Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2003, 19:05   #21
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
[[size=6]de tijd van de koene ridders is terug aangebroken![/size]
Ben ik mee akkoord, maar niet met wat u voor de rest voorstelt.
Kan u misschien niet meer voor u zelf opkomen?
Wanneer mijn zoon ruzie heeft met een hoopje (autochtonen of allochtonen het is al eender) zal hij wel zorgen dat hij ook volk vindt om mee te vechten, maar veel mensen janken tegenwoordig liever om dan nadien te kunnen huilen en klagen.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 21:33   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Blijkbaar is er aan een aantal forumschrijvers de "pointe" van mijn vraag ontgaan:

"Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers [size=7]onbegeleid [/size]zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode.

"

Er zijn namelijk ouders die moeten WERKEN overdag, ik weet niet of iemand van jullie dat fenomeen kent!

ik k�*n dus niets zelf begeleiden heren koene ridders! maar mijn dochter en vriendinnetjes waren wel mans genoeg om zich daar zelfstandig naartoe te begeven;
Dat was echter buiten de waarde van de "Borgerhoutse boefjes" gerekend!

En IK wil dus wel gerust zijn als mijn dochter zich daar op eigen beweging naartoe begeeft!
Mijn oplossing = GESCHEIDEN zwembaden (dus niet jongens en meisjes apart, daarvoor krijgen moslima's al subsidie, ik wil de staat zo weinig mogelijk op kosten jagen hoor, gewoon bad A is voor moslims (met of zonder vrouwtjes) bad B is voor niet-moslims : hebben ze ook geen last van blote billen en zo in bad A nietwaar)

Die van jullie is iets helemaal anders.

HOE krijg is VAN JULLIE met jullie "andere" benadering, de ZEKERHEID dan mijn dochter niet door borgerhoutse boefjes wordt lastiggevallen?

Doordat je er zelf heel de dag bij gaat blijven! Doch, op één of andere manier is dat voor de "linkiewinkie" voorstanders iets teveel gevraagd.

Willen jullie dan eens met een ander voorstel komen, zodat IK zeker weet dat mijn dochter niets overkomt als zij ALLEEN een hele dag ginder verblijft!

Ik wacht met vol ongeduld op jullie voorstellen.

Noot: in een serieus groot domein zoals De Ster, k�*n zelfs de politie te paard niet overal en altijd tegelijk zijn! en ik wil ZEKERHEID dat er geen Borgerhoutse boefjes mijn dochter gaan lastigvallen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 21:46   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Circe schreef:
Citaat:
HOE krijg is VAN JULLIE met jullie "andere" benadering, de ZEKERHEID dan mijn dochter niet door borgerhoutse boefjes wordt lastiggevallen?
Zie het al aankomen: “een sluier en lange kleren dragen “
Ook een kuisheidsgordel wil wel eens helpen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 21:56   #24
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

