Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

 
 
Discussietools
Oud 7 mei 2005, 18:27   #41
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Die persstop : dat is nu toch wel het toppunt van alles.
Eerst er niet genoeg van krijgen (zelfs 2x bij bèr bibber), en nu : geen commentaar.
Ook de uitspraak van de zaakvoerder van Remmery : 'Als ik geweten had dat het iemand van binnen het bedrijf was, had ik liever gehad dat het niet was uitgekomen"
spreekt boekdelen.

Sedert maanden elke dag op de rode staatszender met de link naar, jawel!.. en u dit:
werkelijk hilarisch.
__________________
AVV is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:37   #42
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Leve Koning Albert (en zijn schattige schoondochters)!!!
sorry hoor, maar de schattigheid aan mathilde ontgaat mij volledig. en ook claire coombs kun je bezwaarlijk schattig noemen, wat je haar daarentegen wel kunt toedichten is een verschrikkellijke smaak wat kleren betreft, wat dat betreft doet ze zelfs nog beter dan fabiola
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:39   #43
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
sorry hoor, maar de schattigheid aan mathilde ontgaat mij volledig. en ook claire coombs kun je bezwaarlijk schattig noemen,
Zijn dochter daarentegen... al begrijp ik niet goed waarom hij degene die het meest mag gezien worden zo verstopt.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:51   #44
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_56170.html

,,Ook zal worden uitgezocht waarom Rik Van Nieuwenhuyse, indien hij een relatie had met Marijke Vandoorne (die net voor de dreigbrievencampagne ruzie had met Naïma Amzil) daar nooit iets over vertelde aan de speurders.''

En op de Unizo website lezen we (www.unizo.be/solidairb.jsp):

,,Zijn personeelsbeleid is een voorbeeld hoe de KMO-werkgevers persoonlijk met hun medewerkers omgaan en van de persoonlijke relatie van zijn medewerkers met hun patroon.''

Als ik nu een slecht karakter had, zou ik denken dat ze daar bij Unizo iets mee bedoeld hebben.
Egidius is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:51   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
sorry hoor, maar de schattigheid aan mathilde ontgaat mij volledig.
Laat u helpen via onderstaande link:
www.hansanders.be

__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:52   #46
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Die persstop : dat is nu toch wel het toppunt van alles.
Eerst er niet genoeg van krijgen (zelfs 2x bij bèr bibber), en nu : geen commentaar.
Ook de uitspraak van de zaakvoerder van Remmery : 'Als ik geweten had dat het iemand van binnen het bedrijf was, had ik liever gehad dat het niet was uitgekomen"
spreekt boekdelen.
Het is inderdaad wel héél verdacht; ik had al een nieuwsitem van 20 minuten verwacht op VTM gelijk de vorige keren maar niks, nul, noppes.. De zaak ligt duidelijk niet meer in de lijn van de verwachtingen van sommigen
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:53   #47
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Laat u helpen via onderstaande link:
www.hansanders.be

is dat het nieuwe foldertje van de gamma met stijf harken in de aanbieding?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 7 mei 2005, 19:00   #48
Briggs
Burger
 
Briggs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Lap, straks is Naima nog een onecht kind van Albert 2 ook.
Da zou een goei zijn!
__________________
It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate; I am the captain of my soul.
Invictus - William E. Henley
Briggs is offline  
Oud 7 mei 2005, 19:09   #49
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Toch nog anders dan ik verwachtte: ik dacht dat hij met Naïma een verhouding had, zoals ze mekaar aankeken.
omaplop is offline  
Oud 7 mei 2005, 19:18   #50
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Iedereen heeft zijn mening al klaar en niemand weet nog van niks,hoogstaande discussie!
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline  
Oud 7 mei 2005, 19:31   #51
Belziek
Burger
 
Geregistreerd: 26 december 2004
Berichten: 104
Standaard

Afgang voor het Belgisch establishment? Bij mijn weten is de naam van Vlaanderen hier toch besmeurd uitgekomen..
Belziek is offline  
Oud 7 mei 2005, 19:33   #52
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid
 
Bert Bubber's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Locatie: land van maas&kempen
Berichten: 683
Standaard

[QUOTE=BitterSweet]Iedereen heeft zijn mening al klaar en niemand weet nog van niks,hoogstaande discussie![/quote]

Ja,ja niemand weet nog van niks.
We weten het dus allemaal.
__________________
Bert Bubber is offline  
Oud 7 mei 2005, 21:25   #53
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De zaak Remmery krijgt een plezante wending. Zaakvoerder Rik Van Nieuwenhuyse bleek een buitenechtelijke relatie te hebben (gehad) met zijn werkneemster Marijke Vandoorne, wiens echtgenoot is opgepakt voor de hoofddoek-dreigbrieven.

Met andere woorden, racisme had er niets mee te maken. Maar onze bevooroordeelde en waardeloze (groen)linkse pers, onze politiek correcte politici alsook alle betweters-organisaties, maar vooral de koning en zijn gevolg, konden niet wachten om op de kar van de anti-racistische verontwaardigingen te springen.

En u zien ze er weer allemaal een beetje belachelijker uit. Laat staan dat het echte debat over racisme een nieuwe deuk in haar geloofwaardigheid krijgt.

Is dit het plan om het Vlaams Belang te stoppen? Jongens toch....

Hier het verhaal:
Handig......heel handig !

