Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2009, 23:47   #1441
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En voor Kiko, ondanks massa's en pakken harde feiten verzameld over al die jaren, nog steeds zien de skeptics het niet. Reden: de clandestiene politiek van obstructie en desinformatie, georchestreerd door Majestic (documenten voor majestic heb ik hoger al aangegeven). Vandaar dat men niet anders kan om ook naar "soft facts" te grijpen.


Voor wetenschappers zoals gij met een "inquisitive mind" zou dat toch duidelijk moeten zijn?
wel, net tegen deze zelfbedruipende stukjes heb ik iets, straddle
Vanaf dat je hele santefoor aan mekaar gaat breien en het ene onderwerp gaat staven met het andere onderwerp dan krijg je een cirkellogica, een dogma.
Wilt dat nu zeggen dat er niks van aan kan zijn ? neen

Je kan er alleen niks mee aanvangen als je geen zware harde bewijzen hebt om die cirkel ergens te doorbreken.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 00:04   #1442
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Bovendien klopt het niet eens... wat doe je met die ufovlaag boven België ?
Is die data weggemoefeld ?
Is dat verschijnsel teruggebracht tot één of ander dom en verklaard verschijnsel zoals een weerballon of wat anders ?
Bewijst die data, die voor handen is, in enige zin of het hier gaat om iets méér dan een ufo-verschijnsel, eentje waar we totaal nog geen verklaring voor hebben ?
Ik dacht het niet

Nog niet zolang geleden in een reactie op één van jouw post vroeg ik me af waar we ergens konden aanvatten en dat dan nog iets met dit topic te maken zou hebben.
Nu weet ik het pertinent zeker.
Toon mij één voorbeeld van een ufo-verschijnsel waarvan we met zekerheid kunnen verifieren dat het om meer ging ( UFO ) dan wat de authoriteiten ervan maakten.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 00:11   #1443
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

phoenix lights
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 00:43   #1444
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Nog niet zolang geleden in een reactie op één van jouw post vroeg ik me af waar we ergens konden aanvatten en dat dan nog iets met dit topic te maken zou hebben.
Nu weet ik het pertinent zeker.
Toon mij één voorbeeld van een ufo-verschijnsel waarvan we met zekerheid kunnen verifieren dat het om meer ging ( UFO ) dan wat de authoriteiten ervan maakten.

Ik vermoed dat die vraag aan mij gericht is, niet?

Wel, het beste voorbeeld is Roswell, destijds enige basis waar nucleair aanvalstuig geparkeerd was.

Authoriteiten: hebben 3-4 keer hun versie veranderd, waarbij de laatste versie was dat het om een weerballon zou gegaan zijn dacht ik.

Realiteit: een UFO is neergekletst of neergehaald. MJ-12 documenten tonen aan dat er dan bodies zijn gerecupereerd van buitenaardse oorsprong, dat het tuig van buitenaardse makelij was, etc...


PS. dat kleien manneke in uwen avatar, ik heb eens heel snel berekend dat die ongeveer 315,36 km per jaar afstapt... straf he!


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 00:52   #1445
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Ik weet dat ik hier vroeger mee de draak stak met Straddle e.d.m. Het spijt me jongens...
Alles is u vergeven bro!

(ik heb dat trouwens nooit geweten)

.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 00:54.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 01:15   #1446
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Trouwens,

mijn strafste beweringen moeten nog komen: Kennedy is neergelegd door Dulles en de MJ-12, vanwege UFO disclosure...

en nog straffer (maar dit wil IK zelfs nog niet helemaal aanvaarden: er bestaan heel sterke aanwijzingen dat Eisenhower zelfs aliens ontmoet heeft op Holloman air force base in 1955... dat was een onwaarschijnlijk gerucht, maar meer bewijzen duiken op. maar daar zullen we maar mee wachten, da's waarschijnlijk 5 brigdes too far op dit moment voor hier.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 02:43   #1447
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
euhmz misschien een stomme vraag maar waarom zouden we dat niet doen ?
We / men heeft dit gedaan, maar de talrijke harde bewijzen kunnen nog steeds de massa / critici niet overtuigen. Waarom? Herlees even mijn vorige posts in de laatste 7 paginas en veel zal u duidelijk worden.

Ik heb bewust niet te veel links geplaatst, maar stukjes met de belangrijkste bedenkingen / punten uit die links direct neergezet. Mensen lezen gans die links toch niet, dus de kracht van wat er moet gezegd worden gaat zo verloren.