CIrce u heeft mijn post blijkbaar ook niet goed gelezen.
Wanneer mijn zoon ruzie heeft met een hoopje zal hij wel zorgen dat hij ook volk vindt om mee te vechten. Spreek ik hier ergens over ouders die moeten ingrijpen?
En denkt u echt dat er enkel ruzie ontstaat tussen allochtonen en autochtonen
Bovendien is wat u voorstelt volledig onuitvoerbaar en dat weet u
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 09:38   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Dit weekend op recreatiepark "Het ster" in sint-Niklaas. Een jongetje is leuk een smsje aan het sturen met zijn gsm, maar terwijl hij bezig is neemt een Marokaan doodleuk die gsm af. De vader van het jongetje ziet dat en zegt vriendelijk tegen de Marokaan van de gsm terug af te geven, waarna de Marokaan doodleuk zijn mes trekt en tegen de man zegt van op te hoepelen of het zal hem berouwen. De man die zich niet laat doen komt op voor zijn rechten en er volgt een vechtpartij waarbij de Marokaan zichzelf met zijn eigen mes steekt. Marokaan in de kliniek maar de man wordt opgepakt .
Even na het accident komen er nog wat marokanen het ster binnen en beginnen iedereen lastig te vallen en te zeggen van op te krassen want "Het Ster" is van hun!!!
Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. Maar ze zijn toch zo erg nog niet meneer...
Beste
Hetzelfde FF anders beschrijven: Marokkaantje mispeutert iets (of niets?? maar ik wil wel geloven dat Marokkaantje effectief iets mispeuterde, tegen alle rechtsprincipes die zeggen dat iemand pas schuldig is als de rechtbank zich daarover heeft uitgesproken in) volgt een vechtpartij tussen een volwassene ('de vader') Vlaming en Marokkaantje waarbij Marokkaantje een messteek oploopt en in 't ziekenhuis eindigt (of het Marokkaantjes eigen mes is weten ook alleen maar van die vader of diens vrienden...) Komen wat andere Marokkanen erbij, wat geroep en zo en Willockx kan energiek optreden en het TV-nieuws ermee halen... en d�*�*r trek jij de conclusie:"Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. " sorry, maar die smiley na "Marokkaan in de kliniek" was er écht te veel aan voor mij, evenals je paniekerige conclusie " Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen."!
Bange blanke man....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 09:41   #26
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Dit weekend op recreatiepark "Het ster" in sint-Niklaas. Een jongetje is leuk een smsje aan het sturen met zijn gsm, maar terwijl hij bezig is neemt een Marokaan doodleuk die gsm af. De vader van het jongetje ziet dat en zegt vriendelijk tegen de Marokaan van de gsm terug af te geven, waarna de Marokaan doodleuk zijn mes trekt en tegen de man zegt van op te hoepelen of het zal hem berouwen. De man die zich niet laat doen komt op voor zijn rechten en er volgt een vechtpartij waarbij de Marokaan zichzelf met zijn eigen mes steekt. Marokaan in de kliniek maar de man wordt opgepakt .
Even na het accident komen er nog wat marokanen het ster binnen en beginnen iedereen lastig te vallen en te zeggen van op te krassen want "Het Ster" is van hun!!!
Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. Maar ze zijn toch zo erg nog niet meneer...
Beste
Hetzelfde FF anders beschrijven: Marokkaantje mispeutert iets (of niets?? maar ik wil wel geloven dat Marokkaantje effectief iets mispeuterde) volgt een vechtpartij tussen een volwassene ('de vader') Vlaming en Marokkaantje waarbij Marokkaantje een messteek oploopt (of het Marokkaantjes eigen mes is weten ook alleen maar van die vader of diens vrienden...) Komen wat andere Marokkanen erbij, wat geroep en zo en Willockx kan energiek optreden en het TV-nieuws ermee halen... en d�*�*r trek jij de conclusie:"Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. " sorry, maar die smiley na "Marokkaan in de kliniek" was er te veel aan voor mij, evenals je paniekerige conclusie!Bange blanke man....
Ik was in de buurt ( vriendin woont in St. Gillis Waas , in de buurt dus ) en ik kan u garanderen dat het iets meer was.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:14   #27
Oeteke
Banneling
 
 
Oeteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 317
Standaard

Tja,

en het gaat er niet beter opworden met deze linkse regering!

Zet het leger in in elke grote stad en ge zult zien dat dat heel veel gaat helpen!
Per stad van 50000 inwoners zo'n 1000militiaren, constant en ge gaat merken dat de autochtonen bewoners terug op straat durven komen, met de militairen een babbelke gaan slaan en terug kunnen lachen!!

Waarom proberen ze da nie uit!

En komt nie af dat da ethisch niet verantwoord is, of da da tegen de rechten van godweetwa is!!

PROBEER HET GEWOON, de REST helpt toch nie meer!!
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:16   #28
numarx
Minister
 
numarx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 3.388
Standaard

Hilarisch.
__________________
when you're asked to fight a war that's over nothing
it's best to join the side that's gonna win
http://chezpaulus.devnulled.be
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:18   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
Tja,

en het gaat er niet beter opworden met deze linkse regering!

