Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2017, 19:42   #1
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard Ophef in Zweden

Laten we beginnen met het meest drieste feit; de reactie van de premier aldaar;

Citaat:
De premier van Zweden, Stefan Löfven, reageerde onthutst na het zien van de beelden. "Dit is schandalig", zei hij. "Dat hoort niet in Zweden.
Zij die de oorzaak zijn van de stilaan en steeds meer opborrelende de problemen met de nieuwe bewoners gaan vervolgens klagen over de gevolgen van hun beleid. Of hoe driest wereldvreemdheid, naïviteit kunnen zijn en welke gevaarlijke gevolgen dit kan hebben wanneer dergelijke mensen aan de macht komen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-zitten.dhtml
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 5 april 2017 om 19:43.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 20:21   #2
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.556
Standaard

Wanneer roept men deze islamitische waanzin eindelijk eens een halt toe. Het politiek correct crapuul speelt met vuur. Vroeg of laat komt de moe getergde massa in beweging en zal niet meer te stoppen zijn.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 april 2017 om 20:34.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 20:41   #3
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Dt kan niet. Fake news.

Ik heb van sommigen hier op het forum gehoord dat moslims de Hadith maar een verhaaltje vinden, het niets met de islam te maken heeft en moslims enkel moeilijk doen in landen die sterk betrokken zijn met de Midden-Oosten politiek.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 21:04   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wanneer roept men deze islamitische waanzin eindelijk eens een halt toe. Het politiek correct crapuul speelt met vuur. Vroeg of laat komt de moe getergde massa in beweging en zal niet meer te stoppen zijn.
Als ze allemaal nog op dezelfde bus mogen tenminste...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 21:13   #5
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Het is toch ook altijd hetzelfde daar. Stapelgek zijn ze.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 21:29   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dt kan niet. Fake news.

Ik heb van sommigen hier op het forum gehoord dat moslims de Hadith maar een verhaaltje vinden, het niets met de islam te maken heeft en moslims enkel moeilijk doen in landen die sterk betrokken zijn met de Midden-Oosten politiek.
Hoe dan ook, dit moet onderzocht worden.

Als het waar is, dan moeten strenge maatregelen voorzien worden, namelijk meer controle op alle plaatsen waar dat nodig moest zijn. En aanpakken wie probleemgevallen zijn.

Als het niet waar is, dan is het filmpje misleidende propaganda. Dan moeten de makers aangepakt worden.

Ik kom steeds terug op mijn dada: de immigratie mocht nooit zo massaal gebeuren. Die mensen zelf hebben zo geen kans om zich onze cultuur eigen te maken (zonder daarbij hun roots te moeten verloochenen).

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 22:51   #7
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Alle vreemdelingen moeten eruit. Weg met die marginalen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 01:33   #8
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wanneer roept men deze islamitische waanzin eindelijk eens een halt toe. Het politiek correct crapuul speelt met vuur. Vroeg of laat komt de moe getergde massa in beweging en zal niet meer te stoppen zijn.
De koran is een heilig boek voor miljarden moslims waar niets mis mee is en daarom eis ik dat we daarvoor respect hebben zegt de Jan.

Die gaat dus al zeker de islamitische waanzin niet stoppen.

Citaat:
Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren.

Islamisering van het denken zal het einde betekenen van alle creativiteit, originaliteit en scheppingskracht, want creëren en scheppen zijn goddelijke eigenschappen waarop Allah octrooi heeft genomen. Daarbij duldt Hij geen concurrentie van de mens. Islamisering is het proces waarbij islamitische waarden en normen op den duur de overhand krijgen boven alle andere waardensystemen, in alle aspecten van het leven.

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 april 2017 om 01:34.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 01:43   #9
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Laten we beginnen met het meest drieste feit; de reactie van de premier aldaar;



Zij die de oorzaak zijn van de stilaan en steeds meer opborrelende de problemen met de nieuwe bewoners gaan vervolgens klagen over de gevolgen van hun beleid. Of hoe driest wereldvreemdheid, naïviteit kunnen zijn en welke gevaarlijke gevolgen dit kan hebben wanneer dergelijke mensen aan de macht komen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-zitten.dhtml
De situatie voor vrouwen is daar rampzalig!

