Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 10 januari 2009, 23:34   #21
Koerd
Burger
 
Koerd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kilgore Bekijk bericht
Om de ene of ander reden zijn de koerden de aandacht van de linkse rakkers en sommige rechtse rakkers niet waard.Eigenlijk zijn de koerden nog de ergste sukkelaars want aandacht krijgen zij zelden en ze verdienen die nochtans.
En nu je argumenten jongeman... Ooit gedumpt geweest door ene Koerd?
__________________
"Geen enkel volk kan vrij zijn als het andere volkeren onderdrukt"

K. Marx

Laatst gewijzigd door Koerd : 10 januari 2009 om 23:35.
Koerd is offline  
Oud 10 januari 2009, 23:58   #22
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
[...]
Dat stinkt ongelooflijk naar zelfingenomen hypocrisie.

Ik heb het elders al geschreven, schatteke: het is geen import, ...[...]

En, zo kennen we Polly, ...[...]
Voor mij wordt je hele betoog gewone run-of-the mill agitprop door deze woorden.
Eerst een paternalistische sneer "Schatteke' en dan Polly in een vakje drukken.
Voor mij mag je de eretitel 'Grote Hypocrisie-Speurhond' krijgen.
Je weet alles wat andersdenkenden opperen te plaatsen in dat kader.
Heb je nog niet door dat iemand beschuldigen van hypocrisie slechts slaat op zijn geesteshouding en niet op de inhoud van het te derbe gebrachtte?
Gewoon om het simpel te zeggen: is jouw methode om anderen buiten spel te zetten gewoon een variant op een 'shoot the messenger' ?

Is Circe inmiddels definitief afgeschoten op dit forum? Vertoeft ze op de mestvaalt van de geschiedenis? Ik lees geen persoonlijke aanvallen meer op haar de laatste dagen.
Mahalingam is offline  
Oud 11 januari 2009, 00:34   #23
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Voor mij wordt je hele betoog gewone run-of-the mill agitprop door deze woorden.
Eerst een paternalistische sneer "Schatteke' en dan Polly in een vakje drukken.
Zozo mijn beste,Polly krijgt wat ze verdient aangezien ze zelf de eerste is om iemand in een vakje te drukken....

De ministe Van Agitatie is tenminste nog een van de weinigen hier op het forum die zijn posts voorziet van de nodige linken om zijn argumenten kracht bij te zetten...
Uw pollyke daarentegen speelt graag op de man en houdt het vingertje dichtbij de rapporteertoets...

Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 00:34.
Svennies is offline  
Oud 11 januari 2009, 00:52   #24
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Veel mensen verdragen nog altijd niet dat de Joden een stuk land hebben, en niet meer onder hun gezag leven.Tweeduizend jaar geschiedenis veranderd niet in één dag.
Mensen verdragen nog minder dat Israel als Westerse partner wordt gezien.
Dus een oorlog die Israel voert-voor welk reden ook-wordt anders bekeken.

Peace now !
Hier zit zeker een grond van waarheid in. Met de conclusie ben ik het alvast helemaal eens: een oorlog die Israel voert wordt anders bekeken. Daar zijn heel wat redenen voor te verzinnen.

Zoals iemand het erger vind als zijn broer een dief blijkt te zijn dan een onbekende, bijvoorbeeld. Omdat Israël (terecht of niet) als een exponent van het Westen wordt gezien en we ons dus deels verantwoordelijk voelen voor wat het land uitspookt. Dat hebben we niet in Soedan of China. Daarover kunnen we afstandelijker oordelen. En daarom misschien ook eerlijker, dat zou kunnen.
Ik geloof niet dat het te maken heeft met het feit dat Westerlingen niet zouden kunnen aanvaarden dat joden niet langer onder hun gezag leven. De stelling op zich is de moeite van het overdenken waard, maar ik vind noch bij mezelf noch politiek aanwijzingen in die richting.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 11 januari 2009, 01:24   #25
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk mijn beste,een nieuwe oorlog krijgt altijd méér aandacht dan al die oude conflicten die er voordien al waren en die nooit opgelost geraakten....



Deze oorlog heeft 6 jaar het nieuws gedomineerd,elke dag steeds weer,irak voor en irak achter....



Natuurlijk, en in pakistan woedt namelijk géén oorlog....



