 150 jaar te worden zeker Lig jij er van wakker dat de Aarde binnen pakweg 100 jaar naar de kloten is? Dat ze het nog max. 30 jaar volhouden. Tegen dan ben ik er niet meer of zit ik ergens in een bejaardentehuis te wachten tot ik stop met ademen. Al de rest kan de hoogste boom in Maar misschien ben jij een stille aanbidder van Schauvliege? Natte dromen aan het krijgen? Nu op zich niets verkeerd mee. Iedereen zijn smaak is verschillend. Gelukkig maar voor Schauvliege
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 09:05   #89
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Gij zoekt 150 jaar te worden zeker Lig jij er van wakker dat de Aarde binnen pakweg 100 jaar naar de kloten is? Dat ze het nog max. 30 jaar volhouden. Tegen dan ben ik er niet meer of zit ik ergens in een bejaardentehuis te wachten tot ik stop met ademen. Al de rest kan de hoogste boom in Maar misschien ben jij een stille aanbidder van Schauvliege? Natte dromen aan het krijgen? Nu op zich niets verkeerd mee. Iedereen zijn smaak is verschillend. Gelukkig maar voor Schauvliege
duurzaam.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 14:36   #90
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Ik gebruik het nergens en zou ook niet weten waarom ik het zou gebruiken.

Een groenselhof houdt ge proper met een schoffel, en hier en daar een stuk kruid kan ook geen kwaad.

En voor de rest is 't maaien en veldbloemekes zaaien, dat houdt ook veel tegen.

Veel schoner dan zo'n dorre bruine vlakte.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 4 mei 2017 om 14:37.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 16:30   #91
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Of de Japanse tuin: mooi mos kweken.
Hoef je niet te maaien en houdt veel tegen, daarbij groen in winter en zomer.

De grassprietjes die er nog uit komen moet je wel af en toe maaien.

Mijn redelijk zure grond leent zich blijkbaar zeer goed voor Limburgs mos
http://www.japanse-tuinen.com/mos-in-de-japanse-tuin
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 4 mei 2017 om 16:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 18:53   #92
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Of de Japanse tuin: mooi mos kweken.
Hoef je niet te maaien en houdt veel tegen, daarbij groen in winter en zomer.

De grassprietjes die er nog uit komen moet je wel af en toe maaien.

Mijn redelijk zure grond leent zich blijkbaar zeer goed voor Limburgs mos
http://www.japanse-tuinen.com/mos-in-de-japanse-tuin
Los van Japanse tuinen heb ik die bedenking ook al gemaakt. Mos tussen kasseien zorgt ervoor dat er geen grasspriet meer doorkomt. Ik vind het nog mooi ook.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 19:07   #93
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Los van Japanse tuinen heb ik die bedenking ook al gemaakt. Mos tussen kasseien zorgt ervoor dat er geen grasspriet meer doorkomt. Ik vind het nog mooi ook.
Mos is prachtig, ik heb zelfs deze soort aan de bosrand en in de bos, ook in het donkergroen dat is gewoon ouder mos, hoe groener hoe ouder:
https://www.mijntuin.org/plants/7621-gewoon-haarmos

Ik heb relatief veel schaduw, dan is het maar normaal dat mos welig mag tieren in dat beetje gras dat ik nog heb.
+ 10 jaar geleden probeerde ik nog een redelijke gazon te onderhouden, wat moeite en van de portemennee ging, daarbij kwam het onkruid sowieso altijd terug. Sinds dat ik meer mos heb heb ik minder onkruid...

Alhoewel mos eigenlijk een beschermde plantensoort is, is dat natuurlijk zeer tegen de zin van de mosbestrijdingsindustri€:
https://www.google.be/search?q=Mos+i...hrome&ie=UTF-8

Voor een redelijk schaduwrijke tuin is er niets beters:
https://www.tuinenbalkon.nl/maak-mos...tuin-tuinvraag
Zelfs dit: https://www.tuinenbalkon.nl/mos-tege...n-de-woonkamer
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 4 mei 2017 om 19:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 19:17   #94
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Gij zoekt 150 jaar te worden zeker Lig jij er van wakker dat de Aarde binnen pakweg 100 jaar naar de kloten is? Dat ze het nog max. 30 jaar volhouden. Tegen dan ben ik er niet meer of zit ik ergens in een bejaardentehuis te wachten tot ik stop met ademen. Al de rest kan de hoogste boom in Maar misschien ben jij een stille aanbidder van Schauvliege? Natte dromen aan het krijgen? Nu op zich niets verkeerd mee. Iedereen zijn smaak is verschillend. Gelukkig maar voor Schauvliege
trolletje
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 07:56   #95
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Nog een geitenwollen sandalendrager? Heimwee naar de hippietijd? Of je zou ook graag 150 jaar oud willen worden? Of de hypocriete wereldverbeteraar die wel met een fossiele wagen rond tuft en met gas/mazout zijn huis verwarmt? En liever een trolletje dan een drolletje, nietwaar drolletje
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:15   #96
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Nog een geitenwollen sandalendrager? Heimwee naar de hippietijd? Of je zou ook graag 150 jaar oud willen worden? Of de hypocriete wereldverbeteraar die wel met een fossiele wagen rond tuft en met gas/mazout zijn huis verwarmt? En liever een trolletje dan een drolletje, nietwaar drolletje
Ik ben geboren in 1934. Dus die 150 komt al aardig in de buurt, ik ben al over de helft
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 21:27   #97
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De zwaarste pesticides zijn de nicotine derivaten. Puur natuur an sich, zoals de redelijk hardnekkige tabaksplant bijwijst.

