Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juli 2007, 17:29   #41
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
smurf it......
De Smurfit Kappa Group is een firma met zowat 40.000 werknemers.

Hoe die in 's hemelsnaam bij deze discussie kan betrokken worden kan enkel Joost weten, of een hoogmoedig genie.
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 17:32   #42
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
bij ons: akkoord. Maar wat hebben wij te beslissen over culturen waar we hoegenaamd niks mee te maken hebben? Gij wilt dus dat we ONZE norm gaan opleggen aan ANDERE volkeren? En wat als zij nu eens hetzelfde denken, maar dan omgekeerd?
Over culturen war we hoegenaamd niks mee te maken hebben gaan we ons inderdaad geen zorgen maken. Maar wat indien ...?
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 18:21   #43
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
het is daarom dat de Christenen de plak zwaaien in Iraq en Afghanistan....

wie dringt wie wat op he...

kortzichtig en met flappen op...
Je gaat de miserie in de wereld, heden ten dage, veroorzaakt door de moslims en die door de christenen toch niet gelijk stellen zeker!
Wat zou de verhouding zijn:tien tegen één?
Neem je rekenmachientje en tel het dagelijks aantal slachtoffers op die dagelijks het leven verliezen in de huidige "islamgebieden"... Het steekt echt niet op een paar aanslagen en tientallen doden per dag... ter ere van Allah. Zelfs hun eigen mensen blazen ze de eeuwigheid in!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 19:14   #44
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
... Het steekt echt niet op een paar aanslagen en tientallen doden per dag... ter ere van Allah. Zelfs hun eigen mensen blazen ze de eeuwigheid in!
Hier probeert men de tel bij te houden:
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 19:48   #45
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Oud nieuws.
Ja en dan? Het moet toch bestreden worden zeker! HET IS ZO ETHISCH ONVERANTWOORD ALS DE PEST EN SUPER-MEGA-IMMOREEL! Vind jij dat ze maar losjes hun gang mogen gaan? Zo op de nek van een hond gaan staan en daarna ook nog eens zijn kop vertrappelen? Een kat in een smalle lange plastieken buis steken om dan te zien voor de "wetenschap" wat er gebeurt??? In een kat zijn gebit ijzeren pinnen steken om te zien wat er dan gebeurd? Dierproeven zijn ook helemaal niet efficient! elk dier reageert anders. Vind jij dat een gans voor foie gras gedwongen moet worden om te eten? Dat er dan zo'n dikke buis tot onder zijn nek moet gestoken worden? Vind jij dat er voor de mensen hun plezier hanengevechten moeten gehouden worden waarbij er ook nog eens messen aan hun poten vastgebonden worden?

...


...


...

...

(100 uur later)

...

Vind jij dat de mens zomaar het recht heeft om dieren afschuwelijke dingen te laten doen???

Sorry, ik niet! Ik heb een hart en ziel. Ik ben geen plank. Ik heb hersens. Ik ben goed van karakter.

ER MOET IETS AAN GEDAAN WORDEN!!!!
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:03   #46
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Ja en dan? Het moet toch bestreden worden zeker! HET IS ZO ETHISCH ONVERANTWOORD ALS DE PEST EN SUPER-MEGA-IMMOREEL! Vind jij dat ze maar losjes hun gang mogen gaan? Zo op de nek van een hond gaan staan en daarna ook nog eens zijn kop vertrappelen? Een kat in een smalle lange plastieken buis steken om dan te zien voor de "wetenschap" wat er gebeurt??? In een kat zijn gebit ijzeren pinnen steken om te zien wat er dan gebeurd? Dierproeven zijn ook helemaal niet efficient! elk dier reageert anders. Vind jij dat een gans voor foie gras gedwongen moet worden om te eten? Dat er dan zo'n dikke buis tot onder zijn nek moet gestoken worden? Vind jij dat er voor de mensen hun plezier hanengevechten moeten gehouden worden waarbij er ook nog eens messen aan hun poten vastgebonden worden?

...


...


...

...

(100 uur later)

...

Vind jij dat de mens zomaar het recht heeft om dieren afschuwelijke dingen te laten doen???

Sorry, ik niet! Ik heb een hart en ziel. Ik ben geen plank. Ik heb hersens. Ik ben goed van karakter.

ER MOET IETS AAN GEDAAN WORDEN!!!!
Het blijft oud nieuws Ik ben persoonlijk tegenstander van dierenproeven. Behalve in de geneeskunde natuurlijk, je moet immers een randdebiel zijn om daar tegen te protesteren.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:31   #47
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Vind jij dat er voor de mensen hun plezier hanengevechten moeten gehouden worden waarbij er ook nog eens messen aan hun poten vastgebonden worden?
Zonder die messen zou zo'n haan wss veel trager en pijnlijker sterven in een hanengevecht .

