Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2003, 13:18   #41
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Deze is goe !

Da's wel ne goedkope hé Wanne ! Als ge niet mee moogt doen met 't beleid kan je ook geen resultaten voorleggen!
't is net daarmee !
Lang leve de 'democratie' dus!
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 13:24   #42
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Lang leve de 'democratie' dus!
Tsja, daar heb ik het al eens over gehad met een paar mensen hier... Wat is democratie !? Perfecte democratie bestaat toch sowieso niet, want dan kom je uit bij anarchisme, en ik denk dat anarchisme ook wel niet in het winkelrekje van het Vlaams Blok past of toch !?
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 15:15   #43
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Had ik hier gister geen antwoordje gezet voor "De eerlijke Vlaming"??[/b]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 15:51   #44
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ik ben tegen compleet protectionisme omdat zoiets de handelsrelaties schaadt, maar misschien dat de Europese markt zich toch een klein beetje defensiever mag gaan opstellen... Want nu voelen we werkelijk alle problemen van de USA met een naslag...
Niet akkoord. Protectionisme kan onder geen enkele vorm een goede zaak zijn, dus ook geen gedeeltelijke beschreming zoals u predikt. Protectionisme heeft meerdere negatieve gevolgen met als belangrijkste (zoals u reeds zelf aanhaalt) dat dit tot tegenreacties leidt in het buitenland, wat nadelig is voor de bestaande export. Bovendien leidt het afschermen van de economie tot een minder concureerbare industrie met een lager inovatie-initatief en het is zelfs een last voor de bevolking en nadelig voor de consument.
Het "nadeel" van vrijhandel is nu eenmaal dat de Amerikaanse economie zijn invloed heeft op de Europese en vise versa.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 15:57   #45
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Niet akkoord. Protectionisme kan onder geen enkele vorm een goede zaak zijn, dus ook geen gedeeltelijke beschreming zoals u predikt. Protectionisme heeft meerdere negatieve gevolgen met als belangrijkste (zoals u reeds zelf aanhaalt) dat dit tot tegenreacties leidt in het buitenland, wat nadelig is voor de bestaande export. Bovendien leidt het afschermen van de economie tot een minder concureerbare industrie met een lager inovatie-initatief en het is zelfs een last voor de bevolking en nadelig voor de consument.
Het "nadeel" van vrijhandel is nu eenmaal dat de Amerikaanse economie zijn invloed heeft op de Europese en vise versa.
Bedankt voor de toelichting... Geen protectionisme dus !
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 17:07   #46
De eerlijke Vlaming
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 juni 2003
Locatie: Langdorp
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar De eerlijke Vlaming
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De eerlijke Vlaming
Is er nog sprake van veiligheid in dit land?
Onlangs is er die miserie geweest van de problemen met migrantenjongeren in een recreatiegebied.

ik zeg niet dat het de migranten zijn die allemaal problemen veroorzaken, ook mensen van hier zijn vaak relschoppers!!!

[size=3][/size]Eén oplossing is slechts mogelijk: een beter veiligheidsregelement en strengere regels die criminaliteit zwaar aanpakken!!!

[size=7][/size]Wat vind jij??
Hoe wil je dat aanpakken ? Preventief of repressief ?
Liefst preventief EN repressief!! Het ene kan toch niet zonder het andere!

En vooral aan het repressieve luik scheelt er wel iets. Neem nu het 'jeugdsanctierecht'. Dat zou volgens mij al een heel goede oplossing bieden om de straatcriminaliteit aan te pakken ('t is tenslotte d�*t soort criminaliteit waar de gewone mens het meeste last van heeft). Zolang dat er niet komt is het dweilen met de kraan open. De daders zijn meestal minderjarig maar worden gewoon niet gestraft. Zo kunt ge bezig blijven hé. En met straffen bedoel ik dus opsluiting(ter bescherming vd samenleving), in combinatie met begeleiding en heropvoeding(ter herintegratie id maatschappij).
Of alternatieve straffen.
Maar dat zal dan weer dwangarbeid zijn. 8)


Ik ge hier volledig mee akkoord!!!!
beter voorkomen dan genezen!
__________________
Ik ben jong en ik weet wat ik wil: een veilig en vrij Vlaanderen. Ik ben trots op mijn land en ik wil dat dat dit zo blijft!!
De eerlijke Vlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 20:30   #47
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De eerlijke Vlaming
Is er nog sprake van veiligheid in dit land?
Onlangs is er die miserie geweest van de problemen met migrantenjongeren in een recreatiegebied.

ik zeg niet dat het de migranten zijn die allemaal problemen veroorzaken, ook mensen van hier zijn vaak relschoppers!!!

