Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 7 januari 2009, 15:26   #21
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Ik heb die ook gezien. Wel niet veel gezien van een dialoog, ook niet vanuit de israelische vrouw zoals jij hier suggereert. Haar doel was de Palestijnse moeder zover te krijgen dat ze de aanslag van haar dochter zou veroordelen.

Wat me wel heel erg op viel.
De slachtoffercultuur en het fatalisme bij de Palestijnse vrouw. Ook het totale wantrouwen in de leiders van beide volken.
Anderzijds de totale onwetendheid (of negatie) van de Israelische vrouw over de impact van de bezetting op de Palestijnen.
Voor een Israelische vrouw die haar dochter verloren is, vond ik haar verdomde openhartig en bereid tot dialoog hoor, Fons.

En ja, dat slachtoffertje spelen leek me een ietsje té comfortabel eigenlijk Ze moeten zichzelf en hun zelfontploffende dochters op die manier nooit in vraag stellen, plus: de haat blijft zo lekker levend.

En is je dan niet opgevallen dat de palestijnse vrouw, die werd uitgenodigd om ALS MOEDER te praten met een MOEDER die ook haar dochter kwijt is, eigenlijk helemaal geen recht tot spreken had, aangezien haar man naast haar moest zitten om haar de voorgekauwde brol voor te schotelen? Ik vond dat mens spreken als een onmondig vat vol haat.

Zeer bedroevend, voor iedereen.
PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 15:35   #22
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Er lag alleen maar haat in haar woorden en haar vreemde ijskoude glimlachjes.
Doet me wat denken aan de zwarte weduwen in Tsjetsjenië. Ook zo'n landje waarvan de inwoners op een onvoorstelbare manier gebrutaliseerd werden door een onoverwinnelijke overmacht.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 7 januari 2009, 16:56   #23
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Dit noem ik nu berichtgeving om eens bij stil te staan:

http://www.independent.co.uk/opinion...k-1230046.html

En los van het feit dat ze die Fisk nu haten of niet in Israël en Amerika (ze zullen wel weten waarom), kan je hem moeilijk verwijten dat hij zijn bronnen niet checked...de man leeft al 30 jaar in Beiroet (dus ook tijdens de inval van de Israëlis in Libanon).

Dit artikel toont nog maar eens aan hoe subtiel de Israëlis te werk gaan.

En neen, ik ben geen antisemiet en ik heb met Joden geen probleem, alleen moeten ze stoppen met hun, van de U.S. overgenomen, verderfelijke "oorlogs"taktieken en bijbehorende propaganda.

Kinderen en vrouwen doden is laf en onvergeeflijk, wat ook het doel moge zijn.

Ja ja, ook van Palestijnse kant uit
Infowarrior is offline  
Oud 7 januari 2009, 16:59   #24
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard Hamas = Nazi

Ik zag de reportage ook en kan enkel uw analyse bevestigen. De Israëlische vrouw die haar dochter verloor door een zelfmoordaanslag van de Palestijnse vrouw wou gewoon praten van moeder tot moeder en leek zelfs vergevensgezind. Maar met de Palestijnse vrouw, de moeder van de zelfmoordactiviste, viel geen gesprek te voeren. Ze wentelde zich in een slachtofferrol en scheen de zelfmoordaanslag van haar dochter goed te keuren. Van haar kant was geen greintje menselijkheid of medeleven te merken, enkel diepgewortelde haat en wrok, iets dat er bij haar blijkbaar van kindsbeen is ingepompt. De Israëlische vrouw toonde zich erg teleurgesteld.

