Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 november 2011, 02:21   #61
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet erg fraai...
Maar uiteindelijk brengt die firma - niettegenstaande ze rechtstreeks geen belasting betaalt - enorm veel op iva onrechtstreekse belastingen en ... tewerkstelling.
Voo Wallonië zou het waarschijnlijk beter zijn dat ze 20 firma's vinden, die geen rechtstreekse belastingen betalen, maar in het totaal 100.000 mensen tewerkstellen...

En wat nog minder fraai is... dat is dat ginder zoveel 'ambtenaren' zijn...
En dat pas, AsGardSGO, dat is nog veel minder fraai...
Een zeer groot gedeelte hiervan brengt geen bal op en kost de gemeenschap enkel pakken geld...

Maar daar heeft links natuurlijk nooit een probleem mee...
Je mag trouwens AG of SGO zeggen; das korter en we weten dan dat je mij bedoeld

Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij in dat fabeltjje gelooft van dat zij ondanks geen belastingen te betalen geld opbrengen via onrechtstreeks belastingen en tewerkstelling?
Nu dat je keer op keer in uw gezicht de werkelijkheid geduwd krijgt; men speculeert een financiele crisis en maakt daarmee massa's geld terwijl de gewone en zelfs de middensan daar de dupe van is? Men onslaat aan de lopende band werknemers, verhuisd activiteiten en stijkt jarenlang vette premies op a nde top van de bedrijven. En jij o.a. komt nog maar eens vertellen dat er niets scheef zit en dat daar niet aan geraakt mag worden...?!

Begrijp je niet dat elke mens die in de werkelijk realiteit staat daar kwaad van wordt?
Kom uit uw ivoren toren en doe u kleppen eens af, vecht eens tegen uw programmering door het systeem!
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2011, 09:40   #62
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Je mag trouwens AG of SGO zeggen; das korter en we weten dan dat je mij bedoeld

Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij in dat fabeltjje gelooft van dat zij ondanks geen belastingen te betalen geld opbrengen via onrechtstreeks belastingen en tewerkstelling?
Nu dat je keer op keer in uw gezicht de werkelijkheid geduwd krijgt; men speculeert een financiele crisis en maakt daarmee massa's geld terwijl de gewone en zelfs de middensan daar de dupe van is? Men onslaat aan de lopende band werknemers, verhuisd activiteiten en stijkt jarenlang vette premies op a nde top van de bedrijven. En jij o.a. komt nog maar eens vertellen dat er niets scheef zit en dat daar niet aan geraakt mag worden...?!

Begrijp je niet dat elke mens die in de werkelijk realiteit staat daar kwaad van wordt?
Kom uit uw ivoren toren en doe u kleppen eens af, vecht eens tegen uw programmering door het systeem!
Volgens U betalen bedrijven die personeel tewerkstellen geen onrechtstreekse belastingen...

Ik wil alleszins niet zeggen dat ondernemingen geen belastingen op hun winst moeten betalen...

Maar als ik moet kiezen tussen een firma die bvb 2.000 mensen tewerkstelt en geen directe belasting betaalt en lege bedrijfsgebouwen... awel dan kies ik voor het eerste...
(daar moet ik toch geen tekeninkske bij plaatsen )

Linkse vakbonden prefereren natuurlijk lege dozen...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2011, 09:43   #63
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard Cortebeeck waarschuwt voor zware sociale onrust...

"Cortebeeck waarschuwt voor zware sociale onrust..."

En hij heeft gelijk... De mensen schijnen zijn Arco regeling niet te slikken...

Velen stellen Arco gelijk met de geldgraaiende bankiers... die zij schijnbaar zo fel bevechten...

En de vakbondsmensen... zij lullen voort...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2011, 11:16   #64
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

cortebeeck is een speculant die al het geld van de mensen in een hedgefund heeft gestoken
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2011, 21:12   #65
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
cortebeeck is een speculant die al het geld van de mensen in een hedgefund heeft gestoken
Cortebeeck en trawanten leven bij de gratie van de onnozelaars die hun zuil sponsoren.
Is het niet, kleine?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be