Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2007, 08:47   #21
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik merk dat er hier een aantal sujetten rondloopt wier enige bijdrage aan discussies erin bestaat om op te roepen tot het boycotten van de discussie in kwestie omdat de stijl ervan hen niet aanstaat.

Dat soort commentaar is zeer ennerverend en stoort zij die wel serieus discussiëren. Daarom de vraag aan de moderatie om dit soort "meta-commentaar" te bannen.

Wie de stijl van een discussie niet apprecieert moet maar niet deelnemen. Gelieve de discussie dan gewoon te negeren, in plaats van ze te overspoelen met zinloze commentaar.
vrije meningsuiting, ooit van gehoord?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 08:49   #22
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nooit aan gedacht dat het die threadstarter juist om te doen was om die schandelijke praktijken op die manier aan de kaak te stellen ??
is meneer Pietje ook VOOR de censuur?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 08:58   #23
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Duveltje, moest iedereen die een enquete/poll/... doet enkel de optie die hijzelf verkiest erin opnemen, zou er niet veel aan zijn e
discuteren met enkel gelijkgestemden is saai...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 10:58   #24
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

waarom is dat saai?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 10:59   #25
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

geen ruzie, geen amok, iedereen komt met iedereen overeen, toch goed?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 10:16   #26
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ook 'meta-commentaar' is belangrijk in het tot stand brengen van 'communicatie' tussen verschillende 'subjectieve waarnemingen, zenuwbanen, hersencellen, denkbeelden, geheugens, uitingen van deszelfs denkbeelden en denkbeeldige ziekten, emoties, dromen, verzuchtingen, grappen en grollen, gedichten, aanzetten tot romans, synopsissen voor scenario's, songteksten, ... '.

'Spam' is een uitermate interessant onderzoeksobject, in tegenstelling tot wat sommige wetenschappelijk geschoolde geesten, op basis van een definitie die 'discussie' tot een stijlkwestie herleidt, blijkbaar menen te mogen veronderstellen.

Ik vrees dat in bovenstaande tekst wordt opgeroepen tot CENSUUR, waarbij ik vermoed dat de schrijver ervan totaal voorbijgegaan is aan de achterliggende denkbeelden, psychische toestanden, motiveringen en objectieven die tot dergelijke 'literaire' of 'anti-literaire' productie (verkeerdelijk 'spam', 'schelden', 'obsceniteit', ... genoemd) leiden.

Ik roep de moderatoren dan ook op, om in naam van de communicatiewetenschappen en de culturele anthropologie, niet overhaast over te gaan tot een ingreep die zou leiden tot een verminderde productie van de onderzoeksobjecten die sociaal psychologen, communicatiewetenschappers, cultureel anthropologen, politicologen, kunstenaars, ... voor hun EIGEN ARBEID zo goed kunnen gebruiken bij het verder verkennen en beschrijven van hun respectieve onderzoeksdomeinen.

Ik dank u hartelijk voor uw begrip,

hoogachtend,

djimi
Heu... als dat geen spam is...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 10:23   #27
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Gelieve discussies die u niet aanstaan te negeren, in plaats van ze kapot te spammen
Staat Forum je niet aan?

Sommige discussies kan je alleen maar upgraden door ze kapot te spammen...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2007, 13:01   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik merk dat er hier een aantal sujetten rondloopt wier enige bijdrage aan discussies erin bestaat om op te roepen tot het boycotten van de discussie in kwestie omdat de stijl ervan hen niet aanstaat.

Dat soort commentaar is zeer ennerverend en stoort zij die wel serieus discussiëren. Daarom de vraag aan de moderatie om dit soort "meta-commentaar" te bannen.

Wie de stijl van een discussie niet apprecieert moet maar niet deelnemen. Gelieve de discussie dan gewoon te negeren, in plaats van ze te overspoelen met zinloze commentaar.
Ben ik volledig mee eens.

Off-topic postings zouden moeten worden verwijderd, met op z'n minst een verwittiging aan de poster.

Het is niet enkel vervelend voor de topic-starter die moet vaststellen dat z'n initiatief met de grond gelijk wordt gemaakt, na enkele postings de discussie handelt over alles behalve het onderwerp van de draad.

Het is ook vervelend voor wie wil reageren op het onderwerp, de discussie niet vanaf het begin heeft gevolgd, wil inpikken, maar ondertussen vaststelt dat het de moeite niet meer loont.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be