Ik was zelf ook in Israël en in de Palestijnse gebieden, ook in Gaza en deze kennismaking met de realiteit ter plaatse heeft mijn opvatting daarover wel veranderd. Ik merk alleen maar dat de berichtgeving op de VRT erg eenzijdig en sterk gekleurd is, zeker niet objectief. Het scheelt niet veel of ze werpen zich op als verdediger van het fascistoide Hamas. Een jonge vrouw die werd geïnterviewd scheen het voor deze extreemrechtse islamitische terreurorganisatie op te nemen en zei erbij dat Hamas zou zorgen voor allerlei sociale voorzieningen, wat pertinent onjuist is. Scholen, ziekenhuizen, uitkeringen voor de talloze werklozen in Gaza worden voorzien door de VN, UNRWA die er sinds de oprichting van Israël de bevolking helpt (zelf gezien), waardoor deze zelf niet de moeite doet om de handen uit de mouwen te steken, om bijvoorbeeld voedsel te telen (Gaza is een potentieel vruchtbaar gebied, de joodse kolonisten bewerkten er met succes de grond).
De mensen in Gaza worden groot met haat , wraak , antisemitisme en leren niet om zelf hun verantwoordelijkheid op te nemen.

Sinds de opkomst van Hamas is alles er bergafwaarts gegaan. Hamas is niets meer dan een fascistoïde terreurorganisatie die vrouwen onderdrukt, kort geleden de sharia heeft ingevoerd en de eigen bevolking gijzelt.
Zelfs gematigde moslims worden er nu onderdrukt. Palestijnse christenen en niet-gelovigen zijn er al langer verdreven.
Hamas is vergelijkbaar met destijds de nazi-partij. Deze werd destijds door de geallieerden bestookt en uitgeroeid, waarbij ook vele onschuldige Duitse slachtoffers vielen (Dresden, Berlijn). En wie herinnert zich nog de konvooien met vluchtelingen in ex-Joegoslavië die in 1999 door de NAVO werden gebombardeerd (per ongeluk?)

Er is gewoon geen andere mogelijkheid dan het elimineren van deze nazi's van Hamas en daarna kan men beter Gaza onder internationaal mandaat plaatsen.

Wie zich degelijk wil informeren kan best eerst eens ter plaatse gaan om overal eens polshoogte te nemen en vandaaruit kan men beter de berichtgebving hier plaatsen en beoordelen. Ik herhaal nog eens: de berichtgeving op de VRT is schandalig, lijkt wel een propagandaooorlog ten dienste van de terreurbeweging Hamas.

Als straks terug vernielingen zullen worden aangebracht door opgehitste onwetende moslimjongeren in steden als Antwerpen en Brussel en het antisemitisme steeds hogere toppen zal scoren, draagt de VRT hierin een zware verantwoordelijkheid.

Er zijn nog zoveel andere informatiebronen: NOVA, verschillende weekbladen en dagbladen, internetsites, magazines, oude boeken en literatuur.......

Laatst gewijzigd door Neptunus : 7 januari 2009 om 17:01.
Neptunus is offline  
Oud 7 januari 2009, 17:18   #25
Fonske
Gouverneur
 
Fonske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
De Israelische vrouw die haar dochter verloren is in die aanslag, vraagt de Palestijnse moeder van de dader/zelfmoordterroriste om als moeders te praten, en niet over politiek.
Dikke zever. Vragen om de zelfmoordaanslag van haar dochter op TV te veroordelen is niet politiek zeker? Als de Palestijnse vrouw dan antwoord " het is goed, ik zal dat doen, MAAR enkel als jullie stoppen met de bezetting en stoppen met ons te behandelen als beesten" ( daar kwam het een zo beetje op neer), dan is het plots wel politiek? Komaan zeg.

Mischien moet men nu maar eens een filmpke maken waar een Palestijnse vrouw, waarvan het kind in de recente gaza bombardementen is omgekomen, "een dialoog" zoekt met de moeder van de israelische soldaat die op de knop duwde. We zullen eens zien hoe die Israelische moeder reageert als de palestijnse moeder vraagt om de handeling van haar zoon te veroordelen.
__________________
"Het gezag van duizend personen weegt niet op tegen de bescheiden redenering van één individu" (Galileo Galilei, 1632).
Fonske is offline  
Oud 7 januari 2009, 17:32   #26
Fonske
Gouverneur
 
