Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2003, 20:10   #41
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Ja .... en vroeger was de moderator nog een 'echte' moslim terwijl nu Jessie een bekeerde autochtone is (http://oxy67.zaup.org/gal.html) die waarschijnlijk last heeft gehad van een serieuze puberale crisis ....

't Moet zijn. Den ene heeft wa last van jeugdpuistjes die periode, nen andere........
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 16:34   #42
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Stad Antwerpen
Berichten: 862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sprot
Ik was ietsje te kritisch rond de islam ....

Ja, die Jessie da's wel een hevige hé. Wat me ook opviel is dat bij de minste kritiek men direct begin te roepen van te bannen. Ik dacht dat zij met tegenargumentatie hun meningen konden verdedigen.....blijkt dan toch ni te zijn(heel onverwacht )

Soit, u hebt het al ondervonden...


Als ge dat een vrouw noemt amaiii...dan nog liever met een schaap
__________________
Bluelagune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 17:21   #43
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

OCH, niet alleen singuliere postings worden verwijderd! Zelfs hele threads die niet passen in het kader van deze "would-be Democaten"!

probeer dit nog maar eens terug te vinden op het AEL-forum:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEL FORUM
Posted: Thu Jul 03, 2003 13:59 pm Post subject: AEL Nederland verkoopt ledenlijst door aan geheime diensten



Salaam,

De laatste rotstreek van AEL Nederland is dat bestuurslid Nabil Marmouch, een bekende crimineel, de ledenlijsten heeft doorverkocht aan iemand van de Marokkaanse ambassade in Den Haag. Op deze manier is de ledenlijst terecht gekomen bij de Marokkaanse geheime dienst en zijn diverse broeders tijdens hun vakantie in Marokko opgepakt. De AEL is van deze ontwikkeling op de hoogte maar weigert zoals gebruikelijk actie te ondernemen. Onderteken daarom de onderstaande petitie, print hem uit en stuur deze naar de Marokkaanse ambassade. Meer informatie over deze en andere smerige AEL affaires is te vinden op het forum van www.maroc.nl

========================================


Geachte Marokkaanse Ambassadeur,

Bij deze willen wij protesteren tegen de arrestatie van 6 AEL leden uit Nederland. Zij gingen ruim een week geleden naar Marokko om vakantie te vieren met hun familie daar en zijn bij de grensposten gelijk aangehouden voor een verhoor. Helaas duur het verhoor in Marokko niet een paar uur maar een paar dagen.

Wij dringen erop dat u actie onderneemt hieromtrent en dat u de Marokkaanse geheime dienst op de hoogte stelt van vrijheid van meningsuiting hier in Nederland. Daarnaast zijn die 6 jongens hier in Nederland actief geweest en een verband met de aanslagen in Casablanca is in onze ogen te ver gezocht.

Wij dringen erop dat u alles in het werk stelt om deze jongens per direct vrij te laten komen, straks hebben ze geen vakantiedagen meer om van hun vakantie te genieten. Daarnaast zal dit een verkeerde signaal geven aan Marokkanen van de 3e generatie in Europa en zijn zullen niet meer een veilig gevoel hebben over Marokko en uiteindelijk besluiten om niet meer naar Marokko te gaan, met alle gevolgen voor de toeristenindustrie daar.

Daarnaast is de kans heel groot dat u binnenkort een oproep krijgt van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Nederland waarin om tekst en uitleg zal worden gevraagd. Alle 6 jongens bezitten namelijk ook de Nederlandse Nationaliteit.

Hoogachtend,

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Thu Jul 03, 2003 14:03 pm Post subject:



Deze week is het broeder Nabil die ledenlijst verkoopt aan de marokkaanse geheime dienst, vorige week was het nog broeder abdelrahim die bij de marokkaanse geheime dienst werkte. Who's next???
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Back to top


Samir
Enthousiast Member


Joined: 14 May 2003
Posts: 32

Posted: Thu Jul 03, 2003 15:03 pm Post subject:



jessie wrote:
Deze week is het broeder Nabil die ledenlijst verkoopt aan de marokkaanse geheime dienst, vorige week was het nog broeder abdelrahim die bij de marokkaanse geheime dienst werkte. Who's next???