Als ge puur bio wil gaan landbouwen, de meest ervaren en vooruitstrevenden op dat vlak zijn de Amish in de VS.
En die hun efficiëntie zit op ongeveer een kwart van wat de industriële landbouw zonder gruwelijke misbruiken kan bewerkstelligen.

De huidige industriële landbouw kan ongeveer 10 miljard mensen aan. Welke van de 5 miljard mensen die met Amish landbouw geen eten kunnen hebben wil je laten sterven?
Gooi er nog maar wat chemische middelen tegen aan. Je geeft dan wel voedsel voor die andere vijf miljard, maar ondertussen vergiftig je die mensen op een langzame manier. En daarnaast zorg je ervoor dat het nageslacht van tien miljard mensen met een hoop troep in onze aarde zit opgescheept.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 11:55   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Het is niet de eerste keer dat Monsanto in opspraak komt. Aspertaam, de zoetstof die zowat overal in voorkomt, en waaraan Monsanto intussen miljarden verdiende, is ook op een verdachte wijze goedgekeurd geraakt.

http://healthbytes.me/het-schokkende...van-aspartaam/

Wie heeft er nooit gehoord van Agent Orange? Van de gevolgen van het ontbladeringsproduct dat de Amerikanen in Vietnam gebruikten, en dat tot op vandaag slachtoffers maakt? Ook dat product werd door Montanto gemaakt.

Citaat:
Het gebruik van 2,4,5-T in herbiciden bleef ook na de Vietnamoorlog nog bestaan in Engeland en de Verenigde Staten. Pas vanaf 1983 zijn op 2,4,5-T gebaseerde herbicides van de markt gehaald en vervangen door dicamba en triclopyr.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange

Het beste wat we kunnen doen is het gebruik van die middelen zélf zoveel mogelijk vermijden. Maar daarmee kunnen we niet voorkomen dat we ze op één of andere manier toch binnenkrijgen. Aspertaam via lightproducten, en verdelgingsmiddelen via de landbouw. En dan bedoel ik niet alleen onze groenten, maar ook ons vlees, en zelfs de vis die we voorgeschoteld krijgen. Als we niet van honger willen omkomen zullen we vergif eten. We hebben één troost: namelijk dat we ondanks alle gif dat we binnenkrijgen j�*ren langer leven dan de mensen die leefden in de tijd dat de huidige gifstoffen niet bestonden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 13:32   #99
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
We hebben één troost: namelijk dat we ondanks alle gif dat we binnenkrijgen j�*ren langer leven dan de mensen die leefden in de tijd dat de huidige gifstoffen niet bestonden.
Correctie: gemiddeld leefden.

Want die mensen zijn in het verleden zeker niet eerder gestorven door gezonder te eten.
Citaat:
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-...-geschiedenis/
Top 10 Grootste Misvattingen

In de middeleeuwen werden mensen gemiddeld maar zo’n dertig jaar.

Dit wijd verspreid geloof is fout. Dat wil zeggen, het geeft de verkeerde indruk. Wellicht is de officiële levensverwachting van een Middeleeuwse baby (bij geboorte) wel 30 jaar, maar dat betekent geenszins dat de meeste mensen rond hun 30ste stierven. Je moet er namelijk rekening mee houden dat een groot deel van de kinderen in die tijd stierf aan kinderziekten, of zelfs in het kraambed. Wanneer je de levensverwachting bekijkt van een Middeleeuwer op zijn twintigste levensjaar, zie je namelijk een heel ander plaatje verschijnen. De meeste kinderziektes zijn rond het twintigste levensjaar voorbij, en wanneer je die eerste twee decennia dus hebt overleeft, maak je een aanzienlijk grotere kans om hogere leeftijden dan 30 te behalen. De gemiddelde levensverwachting in de Middeleeuwen voor 20-jarigen was dan ook ongeveer 64 jaar. Dat is maar liefst 33 jaar meer dan wat de meeste mensen geloven als ze aan de 30-jarige levensverwachting bij geboorte denken!
90 en zelfs 100-jarige mannen bestonden ook in de middeleeuwen:
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Godric_of_Finchale

Saint Godric of Finchale (or Saint Goderic) (c. 1065 – 21 May 1170) was an English hermit, merchant and popular medieval saint, although he was never formally canonised. He was born in Walpole in Norfolk and died in Finchale in County Durham.
circa 105 jaar.

Om nu eens een bekende Vlaming te nemen, uit de 16e eeuw, 82 jaar:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gerard_Mercator

Een Franse filosoof-schrijver uit de 17e eeuw... bijna 100 jaar.
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bernar..._de_Fontenelle
Bernard le Bovier de Fontenelle (Rouen, 11 februari 1657- Parijs, 9 januari 1757) was een invloedrijke en veelzijdige Franse "philosophe", libertijn, pedagoog en commentator op de wetenschappelijke revolutie.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 7 mei 2017 om 13:59.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 17:01   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Levensverwachting in Nederland door de eeuwen heen

Steentijd: 19 jaar
Tijdens het Romeinse Rijk: 22 jaar
In de Middeleeuwen: 25 jaar
Rond 1900: 44 jaar
1950 man: iets meer dan 70 jaar en vrouw: 72
1980 man: bijna 73 jaar en vrouw: 80 jaar
2000 man: 75,5 jaar en vrouw: 80,5 jaar
https://www.allesopeenrij.nl/kennis/...e-eeuwen-heen/

Eén ding is hiermee bereikt: de aandacht is afgeleid van Monsanto en de kwalijke reputatie van dat bedrijf.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be