Zet het leger in in elke grote stad en ge zult zien dat dat heel veel gaat helpen!
Per stad van 50000 inwoners zo'n 1000militiaren, constant en ge gaat merken dat de autochtonen bewoners terug op straat durven komen, met de militairen een babbelke gaan slaan en terug kunnen lachen!!

Waarom proberen ze da nie uit!

En komt nie af dat da ethisch niet verantwoord is, of da da tegen de rechten van godweetwa is!!

PROBEER HET GEWOON, de REST helpt toch nie meer!!
Ik zou er nog wat tanks bijlappen ook; qua intimidatie kan dat ook wel tellen hoor... En regelmatig eens eentje afknallen, zomaar, om een voorbeeld te stellen voor de anderen. Als DAT geen afschrikeffect heeft...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:21   #30
parcival
Burger
 
parcival's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Berichten: 116
Standaard

Ik had begrepen dat de vader een buitenlander was nl. een Kosovaar.
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:31   #31
Jorge
Gouverneur
 
Jorge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Locatie: Londerzeel
Berichten: 1.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Blijkbaar is er aan een aantal forumschrijvers de "pointe" van mijn vraag ontgaan:

"Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers [size=7]onbegeleid [/size]zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode.
Dus iedereen moet begeleid worden volgens u??? Wie gaat dat dan betalen???


Citaat:
Er zijn namelijk ouders die moeten WERKEN overdag, ik weet niet of iemand van jullie dat fenomeen kent!
Neen u bent de enige die werkt overdag

Citaat:
ik k�*n dus niets zelf begeleiden heren koene ridders! maar mijn dochter en vriendinnetjes waren wel mans genoeg om zich daar zelfstandig naartoe te begeven;
Dat was echter buiten de waarde van de "Borgerhoutse boefjes" gerekend!

En IK wil dus wel gerust zijn als mijn dochter zich daar op eigen beweging naartoe begeeft!
Daar kan ik volmondig mee akkoord gaan.



Citaat:
Mijn oplossing = GESCHEIDEN zwembaden (dus niet jongens en meisjes apart, daarvoor krijgen moslima's al subsidie, ik wil de staat zo weinig mogelijk op kosten jagen hoor, gewoon bad A is voor moslims (met of zonder vrouwtjes) bad B is voor niet-moslims : hebben ze ook geen last van blote billen en zo in bad A nietwaar)
Hier bestaat een naam voor, mijn beste, APARTHEID. Ik hoop dat dat niet is wat je wenst

Citaat:
Die van jullie is iets helemaal anders.
Gelukkig maar Wij, de linkiewinkie, proberen het probleem op te lossen & het probleem zijn die enkele jongeren die de mensen lastig vallen. Zij moeten door de politie vervolgd worden. Maar niet iedereen die er iet wat bruiner uitziet & naar de Ster komt veroorzaakt problemen. Jij gebruikt het principe van één slecht, allemaal slecht...u beseft dat zo'n ingesteldheid geen hout snijdt.

Citaat:
HOE krijg is VAN JULLIE met jullie "andere" benadering, de ZEKERHEID dan mijn dochter niet door borgerhoutse boefjes wordt lastiggevallen?
Door het probleem aan te pakken, zeker niet door een hele groep te viseren.

Citaat:
Doordat je er zelf heel de dag bij gaat blijven! Doch, op één of andere manier is dat voor de "linkiewinkie" voorstanders iets teveel gevraagd.
Waar heb je dat gelezen???

Citaat:
Willen jullie dan eens met een ander voorstel komen, zodat IK zeker weet dat mijn dochter niets overkomt als zij ALLEEN een hele dag ginder verblijft!
Denk je nu écht dat er een éénduidige oplossing bestaat voor zo'n problemen. Misschien kan je het volgende doen:

- Zo veel mogelijk veralgemenen wanneer er over de allochtonen gesproken wordt wanneer iemand van deze groep negatief in het nieuws komt & zeggen 't moet toch weeral lukken!!
- In simpele oplossingen geloven zoals gescheiden zwemgelegenheden.
- Uitdrukkingen gebruiken zoals daar zijn: "Awel, da zouden we daar ne keer moeten proberen!!" of nog "Als da zo voortgaat lopen we hier binnen een paar jaar met nen hoofddoek!"
- Onverdraagzaamheid aanwakkeren & altijd het negatiefste uit het nieuws halen zodanig u zich kan wentelen in een zalig onveiligheidsgevoel.