Wat maakt het uit, het is allemaal gajes in dat bestuur. Waarom denk je dat er zoveel leden opzeggen en er zoveel klachten zijn over hun? Nabil is net vrij uit de bajes en de rest van dat bestuur is van niet veel hoger niveau. Die ledenlijst is hoe dan ook doorverkocht, schandalig toch!!!

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Thu Jul 03, 2003 16:24 pm Post subject:



Samir wrote:
jessie wrote:
Deze week is het broeder Nabil die ledenlijst verkoopt aan de marokkaanse geheime dienst, vorige week was het nog broeder abdelrahim die bij de marokkaanse geheime dienst werkte. Who's next???

Wat maakt het uit, het is allemaal gajes in dat bestuur. Waarom denk je dat er zoveel leden opzeggen en er zoveel klachten zijn over hun? Nabil is net vrij uit de bajes en de rest van dat bestuur is van niet veel hoger niveau. Die ledenlijst is hoe dan ook doorverkocht, schandalig toch!!!


Samir waarom zouden we jou moeten geloven??? Eerst keer je AEL de rug toe, en begin je met mohamed, yousef en de anderen een groepje. Dan steek je hen ook in de rug en breng je al "de mailtjes" enzo naar buiten en stap je uit de groep... Waarom zouden we je geloven??? Trouwens, verstandige mensen weten beter, en weten wat het nivo op die 'marokkaanse' fora is...
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Last edited by jessie on Thu Jul 03, 2003 16:45 pm; edited 1 time in total

Back to top


Eva
AEL Freak


Joined: 06 May 2003
Posts: 355
Location: Leuven
Posted: Thu Jul 03, 2003 16:36 pm Post subject:



Samir wrote:
jessie wrote:
Deze week is het broeder Nabil die ledenlijst verkoopt aan de marokkaanse geheime dienst, vorige week was het nog broeder abdelrahim die bij de marokkaanse geheime dienst werkte. Who's next???

Wat maakt het uit, het is allemaal gajes in dat bestuur. Waarom denk je dat er zoveel leden opzeggen en er zoveel klachten zijn over hun? Nabil is net vrij uit de bajes en de rest van dat bestuur is van niet veel hoger niveau. Die ledenlijst is hoe dan ook doorverkocht, schandalig toch!!!


Het zou weer moeten lukken. Wat nu wel als een paal boven water staat is dat Samir een perverse fantasie heeft, een intense haat tegen AEL en vastbesloten is de AEL te beschadigen. Zeg maat, wat mankeer je? Jaloers omdat je te weinig sex appeal hebt.
_________________
A better world can be build only on justice and mutual respect.

Wat niet wil zeggen dat we tolerant moeten zijn voor onrecht. Wie onrecht tolereert is medeplichtig. Verwacht van mij geen medeplichtigheid.

Back to top


Samir
Enthousiast Member


Joined: 14 May 2003
Posts: 32

Posted: Thu Jul 03, 2003 17:07 pm Post subject:



Had Eva zichzelf niet verbannen omdat ze de ware aard van de AEL eindelijk had ontdekt? Ze lijkt inmiddels toch weer in katslijm te zijn gevallen voor Dy-aapje.

En jullie kunnen het fantasie noemen, maar het is een feit dat die jongens zijn opgepakt doordat die lummels van het bestuur de ledenlijst hebben doorverkocht. Binnenkort zal het wel duidelijk worden. Hopelijk liggen jullie gegevens ook op straat.

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Thu Jul 03, 2003 17:08 pm Post subject:



Samir wrote:
Had Eva zichzelf niet verbannen omdat ze de ware aard van de AEL eindelijk had ontdekt? Ze lijkt inmiddels toch weer in katslijm te zijn gevallen voor Dy-aapje.

En jullie kunnen het fantasie noemen, maar het is een feit dat die jongens zijn opgepakt doordat die lummels van het bestuur de ledenlijst hebben doorverkocht. Binnenkort zal het wel duidelijk worden. Hopelijk liggen jullie gegevens ook op straat.


Samir je bent zo zielig. Je vriendjes moeten je niet meer dus kom je weer hier je frustraties spuien
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Back to top


Samir
Enthousiast Member


Joined: 14 May 2003
Posts: 32

Posted: Thu Jul 03, 2003 18:48 pm Post subject:



jessie wrote:

Samir je bent zo zielig. Je vriendjes moeten je niet meer dus kom je weer hier je frustraties spuien

En dat zijn de woorden van een site-admin omdat ze niets anders meer weet in te brengen tegen deze FEITEN? Oh wacht, ik vergat even dat ik hier bij de AEL ben, daar mag je niet veel van verwachten.

