Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 9 juni 2016, 14:19   #101
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Niet alleen dat, een godsdienst mag hier blijkbaar eisen dat er alleen maar vrouwelijke badmeesters zijn en dat is nog een stuk straffer want men zou nog kunnen argumenteren dat de man in kwestie op zijn leeftijd niet meer fysiek in staat is dat werk te doen (zware beroepen).
Het ene kost 25.000 euro het andere blijft waarschijnlijk zonder gevolg.
Het is toch niet mogelijk dat die islam zever hier nog lang zonder enig gevolg blijft.
Zwijg stil, er is hier in dit land zelfs een godsdienst die er in slaagt heel haar onderwijsnet door de overheid te laten financieren.
Another Jack is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:20   #102
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Antwoord gewoon kort op de vraagjes, zonder te schelden als het kan.
he ? schelden is nog een niveau hoger voor mij, maar bon, voor lange teenmensen:

waarom mag je uw vrouw niet terroriseren in uw gezin ? Omdat de wet boven uw gezin staat. Ze heeft nog altijd haar rechten als individu: recht op godsdienstvrijheid, recht op vrijheid van spreken, recht op vrijheid van denken, recht op vrijheid van keuze van vrienden, recht op respectvolle behandeling, ze wordt dus niet uw slavin, recht op vrije keuze van voeding als dat echt niet zou matchen en zij eet graag mossels dan mag ze mossels eten...
brother paul is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:21   #103
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
- Omdat daar wetten over gestemd zijn (waar ik overigens niet mee akkoord ga...)
- Omdat eisen stellen nu éénmaal de core-business van godsdiensten zijn.
in het kader van godsdienstvrijheid en discriminatie denk ik dat er niemand kan eisen dat ik als atheistische badmeester zou moeten gediscrimineerd worden in plopsaland bij de 'moslim-girls only night'
brother paul is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:22   #104
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
he ? schelden is nog een niveau hoger voor mij, maar bon, voor lange teenmensen:

waarom mag je uw vrouw niet terroriseren in uw gezin ? Omdat de wet boven uw gezin staat. Ze heeft nog altijd haar rechten als individu: recht op godsdienstvrijheid, recht op vrijheid van spreken, recht op vrijheid van denken, recht op vrijheid van keuze van vrienden, recht op respectvolle behandeling, ze wordt dus niet uw slavin, recht op vrije keuze van voeding als dat echt niet zou matchen en zij eet graag mossels dan mag ze mossels eten...
Jij vindt dat ik mijn vrouw terroriseer omdat ik geen godsdienstig in huis tolereer?
Another Jack is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:23   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Niet alleen dat, een godsdienst mag hier blijkbaar eisen dat er alleen maar vrouwelijke badmeesters zijn en dat is nog een stuk straffer want men zou nog kunnen argumenteren dat de man in kwestie op zijn leeftijd niet meer fysiek in staat is dat werk te doen (zware beroepen).
Het ene kost 25.000 euro het andere blijft waarschijnlijk zonder gevolg.
Het is toch niet mogelijk dat die islam zever hier nog lang zonder enig gevolg blijft.
voornamelijk dankzij de islam zijn voor dat EK in Frankrijk 90.000 politiemensen gemobiliseerd.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:27   #106
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
he ? schelden is nog een niveau hoger voor mij, maar bon, voor lange teenmensen:

