Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > sp.a spirit
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

sp.a spirit Enkel sympathisanten van sp.a spirit, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'sp.a spirit' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Bekijk resultaten enquête: Vind u de klacht van Willockx tegen vlaams belang terecht?
ja 7 53,85%
Neen 2 15,38%
Verontschuldigen is goed 4 30,77%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 28 juni 2005, 10:21   #1
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard Wilockx dient klacht in tegen vlaams Belang

Citaat:
Daar gaan we weer Mijnheer Willockx de Burgemeester van Sint-niklaas heeft klacht ingediend tegen het vlaams Belang!

Vlaams belang had in zijn regionale krantje geschreven dat allochtonen amok hadden gemaakt op het kerkhof van sint-niklaas maar de politie ontkent dat het allochtonen waren want de daders die zijn opgepakt zijn ras echte vlamingen!

Gevolg mijnheer Willockx heeft het vlaams belang tijd gegeven tot gisterenmiddag om zich te verontschuldigen wat volgens mijnheer Willockx niet gebeurd is !

Maar vlaams belang verklaarde gisterenavond wel dat ze het gingen rechtzetten in hun volgende uitgave van hun krantje!!!

Volgens mij is heel die Heisa voor niets nodig als vlaams belang zijn verontschuldigen echt duidelijk maakt in zijn volgende krantje vind ik dat genoeg men moet niet gaan overdrijven en voor alles een proces beginne tegen vlaams Belang want da brengt ons niets op in tegendeel
Gertj3 is offline  
Oud 30 juni 2005, 13:29   #2
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Wel, het zal niemand verbazen dat ik de heer Willockx hier voor 100% steun, niet alleen omdat ik veel respect heb voor hem (ik heb zelf nog school gelopen in Sint-Niklaas, lang geleden) maar ook omdat ik vind dat we als SP.A niet op onze tenen mogen laten trappen en gerust wat assertiever ons gedachtengoed mogen verdedigen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen problemen zijn met allochtone jongeren in Sint-Niklaas en in die regio, maar de valse beschuldigingen van het VB maken dergelijke problemen alleen maar erger. Alleen een integraal veiligheidsbeleid, dat vertrekt vanuit het sociaal weefsel van de stad, kan in zo'n gevallen soelaas bieden en SP.A is de partij die het meest voorbereid is voor dergelijke taken. Wat er zou gebeuren als het VB aan de macht komt in Sint-Niklaas, daar wil ik liever niet aan denken.
jjohanvdb is offline  
Oud 30 juni 2005, 15:19   #3
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Wel, het zal niemand verbazen dat ik de heer Willockx hier voor 100% steun, niet alleen omdat ik veel respect heb voor hem (ik heb zelf nog school gelopen in Sint-Niklaas, lang geleden) maar ook omdat ik vind dat we als SP.A niet op onze tenen mogen laten trappen en gerust wat assertiever ons gedachtengoed mogen verdedigen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen problemen zijn met allochtone jongeren in Sint-Niklaas en in die regio, maar de valse beschuldigingen van het VB maken dergelijke problemen alleen maar erger. Alleen een integraal veiligheidsbeleid, dat vertrekt vanuit het sociaal weefsel van de stad, kan in zo'n gevallen soelaas bieden en SP.A is de partij die het meest voorbereid is voor dergelijke taken. Wat er zou gebeuren als het VB aan de macht komt in Sint-Niklaas, daar wil ik liever niet aan denken.
Ja maar ik vind heel die heisa voor niets nodig want ik denk dat mijnheer willockx hier ook wat toneel speelt vb heeft zijn exuses aangeboden en toch gaat hem klacht indienen en een proces speelt alleen maar in het voordeel van het vb
Gertj3 is offline  
Oud 1 juli 2005, 17:27   #4
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Ja maar ik vind heel die heisa voor niets nodig want ik denk dat mijnheer willockx hier ook wat toneel speelt vb heeft zijn exuses aangeboden en toch gaat hem klacht indienen en een proces speelt alleen maar in het voordeel van het vb
Fout, Willockx had een datum opgesteld waartegen het vb zijn excuses zou kunnen aanbieden. vb heeft die datum bewust genegeerd en slechts beloofd dat ze excuses zouden aanbieden in het volgende partijkrantje.

Het vb heeft dus bewust de publiciteit opgezocht en niet willockx. Gertj3, ik zou wachten tot je goed geïnformeerd bent alvorens kritiek te uiten op een van onze partijleden.
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 1 juli 2005, 17:38   #5
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Fout, Willockx had een datum opgesteld waartegen het vb zijn excuses zou kunnen aanbieden. vb heeft die datum bewust genegeerd en slechts beloofd dat ze excuses zouden aanbieden in het volgende partijkrantje.