Fonske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Wie zich degelijk wil informeren kan best eerst eens ter plaatse gaan om overal eens polshoogte te nemen en vandaaruit kan men beter de berichtgebving hier plaatsen en beoordelen.
Euh...ja, want Isreal laat toe dat de pers ter plaatse gaat kijken. Jij bent echt wel goed geinifomeerd. Hier nog wat lectuur, je hebt het duidelijk nodig.

http://www.independent.co.uk/opinion...k-1225800.html

Citaat:
Als straks terug vernielingen zullen worden aangebracht door opgehitste onwetende moslimjongeren in steden als Antwerpen en Brussel en het antisemitisme steeds hogere toppen zal scoren, draagt de VRT hierin een zware verantwoordelijkheid.
Yep, net zoals Hamas verantwoordelijk is voor de palestijnse burgerslachtoffers ... die het Israelische leger maakt. Perverse logica.

Waar haal je het trouwens dat VRT Hamas zou steunen. Uw deductie vermogen is embarmelijk. Hoe lang vooraleer je mij gaat beschuldigen een Hamas aanhanger te zijn?
__________________
"Het gezag van duizend personen weegt niet op tegen de bescheiden redenering van één individu" (Galileo Galilei, 1632).

Laatst gewijzigd door Fonske : 7 januari 2009 om 17:33.
Fonske is offline  
Oud 7 januari 2009, 21:56   #27
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Fonske, reis (zoals ik deed) zelf eens naar ginder, kijk eens goed rond en praat met iedereen, alle partijen, zodat je een klein beetje hoogte krijgt van de situatie ter plaatse, want nu praat je over iets waarover je nauwelijks iets weet en je lijkt ook geen moeite te doen om op zoek te gaan naar degelijke achtergrondinformatie terzake. Leer ook eens deftig schrijven.

Laatst gewijzigd door Neptunus : 7 januari 2009 om 21:57.
Neptunus is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:12   #28
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Neptunus, je zou beter op de argumenten van Fonske reageren, i.p.v. denigrerende opmerkingen en beledigingen aan zijn adres te uiten. Dit is een discussieforum.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 januari 2009 om 22:12.
Kallikles is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:45   #29
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Maar Fonske heeft geen argumenten, hij hult zich enkel in veronderstellingen en vooroordelen, zonder zelf op onderzoek uit te gaan.
Neptunus is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:48   #30
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neptunus, je zou beter op de argumenten van Fonske reageren, i.p.v. denigrerende opmerkingen en beledigingen aan zijn adres te uiten. Dit is een discussieforum.
Ga JIJ nota bene aan Neptunus vertellen hoe hij mag praten en wat hij niet mag zeggen?

Goeie, Kall. En zo ontzettend inhoudelijk. En respectvol voor andere meningen.






NOT!
PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:55   #31
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ik zag de reportage ook en kan enkel uw analyse bevestigen. De Israëlische vrouw die haar dochter verloor door een zelfmoordaanslag van de Palestijnse vrouw wou gewoon praten van moeder tot moeder en leek zelfs vergevensgezind. Maar met de Palestijnse vrouw, de moeder van de zelfmoordactiviste, viel geen gesprek te voeren. Ze wentelde zich in een slachtofferrol en scheen de zelfmoordaanslag van haar dochter goed te keuren. Van haar kant was geen greintje menselijkheid of medeleven te merken, enkel diepgewortelde haat en wrok, iets dat er bij haar blijkbaar van kindsbeen is ingepompt. De Israëlische vrouw toonde zich erg teleurgesteld.