Van laffe racist naar bedrogen meelijwekkende en wraakzuchtige echtgenoot.
Van heldhaftige Remmery naar overspelige zaakvoerder op zoek naar intieme relaties met zijn arbeidsters.
Hoe je rollen omkeert....... om de smerigheid van de daad te minimaliseren.
Wie trapt er daar nu in ??????????
Enkel de mensen die er belang bij hebben zeker ?
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 7 mei 2005 om 21:28.
labyrinth is offline  
Oud 7 mei 2005, 21:33   #55
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Eventjes het aandeel van onze Goede Vorst in een zuiverder perspectief plaatsen:

In de eerste plaats was het koninklijk bezoek een steunbetuiging aan mensen in moeilijke omstandigheden. Dit is vergelijkbaar met het bezoek aan overstromingsslachtoffers e.d.

Bovendien is het heel begrijpelijk dat er recuperatie gebeurde door anti-racisten. Laten we wel wezen: de brief bevatte expliciet racistische motieven: het symbolische hoofddoek-probleem leek de ultieme aanleiding.
Dat hierbij in de richting van het VB gedacht werd is niet meer dan normaal. Deze partij werd zopas veroordeeld voor racistische praktijken, remember? Ondanks haar nieuwe 'look' zal ze op basis van haar vroegere standpunten nog lang geassocieerd blijven met onverdraagzaamheid op raciale basis, en waarschijnlijk nog een tijdje electoraal garen spinnen bij racistische kiezers.

En nu mogen alle VB'ers, die nu zot van glorie (opluchting?) lopen, eens citeren waar ons vorstenpaar zelf voorbarig extreem rechts viseerde of het VB in 't bijzonder in die onverkwikkelijke Remmery-zaak.
Het kan natuurlijk ook dat de briefschrijver, dicht bij de schreve wonende, hierover een blik geworpen hebbende, zich liet inspireren door het voorbeeld van de Fransozen.
Wreker is offline  
Oud 7 mei 2005, 21:41   #56
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Niet echt iedereen met de broek op de enkels.

Als het bericht juist is, want ... zelfs dan zie ik de logika niet om dergelijke dreigementen te uiten ...

Wie heeft zeker de broek niet op de enkels: Naïma. Die is er uit gekomen als een madame.
Beter Vlaams dan heel de bande de Laeken.
Bereid om voor haar werkgever te werken zonder haar geliefde hoofddoek.
Sereen de zaak gedragen: geen beschuldigingen geuit, geen 'winst' willen puren uit de zaak.
Werkt, betaalt belastingen enzovoorts ...
(doet me denken aan de uitspraak van .... - vergeten: Vlaams schrijver - "mannen kunnen zware zaken tillen, vrouwen kunnen veel dragen".
't Kan natuurlijk ook dat onzen heten Rik zijn Naimake eens zonder hoofddoekske wilde begluren tijdens het mosselen sorteren en daarom zelf die hele zaak met dreigbrieven in scene gezet heeft.

De snoodaard!
Wreker is offline  
Oud 7 mei 2005, 21:54   #57
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
't Kan natuurlijk ook dat onzen heten Rik zijn Naimake eens zonder hoofddoekske wilde begluren tijdens het mosselen sorteren en daarom zelf die hele zaak met dreigbrieven in scene gezet heeft.

De snoodaard!
En het (DNA) speeksel van hun mannen ving hij op hun lippen zeker
om zijn eigen vocht te sparen.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 7 mei 2005, 21:56   #58
Avan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 512
Standaard

Zolang de enquête niet ten einde is kunnen we alleen maar gokken op wie en waarom en laten we allemaal veel te veel los over onze hoogstpersoonlijke waanbeelden als we meedoen aan het spelletje beschuldigingen uiten.

Maar wat vaststaat is dat iemand in Vlaanderen profiteert van de actuele racistische "tolerantie" om iets te doen wat hem voldoening schenkt. Dat alleen al spreekt boekdelen over de verziekte samenleving.

De politici en de koning hebben het dus bij het rechte eind : ze hebben de dader willen aantonen dat niet iedereen in dit land vanzelfsprekend vindt dat de hoofddoek bij alle problemen kan worden gehanteerd als argument en dat tegenover vrienden van hoofddoekdragende vrouwen bedreigingen mogen worden geuit.

In het onwaarschijnlijke uiterste geval dat die dreigbrieven provocatie zouden zijn, zelfs dan zouden de reacties van de werkgevers, politiekers, journalisten en koning hun nut hebben.

Het tentoongespreide leedvermaak van de VB-forumgangers lijkt dus inderdaad erg op opluchting (en ook dat spreekt boekdelen!).
Avan is offline  
Oud 7 mei 2005, 22:11   #59
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Het is inderdaad wel héél verdacht; ik had al een nieuwsitem van 20 minuten verwacht op VTM gelijk de vorige keren maar niks, nul, noppes.. De zaak ligt duidelijk niet meer in de lijn van de verwachtingen van sommigen
Tja het zullen racistische flikken zijn zeker.
solidarnosc is offline  
Oud 7 mei 2005, 22:14   #60
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_56170.html

,,Ook zal worden uitgezocht waarom Rik Van Nieuwenhuyse, indien hij een relatie had met Marijke Vandoorne (die net voor de dreigbrievencampagne ruzie had met Naïma Amzil) daar nooit iets over vertelde aan de speurders.''

En op de Unizo website lezen we (www.unizo.be/solidairb.jsp):

,,Zijn personeelsbeleid is een voorbeeld hoe de KMO-werkgevers persoonlijk met hun medewerkers omgaan en van de persoonlijke relatie van zijn medewerkers met hun patroon.''

Als ik nu een slecht karakter had, zou ik denken dat ze daar bij Unizo iets mee bedoeld hebben.
Laat Unizo nu nog eens beweren dat de werkgevers hun personeel niet "naaien". Als dit geen reden is om vakbonden toe te laten tot ondernemingen met minder dan 50 mensen dan weet ik het ook niet meer.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 mei 2005 om 22:15.
solidarnosc is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be