waarom mag je uw vrouw niet terroriseren in uw gezin ? Omdat de wet boven uw gezin staat. Ze heeft nog altijd haar rechten als individu: recht op godsdienstvrijheid, recht op vrijheid van spreken, recht op vrijheid van denken, recht op vrijheid van keuze van vrienden, recht op respectvolle behandeling, ze wordt dus niet uw slavin, recht op vrije keuze van voeding als dat echt niet zou matchen en zij eet graag mossels dan mag ze mossels eten...
Jack vind het best OK zoals het nu loopt.
Dat we de moderniteit moeten te lijf gaan met wetten uit de tijd van Napoleon, who cares , de wet is de wet.
Dat er geen kritiek mag komen omdat er anders in het vaarwater van het VB gekomen wordt, ook al hebben ze in deze materie 100 procent gelijk, dat is volgens de Jack voor de goede zaak.
Als die man ooit kan bewijzen dat hij echt leraar is dan eet ik mijn lederen schoenen op.
Pericles is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:31   #107
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Jack vind het best OK zoals het nu loopt.
Dat we de moderniteit moeten te lijf gaan met wetten uit de tijd van Napoleon, who cares , de wet is de wet.
Dat er geen kritiek mag komen omdat er anders in het vaarwater van het VB gekomen wordt, ook al hebben ze in deze materie 100 procent gelijk, dat is volgens de Jack voor de goede zaak.
Als die man ooit kan bewijzen dat hij echt leraar is dan eet ik mijn lederen schoenen op.
ja, een leraar die bijna de klok rond zijn tijd kan verschijten op een internet-forum.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:38   #108
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja, een leraar die bijna de klok rond zijn tijd kan verschijten op een internet-forum.
Vorige week heeft hij buiten 4 lesuren constant gepost.
Straf.
Jack is zoveel leerkracht als mijn kalkoen hier in mijne hof.
Jack is bij het leger ,waar dat misschien nog altijd mogelijk is (nietsdoen) ofwel gewoon werkloos.
Maar bij het onderwijs, nee , onmogelijk.
Pericles is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:42   #109
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij vindt dat ik mijn vrouw terroriseer omdat ik geen godsdienstig in huis tolereer?
tuurlijk, als zij daar een boedha'tje wil zetten en daar een kaarsje wil aansteken mag zij dat gerust doen, wat kan u dat schelen dat uw vrouw wil bidden bvb om tot bezinning te komen ? Maar je gaat toch niet eisen van uw vrouw dat ze niet gelovig moet zijn. Je hebt vermoedelijk de gelovige vrouwen gediscrimineerd en iemand gezocht die op dezelfde golflengte zat, maar het geloof afzweren omdat jij dat wil bvb is een brug tever, zij heeft recht op godsdienstvrijheid hoe erg je dat ook mag vinden
brother paul is offline  
Oud 9 juni 2016, 14:56   #110
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
- Omdat daar wetten over gestemd zijn (waar ik overigens niet mee akkoord ga...)
- Omdat eisen stellen nu éénmaal de core-business van godsdiensten zijn.
Dat is een antwoord 'van mijn voeten', van iemand die niets meer kan zeggen maar toch niet kan zwijgen en dan maar wat loos onsamenhangend gebrabbel loslaat dat totaal los staat van de vraag..
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 9 juni 2016, 15:12   #111
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
tuurlijk, als zij daar een boedha'tje wil zetten en daar een kaarsje wil aansteken mag zij dat gerust doen, wat kan u dat schelen dat uw vrouw wil bidden bvb om tot bezinning te komen ? Maar je gaat toch niet eisen van uw vrouw dat ze niet gelovig moet zijn. Je hebt vermoedelijk de gelovige vrouwen gediscrimineerd en iemand gezocht die op dezelfde golflengte zat, maar het geloof afzweren omdat jij dat wil bvb is een brug tever, zij heeft recht op godsdienstvrijheid hoe erg je dat ook mag vinden
Vraag en aanbod zogezegd. Iemand is dan ook "vrij" om een moslima te kopen voor 100.000 euro en die thuis als slaaf te houden. Iedereen heeft zo zijn/haar prijs dan. Voor geld danst de beer. Vraag en aanbod boven vrijheid dan. Als ik zand kan verkopen aan mensen die in een woestijn leven is dat vraag en aanbod.

