Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2003, 08:57   #1
Quicky
Gouverneur
 
Quicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: Tielrode (VLAANDEREN)
Berichten: 1.378
Standaard

Dit weekend op recreatiepark "Het ster" in sint-Niklaas. Een jongetje is leuk een smsje aan het sturen met zijn gsm, maar terwijl hij bezig is neemt een Marokaan doodleuk die gsm af. De vader van het jongetje ziet dat en zegt vriendelijk tegen de Marokaan van de gsm terug af te geven, waarna de Marokaan doodleuk zijn mes trekt en tegen de man zegt van op te hoepelen of het zal hem berouwen. De man die zich niet laat doen komt op voor zijn rechten en er volgt een vechtpartij waarbij de Marokaan zichzelf met zijn eigen mes steekt. Marokaan in de kliniek maar de man wordt opgepakt .
Even na het accident komen er nog wat marokanen het ster binnen en beginnen iedereen lastig te vallen en te zeggen van op te krassen want "Het Ster" is van hun!!!
Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. Maar ze zijn toch zo erg nog niet meneer...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 10:00   #2
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Allochtonen maken het weer bond.
007

Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 10:10   #3
numarx
Minister
 
numarx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 3.388
Standaard

Leuk dat u alles zo kleurrijk kan vertellen alsof u er vlak naast stond toen het gebeurde. Hierover is al een topic geopend trouwens.
__________________
when you're asked to fight a war that's over nothing
it's best to join the side that's gonna win
http://chezpaulus.devnulled.be
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 10:31   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Allochtonen maken het weer bond.
007

“A medium-dry martini, stirred not shaken.”
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 10:41   #5
numarx
Minister
 
numarx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 3.388
Standaard

was het niet andersom?
__________________
when you're asked to fight a war that's over nothing
it's best to join the side that's gonna win
http://chezpaulus.devnulled.be
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 10:53   #6
Tei Ohm Khan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Locatie: Berchem
Berichten: 47
Standaard

Het probleem dat u aanhaalt is inderdaad niet meer dan de harde realiteit. Zelf ben ik ook al een aantal keer lastig gevallen door vreemdelingen, ik woon in Berchem bij Antwerpen. Maar wat de politici ook mogen zeggen, ze gaan wel voort Politiecijfers; en mij vertelde nie da die betrouwbaar zijn want ik ken genoeg mensen die ook problemen hebben gehad me vreemdelingen maar da nie aangeven, want ze doen de'r toch niks aan. Hoe lang moeten we partijen als het Vlaams Blok nog zien groeien voor de 'democraten' eindelijk is wakker gaan worden en het probleem oplossen! In plaats van enkel de symptomen te 'bestrijden'. Als ze echt willen dat het Blok verdwijnt, da ze dan de voedingsbodem van het Blok wegnemen en het veiligheidsprobleem oplossen.
Want dat is ook nog zo'n punt. Ook Belgen in hart en nieren vergrijpen zich aan criminaliteit! Het probleem is niet alleen omdat die vreemdelingen hier zijn. Het feit is dat de personen die in crimineel gedrag vervallen - of het ze nu wit, zwart of rood zien - sociaal en economisch dikwijls in het sukkelstraatje terecht zijn gekomen. En daar ligt volgens mij de kern van de zaak; heel da islam gezever is nie de hoofdzaak, alhoewel toch ook een niet te verwaarlozen punt. Onze eigen economie en samenleving zorgen voor die criminaliteit en dat onveiligheidsgevoel door een grote groep mensen - van alle mogelijke afkomst - de vruchten van onze welvaart te ontzien. Laat ons als belgen dus maar !!
En hier hebt ge geen cijfers voor nodig - zie andere topics - om dit in te zien. Gewoon luisteren naar wat de mensen zeggen en is uwe kop uit u voordeur steken is genoeg.
__________________
Geef de belgische staatsschuld aan bv. een afrikaans land en de land gaat gegarandeerd failliet! Maar voor een belastingsverlaging vinden de smurfjes van de VLD geld genoeg!
Tei Ohm Khan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 11:10   #7
Frolic
Burgemeester
 