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Thu Jul 03, 2003 19:24 pm Post subject:



Samir wrote:
jessie wrote:

Samir je bent zo zielig. Je vriendjes moeten je niet meer dus kom je weer hier je frustraties spuien

En dat zijn de woorden van een site-admin omdat ze niets anders meer weet in te brengen tegen deze FEITEN? Oh wacht, ik vergat even dat ik hier bij de AEL ben, daar mag je niet veel van verwachten.


Wat wil je dan inbrengen tegen leugens????
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Back to top


Eva
AEL Freak


Joined: 06 May 2003
Posts: 355
Location: Leuven
Posted: Thu Jul 03, 2003 20:04 pm Post subject:



Samir wrote:
Had Eva zichzelf niet verbannen omdat ze de ware aard van de AEL eindelijk had ontdekt? Ze lijkt inmiddels toch weer in katslijm te zijn gevallen voor Dy-aapje.

En jullie kunnen het fantasie noemen, maar het is een feit dat die jongens zijn opgepakt doordat die lummels van het bestuur de ledenlijst hebben doorverkocht. Binnenkort zal het wel duidelijk worden. Hopelijk liggen jullie gegevens ook op straat.


Zielig ventje. Je vergeet dat je fantasie ziekelijk is en dus ook ongeloofwaardig. De Marokkaanse politie AEL-er oppakken, pffff. Mijn vinger wijst naar mijn rechter slaap. Als de Marokkaanse politie mensen oppakt dan zullen ze daar wel legitieme redenen voor hebben en niet zo'n flauw excuus als 'lid van AEL'. Straks moeten we je nog laten wegvoeren in een straightjacket naar een home waar je liedjes kan zingen en knutselen met je soortgenootjes.

Beste Jessie, Samir heeft Dy-aapje geschreven. Kunnen we dat wel hebben tolereren op een AEL-forum.

Samir, loop naar het Vlaams Blok, sukkel. Ga bij je vriendjes op politics.be of op Turnhoutsebaan.net. Daar mag je naar hartelust je schimplusten botvieren. 'Dialoog bevorderen' noemen ze dat. Ik noem dat normaliseren van het racisme.

_________________
A better world can be build only on justice and mutual respect.

Wat niet wil zeggen dat we tolerant moeten zijn voor onrecht. Wie onrecht tolereert is medeplichtig. Verwacht van mij geen medeplichtigheid.

Back to top


Carline
Enthousiast Member


Joined: 02 Jun 2003
Posts: 98

Posted: Fri Jul 04, 2003 13:33 pm Post subject:



Eva en Jessie, hoe weten jullie zo zeker dat dit leugens zijn? Ik ken genoeg Arabische gasten uit verschillende organisaties die no matter how hun zakken zouden vullen, dus waarom zouden die gasten niet zo zijn? Als die Nabil inderdaad een crimineel is, lijkt dat verhaal me niet zo onwaarschijnlijk. Eva beseft het misschien nog niet, maar Jessie, jij weet toch ook dat de Arabieren niet allemaal engeltjes zijn hé. Dus waarom zouden er geen van die gasten bij AEL zitten?

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Fri Jul 04, 2003 13:40 pm Post subject:



Carline wrote:
Eva en Jessie, hoe weten jullie zo zeker dat dit leugens zijn? Ik ken genoeg Arabische gasten uit verschillende organisaties die no matter how hun zakken zouden vullen, dus waarom zouden die gasten niet zo zijn? Als die Nabil inderdaad een crimineel is, lijkt dat verhaal me niet zo onwaarschijnlijk. Eva beseft het misschien nog niet, maar Jessie, jij weet toch ook dat de Arabieren niet allemaal engeltjes zijn hé. Dus waarom zouden er geen van die gasten bij AEL zitten?