Citaat:
stuur maar eens door... wie weet


da's een verdomd zware afzwakking ... Carl bedoelede dat we een open-mind moeten houden, de wil hebben om het te onderzoeken, en daar ook de middellen moeten voor uitekenen indien nodig.
Dat wilt niet zeggen dat ie afstand doet/deed van de standaard wetenschappelijke procedure en dat is precies, aldus mij, wat het tweede citaat wel ergens suggereert.
Ik stuur het door en veel zal duidelijker worden (wat nog niet betekent dat je ermee akkoord zal gaan). Maar doe me een plezier en lees wat ik erover zeg in de laatste 5-6 blz, daar staan de belangrijkste punten in zonder op massas links te moeten gaan zoeken.


.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 02:53.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 02:57   #1448
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Trouwens,
mijn strafste beweringen moeten nog komen: Kennedy is neergelegd door Dulles en de MJ-12, vanwege UFO disclosure...

en nog straffer (maar dit wil IK zelfs nog niet helemaal aanvaarden: er bestaan heel sterke aanwijzingen dat Eisenhower zelfs aliens ontmoet heeft op Holloman air force base in 1955... dat was een onwaarschijnlijk gerucht, maar meer bewijzen duiken op. maar daar zullen we maar mee wachten, da's waarschijnlijk 5 brigdes too far op dit moment voor hier.
Dit is dus de ONZIN die ervoor zorgt dat het UFO fenomeen niet serieus genomen wordt.

Why not stick with the facts?
Mochten al die "ufologen" zich eens bezighouden met getuigen op te sporen van half gedocumenteerde cases, het zou hun zaak alleen maar vooruit helpen.
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 08:02   #1449
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Alles is u vergeven bro!

(ik heb dat trouwens nooit geweten)

.
Met die opmerkingsgave zal je veel UFO's missen, vrees ik.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 08:37   #1450
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat is dan wel de veronderstelde relatie tussen de fabeltechniek van Remote Viewing en ' extraterrestial life and technology'?

Hoe kan Remote Viewing gebruikt worden als bewijs in een dergelijke zaak?

Is het voldoende dat er iemand op een stoel zit ergens bij een onderzoeker en zegt : ' ha, ik zie aliens vliegen.'?
Zeer interessante documentaire over remote viewing. Gemaakt door een wetenschapsjournalist die eerst sceptisch was tegenover het fenomen. O.a met Ingo Swann en Joe McConeagle dat Straddle hierboven aanhaalde.

http://video.google.nl/videoplay?doc...+psychic+spies
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 08:48   #1451
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Misschien moet er onderscheid gemaakt worden tussen spirituele en (zeldzamere) materiële UFO's.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 08:48   #1452
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Trouwens,

mijn strafste beweringen moeten nog komen: Kennedy is neergelegd door Dulles en de MJ-12, vanwege UFO disclosure...

en nog straffer (maar dit wil IK zelfs nog niet helemaal aanvaarden: er bestaan heel sterke aanwijzingen dat Eisenhower zelfs aliens ontmoet heeft op Holloman air force base in 1955... dat was een onwaarschijnlijk gerucht, maar meer bewijzen duiken op. maar daar zullen we maar mee wachten, da's waarschijnlijk 5 brigdes too far op dit moment voor hier.
Michael Salla
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 08:52   #1453
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Deze?
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Salla
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 11:08   #1454
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Dit is dus de ONZIN die ervoor zorgt dat het UFO fenomeen niet serieus genomen wordt.
Dit is geen onzin. Als je wil, beginnen we hier en nu dit te bespreken, maar je zal door heel wat aangebrachte documenten moeten harken. Mijn ervaringhier is, dat dit toch niet wordt gedaan.

Heb al gezegd dat er aanwijzingen zijn. Het is niet dat ik dat "geloof" of niet geloof, de feiten en getuigenissen duiden in die richting.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Why not stick with the facts?
Mochten al die "ufologen" zich eens bezighouden met getuigen op te sporen van half gedocumenteerde cases, het zou hun zaak alleen maar vooruit helpen.
Je hebt niet goed gelezen. Herlees wat ik gezegd heb de laatste 6 blz.

