Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juli 2013, 12:01   #1
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard Conservatieve - reactionaire vloggers

Ik ben op zoek naar vlogs betreffende rechts, reactionisme, conservatisme, nationalisme enzo. Politiek, cultureel, religieus, laat allemaal maar komen.
Ik ken wel een aantal YouTubers uit de VS zoals Graaaaaagh en Candlelight Commentary en hoewel sommige van die video's eerder weerslag hebben op het hele Westen ben ook eerder op zoek naar een Europese invulling. Ik weet echter niet goed waar te beginnen zoeken.

Alvast bedankt,
Christophe
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 juli 2013 om 12:04.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2014, 23:35   #2
Vanguard
Provinciaal Statenlid
 
Vanguard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2014
Locatie: in de bunker
Berichten: 791
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar vlogs betreffende rechts, reactionisme, conservatisme, nationalisme enzo. Politiek, cultureel, religieus, laat allemaal maar komen.
Ik ken wel een aantal YouTubers uit de VS zoals Graaaaaagh en Candlelight Commentary en hoewel sommige van die video's eerder weerslag hebben op het hele Westen ben ook eerder op zoek naar een Europese invulling. Ik weet echter niet goed waar te beginnen zoeken.

Alvast bedankt,
Christophe
Ik ken wel een heleboel van die thema blogs en websites waar sporadisch eens interessante podcast of radio debat met interessante sprekers uit het ''milieu'' verschijnen. Maar echte vlogs zijn er bitter weinig. De reden lijkt me duidelijk: niemand laat graag zijn gezicht zien / stem horen, want liberale terreur en tyrannie zijn alomtegenwoordig.

Een goed voorbeeld van een vlog: Celtic Anglo Press (vanuit schotland): was heel goed, maar zijn YT kanaal is na reclamaties gesloten. Dat is het ander probleem: als er dan eens iets goed is wordt het met 1 of andere smoes (in dit geval copyright infringement) de mond gesnoerd. Zijn Twitter doet het nog wel: https://twitter.com/CelticAngloPres/ en via zijn twitterkanaal kan je tal van andere goede connecties vinden Bijna alles wat bv Jonathan Bowden ooit gezegd heeft heb ik daar teruggevonden.

Ik denk dat je het iets anders als normaal moet aanpakken: de beste podcasts heb ik gevonden via googelen/searchen op bepaalde namen van wie je weet dat het kenners of sleutelfiguren zijn Dan kom je op allerlei sites terecht waar je specifieke podcasts kan terugvinden. Zelfs op archive.org

Verder: is meer mainstream en er komt ook veel New Age zever aan bod, toch hier en daar schitterende podcasts omtrent cultureel / etnisch nationalisme, gevonden:
http://www.redicecreations.com/radio3fourteen/
en
http://www.redicecreations.com

Laatst gewijzigd door Vanguard : 15 september 2014 om 23:42.
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be