Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2006, 17:37   #21
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Laag
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2006, 18:15   #22
kvdg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
de moord op Luna is zo recent dat de emoties errond veel intenser zijn dan van gebeurtenissen 60 jaar terug
Daarom, vind ik, is ook het liedje, en vooral de manier waarop het gezongen is intens.
Bovendien maakt het in se geen verschil hoeveel tijd er tussen zit: wie lijkenpikkerij zegt, zegt: financieel of ander voordeel halen uit andermans lijden. En dat is met dit lied absoluut niet het geval.
Ik kan daar inderdaad met enige zekerheid over spreken, want ik heb het nummer zelf gecomponeerd en de leerlingen begeleid bij de opnames. Weet u dat de zangeres (zelf half Nigeriaans) door de gebeurtenissen in Antwerpen zo geschokt was dat ze die dag niet eens de straat op durfde? Ook dat is intensiteit. Waarom 60 jaar wachten met erover te zingen?
Maar u moet dit uiteraard allemaal niet appreciëren.

Laatst gewijzigd door kvdg : 9 juni 2006 om 18:20.
kvdg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2006, 00:50   #23
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Bwa, ik lees hier aan de gevel van een moslimwinkel reclame voor kinderdagverblijf "Lunaatje". Er is onder andere halal en vegetarisch eten verkrijgbaar.
Heu ... Luna is dat geen Italiaans voor maan en is dat niet het symbool van de islam? Hoe ver gaan we?
Is dit niet het gedrag van iemand die graag vreemde linken legt? en ik wil foto's8)

Laatst gewijzigd door netslet : 10 juni 2006 om 00:51.
netslet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2006, 14:12   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvdg Bekijk bericht
Daarom, vind ik, is ook het liedje, en vooral de manier waarop het gezongen is intens.
Veel plezier ermee!
Geniet van de intense emotie!
't Is u gegund.

Citaat:
Bovendien maakt het in se geen verschil hoeveel tijd er tussen zit: wie lijkenpikkerij zegt, zegt: financieel of ander voordeel halen uit andermans lijden. En dat is met dit lied absoluut niet het geval.
Lijkenpikkerij geldt ook voor 'in de schijnwerpers komen', 'de aandacht trekken', in de belangstelling komen surfend op de golf van emoties,................

Citaat:
Ik kan daar inderdaad met enige zekerheid over spreken, want ik heb het nummer zelf gecomponeerd en de leerlingen begeleid bij de opnames.
Ik pleit absoluut niet voor een zwijg- of zangverbod.
Componeer en begeleid maar een goeie gang aan.
No hard feelings als ik het project niet toejuich?

Citaat:
Weet u dat de zangeres (zelf half Nigeriaans) door de gebeurtenissen in Antwerpen zo geschokt was dat ze die dag niet eens de straat op durfde?
Na de emotie van zich af te zingen in een stomende studio-sessie was het leed geleden?
Dan kan ik het therapeutische effect alleen maar toejuichen.

[quote]Ook dat is intensiteit. Waarom 60 jaar wachten met erover te zingen?[quote]
Wacht idd niet te lang.
Binnen 60 jaar zou heel het voorval wel eens tot zijn juiste proporties kunnen herleid zijn, wat het succes van het lied misschien zou hypothekeren.

Citaat:
Maar u moet dit uiteraard allemaal niet appreciëren.
Over het lied zelf spreek ik me uiteraard niet uit, maar het onderwerp en het moment, daar heb ik niet veel goeds over te melden.
Maar laat u vooral niet tegenhouden.
Gogogogogoooooooooooooo.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2006, 20:55   #25
kvdg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Binnen 60 jaar zou heel het voorval wel eens tot zijn juiste proporties kunnen herleid zijn, wat het succes van het lied misschien zou hypothekeren.
Met deze klepper tussen voor de rest (schijnbaar) genuanceerde argumenten wint u met glans deze onvruchtbare discussie...
'k Ga wat in mijnen hof zitten.
kvdg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be