Voor meer tips verwijs ik graag naar volgende webstek


Citaat:
Ik wacht met vol ongeduld op jullie voorstellen.


Citaat:
Noot: in een serieus groot domein zoals De Ster, k�*n zelfs de politie te paard niet overal en altijd tegelijk zijn! en ik wil ZEKERHEID dat er geen Borgerhoutse boefjes mijn dochter gaan lastigvallen!
Spreekt voor zich maar ik denk dat boefjes zich vooral in de buurt van mensen ophouden, tenzij er ook struikgewas & coniferen zich tot de slachtoffers van deze criminelen mogen rekenen.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 10:33   #32
Jabbe
Burger
 
Jabbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Locatie: Kortenberg
Berichten: 139
Stuur een bericht via MSN naar Jabbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
Tja,

en het gaat er niet beter opworden met deze linkse regering!

Zet het leger in in elke grote stad en ge zult zien dat dat heel veel gaat helpen!
Per stad van 50000 inwoners zo'n 1000militiaren, constant en ge gaat merken dat de autochtonen bewoners terug op straat durven komen, met de militairen een babbelke gaan slaan en terug kunnen lachen!!

Waarom proberen ze da nie uit!

En komt nie af dat da ethisch niet verantwoord is, of da da tegen de rechten van godweetwa is!!

PROBEER HET GEWOON, de REST helpt toch nie meer!!
Eindelijk eens wat humor. Mijn dag is weer goed. Whahaha.
__________________
Voor vrijheid een recht wordt, is vrijheid een plicht
Jabbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 11:25   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Filosoof schreef:
Citaat:
Beste
Hetzelfde FF anders beschrijven: Marokkaantje mispeutert iets (of niets?? maar ik wil wel geloven dat Marokkaantje effectief iets mispeuterde, tegen alle rechtsprincipes die zeggen dat iemand pas schuldig is als de rechtbank zich daarover heeft uitgesproken in) volgt een vechtpartij tussen een volwassene ('de vader') Vlaming en Marokkaantje waarbij Marokkaantje een messteek oploopt en in 't ziekenhuis eindigt
Het kan best zo gebeurd zijn maar de getuigenverklaringen zullen wel anders geklonken hebben. In afwachting dat de rechtbank zich daarover heeft uitgesproken kunnen we het daar dus ophouden.

Citaat:
(of het Marokkaantjes eigen mes is weten ook alleen maar van die vader of diens vrienden...)
Dat zal ook de reden zijn waarom de vader opgepakt werd, om uit te zoeken of de verklaringen klopten.

Citaat:
Komen wat andere Marokkanen erbij, wat geroep en zo en Willockx kan energiek optreden en het TV-nieuws ermee halen...
Moeten Marokkanen zich niet houden aan de regel dat iemand pas schuldig is als de rechtbank zich daarover heeft uitgesproken.

Citaat:
Bange blanke man....
Is dat uw conclusie?
Als ze niet optreden dan is het bange blanke man....
Als ze wel optreden zijn het racisten en toch ook bange blanke man....
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 11:29   #34
Oeteke
Banneling
 
 
Oeteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jabbe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
Tja,

en het gaat er niet beter opworden met deze linkse regering!

Zet het leger in in elke grote stad en ge zult zien dat dat heel veel gaat helpen!
Per stad van 50000 inwoners zo'n 1000militiaren, constant en ge gaat merken dat de autochtonen bewoners terug op straat durven komen, met de militairen een babbelke gaan slaan en terug kunnen lachen!!

Waarom proberen ze da nie uit!

En komt nie af dat da ethisch niet verantwoord is, of da da tegen de rechten van godweetwa is!!

