Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen het invoeren van de doodstraf?
Voor 5 62,50%
Tegen 3 37,50%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2017, 23:02   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Aan denken hebben we niks. Enkel aan cijfers

For the record, mijn standpunt geldt zowel voor allochtonen als voor autochtonen. Maar laat ons niet ontkennen dat het veel frequenter is onder allochtonen en dat heeft alles te maken met de positie van de vrouw volgens hun fascistoide levensopvattingen.

Ik zou eens cijfers willen zien over de etnische achtergrond van zedendelinquenten die in Belgie in de cel zitten. Ik gok op minstens 75% allochtonen waaronder de grote meerderheid moslims.

Mijn standpunt voor de aanpak ervan is niet anders voor allochtonen dan voor autochtonen.
jaja, en die talloze miljoenen 'westerse' sekstoeristen die zich ieder jaar gaan vergrijpen aan arme veelal allochtoonse vrouwen zijn ook allemaal overheersend van vreemde origine zeker.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:02   #22
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik zou eens cijfers willen zien over de etnische achtergrond van zedendelinquenten die in Belgie in de cel zitten. Ik gok op minstens 75% allochtonen waaronder de grote meerderheid moslims.
Het is méér dan andersom zelfs, maar dit is een andere discussie denk ik.
Maar wél heel moeilijk om aan de juiste cijfers te geraken omdat deze niet zomaar worden vrijgegeven in België.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:03   #23
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

De doodstraf is niet wenselijk. Simpelweg omdat het niet terug te draaien is. Een te groot risico.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:04   #24
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

well said tokkie
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:06   #25
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

also pls let me remind you dat in belgië dagelijks tal van oost-europese meisjes worden misbruikt met medeweten alsook goedkeuring vd belgische staat (i.e. 'autochtonen'), of is dat soms goed te keuren wat er in de rue d'aerschot gebeurt.......
Hier moet er een onderscheid gemaakt worden tussen vrouwen die vrijwillig de prostitutie instappen en vrouwen die gedwongen worden door criminele milieus. Dat zijn 2 totaal andere zaken

Citaat:
eveneens deinzen tal van 'autochtonen' er niet voor terug om zich in het buitenland aan meisjes & vrouwen te vergrijpen - veelal omdat ze er ongestraft hun gang kunnen gaan

allemaal de doodstraf ook zeker... ? en heb je je btw überhaupt afgevraagd hoe die vaders van die meisjes/vrouwen zich wel niet zouden voelen, maar ja het gaat dan ook maar om allochtoonse vaders, als het om een autochtoon zou gaan was het dan wel weer gerechtvaardigd
Dat weet ik. Ik heb persoonlijk gevochten met een Belgische zedendelinquent uit Antwerpen die op reis was in Cambodia. Ik dacht dat we vrienden waren, maar na een paar pinten kwam zijn ware aard aan het licht. Staat nu gesignaleerd bij interpol.

Mijn standpunt is echt niet anders voor allochtonen dan voor autochtonen.
Ik weet ook echt niet waar je idee vandaan komt dat er een soort van dubbele standaard zou zijn voor de aanpak hiervan.

Het staat wel als een paal boven water dat moslims een risicogroep zijn voor de veiligheid van onze vrouwen. Je kan het nagaan via de etnische achtergrond van zedendelinquenten in Belgische gevangenissen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:11   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hier moet er een onderscheid gemaakt worden tussen vrouwen die vrijwillig de prostitutie instappen en vrouwen die gedwongen worden door criminele milieus. Dat zijn 2 totaal andere zaken



Dat weet ik. Ik heb persoonlijk gevochten met een Belgische zedendelinquent uit Antwerpen die op reis was in Cambodia. Ik dacht dat we vrienden waren, maar na een paar pinten kwam zijn ware aard aan het licht. Staat nu gesignaleerd bij interpol.