Frolic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2002
Locatie: Vlaanderen, solidair met de wereld
Berichten: 576
Standaard

Toch niet van Kattenhuiden? Want dat mag niet hé
__________________
But we are all bourgeois now Once there was class war. But not any longer Because baby we are all bourgeois now So go out and make your way in the world
We're free to choose
Frolic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 12:00   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
was het niet andersom?
Plaats de komma naar believen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 16:14   #9
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Dit weekend op recreatiepark "Het ster" in sint-Niklaas. Een jongetje is leuk een smsje aan het sturen met zijn gsm, maar terwijl hij bezig is neemt een Marokaan doodleuk die gsm af. De vader van het jongetje ziet dat en zegt vriendelijk tegen de Marokaan van de gsm terug af te geven, waarna de Marokaan doodleuk zijn mes trekt en tegen de man zegt van op te hoepelen of het zal hem berouwen. De man die zich niet laat doen komt op voor zijn rechten en er volgt een vechtpartij waarbij de Marokaan zichzelf met zijn eigen mes steekt. Marokaan in de kliniek maar de man wordt opgepakt .
Even na het accident komen er nog wat marokanen het ster binnen en beginnen iedereen lastig te vallen en te zeggen van op te krassen want "Het Ster" is van hun!!!
Nu is het nog het ster en binnen een paar jaren is het Vlaanderen. Maar ze zijn toch zo erg nog niet meneer...
Het is toch wel onwaarschijnlijk hoe braaf wij autochtone Belgen op die aggressieve allochtonen reageren.

Als wij ook eens met onze GSM iedereen optrommelen als er iemand van ons door dat uitschot wordt aangevallen, en als we ons eens zouden verweren, in plaats van altijd maar op onze kop te laten kakken, zou het rap gedaan zijn met hunne grote smoel.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 16:21   #10
Tei Ohm Khan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Locatie: Berchem
Berichten: 47
Standaard

Spijtig dat het daar op moet uitdraaien, op het principe 'oog om oog, tand om tand'. Zo gaan we naar een wetteloze situatie waar iedereen zomaar het recht in eigen handen neemt. Het zou beter zijn als we de politiekers met hun neus op de feiten zouden kunnen drukken en hen verplichten daar iets aan te doen.
Maar ja, dat is op de moment waarschijnlijk een even utopische gedachte als Osama Bin Laden die vrede sluit met George W. Bush Jr.
__________________
Geef de belgische staatsschuld aan bv. een afrikaans land en de land gaat gegarandeerd failliet! Maar voor een belastingsverlaging vinden de smurfjes van de VLD geld genoeg!
Tei Ohm Khan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 18:50   #11
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Het is toch wel onwaarschijnlijk hoe braaf wij autochtone Belgen op die aggressieve allochtonen reageren.

Als wij ook eens met onze GSM iedereen optrommelen als er iemand van ons door dat uitschot wordt aangevallen, en als we ons eens zouden verweren, in plaats van altijd maar op onze kop te laten kakken, zou het rap gedaan zijn met hunne grote smoel.
Darwin, Belgen zijn veel te zachtaardig. Als hier een jongen wordt lastiggevallen op de Meir door een groep allochtonen dan loopt iedereen er straal voorbij zonder iets te zeggen of te helpen. Zielig vind ik het, en dan zijn er nog die linkse blinde mollen die het hele onderwerp bagatelliseren...

Kijk maar eens naar deze thread hoe de linksen zich weer kunnen uitleven: http://forum.politics.be/v.php?t=3874&start=0
Dino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 20:52   #12
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Het is toch wel onwaarschijnlijk hoe braaf wij autochtone Belgen op die aggressieve allochtonen reageren.