[size=3][/size]Eén oplossing is slechts mogelijk: een beter veiligheidsregelement en strengere regels die criminaliteit zwaar aanpakken!!!

[size=7][/size]Wat vind jij??
Hoe wil je dat aanpakken ? Preventief of repressief ?
Ik ben absoluut voorstander van een preventieve aanpak van de criminaliteit.

Ik vind dat een preventieve terugkeer van de moslims naar de moslimlanden meer dan ooit aangewezen is.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 20:44   #48
De eerlijke Vlaming
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 juni 2003
Locatie: Langdorp
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar De eerlijke Vlaming
Standaard

ik ga akkoord dat de meeste problemen met de moslimjongeren gebeuren en ik zou ook graag willen dat er een strenger beleid tegen vreemdelingen komt, maar er zouden ook meer maatregelen moeten komen naar de vlaamse criminelen!
__________________
Ik ben jong en ik weet wat ik wil: een veilig en vrij Vlaanderen. Ik ben trots op mijn land en ik wil dat dat dit zo blijft!!
De eerlijke Vlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 21:20   #49
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik ben absoluut voorstander van een preventieve aanpak van de criminaliteit.

Ik vind dat een preventieve terugkeer van de moslims naar de moslimlanden meer dan ooit aangewezen is.
Hoe preventief van je... Per pakje ?
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 22:31   #50
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Als we nu eens iedereen van bij zijn geboorte aan de ketting leggen en de leeftijd voor verplichte euthanasie reducren tot 12jaar, dat zal de criminaliteit pas terugdringen!











En nu even serieus: creëer 1st een sociaal stabiele situatie waarbij iedereen aan de basis gelijk is en gelijke kansen krijgt. Nadien: Criminaliteit onmiddellijk bestraffen, maar voornamelijk via alternatieve straffen en dergelijke meer en pas voor zware criminaliteit (en dreigend gevaar voor de maatschappij) gevangenisstraffen hanteren.
Anderzijds kan er voor echte zware criminaliteit en dan vooral recidivisme geen sanctie hard genoeg zijn en ik stel in deze dan ook voor dat we een aparte gevangenis voorzien voor mensen die effectief! levenslang moeten zitten! (moord met voorbedachte rade, pedofielen, terroristen, ....)
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 23:01   #51
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De eerlijke Vlaming
ik ga akkoord dat de meeste problemen met de moslimjongeren gebeuren en ik zou ook graag willen dat er een strenger beleid tegen vreemdelingen komt, maar er zouden ook meer maatregelen moeten komen naar de vlaamse criminelen!
Had u nu geschreven:
"ik ga akkoord dat de meeste problemen met de moslimjongeren gebeuren en ik zou ook graag willen dat er een strenger beleid tegen criminelen komt."

Dan hoefde de toelichting: “maar er zouden ook meer maatregelen moeten komen naar de vlaamse criminelen!” niet.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 16:19   #52
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De eerlijke Vlaming
Is er nog sprake van veiligheid in dit land?
Onlangs is er die miserie geweest van de problemen met migrantenjongeren in een recreatiegebied.

ik zeg niet dat het de migranten zijn die allemaal problemen veroorzaken, ook mensen van hier zijn vaak relschoppers!!!

[size=3][/size]Eén oplossing is slechts mogelijk: een beter veiligheidsregelement en strengere regels die criminaliteit zwaar aanpakken!!!

[size=7][/size]Wat vind jij??
relschoppers?
kijk eens hier:
http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2003, 17:06   #53
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Hoe ga je deze onveiligheid aanpakken?
Kijk maar eens goed: geen getrukeerde fotos:

http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be