Mijn standpunt is echt niet anders voor allochtonen dan voor autochtonen.
Ik weet ook echt niet waar je idee vandaan komt dat er een soort van dubbele standaard zou zijn voor de aanpak hiervan.

Het staat wel als een paal boven water dat moslims een risicogroep zijn voor de veiligheid van onze vrouwen. Je kan het nagaan via de etnische achtergrond van zedendelinquenten in Belgische gevangenissen
Dat kan zijn maar jij schreef het toe aan de islam terwijl ik de mannelijke aard naar voren bracht onder meer ad hand vh voorbeeld van die talloze westerse sekstoeristen, niet dat alle blanke westerlingen zo zouden zijn natuurlijk maar wat jij wél veralgemeent als het op allochtonen van een bepaalde origine (moslim) aankomt
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:12   #27
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het staat wel als een paal boven water dat moslims een risicogroep zijn voor de veiligheid van onze vrouwen. Je kan het nagaan via de etnische achtergrond van zedendelinquenten in Belgische gevangenissen
Bron graag een link.
Maar die kan je zelf niet hebben, want deze data wordt niet vrijgegeven in België.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 oktober 2017 om 23:29.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:14   #28
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
jaja, en die talloze miljoenen 'westerse' sekstoeristen die zich ieder jaar gaan vergrijpen aan arme veelal allochtoonse vrouwen zijn ook allemaal overheersend van vreemde origine zeker.....
Dat heb ik nooit beweerd. En die moeten op dezelfde manier berecht worden.
Maar het verandert de alarmerende cijfers over allochtonen niet, vooral allochtonen die ook moslim zijn.

Het is een zeer voorspelbare reactie van die groep om dan als antwoord steeds naar de autochtonen te wijzen ipv in eigen boezem te kijken en dat probleem te erkennen. Meyrem Almaci is daar in het parlement ook wereldkampioen in. Echt om van te kotsen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:15   #29
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
jaja, en die talloze miljoenen 'westerse' sekstoeristen die zich ieder jaar gaan vergrijpen aan arme veelal allochtoonse vrouwen zijn ook allemaal overheersend van vreemde origine zeker.....
Die verdienen allemaal de doodstarf. Als eurosceptic enigszins consequent is tenminste.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:16   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat kan zijn maar jij schreef het toe aan de islam terwijl ik de mannelijke aard naar voren bracht onder meer ad hand vh voorbeeld van die talloze westerse sekstoeristen, niet dat alle blanke westerlingen zo zouden zijn natuurlijk maar wat jij wél veralgemeent als het op allochtonen van een bepaalde origine (moslim) aankomt
Moslims zijn geen origine.
De Islam is in mijn ogen ook geen religie maar wel een ideologie die veel raakvlakken vertoont met fascisme
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:24   #31
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dat heb ik nooit beweerd. En die moeten op dezelfde manier berecht worden.
Maar het verandert de alarmerende cijfers over allochtonen niet, vooral allochtonen die ook moslim zijn.

Het is een zeer voorspelbare reactie van die groep om dan als antwoord steeds naar de autochtonen te wijzen ipv in eigen boezem te kijken en dat probleem te erkennen. Meyrem Almaci is daar in het parlement ook wereldkampioen in. Echt om van te kotsen
er is een verschil tussen ontkennen en doen alsof het enkel 'allochtonen van een bepaalde origine' zouden zijn die vrouwen lastigvallen, laten we zeggen dat bepaalde mannen moeite hebben om hun impulsen te beheersen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:26   #32
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Moslims zijn geen origine.
De Islam is in mijn ogen ook geen religie maar wel een ideologie die veel raakvlakken vertoont met fascisme
nou laten we meteen marokkanen en turken zeggen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:30   #33
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Die verdienen allemaal de doodstraf. Als eurosceptic enigszins consequent is tenminste.
Hier moet je wel duidelijk zijn met je definitie.
Bembem probeert volgens mij subtiel om een autochtone sekstoerist die in laat ons zeggen Thailand met een prostituee naar bed gaat, op de zelfde lijn te zetten als een allochtone verkrachter die zich vergrijpt aan iemand die geen prostituee is.