PROBEER HET GEWOON, de REST helpt toch nie meer!!
Eindelijk eens wat humor. Mijn dag is weer goed. Whahaha.
Tja, als al de rest al nie werkt moette wel effe in de fantasie kruipen he!
Schrik dat het soms gaat helpen en ons probleem oplossen???
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 12:04   #35
Jabbe
Burger
 
Jabbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Locatie: Kortenberg
Berichten: 139
Stuur een bericht via MSN naar Jabbe
Standaard

Pas op, ik schiet nog in 'n slappe lach, oeteke...
__________________
Voor vrijheid een recht wordt, is vrijheid een plicht
Jabbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2003, 20:11   #36
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
Schrik dat het soms gaat helpen en ons probleem oplossen???
Als u daadwerkelijk gelooft dat zulks een oplossing is, dan bent u nog gekker (en dat is nog zeer eufimystisch uitgedrukt) dan ik reeds dacht.
Bent u al ooit eens naar het voetbal geweest? Daar loopt tegenwoordig ook steeds massaal politie rond, maar is het er daarom aangenamer vertoeven geworden?
Mensen zullen helemaal niet aan de praat geraken met uw militairen (hoe gaat u die trouwens betalen?), mensen worden namelijk niet graag de hele tijd op de vingers gezien en in het oog gehouden.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2003, 17:22   #37
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
autochtonen maken het weer bont..:
Goed bekijken, de fotos zijn niet getrukeerd:
http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2003, 17:32   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Heibel in Hofstade en Wilrijk


Maandag zorgde een groep allochtone jongeren op het 'strand' van Hofstade voor problemen. De kereltjes zakten af naar het recreatiedomein bij Mechelen nadat hen de toegang was geweigerd in De Ster in Sint-Niklaas. Het zijn dezelfde jongeren die d�*�*r vorige maand flink herrie schopten. In Hofstade voegden ze zich bij een groep allochtone vrienden uit Schaarbeek. En ja hoor, de zaken liepen al snel uit de hand.
De directeur van het Bloso-domein beklaagt zich over fietsdiefstallen en allochtone jongeren die kinderen pesten in de speeltuin en toestellen vernielen. Voor een paar weken waren er al relletjes en maandag werden enkele jongeren betrapt op diefstal. De daders werden opgepakt en overgebracht naar het politiebureau van Hofstade voor ondervraging. De politie belooft in de toekomst kordaat te zullen optreden tegen relschoppers.Vraag is of dat veel indruk zal maken, want op bevel van het parket werden de amokmakers meteen weer vrijgelaten.

Ook in de Wilrijkse wijk Valaar snakken ze naar rust en minder warm weer. Wijkbewoners worden al een hele tijd geplaagd door vandalisme, diefstallen en bedreigingen. Vorige week nog werd een bejaarde man op klaarlichte dag overvallen aan de plaatselijke petanquebaan. "Spullen worden vernield, fietsen gestolen en mensen overvallen. Maar niemand durft iets te zeggen", vertelt een anoniem slachtoffer. De man wil nu een soort 'burgerwacht' oprichten in de wijk.

Bij de politie zijn ze op de hoogte van de problemen. Woordvoerder Fons Bastiaenssens: "Er is heel wat spanning in de buurt. Dat deed zich eerder al voor in andere wijken en je ziet dat de situatie altijd escaleert volgens een bepaald patroon. Voor je het weet, beland je dan in de grote criminaliteit. In het Valaar is het vijf voor twaalf, er moet een oplossing komen."

We vrezen dat het intussen voor veel bewoners en voor mensen die ontspanning zoeken in De Ster of Hofstade al lang twaalf uur is. Zij kunnen alleen hopen op slechter weer -en dus minder problemen met heetgebakerde kereltjes- of op het begin van de grote vakantie. Dan begint immers ook de grote uittocht en trekken heel wat allochtone jongeren met hun familie op bezoek naar hun land van herkomst. De problemen verdwijnen dan vanzelf en in die landen wordt doorgaans -dat is bekend- ook veel harder opgetreden tegenover kleine en grote criminaliteit.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be