Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 mei 2024, 12:20   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.701
Standaard Veganisme in Christendom, bijbel, ref tien geboden: gij zult niet doden??

onderwerp
Veganisme in Christendom, bijbel, ref tien geboden: gij zult niet doden??


analyse

01) Vegan hoeft toch niet in christendom geloof ik?? Vlees eten he, zie onder, dit zie ik voor het eerst bij een belijdende blanke christen. HOe werkt dit nou?? De bijbel zelf promoot het slachten van lammeren en geiten om te eten dus geen veganisme in de bijbelse teksten. Vis eten is ook gewoon toegestaan in de bijbel en toch eten veel gelovige christenen nooit vis en schaaldieren.

02) Ik ben zelf meer een minderwaardige, niet blanke, Hindoe Aapachtige ok, en ben psychiatrische patient in feite, schizofrenie (paranoide ASII) dus ok ik sta echt lager dan elke lange, grootgeschapen, Blanke man op aarde en dit moet de wil van de Blanke Christelijke God zijn of van de Blanke Satan, Lucifer?? Of is dit dan niet waar?? God en Satan zijn hogere blanke Ubermenschen uit Nazi Duitsland hahha haha, kryptonianen, Q uit Star Trek, Fantastic Four he, met superkrachten??

03) Bij Joden kent men de Kosher spijswetten, heleboel regels voor kosher keuken en wat je wel en niet mag eten. Heel ingewikkeld. Bij Islamieten heb je die Halal spijswetten, mbt vlees, en vis en schaaldieren, maar niet mbt groenten en vruchten. OF bestaat er nu wel Halal fruit, Halal groente en Halal dadels die dus niet uit Israel komen??

04) HIndoes hebben de ayurveda Hindoe HOnden voer spijsregels he in hun hindoe hoeren bordelen en de hindoehoertjes eten dus speciaal hindoe hoerenvoer om beter te kunnen neuken, meer neukenergie he zo met benen wijd, toch superieur he dat Hindoe hoerengeloof uit Aryawart. Dit moest adolf hitler verplichten in Nazi Duitsland dan zou zijn Duizendjarige Nazi Hoerenrijk nu zeker nog bestaan vol met superieure Duitse Hindoe hoertjes. Ja joh, stel dat hitler erin was geslaagd om India te veroveren en te onderwerpen aan zijn Nazi vlaggetjes, hahha haha dan zou hitler in India makkelijk een immens leger kunnen bouwen van minstens 25 miljoen Koelie Nazies met een frontlinie van hete Koelie Nazi hoertjes he, die dus al squirtend de vijand verleiden tot seks en hen daarna uitnaaien zodat de infanterie troepen hen daarna bloot en nog stijf kunnen afslachten. Superieure oorlogsstrategie he, met als geheime wapen de hete Hindoe hoertjes met grote, PIKzwarte, kroezige, uitgehongerde hindoe kutjes. Alleen superieure (hindoe) KUTJES baren echte superieure (Hindoe apen) zoontjes denk ik. Voor de KUT geldt: 88.1888 seconds of Waste in is definitely, Waste out, after nine months.

05) ON Topic: hoe werkt dit vegetarische Christendom?? Zijn er nou spijswetten in de bijbelse teksten?? Ik ben geen expert. Blanke Vegan Christenen??


===============================

Charis Bible College Nederland
·
Op 29 en 30 mei vindt in Frankfurt het Grace & Faith event plaats met Andrew Wommack. Andrew wordt bijgestaan door Mike en Carrie Pickett en samen zullen ze je uitdagen en bemoedigen door hun geïnspireerde onderwijs uit het Woord van God.
Aanmelding voor dit event kan via: https://graceandfaith.de/nl/
#Charis #Charisbiblecollege #God #Jezus #Andrewwommack #CarriePickett #Mikepickett #graceandfaith #Geloof #Genade


flyer tekst: (Ervaar God's onvoorwaardelijke liefde en genade )

leuke reacties, een blanke christen die pleit voor vegan leefstijl, GIJ Zult niet doden?? RAAR ok

Rene Garnier
Wij mensen zijn hier op Aarde om te zorgen dat hier vroeg of laat alle wetten en geboden van GOD worden gehandhaafd en wij dus op Aarde leven en regeren met wetenschap maar zonder te zondigen, dus op een paradijselijke Aarde, en dat begint allemaal met het gehoor geven aan de 10 geboden, en dat begint allemaal bij het houden aan alle geboden en wetten van GOD, dat betekent dus dat iedere gelovige zich al aan het gebod "GIJ ZULT NIET DODEN" moet houden en dus geen vlees en vis meer eten, met andere woorden dat wij ook geen dieren mogen doden, dus moeten we op zijn minst reeds vegetariër worden, sterker nog een koosjer ei bestaat niet en een melkkoe wordt ook naar 3 tot 6 jaar gedood want dan geeft ze te weinig melk meer terwijl een koe makkelijk 20 jaar oud kan worden...maar ik vraag mij af of de predikanten alle wetten ooit zullen predikken en uitleggen, maar ja dan weet je tenminste dat wij op Aarde zijn om GOD te gehoorzamen, en aan zijn wetten en geboden dienen te voldoen, pas dan wordt het een Aards paradijs....Amen...