Foie gras mag van mij overigens ook verboden worden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:33   #48
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Vind jij dat er voor de mensen hun plezier hanengevechten moeten gehouden worden waarbij er ook nog eens messen aan hun poten vastgebonden worden?
Tja, als die mensen dat per se willen doen, ga jij daar niets aan kunnen veranderen. Jammer, maar helaas.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:38   #49
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Tja, als die mensen dat per se willen doen, ga jij daar niets aan kunnen veranderen. Jammer, maar helaas.
Dat is geen reden om niet te proberen zo'n dingen te voorkomen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:39   #50
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat is geen reden om niet te proberen zo'n dingen te voorkomen.
Hoe? Cameras? Teleschermen? Geheime politie?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:42   #51
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Hoe? Cameras? Teleschermen? Geheime politie?
Die hanengevechten voorkomen? Bv door het al eerst strafbaar te maken zo'n wedstrijden te organiseren en overtredingen dan ook effectief vervolgen. Dat zou in veel landen al een stap in de goede richting zijn.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:43   #52
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Hanengevechten ZIJN al verboden. Verder kan je enkel nog bestraffen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:46   #53
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Hanengevechten ZIJN al verboden. Verder kan je enkel nog bestraffen.
Hanengevechten zijn niet verboden in de gebieden waar het juist een populaire sport is, Louisiana, Nieuw-Mexico, ZO-Azië en Latijns Amerika. Een verbod zou daar al veel helpen.

Laatst gewijzigd door Savatage : 17 juli 2007 om 20:47.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:46   #54
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Een verbod daar zou de hanengevechten hier verminderen?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:48   #55
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Een verbod daar zou de hanengevechten hier verminderen?
Een verbod daar zou de hanengevechten daar verminderen. Hanengevechten lijken me hier trouwens niet zo'n populaire sport.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 20:50   #56
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Het is niet aan ons om te beslissen wat wet moet zijn voor een ander volk.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 02:14   #57
blabylonia
Partijlid
 
blabylonia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill ; post 28
Als filmpjes eens iets zouden afdoen é.

Net zoals de stille marsen tegen zinloos geweld. Alsof er 1 crimineel is die na een stille mars zijn activiteiten gaat stoppen. Ik vrees ervoor. je bereikt enkel mensen die al met goede bedoelingen zaten.
Dat is gedeeltelijk waar.
Ik acht mezelf ook met goede bedoelingen, toch vind ik dat dat filmpje, en de website van avaaz weinig ernst in zich dragen. Je kan 'smeken' opdat een organisatie zijn beloofde doelstellingen waar gaat maken, maar op voorhand weet je dat dat water naar de zee dragen is. Welk drukkingsmiddel heeft dergelijke 'internautische krant' dan wel?
En enkel een bepaalde massa van goedmenende en verongelijkte mensen een beperkt forum en illusoir gevoel van inbreng geven, is verre van relevant om fundamentele (beleids)wijzigingen door te kunnen voeren.

..
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 07:42   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
natuurlijk als we kijken naar abu Graib en Guantanamo....

of naar de geheime gevangenissen om gevangenen te folteren
Wat bedoel je nu, het folteren van terroristen? Enkele uitzonderlijke gevallen van mistoestanden. Ok, mistoestanden moeten vermeden worden maar ik vind dat idd beter dan een hoop mensen die openlijk ONSCHULDIGE mensen afknalt ed. Vrouwen mishandelt...kmoet het niet meer opnoemen.

Kijk é, als je zegt dat het u nu niet aanstaat wat de amerikanen doen...ok, daar kan ik dan nog inkomen maar kom verdomme niet af met onzin als dat ze beter af waren met de taliban é. Hou het dan gewoon met er moet opnieuw iets anders gebeuren daar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 18 juli 2007 om 07:49.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 07:47   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Dat is gedeeltelijk waar.
Ik acht mezelf ook met goede bedoelingen, toch vind ik dat dat filmpje, en de website van avaaz weinig ernst in zich dragen. Je kan 'smeken' opdat een organisatie zijn beloofde doelstellingen waar gaat maken, maar op voorhand weet je dat dat water naar de zee dragen is. Welk drukkingsmiddel heeft dergelijke 'internautische krant' dan wel?
En enkel een bepaalde massa van goedmenende en verongelijkte mensen een beperkt forum en illusoir gevoel van inbreng geven, is verre van relevant om fundamentele (beleids)wijzigingen door te kunnen voeren.

..
Er kunnen dingen veranderen in een beleid ja, maar bv jongeren die zin hebben om anderen af te ranselen ga je er niet mee tegenhouden. Deze weten waarschijnlijk niet eens dat er iets verandert is aan het beleid, wat het ook moge zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 17:13   #60
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Tja, als die mensen dat per se willen doen, ga jij daar niets aan kunnen veranderen. Jammer, maar helaas.
Ik zal er niks aan kunnen veranderen maar ik mag er toch tenminste TEGEN zijn jaaaa? Vrije meningsuiting.
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be