Nog zo een hopeloos geval waaraan nooit een einde zal komen en diegenen die zich achter de vlag in Uw avatar verschuilen zijn ginds voor een groot deel verantwoordelijk met hun steun aan de congolese rebellen achter het rookgordijn van de congolese buurlanden die zij eveneens steunen..



In darfur willen noch de rebellen noch de overheid enige inmenging in hun gebied,beiden gijzelen zij hierdoor de burgerbevolking die op géén enkele steun van een van beide partijen hoeft te rekenen...
Er is al genoeg hulp naar soedan gegaan dat vervolgens door een van beide partijen wordt geconfisqeert en vervolgens omgezet wordt in nieuwe wapens en munitie....

Wil U de wereld verbeteren mijn beste,pak dan de internationale wapenhandel aan,daar immers begint door de zucht naar rijkdom van de wapenhandelaren de ellende van de modale burger die in zo een conflictland dient te wonen....

Een wereld zonder oorlog is een pure utopie....Omdat het element "mens" hier de grootste storende factor is ,voortdurend op zoek naar macht,rijkdom en overheersing....
Het gaat erover waar de media aandacht naartoe gaat . Even wat honderden doden in Gaza en dagenlang worden we voortdurend gebombardeerd met het laatste nieuws over Gaza.
Israël en de Palestijnen al vele jaren de volle aandacht. In de jaren zeventig had je dit ook al ,toen in Cambodja een zeker Pol Pot een massa mensen de dood in heeft gejaagd. Zo'n 1,7 miljoen mensen verloren toen hun leven. Alle dagen zagen over de Palestijntjes en niks over de Cambodjanen.
Hier klopt toch iets niet?
Argusx43 is offline  
Oud 11 januari 2009, 01:39   #26
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Wat ik helemaal onzinnig vind is dat er mensen om een boycot vragen van Israëlische producten .
Niet vragen, gewoon doen.

Je kan ze herkennen aan de streepjescode die begint met 729.

http://www.boycotisrael.info/html/lijstProducten.htm
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 11 januari 2009, 01:42   #27
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Dat Europa STINKT.
Ik denk dat veel mensen ondertussen uw hysterische epistels maar diagonaal of helemaal niet meer lezen.

Daarom wil ik toch even deze mysterieuze zin highlighten.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 11 januari 2009, 01:50   #28
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Het gaat erover waar de media aandacht naartoe gaat . Even wat honderden doden in Gaza en dagenlang worden we voortdurend gebombardeerd met het laatste nieuws over Gaza.
En daarvoor werden we jarenlang gebombardeerd met nieuws over irak en afghanistan....

Whats the difference ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
. In de jaren zeventig had je dit ook al ,toen in Cambodja een zeker Pol Pot een massa mensen de dood in heeft gejaagd. Zo'n 1,7 miljoen mensen verloren toen hun leven.
In die tijd was de oorlog in vietnam het dagelijks issue mijn beste, richt Uw klacht dan maar naar de desbetreffende instanties....

Overigens ,midden de jaren 70 had je ook de ongeregeldheden in het voormalige zaire mijn beste,waar onze troepen destijds onze landgenoten moesten gaan ontzetten...
Natuurlijk faits divers voor de nieuwsberichten en buiten enkele meldingen het bekijken niet waard....
Wel mijn beste, ik was daar destijds en ik heb genoeg leed moeten aanschouwen en meer dan waarschijnlijk ook zelf genoeg veroorzaakt.....
Deze operaties worden onder de mantel geheimhouding toegedekt mijn beste...Maar richt Uw klacht naar Uw eigen zelf verkozen regering die de soldaten destijds leukweg naar een ander werelddeel stuurden om de avonturiers van belgische orgine te gaan ontzetten ,waaronder een deel destijds doodleuk verklaarden om als de situatie gekalmeerd was terug te gaan omdat ze verdomd goed wisten dat wij para's hun de eerstvolgende keer wéér uit hun benarde posities zouden komen bevrijden...
Svennies is offline  
Oud 11 januari 2009, 01:55   #29
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Velen in deze draad vergeten dat het conflict en de behandeling van de Palestijnen altijd al internationale gevolgen heeft gehad en zal hebben. Dat is mede de reden dat er veel aandacht naar toe gaat. Dat conflict en de bijhorende onrechtvaardigheid raakt de zielen van miljarden mensen, ze heeft namelijk een impact op veel meer mensen dan enkel degenen die in dat gebied wonen.