Het vb heeft dus bewust de publiciteit opgezocht en niet willockx. Gertj3, ik zou wachten tot je goed geïnformeerd bent alvorens kritiek te uiten op een van onze partijleden.
Fout!!

Willockx moet er geen toneeltje van maken en da proces wees maar zeker van speelt weer in het voordeel van vb als dat maar goed afloopt
Gertj3 is offline  
Oud 1 juli 2005, 18:01   #6
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Fout!!

Willockx moet er geen toneeltje van maken en da proces wees maar zeker van speelt weer in het voordeel van vb als dat maar goed afloopt
Dat is een verliezersmentaliteit, Gertj3...
jjohanvdb is offline  
Oud 1 juli 2005, 18:12   #7
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Dat is een verliezersmentaliteit, Gertj3...
Blijkbaar denken sommigen nog altijd dat men door processen vb kan bannen maar zien ze echt nie in dat het toch in hun nadeel speelt?

vorig jaar heeft vb ook een pak meer kiezers gewonne gewoon door die domme processen !!

zelfs onze vorige voorzitter Stevaert was er niet voor gewonne om het vb te laten veroordelen via een rechtbank de kiezer moet zelf uitmaken of ze het vb wilt of niet en niet de rechtbank

Geloof mij ik ben geen voorstander van racistische partijen maar toch vind ik het maar al te belachelijk dat wij onze tijd blijven vuil maken aan processen om deze partije met elke hamer of klop de mond te snoeren en wat is het gevolg dat ze bij elke verkiezing keihard terugslaat met het feit dat alsmaar meer kiezers op het vb stemmen !
Gertj3 is offline  
Oud 1 juli 2005, 18:25   #8
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Blijkbaar denken sommigen nog altijd dat men door processen vb kan bannen maar zien ze echt nie in dat het toch in hun nadeel speelt?

vorig jaar heeft vb ook een pak meer kiezers gewonne gewoon door die domme processen !!

zelfs onze vorige voorzitter Stevaert was er niet voor gewonne om het vb te laten veroordelen via een rechtbank de kiezer moet zelf uitmaken of ze het vb wilt of niet en niet de rechtbank

Geloof mij ik ben geen voorstander van racistische partijen maar toch vind ik het maar al te belachelijk dat wij onze tijd blijven vuil maken aan processen om deze partije met elke hamer of klop de mond te snoeren en wat is het gevolg dat ze bij elke verkiezing keihard terugslaat met het feit dat alsmaar meer kiezers op het vb stemmen !
Kortom: jij vindt dat Willockx fout zit met dit proces?
Jij vindt dat de daad die het vb daar gesteld heeft geen uiting van racisme is?
Jij vindt dat het vb mag doen wat ze wil zolang wij onze kiezers maar houden?
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 1 juli 2005, 19:51   #9
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Kortom: jij vindt dat Willockx fout zit met dit proces?
Jij vindt dat de daad die het vb daar gesteld heeft geen uiting van racisme is?
Jij vindt dat het vb mag doen wat ze wil zolang wij onze kiezers maar houden?
tja ik vind het geen proces waard tis alleen maar zever en een proces tegen een politieke partij vind ik onterecht en levert niets op
Gertj3 is offline  
Oud 1 juli 2005, 23:53   #10
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
tja ik vind het geen proces waard tis alleen maar zever en een proces tegen een politieke partij vind ik onterecht en levert niets op
Je neemt hier alleen maar stellingen in. Zou je die ook kunnen staven met argumenten? Waarom is het geen proces waard en is het alleen maar zever?

Waarom is een proces tegen een racistische partij onterecht?
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 3 juli 2005, 22:24   #11
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Jij vindt dat het vb mag doen wat ze wil zolang wij onze kiezers maar houden?
Wij verliezen kiezers omdat het VB LIEGT. Willockx probeert de LEUGENS van het VB in te dijken. Dat is altijd riskant, maar Willockx is een ervaren politicus, en ik heb dus vertrouwen in hem. Ik heb niet genoeg ervaring om zijn inschatting van het politiek succes van zijn actie te betwisten.
jjohanvdb is offline  
Oud 4 juli 2005, 11:09   #12
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Je neemt hier alleen maar stellingen in. Zou je die ook kunnen staven met argumenten? Waarom is het geen proces waard en is het alleen maar zever?

Waarom is een proces tegen een racistische partij onterecht?
Geef jij mee eens een goede argument op vb te bannen via processen en dan ook ervoor te zorgen dat ze door zulke domme processen niet groter worden?

nog niet gezien dat men door het vorige proces nog groter is geworden?

Nochtans had onze toenmalige voorzitter al duidelijk laten verstaan geen voorstander te zijn van processen tegen VB!!