Als wij ook eens met onze GSM iedereen optrommelen als er iemand van ons door dat uitschot wordt aangevallen, en als we ons eens zouden verweren, in plaats van altijd maar op onze kop te laten kakken, zou het rap gedaan zijn met hunne grote smoel.
Darwin, Belgen zijn veel te zachtaardig. Als hier een jongen wordt lastiggevallen op de Meir door een groep allochtonen dan loopt iedereen er straal voorbij zonder iets te zeggen of te helpen. Zielig vind ik het, en dan zijn er nog die linkse blinde mollen die het hele onderwerp bagatelliseren...

Kijk maar eens naar deze thread hoe de linksen zich weer kunnen uitleven: http://forum.politics.be/v.php?t=3874&start=0
IK weet het Dino. Ik heb het ook eens met een boom van een Turk aan de stok gehad in mijn ex-bankfiliaal. Alle autochtonen beefden als een riet van de schrik. Niemand durfde zijn mond open doen. Tja, dan gaat uw zin om u tegen zo'n dreigende vechtersbaas te verzetten ook snel over. Zeker als het buiten op straat krioelt van dat schorem dat wacht op een GSM-berichtje om je mee te komen aftuigen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2003, 21:02   #13
Tei Ohm Khan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Locatie: Berchem
Berichten: 47
Standaard

Als ik zo jullie ervaringen lees vrees ik dat 1 punt van het Blok-programma reeds bewaarheid is geworden: hun streven naar een samenleving volgens Amerikaans model.
Al die - zeg maar gerust idiote - rassenhaat, da bestaat in Amerika ook al lang genoeg. In New York moet ge als blanke nie naar de Bronkx gaan want ge hebt veel kans op problemen. In Antwerpen hebt ge gelijkaardige situaties, in Brussel ook al. En dan durven de 'democratische partijen' nog verschieten dat het aantal Blokkiezers gestaag blijft groeien, en zijn ze o zo verwonderd dat da cordon niks helpt! Denken die nu echt da da cordon een isolatie cel is? De naïvelingen!
__________________
Geef de belgische staatsschuld aan bv. een afrikaans land en de land gaat gegarandeerd failliet! Maar voor een belastingsverlaging vinden de smurfjes van de VLD geld genoeg!
Tei Ohm Khan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2003, 16:14   #14
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
[IK weet het Dino. Ik heb het ook eens met een boom van een Turk aan de stok gehad in mijn ex-bankfiliaal. Alle autochtonen beefden als een riet van de schrik. Niemand durfde zijn mond open doen. Tja, dan gaat uw zin om u tegen zo'n dreigende vechtersbaas te verzetten ook snel over. Zeker als het buiten op straat krioelt van dat schorem dat wacht op een GSM-berichtje om je mee te komen aftuigen.
Wist je dat de dienst Vreemdelingenzaken van Brussel geen vrouwen meer achter het loket zet? Het is nl. onaanvaardbaar voor een Moslim-man om "nee" te horen zeggen door een vrouw als ze weer eens niet in orde zijn met hun papieren. Dan is het altijd boel, ongeacht de grond van de zaak.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 00:24   #15
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tei Ohm Khan
Als ik zo jullie ervaringen lees vrees ik dat 1 punt van het Blok-programma reeds bewaarheid is geworden: hun streven naar een samenleving volgens Amerikaans model.
Al die - zeg maar gerust idiote - rassenhaat, da bestaat in Amerika ook al lang genoeg. In New York moet ge als blanke nie naar de Bronkx gaan want ge hebt veel kans op problemen. In Antwerpen hebt ge gelijkaardige situaties, in Brussel ook al. En dan durven de 'democratische partijen' nog verschieten dat het aantal Blokkiezers gestaag blijft groeien, en zijn ze o zo verwonderd dat da cordon niks helpt! Denken die nu echt da da cordon een isolatie cel is? De naïvelingen!
Ge kunt er misschien een muur rondbouwen. Ze hebben dat in Polen ooit nog gedaan...
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 12:56   #16
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tei Ohm Khan
Spijtig dat het daar op moet uitdraaien, op het principe 'oog om oog, tand om tand'. Zo gaan we naar een wetteloze situatie waar iedereen zomaar het recht in eigen handen neemt. Het zou beter zijn als we de politiekers met hun neus op de feiten zouden kunnen drukken en hen verplichten daar iets aan te doen.
Maar ja, dat is op de moment waarschijnlijk een even utopische gedachte als Osama Bin Laden die vrede sluit met George W. Bush Jr.
Volgens mij zijn situaties als in de Ster en elders niet op te lossen binnen het huidig gangbaar politiek denkkader.