3 u

Beantwoorden

Waldo Wieroe Phagalwa
Rene Garnier Wie bent U?? Bent U gods schepsel of heeft Satan jou verwekt?? (Wie denk jij dat IK ben??) google ons: waldo en wieroe. // (Tip: google dit document: waction0077 It's our WAR DECLARATION WOIV ok jochie. )

1 min

Beantwoorden


Alexander Van Grol
Haha reacties die niet in jullie straatje passen worden verwijderd, volgens de bijbel tenminste de oude vertaling in het een doodzonde om uit de naam van god te spreken ,of winst te behalen

3 d

Beantwoorden

Bennie Kok
dit is gewoon geldklopperij, er bestaat geen god of iets dergelijks ! ????????????????????

5 w

Beantwoorden

Gunther Van Soest
Ga werken voor je geld . De kerk heeft altijd al mensen opgelicht. Bedelen daar zijn jullie goed in. Van mij geen rooie cent.

15 u

Beantwoorden

Herman Stuivenberg
ervaar gods liefde en genade!!! moet je in Gaza gaan vertellen!!! schijnheilig al dat smerige geloof.????

5 w

Beantwoorden

Peter Verhage
Doe hem de groetjes aan Hamas of Rusland

15 u

Beantwoorden

Joke Gordon
AMEN

6 d

Beantwoorden

Rieke Lute
God is always with you.

2 w

Beantwoorden

Lewi Krautman
Hij is niet zo onvoorwaardelijk als je niet in hem gelooft ????

1 w

Beantwoorden

Theo Van Achthoven
Leest en overdenk ook het boek jeremia, in de bijbel!

1 w

Beantwoorden

Destiny Poderosa
Amen

5 w

Beantwoorden

Ton Hogervorst
Voor ware liefde...zoek niet in de kerk...daar vind je pas zware afwijzing en liefdeloosheid

2 u

Beantwoorden

Nan Sneep
Amen

1 w

Beantwoorden

Jaap Roos
geen interesse. ben atheist. als u voor mij bidt zal ik voor u denken

4 d

Beantwoorden

Ank Scholte-Slofstra
Amen ja amen ,

4 w

Beantwoorden

Mimi Welega ·





==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2024, 19:51   #2
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.079
Standaard

Hoe ver wil je het eigenlijk drijven om toch wat clickbait te genereren ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2024, 22:40   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.701
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hoe ver wil je het eigenlijk drijven om toch wat clickbait te genereren ?
hoe bedoel jij?? zo dom?

ik ben bezig met onderzoek en schrijven, ivm boekproduktie mensendienst christendom ok. dit thema hoort erbij.

ben jij een blanke christelijk hetero man??

ik moet helaas de Blanke Christenen binnenkort toch aanvallen, ivm Koloniale Holocaust ok, zie dit document waction077:

U mag een ding eerlijk weten als Blanke MAN: Jij bent als blanke man het meest gehate RAS nu op aarde ok, en het is geen GRAPJE. Toekomst van de Blanke Heteromannen was nog nooit zo vernietigd en duister zoals in ons heden. En ik maak er geen geheim van dat ik toch Pro White RACE ben, omdat het blanke Hollanders waren die mij van de dood en zelfmoord hebben gered als lagere kaste, kleingeschapen, viesbruine, Surikoelie hondje uit suriname. MI Na wan koelie dagoe pikien, in sranang tongo, betekent: ik ben een koelie honden kind. Honden zijn hun blanke baasjes trouw ok zelfs tot na de dood.

de hele theorie van Christenzijn is niet simpel ok, missschien vind jij mij wel Untermensch van Apenkleur?? Ok jij hebt gelijk ok, ik ben inderdaad voor minstens 98 procent, genetisch beschouwd, gewoon een INdiase Bonobo aapje.

Dit forum ligt feitelijk al geisoleerd van alle sociale media dus het is doodgebloed denk ik.

ok hier ben ik al verstoten en paria dus ik zal andere forums zoeken of naar telegram gaan waar er meer vrijheid van meningsuiting is.

Ik ben lager dan jou ok, jij bent als Blanke mensaap misschien inderdaad een hoger geevolueerde mensaap conform de harde Evolutie theorieen??? OF geloof jij in een Hogere Blank Arische (Duitse) GODheid uit jouw blanke bijbel?? Zou God een Duitse Nazi kunnen zijn??? haha pikant als je stelt dat God dus zelf al die Holocausten en genocides en massa verkrachtingen vooraf heeft geregisseerd om er hard om te lachen en erop af te trekken hahha hahha wij zijn gewoon kleine, zwakke, sterfelijke, primitieve, aapachtige, domIntelligente kakkerlakjes van die hogere, almachtige Duitse Nazi GOD???


by the way: ik moet nu alles op alles zetten om mijn boeken te verkopen ok, hoewel er GEEN hoop meer is en alles is gewoon dood in mijn hele leven en verleden nu. Mijn hele verleden is nu feitelijk gewoon DOOD, voorbij, dus mijn hele toekomst is ook dood denk ik vaak, maar enige wat resteert is dus bij modellering:

T(Time to Death) = (T(i) + T(i+1) + dt



=======================






=======================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2024, 09:55   #4
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.927
Standaard

Gij zult geen kippetjes eten.

Elfde gebod.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be