MAar doe maar hoor we zullen volgend jaar eens zien of we dan niet gaan klagen en bleiten dat vb weer groter is geworden door die anti politiek tegen vb het brengt ons niets op en dat weten de grote bonzen van de sp.A ook !!

Misschien moet je maar meedoen met Groen en gaan pleiten om de dodatie van vlaams belang af te pakken!!

ik doe daar in ieder geval niet aan mee want dat maakt ze alleen groter en groter tot de bom ontploft
Gertj3 is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:33   #13
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Gertj3, je bent een defaitist. WIE BANG IS, KRIJGT SLAAG!!! Vergeet dat nooit. Als we ons bij al onze acties gaan afvragen of dat het VB niet grootmaakt, dan mogen we er zeker van zijn dat we het VB grootmaken. Als het VB dus weer eens liegt, dan is het de taak van de burgervader om dat aan te klagen, met alle wettelijke middelen te zijner beschikking!
jjohanvdb is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:46   #14
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Gertj3, je bent een defaitist. WIE BANG IS, KRIJGT SLAAG!!! Vergeet dat nooit. Als we ons bij al onze acties gaan afvragen of dat het VB niet grootmaakt, dan mogen we er zeker van zijn dat we het VB grootmaken. Als het VB dus weer eens liegt, dan is het de taak van de burgervader om dat aan te klagen, met alle wettelijke middelen te zijner beschikking!
Tja kan goed zijn maar toch kan je afvragen of al die processen wel nodig zijn!

als je ziet dat het vorige proces alleen leid tot onbinding van vlaams blok maar na twee uur al een nieuwe partij is zie ik het nut niet van zo een proces
Gertj3 is offline  
Oud 6 juli 2005, 17:58   #15
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Tja kan goed zijn maar toch kan je afvragen of al die processen wel nodig zijn!

als je ziet dat het vorige proces alleen leid tot onbinding van vlaams blok maar na twee uur al een nieuwe partij is zie ik het nut niet van zo een proces
Het gaat hier om een ander soort proces, hé ...
jjohanvdb is offline  
Oud 6 juli 2005, 19:17   #16
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Het gaat hier om een ander soort proces, hé ...
Wiilockx moet maar doen wat hij denkt dat goed is voor Sint-niklaas de kiezer zal oordelen in 2006
Gertj3 is offline  
Oud 6 juli 2005, 19:18   #17
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Wiilockx moet maar doen wat hij denkt dat goed is voor Sint-niklaas de kiezer zal oordelen in 2006
Willockx staat sterker dan ooit sinds hij de halve stad vernieuwd heeft. Geen zorgen daar dus. Je hebt dus eigenlijk nog een verantwoording voor het proces gegeven.
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 6 juli 2005, 19:25   #18
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Willockx staat sterker dan ooit sinds hij de halve stad vernieuwd heeft. Geen zorgen daar dus. Je hebt dus eigenlijk nog een verantwoording voor het proces gegeven.
Kijk eigenlijk is heel die zaak opgeblazen door willockx en vlaams belang !

Mijn punt is een politieke partij ga je niet bekampen via processen enz da heeft toch geen zin integendeel

Een rechtbank kan geen enkele partij veroordelen volgens mij want rechtser zijn politiek benoemt

dus ne rechter kan nooit vlaams belang of sp.a ontbinden

Trouwens leg jij mij eens uit want zo een proces opbrengt voor de sp.A
Gertj3 is offline  
Oud 7 juli 2005, 19:15   #19
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Kijk eigenlijk is heel die zaak opgeblazen door willockx en vlaams belang !

Mijn punt is een politieke partij ga je niet bekampen via processen enz da heeft toch geen zin integendeel

Een rechtbank kan geen enkele partij veroordelen volgens mij want rechtser zijn politiek benoemt

dus ne rechter kan nooit vlaams belang of sp.a ontbinden

Trouwens leg jij mij eens uit want zo een proces opbrengt voor de sp.A
Willockx heeft daar geen nationaal nieuws van gemaakt hoor. De media is er weer opgesprongen zoals gewoonlijk met alles wat met het vb te maken heeft.

Waarom zou een rechter niet kunnen oordelen of een bepaalde opvatting over bepaalde groepen van mensen mensonwaardig is of niet?
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 7 juli 2005, 19:24   #20
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Willockx heeft daar geen nationaal nieuws van gemaakt hoor. De media is er weer opgesprongen zoals gewoonlijk met alles wat met het vb te maken heeft.

Waarom zou een rechter niet kunnen oordelen of een bepaalde opvatting over bepaalde groepen van mensen mensonwaardig is of niet?
omdat ze politiek benoemd zijn dus ze zullen nooit objectief zijn in hun uitspraken!!
Gertj3 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be