Ethiek komt totaal niet kijken bij vraag en aanbod. Dat is t enige dat ik wou aankaarten....
TV-verslaafde is offline  
Oud 9 juni 2016, 15:39   #112
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Naar mijn aanvoelen is bij de jongeren dat percentage een pak hoger dan bij de eerste twee generaties. Dat is het ergste nog. Hopelijk komt de volgende generatie bij z'n zinnen. Ik heb namelijk helemaal geen zin in al die reactionaire zever.
Men komt niet tot zijn zinnen indien men ingaat op hun reactionaire eisen. Dat leert hen dat ze respect krijgen, dat er naar hen geluisterd wordt indien ze maar opstandig en radicaal genoeg zijn. Alzo maakt multiculturele laksheid het probleem erger. We dienen juist die andere moslims te steunen. De vrouwen die zich uit het juk willen losrukken en dergelijke. Dus laat de burkavrouwen desnoods zonder optie om te gaan zwemmen in plaats van toe te geven aan hun segregatie-eisen. Kunnen ze toekijken hoe de vrijgevochten vrouwen wel kunnen gaan zwemmen.
__________________

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:12   #113
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Men komt niet tot zijn zinnen indien men ingaat op hun reactionaire eisen. Dat leert hen dat ze respect krijgen, dat er naar hen geluisterd wordt indien ze maar opstandig en radicaal genoeg zijn. Alzo maakt multiculturele laksheid het probleem erger. We dienen juist die andere moslims te steunen. De vrouwen die zich uit het juk willen losrukken en dergelijke. Dus laat de burkavrouwen desnoods zonder optie om te gaan zwemmen in plaats van toe te geven aan hun segregatie-eisen. Kunnen ze toekijken hoe de vrijgevochten vrouwen wel kunnen gaan zwemmen.
Daar ben ik het mee eens.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:21   #114
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voil�*, zo wordt het bij islamieten opgelost :

http://www.demorgen.be/buitenland/fa...iest-b3a4b6cd/

Voorwaar zeer ontwikkeld volk
En die worden hier met open armen ontvangen !
daiwa is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:21   #115
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voil�*, zo wordt het bij islamieten opgelost :

http://www.demorgen.be/buitenland/fa...iest-b3a4b6cd/

Voorwaar zeer ontwikkeld volk
Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 juni 2016 om 16:23.
daiwa is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:26   #116
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja, hou me tegen of ik haal er ene in huis
daiwa is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:48   #117
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Dat is een antwoord 'van mijn voeten', van iemand die niets meer kan zeggen maar toch niet kan zwijgen en dan maar wat loos onsamenhangend gebrabbel loslaat dat totaal los staat van de vraag..
Het is waarschijnlijk niet het antwoord dat je gewenst had.
Spijtig...
Another Jack is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:49   #118
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Vorige week heeft hij buiten 4 lesuren constant gepost.
Straf.
Jack is zoveel leerkracht als mijn kalkoen hier in mijne hof.
Jack is bij het leger ,waar dat misschien nog altijd mogelijk is (nietsdoen) ofwel gewoon werkloos.
Maar bij het onderwijs, nee , onmogelijk.
Mijn boodschap stoort.
Dan maar op de man natuurlijk...
Another Jack is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:51   #119
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Jack vind het best OK zoals het nu loopt.
Dat we de moderniteit moeten te lijf gaan met wetten uit de tijd van Napoleon, who cares , de wet is de wet.
Dat er geen kritiek mag komen omdat er anders in het vaarwater van het VB gekomen wordt, ook al hebben ze in deze materie 100 procent gelijk, dat is volgens de Jack voor de goede zaak.
Als die man ooit kan bewijzen dat hij echt leraar is dan eet ik mijn lederen schoenen op.
Waar heb ik dat ooit gezegd?
Another Jack is offline  
Oud 9 juni 2016, 16:58   #120
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Maar goed, ik onthou dat onze eigenste fanatieke regelneven voorstander zijn dat de overheid (unia,...) zich nog meer moeien met het meest intieme contract dat twee mensen kunnen aangaan: het huwelijk.
We gaan tegen koppels procederen om hun keuze ongedaan te maken!


"Ik voel me gediscrimineerd, meneer de Rechter, waarom koos ze niet voor mij!!"

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2016 om 16:59.
Another Jack is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be