Ik was zelf ook in Israël en in de Palestijnse gebieden, ook in Gaza en deze kennismaking met de realiteit ter plaatse heeft mijn opvatting daarover wel veranderd. Ik merk alleen maar dat de berichtgeving op de VRT erg eenzijdig en sterk gekleurd is, zeker niet objectief. Het scheelt niet veel of ze werpen zich op als verdediger van het fascistoide Hamas. Een jonge vrouw die werd geïnterviewd scheen het voor deze extreemrechtse islamitische terreurorganisatie op te nemen en zei erbij dat Hamas zou zorgen voor allerlei sociale voorzieningen, wat pertinent onjuist is. Scholen, ziekenhuizen, uitkeringen voor de talloze werklozen in Gaza worden voorzien door de VN, UNRWA die er sinds de oprichting van Israël de bevolking helpt (zelf gezien), waardoor deze zelf niet de moeite doet om de handen uit de mouwen te steken, om bijvoorbeeld voedsel te telen (Gaza is een potentieel vruchtbaar gebied, de joodse kolonisten bewerkten er met succes de grond).
De mensen in Gaza worden groot met haat , wraak , antisemitisme en leren niet om zelf hun verantwoordelijkheid op te nemen.

Sinds de opkomst van Hamas is alles er bergafwaarts gegaan. Hamas is niets meer dan een fascistoïde terreurorganisatie die vrouwen onderdrukt, kort geleden de sharia heeft ingevoerd en de eigen bevolking gijzelt.
Zelfs gematigde moslims worden er nu onderdrukt. Palestijnse christenen en niet-gelovigen zijn er al langer verdreven.
Hamas is vergelijkbaar met destijds de nazi-partij. Deze werd destijds door de geallieerden bestookt en uitgeroeid, waarbij ook vele onschuldige Duitse slachtoffers vielen (Dresden, Berlijn). En wie herinnert zich nog de konvooien met vluchtelingen in ex-Joegoslavië die in 1999 door de NAVO werden gebombardeerd (per ongeluk?)

Er is gewoon geen andere mogelijkheid dan het elimineren van deze nazi's van Hamas en daarna kan men beter Gaza onder internationaal mandaat plaatsen.

Wie zich degelijk wil informeren kan best eerst eens ter plaatse gaan om overal eens polshoogte te nemen en vandaaruit kan men beter de berichtgebving hier plaatsen en beoordelen. Ik herhaal nog eens: de berichtgeving op de VRT is schandalig, lijkt wel een propagandaooorlog ten dienste van de terreurbeweging Hamas.

Als straks terug vernielingen zullen worden aangebracht door opgehitste onwetende moslimjongeren in steden als Antwerpen en Brussel en het antisemitisme steeds hogere toppen zal scoren, draagt de VRT hierin een zware verantwoordelijkheid.

Er zijn nog zoveel andere informatiebronen: NOVA, verschillende weekbladen en dagbladen, internetsites, magazines, oude boeken en literatuur.......
Dank voor deze informatie, Neptunus.

Ik weet zeker dat de salonterroristen en de antisemieten alhier erg bang zijn voor dit soort inhoudelijke posten, en dat ze je graag persoonlijk gaan aanvallen omdat ze niet anders kunnen.

Daarover zou ik je één ding willen zeggen: niks van aantrekken. Je toont moed en lef door zowel feiten te vernoemen die niet iedereen hier kennen kan (salonterroristen hebben alleen van horen zeggen en propaganda) en bovendien vorm je een eigen mening, gestoeld op iéts.

Ik ben trouwens best met je eens voor wat betreft die reportage van gisteravond. Was érg beklijvend. En zo met-de-voetjes-op-de-grond vanwege de Israelische moeder. Dat ze die kracht heeft kunnen vinden om dat te doen, en totaal ZONDER haat, dat alleen al vind ik bewonderenswaardig en een reportage waard.

De teleurstelling was echter zéér groot hier toen ik zag hoe onmondig die palestijnse vrouw wel was (mocht alleen met goedkeuring van man praten) en hoezeer ze in voorgekauwde haatkreten krijste. Er zat dus NIETS authentieks aan die vrouw. Zeker haar glimlachjes niet.
PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:56   #32
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Maar Fonske heeft geen argumenten, hij hult zich enkel in veronderstellingen en vooroordelen, zonder zelf op onderzoek uit te gaan.
Als Fonske anderen moet serveren met replieken zoals "dikke zever" wanneer iets hem niet bevalt, dan lees ik hem gewoon niet meer. En dat heeft ie dan totaal aan zichzelf te danken.

PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:56   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ga JIJ nota bene aan Neptunus vertellen hoe hij mag praten en wat hij niet mag zeggen?

Goeie, Kall. En zo ontzettend inhoudelijk. En respectvol voor andere meningen.






NOT!
Fonske heeft argumenten geformuleerd, en links naar ernstige nieuwssites. Neptunus' enige reactie was op de man spelen en schelden. Dit getuigt niet alleen van zeer weinig respect, het maakt een discussieforum ook zinloos.
Kallikles is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:58   #34
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

[quote=Fonske;3907141]Dikke zever. [quote]
Fonske, met alle respect, maar als je een post begint met deze woorden, denk je dan werkelijk dat men je nog gaat lezen?

Aangezien mijn posts soms humor hebben maar NOOIT dikke zever zijn, voel ik me niet aangesproken, en ik hoop Neptunus ook niet.

Neptunus, ga door.
PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 22:59   #35
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Fonske heeft argumenten geformuleerd, en links naar ernstige nieuwssites. Neptunus' enige reactie was op de man spelen en schelden. Dit getuigt niet alleen van zeer weinig respect, het maakt een discussieforum ook zinloos.
Een repliek met "dikke zever" beginnen doet dat.

De post van Neptunus echter was EINDELIJK eentje met inhoud, feiten, argumenten en een opinie.

Zo'n posts lees ik hier zelden.
PollyCorrect is offline  
Oud 7 januari 2009, 23:01   #36
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Aangezien mijn posts soms humor hebben
Ach zo? Waar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
maar NOOIT dikke zever zijn, voel ik me niet aangesproken
Qui se sent morveux, se mouche, ma chère.
Kallikles is offline  
Oud 7 januari 2009, 23:13   #37
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht

...

Als straks terug vernielingen zullen worden aangebracht door opgehitste onwetende moslimjongeren in steden als Antwerpen en Brussel en het antisemitisme steeds hogere toppen zal scoren, draagt de VRT hierin een zware verantwoordelijkheid.

Er zijn nog zoveel andere informatiebronen: NOVA, verschillende weekbladen en dagbladen, internetsites, magazines, oude boeken en literatuur.......
Als u denkt dat de jonge Brusselse moslims zich op de berichtgeving van de VRT baseren om hun standpunt in te nemen, moest u misschien ook maar eens naar hier afzakken om veldonderzoek te doen.

Er is ook Al-Jazeera, nietwaar. In het Arabisch. U lijkt die taal goed meester, misschien zou u eens met die jongens moeten komen praten. Ik heb het in elk geval erg moeilijk om de sympathie voor Hamas uit hun hoofden te krijgen. Alle hulp is welkom.

Dank bij voorbaat,

djimi
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 7 januari 2009, 23:44   #38
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Fonske, reis (zoals ik deed) zelf eens naar ginder, kijk eens goed rond en praat met iedereen, alle partijen, zodat je een klein beetje hoogte krijgt van de situatie ter plaatse, want nu praat je over iets waarover je nauwelijks iets weet en je lijkt ook geen moeite te doen om op zoek te gaan naar degelijke achtergrondinformatie terzake.
Iemand die zijn bericht begint met de fantastische genuanceerde slogan Hamas = nazi's en verder weinig meer brengt dan steeds weer opnieuw gratuit de nazis' en het fascisme erbij te sleuren, lijkt niet echt de moeite waard om op te reageren.

Uw allerindividueelste emoties zijn namelijk irrelevant in dezen.

Als Fonske dan nog de inspanning opbrengt om gewoon te zeggen wat het is, nl. puberachtige zever, dan verdient hij daar een medaille voor. Ik vind het alvast verspilde energie van zijn kant.

Citaat:
Leer ook eens deftig schrijven.
Voila, dat niveau dus...
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 7 januari 2009 om 23:48.
E. Gidius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be