Citaat:
De ondergang van Zweden.
http://www.golfbrekers.be/de-ondergang-van-zweden/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 06:18   #10
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Hoog tijd voor een zedenpolitie-politie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 06:24   #11
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Laten we beginnen met het meest drieste feit; de reactie van de premier aldaar;



Zij die de oorzaak zijn van de stilaan en steeds meer opborrelende de problemen met de nieuwe bewoners gaan vervolgens klagen over de gevolgen van hun beleid. Of hoe driest wereldvreemdheid, naïviteit kunnen zijn en welke gevaarlijke gevolgen dit kan hebben wanneer dergelijke mensen aan de macht komen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-zitten.dhtml
Tja, zeggen dat dit schandalig is is zowat het enige dat je kan doen. Van zodra je daar maatregelen tegen begint te nemen staan ze te reopen dat je zelf schandalig bezig bent. Dus wat mompelen dat het allemaal schandalig is en dan verder tot de orde van de dag.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 07:32   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Alle vreemdelingen moeten eruit. Weg met die marginalen.
Euh ... ik vind kaloten extremisten zoals er nogal te vinden zijn in het belang, ook dermate marginaal, dat er "iets" aan zou moeten gebeuren ...
"iets ?" Wel ja, medelijden hebben, om te beginnen. En negeren voor flink wat zaken, als het ernstig wordt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 07:52   #13
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe dan ook, dit moet onderzocht worden.

Als het waar is, dan moeten strenge maatregelen voorzien worden, namelijk meer controle op alle plaatsen waar dat nodig moest zijn. En aanpakken wie probleemgevallen zijn.

Als het niet waar is, dan is het filmpje misleidende propaganda. Dan moeten de makers aangepakt worden.

Ik kom steeds terug op mijn dada: de immigratie mocht nooit zo massaal gebeuren. Die mensen zelf hebben zo geen kans om zich onze cultuur eigen te maken (zonder daarbij hun roots te moeten verloochenen).

.
Dat was sarcasme, Schoof.
Natuurlijk is dat waar.

Die moeten zich onze cultuur ook niet eigen maken. Die hebben hun samenleving (want een cultuur kan je wat bv. Somaliërs hebben toch moeilijk noemen), en wij de onze. Het meest humane zou zijn onmiddellijk en met terugwerkende kracht die mensen naar huis te sturen.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:01   #14
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Euh ... ik vind kaloten extremisten zoals er nogal te vinden zijn in het belang, ook dermate marginaal, dat er "iets" aan zou moeten gebeuren ...
"iets ?" Wel ja, medelijden hebben, om te beginnen. En negeren voor flink wat zaken, als het ernstig wordt.

.
Bron?

U toont dan toch weinig 'medelijden' met het VB.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 april 2017 om 11:12.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:09   #15
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.037
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Euh ... ik vind kaloten extremisten zoals er nogal te vinden zijn in het belang, ook dermate marginaal, dat er "iets" aan zou moeten gebeuren ...
"iets ?" Wel ja, medelijden hebben, om te beginnen. En negeren voor flink wat zaken, als het ernstig wordt.

.
zoals mijn avatar al genoeg illustreert, vind ik alle (streng)gelovigen marginaal, maar hoelang is het geleden dat "hier" iemand die jezus (of god, of de maagd maria, of de paus...whatever) openlijk ridikuliseerde, in elkaar werd geklopt ?
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:14   #16
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
zoals mijn avatar al genoeg illustreert, vind ik alle (streng)gelovigen marginaal, maar hoelang is het geleden dat "hier" iemand die jezus (of god, of de maagd maria, of de paus...whatever) openlijk ridikuliseerde, in elkaar werd geklopt ?
Gemengd onderwijs, sinds wanneer is dat ook weer verplicht in België?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:16   #17
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.037
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gemengd onderwijs, sinds wanneer is dat ook weer verplicht in België?
ja jong, leg nog wat eieren onder die kutvolkeren
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:17   #18
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
zoals mijn avatar al genoeg illustreert, vind ik alle (streng)gelovigen marginaal, maar hoelang is het geleden dat "hier" iemand die jezus (of god, of de maagd maria, of de paus...whatever) openlijk ridikuliseerde, in elkaar werd geklopt ?
Tja, en dan zijn er NVA-kopstukken die respect eisen voor de gruwelijke islam, meer nog, die zeggen dat er niets mis is met de islam.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 april 2017 om 11:18.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:30   #19
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe dan ook, dit moet onderzocht worden.

Als het waar is, dan moeten strenge maatregelen voorzien worden, namelijk meer controle op alle plaatsen waar dat nodig moest zijn. En aanpakken wie probleemgevallen zijn.

Als het niet waar is, dan is het filmpje misleidende propaganda. Dan moeten de makers aangepakt worden.

Ik kom steeds terug op mijn dada: de immigratie mocht nooit zo massaal gebeuren. Die mensen zelf hebben zo geen kans om zich onze cultuur eigen te maken (zonder daarbij hun roots te moeten verloochenen).

.
Inderdaad, nog maar meer controleurs aanstellen.
Ondertussen kosten de mensen, die voor ons pensioen gaan zorgen, meer dan dat ze ooit kunnen opbrengen.

Hoog tijd dat de droom van een multiculturele samenleving begraven wordt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:48   #20
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gemengd onderwijs, sinds wanneer is dat ook weer verplicht in België?
Ik heb het nooit anders geweten.

Worden die nieuwe Zweden dan zo oud dat ze zich de tijd daarvoor nog kunnen herinneren?

Oftewel: What the fuck heeft dit er mee te maken?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be