De enige oplossing om discriminatie uit te sluiten bij het controleren van dergelijke instellingen, is door ze alle te sluiten.

Gedaan dus met alle openbare recreatieparken en zwembaden, want je kan die enkel openhouden zonder godsdienstrellen, als je een racistische controle gaat uitoefenen.

Onze politiekers hebben zich hiermee schaakmat gezet.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 14:00   #17
Jorge
Gouverneur
 
Jorge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Locatie: Londerzeel
Berichten: 1.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tei Ohm Khan
Spijtig dat het daar op moet uitdraaien, op het principe 'oog om oog, tand om tand'. Zo gaan we naar een wetteloze situatie waar iedereen zomaar het recht in eigen handen neemt. Het zou beter zijn als we de politiekers met hun neus op de feiten zouden kunnen drukken en hen verplichten daar iets aan te doen.
Maar ja, dat is op de moment waarschijnlijk een even utopische gedachte als Osama Bin Laden die vrede sluit met George W. Bush Jr.
Volgens mij zijn situaties als in de Ster en elders niet op te lossen binnen het huidig gangbaar politiek denkkader.

De enige oplossing om discriminatie uit te sluiten bij het controleren van dergelijke instellingen, is door ze alle te sluiten.

Gedaan dus met alle openbare recreatieparken en zwembaden, want je kan die enkel openhouden zonder godsdienstrellen, als je een racistische controle gaat uitoefenen.

Onze politiekers hebben zich hiermee schaakmat gezet.
Inderdaad: iedereen moet zich thuis op sluiten & enkel nog gewapend tot de tanden zich op straat begeven naar het schijnt zijn er verschillende gevallen van discriminatie op straat gemeld

Domme domme politiekers...'t is allemaal hun fout!!!

Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 14:36   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Inderdaad: iedereen moet zich thuis op sluiten & enkel nog gewapend tot de tanden zich op straat begeven naar het schijnt zijn er verschillende gevallen van discriminatie op straat gemeld
Ik vind dit veel ernstiger dan om zomaar eventjes alles in het belachelijke te trekken.

Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers onbegeleid zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode.

Het gevolg van de acties van de schoelies is dat er ZEKER geen meisjes alleen nog naar De STer kunnen gaan.

Zijn er soms hier van die MULTICULTI fanaten, die dan zo vriendelijk willen zijn om gedurende twee maanden (juli + augustus) ONBETAALD én met bewijs van goed gedrag en zeden, zich DAGELIJKS willen inzetten om 'onze' meisjes te beschermen tegen het gespuis dat er tegenwoordig rondloopt in De Ster?
Soort van BODYGUARDS dus!

En d�*n kunnen mijn dochters ook terug naar De Ster gaan!

Ik dank jullie allen voor jullie bereidwillige medewerking!

Want gezien iedereen hier toch ZO ONTZETTEND GECHOQUEERD is als men gescheiden zwembaden als alternatief ziet, wat denken jullie dat het nu gaat zijn? Denken jullie niet echt dat we onze dochters zomaar voor de fun van de multiculti fanaten gaan laten half verkrachten?

DUS HEREN! Toon jullie eerbaarheid en toewijding!

[size=6]de tijd van de koene ridders is terug aangebroken![/size]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 15:14   #19
Jorge
Gouverneur
 
Jorge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Locatie: Londerzeel
Berichten: 1.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Inderdaad: iedereen moet zich thuis op sluiten & enkel nog gewapend tot de tanden zich op straat begeven naar het schijnt zijn er verschillende gevallen van discriminatie op straat gemeld
Ik vind dit veel ernstiger dan om zomaar eventjes alles in het belachelijke te trekken.

Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers onbegeleid zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode.

Het gevolg van de acties van de schoelies is dat er ZEKER geen meisjes alleen nog naar De STer kunnen gaan.

Zijn er soms hier van die MULTICULTI fanaten, die dan zo vriendelijk willen zijn om gedurende twee maanden (juli + augustus) ONBETAALD én met bewijs van goed gedrag en zeden, zich DAGELIJKS willen inzetten om 'onze' meisjes te beschermen tegen het gespuis dat er tegenwoordig rondloopt in De Ster?
Soort van BODYGUARDS dus!

En d�*n kunnen mijn dochters ook terug naar De Ster gaan!

Ik dank jullie allen voor jullie bereidwillige medewerking!

Want gezien iedereen hier toch ZO ONTZETTEND GECHOQUEERD is als men gescheiden zwembaden als alternatief ziet, wat denken jullie dat het nu gaat zijn? Denken jullie niet echt dat we onze dochters zomaar voor de fun van de multiculti fanaten gaan laten half verkrachten?

DUS HEREN! Toon jullie eerbaarheid en toewijding!

[size=6]de tijd van de koene ridders is terug aangebroken![/size]
Tuurlijk vind ik zulke reacties lachwekkend want jij durft niet meer naar de STER omdat er daar een 10-tal sujetten baldadigheden uitrichten (mensen lastig vallen, kruimeldiefstal,...ed da's niet hetzelfde als verkrachten & moorden, ma bon). Oplossing betere controle & samenwerking met de politie & bevoegde instantie. Vwala...da's véél simpeler, goedkoper & beter voor alle betrokken partijen.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2003, 16:26   #20
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Inderdaad: iedereen moet zich thuis op sluiten & enkel nog gewapend tot de tanden zich op straat begeven naar het schijnt zijn er verschillende gevallen van discriminatie op straat gemeld
Ik vind dit veel ernstiger dan om zomaar eventjes alles in het belachelijke te trekken.

Niet alleen in het zwembad van Beveren, doch ook in het domein De Ster, komen gans de zomer heel veel adolescenten en pubers onbegeleid zich heel de dag amuseren tijdens de zomerperiode.

Het gevolg van de acties van de schoelies is dat er ZEKER geen meisjes alleen nog naar De STer kunnen gaan.

Zijn er soms hier van die MULTICULTI fanaten, die dan zo vriendelijk willen zijn om gedurende twee maanden (juli + augustus) ONBETAALD én met bewijs van goed gedrag en zeden, zich DAGELIJKS willen inzetten om 'onze' meisjes te beschermen tegen het gespuis dat er tegenwoordig rondloopt in De Ster?
Soort van BODYGUARDS dus!

En d�*n kunnen mijn dochters ook terug naar De Ster gaan!

Ik dank jullie allen voor jullie bereidwillige medewerking!

Want gezien iedereen hier toch ZO ONTZETTEND GECHOQUEERD is als men gescheiden zwembaden als alternatief ziet, wat denken jullie dat het nu gaat zijn? Denken jullie niet echt dat we onze dochters zomaar voor de fun van de multiculti fanaten gaan laten half verkrachten?

DUS HEREN! Toon jullie eerbaarheid en toewijding!

[size=6]de tijd van de koene ridders is terug aangebroken![/size]
Tuurlijk vind ik zulke reacties lachwekkend want jij durft niet meer naar de STER omdat er daar een 10-tal sujetten baldadigheden uitrichten (mensen lastig vallen, kruimeldiefstal,...ed da's niet hetzelfde als verkrachten & moorden, ma bon). Oplossing betere controle & samenwerking met de politie & bevoegde instantie. Vwala...da's véél simpeler, goedkoper & beter voor alle betrokken partijen.
Ja, en dan komt de AEL met in haar zog zo'n stel Linkse bedweterige ivorentoren PVDA'ers klagen over racisme bij de ordediensten, de overheids enz.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be