Zo kan hij/zij van iedereen die naar de hoeren gaat een zedendelinquent maken natuurlijk. En dat is onzin. Ook het impliceren van een dubbele standaard via een zogezegde discriminatie tegen allochtonen is hier onzin.

Maar die Westerlingen die zich bvb in Cambodia aan kinderen gaan vergrijpen, die verdienen naar mijn mening ook de doodstraf ja.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:33   #34
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nou laten we meteen marokkanen en turken zeggen
Turken veel minder dan Marokkanen.
Maar Marokkanen en de rest van Noord Afrika zijn een zeer problematische groep ja
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:33   #35
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hier moet je wel duidelijk zijn met je definitie.
Bembem probeert volgens mij subtiel om een autochtone sekstoerist die in laat ons zeggen Thailand met een prostituee naar bed gaat, op de zelfde lijn te zetten als een allochtone verkrachter die zich vergrijpt aan iemand die geen prostituee is.

Zo kan hij/zij van iedereen die naar de hoeren gaat een zedendelinquent maken natuurlijk. En dat is onzin. Ook het impliceren van een dubbele standaard via een zogezegde discriminatie tegen allochtonen is hier onzin.

Maar die Westerlingen die zich bvb in Cambodia aan kinderen gaan vergrijpen, die verdienen naar mijn mening ook de doodstraf ja.
ik zeg vooral dat die westerse sekstoeristen eenzelfde agenda hebben (vrouwen lastigvallen) maar in hun thuislanden de hypocriete veelal brave huisvader/vrijgezel whatever keyboard warrior uithangen....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:33   #36
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Moslims zijn geen origine.
De Islam is in mijn ogen ook geen religie maar wel een ideologie die veel raakvlakken vertoont met fascisme
De raakvlakken met het fascisme, die zijn er idd, maar wél alleen maar bij de extremisten. Gelukkig is dat maar een héél kleine minderheid.
Net dezelfde raakvlakken die het fascisme in Belgiê ook heeft met extremistische partijen.
Nieuw is zoiets niet.
'fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme'
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:36   #37
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

zie, wanneer het om 'westerlingen' gaat is het ineens grijs voor eurosceptic, maar allochtonen scheert ie lustig over eenzelfde kam
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:38   #38
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat kan zijn maar jij schreef het toe aan de islam terwijl ik de mannelijke aard naar voren bracht onder meer ad hand vh voorbeeld van die talloze westerse sekstoeristen, niet dat alle blanke westerlingen zo zouden zijn natuurlijk maar wat jij wél veralgemeent als het op allochtonen van een bepaalde origine (moslim) aankomt
Een sekstoerist die toegeeft aan een prostituee die vrijwillig naar hem toekomt is iets totaal anders dan een allochtoon die met geweld een niet - prostituee lastigvalt. Dat is namelijk het probleem in Belgie.

Dat zijn 2 totaal andere zaken die jij ten onrechte op de zelfde lijn zet om de kaart van het racisme te kunnen spelen.

Het probleem is niet de mannelijke aard maar wel het vermogen om lusten te onderdrukken. Een verkrachter is iets totaal anders dan iemand die naar prostituees gaat en er netjes voor betaalt
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:38   #39
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Turken veel minder dan Marokkanen.
Maar Marokkanen en de rest van Noord Afrika zijn een zeer problematische groep ja
ah bon
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 23:40   #40
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ik zeg vooral dat die westerse sekstoeristen eenzelfde agenda hebben (vrouwen lastigvallen)....
Nu ook niet overdrijven hé.
In Thalland hebben de vrouwen niet liever.
Voor hen is het ook een bron van inkomsten.
Alhoewel er daar ook bij zitten die het 'moeten doen', en dan nog vooral minderjarigen. Kinderen zelfs...
Klant is koning zeggen ze dan...
Dat laatste, dat is een brug te ver.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be