Citaat:
It’s important to however point out that the decades long strategy of convincing UFO skeptics through hard evidence has been an abject failure. After six decades of amassing enough hard evidence to fill a small library, genuine UFO disclosure has still not happened. Governments continue to insist that UFOs are merely an unexplained phenomenon without any national security implications. Indeed, former employees of government agencies go as far as claiming that UFOs are related to mistaken identification of covert military programs such as the U-2 and Oxcart spy planes.


Citaat:
The failure of scientific Ufology is simple to explain according to pioneers in the exopolitics movement. The UFO phenomenon is both a scientific and political problem. It is the political aspect that requires flexible social scientific techniques in order to wade through a vast array of evidence that have enormous political, sociological, economic and religious consequences. Most importantly, exopoliticians point to a psychological warfare program that began in the early 1950s to debunk, discredit and misinform the public about the truth behind the extraterrestrial hypothesis. Declassified documents reveal that psychological warfare was a key feature of a Majestic Project initiated during the height of the flying saucer phenomenon in the early 1950s.

Maw, het is omdat de politiek obstructie voert, dat ufologisten niet anders kunnen dan NAAST hard facts OOK soft facts te gaan gebruiken.

En dat er met de soft facts problemen zijn, komt omdat de commerciele media zelf het ufo gedoe tot pure entertainment herleiden. Natuurlijk wordt men dan daar op gepakt. Je moet de context begrijpen waarin het probleem dient bestudeerd te worden.



.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 11:09   #1455
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
yup, ik geef hem al heel de tijd op als bron... zie vorige blz. Maar er zijn tal van andere getuigenissen. Kost wel wat tijd om het allemaal te ontrafelen en door te nemen, als je het serieus wil nemen.

.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 11:23.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 11:15   #1456
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Met die opmerkingsgave zal je veel UFO's missen, vrees ik.
Maar jongen toch. Ik leef van opmerkingsgave, lezen en analyseren. En boer niet slecht as a matter of fact. Maar we zullen daar maar niet over beginnen want dan begin je daar weer over te zeuren als de nijd en jaloezie te sterk wordt

Dat jij niks leest en niet kan analyseren is mij al lang duidelijk.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 11:56   #1457
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
eerst d?*t stukje : dan zou ik urenlang ufo's hebben waargenomen maar daarom nog geen UFO's .... get the idea ?

geen idee... als ik jullie zou mogen geloven lukt dat niet zonder dat dat netjes verticaal zal geklasseerd worden... dat zal ik dna moeten ondervinden.
In het andere geval zal ik m'n bevindingen waarschijnlijk, net zoals vele anderen, proberen kenbaar te maken aan het publiek door een boek of het het ergens op 't internet te placeren.
Die behoefte heb ik dan wel.
Met resultaat dat een andere Praha dat tegenkomt nadat het door jullie ergens van een obscure site is gehaald en maar ongeloofwaardig acht.

Wat had je anders verwacht, Micele ?
Wat is je punt in feite ?
Aangezien de meeste landen (militairen en geheimdiensten) hun - reeds degelijk gefilterde - secret "UFO-files" voor het overgrote deel openbaar maken, vallen nieuwe "serieuze berichten" helemaal niet meer op in de massa; dus bij deze "serieuze instanties" kun je -denk ik- ook niet meer aankloppen... het is meer ieder voor zich of trek uw plan... .... get the idea ?
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 12:15   #1458
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Zomaar een paar plaatjes:

__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 12:22   #1459
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Nog eentje die hier wel thuis hoort:

Crazy rulers of the world: The men who stare at goats

Gaat niet direct over ufo's maar toont wel aan met wat voor crazy shit ze bezig zijn en dat dingen zoals remote viewing niet echt ver gegrepen zijn.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 12:32   #1460
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Nog eentje die hier wel thuis hoort:

Crazy rulers of the world: The men who stare at goats

Gaat niet direct over ufo's maar toont wel aan met wat voor crazy shit ze bezig zijn en dat dingen zoals remote viewing niet echt ver gegrepen zijn.
Het is niet omdat ze experimenteerden dat daar ook maar iets van in huis is gekomen, nietwaar?

Als ik een amerikaanse dr. in de psychology ben en ze betalen me riant om onderzoek te doen naar Black Projects, ik zou ook nogal eens projecten uitvinden en die pushen.

Man, man om die geldkraan te laten stromen zou ik zelfs durven experimenten faken.

Maar volgens de 'believers' is dergelijk gedrag dus niet denkbaar, want waar rook is is vuur, nietwaar?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be