Carline, excuseer, maar ik ken broeder Nabil persoonlijk en ik kan u verzekeren dat hij allesbehalve een crimineel is. Hij is niet van dat soort, zoals Samir, die zijn vrienden een mes in de rug steekt.
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Back to top


omega
Forum Addict


Joined: 26 May 2003
Posts: 107

Posted: Fri Jul 04, 2003 17:18 pm Post subject:



'k Zat het me hier ook al af te vragen: mocht het dan waar zijn ('k weet het niet, en wakker liggen doe'k er toch niet van), wat dan nog?
Waarom zou de Marokkaanse politie iemand aanhouden omdat 'm lid/sympathisant/... van AEL is?

Da's bij mijn weten nog ni verboden...

Back to top


confucius
Newbie


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 3

Posted: Fri Jul 04, 2003 17:37 pm Post subject:



Je kunt ook niemand meer vertrouwen. Ik zou me echter geen zorgen maken, Marokko is een democratische rechtstaat met eerlijke rechters die niet vooringenomen zijn zoals in Belgie en in Nederland en als het AEL niets te verbergen heeft dan hoeft het ook geen schrik te hebben. Waarschijnlijk onderzoeken ze of ze het AEL niet kunnen subsidiëren.
Allach Akbar

_________________
I will not give thee the inheritance of my fathers
I.Kings

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 608
Location: Brugge
Posted: Fri Jul 04, 2003 19:40 pm Post subject:



confucius wrote:
Waarschijnlijk onderzoeken ze of ze het AEL niet kunnen subsidiëren.


AEL is onafhankelijk en wenst geen subsidies van om het even welke overheid
_________________
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 18:27   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Vervolg van de thread:

Citaat:
Samir
Enthousiast Member


Joined: 14 May 2003
Posts: 34

Posted: Sat Jul 05, 2003 11:43 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

jessie wrote:

Carline, excuseer, maar ik ken broeder Nabil persoonlijk en ik kan u verzekeren dat hij allesbehalve een crimineel is. Hij is niet van dat soort, zoals Samir, die zijn vrienden een mes in de rug steekt.

Dan blijkt maar weer hoe slecht jouw mensenkennis is. Iemand die laptops steelt en heelt is wel degelijk een crimineel. Het zit overigens in de familie, zijn broertje zit momenteel zelfs vast voor een gewapende overval. Dus check voortaan eerst gewoon de feiten voor je met jouw "mensenkennis" komt aanzetten.

Back to top


jessie
Site Admin


Joined: 02 May 2003
Posts: 610
Location: Brugge
Posted: Sat Jul 05, 2003 1:04 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Samir wrote:
jessie wrote:

Carline, excuseer, maar ik ken broeder Nabil persoonlijk en ik kan u verzekeren dat hij allesbehalve een crimineel is. Hij is niet van dat soort, zoals Samir, die zijn vrienden een mes in de rug steekt.

Dan blijkt maar weer hoe slecht jouw mensenkennis is. Iemand die laptops steelt en heelt is wel degelijk een crimineel. Het zit overigens in de familie, zijn broertje zit momenteel zelfs vast voor een gewapende overval. Dus check voortaan eerst gewoon de feiten voor je met jouw "mensenkennis" komt aanzetten.




In september wordt hun onschuld bewezen. Wie laatst lacht, best lacht, zeggen we hier in België Samir.
_________________


AEL until I die :: http://www.arabeuropean.org/

Jessie salutes A3moud & Debouz Side

Back to top


Samir
Enthousiast Member


Joined: 14 May 2003
Posts: 34

Posted: Sat Jul 05, 2003 3:32 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

jessie wrote:
In september wordt hun onschuld bewezen. Wie laatst lacht, best lacht, zeggen we hier in België Samir.

Los van diverse getuigenissen zeggen alleen die berichten op internet genoeg eigenlijk. Ze zijn gepost vanaf Nabil's adres bij zijn provider, dus dat kan moeilijk iemand anders gedaan hebben. Ook zijn ze al geruime tijd voor oprichting van de AEL geplaatst, dus de theorie dat bv de zionisten hem zwart willen gaat ook in rook op, niemand kon toen immers weten dat hij bestuurslid bij de AEL zou worden. En als laatste zijn het berichten in een google-nieuwsgroep waar het onmogelijk is om met data te sjoemelen

Durf je een wedje te leggen? In september zullen we zien wie gelijk krijgt! Enne dan wel de uitslag accepteren he en niet met complottheorien komen dat de rechtspraak ook in het complot zit!

En toen werd Samir gebanned en werd de volledige thread verwijderd! 8)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be