Maar ik begrijp dat veel Israëlfans liever hebben dat we de ogen alweer dicht knijpen en snel over iets anders gaan praten. De slachtpartijen die Israel nu aanricht zijn in dat opzicht dan toch echt geen goeie strategie.
moser is offline  
Oud 11 januari 2009, 07:29   #30
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koerd Bekijk bericht
En nu je argumenten jongeman... Ooit gedumpt geweest door ene Koerd?
Rare reactie angezien ik de poster gelijk geleven heb.
kilgore is offline  
Oud 11 januari 2009, 07:32   #31
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Velen in deze draad vergeten dat het conflict en de behandeling van de Palestijnen altijd al internationale gevolgen heeft gehad en zal hebben. Dat is mede de reden dat er veel aandacht naar toe gaat. Dat conflict en de bijhorende onrechtvaardigheid raakt de zielen van miljarden mensen, ze heeft namelijk een impact op veel meer mensen dan enkel degenen die in dat gebied wonen.

Maar ik begrijp dat veel Israëlfans liever hebben dat we de ogen alweer dicht knijpen en snel over iets anders gaan praten. De slachtpartijen die Israel nu aanricht zijn in dat opzicht dan toch echt geen goeie strategie.
ZIP.Wie het zogenaamd om het menselijk leed gaat,moet veel meer geschokt zijn door andere dingen.Maar bon;nu gaat het ineens om de internationale verwikkelingen en niet om het leed van de burgers.
De waarheid is dat de propalestijnen niet graag spreken over de veel grotere
aantallen doden in andere conflicten omdat het juist aantoont dat Israël geen oorlog voert tegen burgers.
kilgore is offline  
Oud 11 januari 2009, 07:34   #32
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Het gaat erover waar de media aandacht naartoe gaat . Even wat honderden doden in Gaza en dagenlang worden we voortdurend gebombardeerd met het laatste nieuws over Gaza.
Israël en de Palestijnen al vele jaren de volle aandacht. In de jaren zeventig had je dit ook al ,toen in Cambodja een zeker Pol Pot een massa mensen de dood in heeft gejaagd. Zo'n 1,7 miljoen mensen verloren toen hun leven. Alle dagen zagen over de Palestijntjes en niks over de Cambodjanen.
Hier klopt toch iets niet?

Klopt ,vanzelfsprekend waren linkse rakkers hoegenaamd niet geïnteresserd aan de slachtoffers van het communisme.Ge moet het juiste soort slachtoffer zijn opdat de linksen zogenaamd geschokt zijn.
kilgore is offline  
Oud 11 januari 2009, 07:40   #33
kilgore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk mijn beste,een nieuwe oorlog krijgt altijd méér aandacht dan al die oude conflicten die er voordien al waren en die nooit opgelost geraakten....



Deze oorlog heeft 6 jaar het nieuws gedomineerd,elke dag steeds weer,irak voor en irak achter....



Natuurlijk, en in pakistan woedt namelijk géén oorlog....



Nog zo een hopeloos geval waaraan nooit een einde zal komen en diegenen die zich achter de vlag in Uw avatar verschuilen zijn ginds voor een groot deel verantwoordelijk met hun steun aan de congolese rebellen achter het rookgordijn van de congolese buurlanden die zij eveneens steunen..



In darfur willen noch de rebellen noch de overheid enige inmenging in hun gebied,beiden gijzelen zij hierdoor de burgerbevolking die op géén enkele steun van een van beide partijen hoeft te rekenen...
Er is al genoeg hulp naar soedan gegaan dat vervolgens door een van beide partijen wordt geconfisqeert en vervolgens omgezet wordt in nieuwe wapens en munitie....

Wil U de wereld verbeteren mijn beste,pak dan de internationale wapenhandel aan,daar immers begint door de zucht naar rijkdom van de wapenhandelaren de ellende van de modale burger die in zo een conflictland dient te wonen....

Een wereld zonder oorlog is een pure utopie....Omdat het element "mens" hier de grootste storende factor is ,voortdurend op zoek naar macht,rijkdom en overheersing....
Reactie bewijst dat de verontwaardiging over Gaza vals is wanneer men leest wat svennie oip een ijskoude manier zegt over die andere conflicten waar oneindig veel meer doden vallen.En zoals ewoonlijk is Congo de fout van den amerikaan.Wie is daar nog verwonderd over?

Laatst gewijzigd door kilgore : 11 januari 2009 om 07:40.
kilgore is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be