Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 april 2013, 18:11   #20301
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Staat de N-VA voor het liquideren van dit soort untermenshen?
Ze doen zelf toch al hun best in Syrië bvb! Reeds 70.000 doden and counting sinds het begin van hun onderonsje...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 18:14   #20302
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De hoeveelste rechtzetting is dit ondertussen in dit topic? Ik vermoed dat er niemand daar een lijstje over bijhoudt zeker?
Vergeleken met al de gevallen die ons verzwegen worden of in het vage gelaten als het gaat om een bepaalde bevolkingsgroep maakt dat echt niets uit zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 19:44   #20303
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Veroordeeld voor verkrachting, na vrijlating opnieuw verkracht, 10 jaar voor 9 verkrachtingen in 2 maand, nu opnieuw voor de rechter omdat er nog 4 verkrachtingen zouden zijn in diezelfde periode.

Staat die nu met z'n naam in de krant? Nee hoor, T.A. is alles wat ze plaatsen. Die is gevaarlijk geestesziek, kan het eigenlijk iets anders dan een inteelt moslim zijn?

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rachters.dhtml

Citaat:
T.A. werd in januari 2009 opgepakt nadat hij een 15-jarig meisje had verkracht, maar kwam al na iets meer dan twee maanden vrij. Op twee maanden tijd pleegde hij nadien nog eens vijf verkrachtingen. In juli 2010 werd hij veroordeeld tot tien jaar cel voor de verkrachting van negen vrouwen en meisjes in 2008 en 2009. Pas na zijn veroordeling bleek dat hij in dezelfde periode nog minstens vier andere slachtoffers had gemaakt.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 20:29   #20304
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Enkele maar ja. Per straat, wel te verstaan en 10 X meer, in de fel belopen winkelstraten.

Van uitzonderingen gesproken?
Ik wilde enkel het bekende zinnetje maar eens gebruiken welke bepaalde mensen gebruiken wanneer ze de allochtonen criminaliteit willen minimalizeren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 04:39   #20305
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dit zijn uitzonderingen. Enkele rotte appels.
Ik zou het aantal blanke autochtonen die een ander de das om doen en fysieke schade toebrengen niet te eten willen geven. U wel?
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 04:43   #20306
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ze doen zelf toch al hun best in Syrië bvb! Reeds 70.000 doden and counting sinds het begin van hun onderonsje...
Een onderonsje dat gestart is door Washington, Wall Street, het V.K. en het papperig EU parlement. Enfin, degenen waar uw soort op stemt.

Je hebt ook bloed aan je handen.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:50   #20307
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Ik zou het aantal blanke autochtonen die een ander de das om doen en fysieke schade toebrengen niet te eten willen geven. U wel?
Niemand zegt dat er geen blanke autochtone criminelen zijn. Op een bevolking van 10 miljoen autochtonen en 1 miljoen allochtonen (of allahtonen) zou het % criminaliteit minstens hetzelfde moeten zijn en geen veelvoud. Als men weet dat er op die 10miljoen ongeveer 4000 bajesklanten zijn, en op dat éne miljoen evenzeer 4000 bajesklanten (in realiteit blijkt de bajesbevolking 75%¨allochtoon) dan geef ik dus liever de criminelen uit de blanke bevolking te eten dan een gelijkaardige groep criminelen bij een gelijke allochtone bevolking. Dat laatste is dus weldegelijk uw keuze neem ik aan?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 mei 2013 om 08:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 08:58   #20308
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Ik geef geen enkele bajesklant te eten, meissie.

Ik heb dan ook nergens op het forum beweerd dat er geen problemen zijn met allochtonen.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:10   #20309
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik wilde enkel het bekende zinnetje maar eens gebruiken welke bepaalde mensen gebruiken wanneer ze de allochtonen criminaliteit willen minimalizeren.
Had ik gesnapt hoor!, hoewel zulks al niet meer 'minimaliseren kan genoemd worden. Dit wou ik enkel en gewoon aan de feiten bijdragen.

Een paar maar ?:
  • Paar kousen ... .. : 2 stuks . . .
  • Paar schoenen ; . : 2 stuks . . .
  • Paar islamieten .. : tussen de 10 en 25 of meer, per winkelstraat (waar er veel 'self-service' is)
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 09:17   #20310
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Had ik gesnapt hoor!, hoewel zulks al niet meer 'minimaliseren kan genoemd worden. Dit wou ik enkel en gewoon aan de feiten bijdragen.

Een paar maar ?:
  • Paar kousen ... .. : 2 stuks . . .
  • Paar schoenen ; . : 2 stuks . . .
  • Paar islamieten .. : tussen de 10 en 25 of meer, per winkelstraat (waar er veel 'self-service' is)
U wilt dus kommaneuken i.p.v. te argumenteren.

Jammer voor het niveau van ons forum vind ik.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 10:48   #20311
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Ik zou het aantal blanke autochtonen die een ander de das om doen en fysieke schade toebrengen niet te eten willen geven. U wel?
Nee, waarom?
Als het aan mij lag werkte zowiezo elke crimineel voor zijn eigen boterham.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 1 mei 2013 om 10:49.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 10:48   #20312
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30429_00560478
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 10:56   #20313
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als we kijken naar de mogelijke straf dan blijft de vrouw bij haar man, stom want nu kan ze makkelijk scheiden met volledig hoederecht. Geld zal ook wel een rol spelen natuurlijk, blijkbaar verdient hij wel voldoende.

Doet me denken aan een marokkaans gezin hier, volgens de jongens krijgen ze slaag als straf maar we weten niet hoe erg, de meisjes komen niet buiten. Als de vrouw stil blijft gebeurt er eigenlijk niet veel.

Naam en afkomst staat wel in het artikel, dat is positief. Waarom ze het dan niet doen bij een tienvoudige herhalende verkrachter is me een raadsel.

Laatst gewijzigd door BonBon : 1 mei 2013 om 10:58.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 07:03   #20314
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard De belgische nationaliteit

Citaat:

Tsjetsjeense terrorist zit nu in Belgische cel

Lors Doukaev, die vandaag 27 jaar oud is, werd vorige week donderdag vanuit Denemarken met het vliegtuig naar ons land overgebracht. Het was de Deense krant The Copenhagen Post die het nieuws dinsdag bracht.

Doukaev moet in ons land nog negen jaar uitzitten van de straf van twaalf jaar die hij in mei 2011 in Kopenhagen kreeg na een mislukte aanslag op de krant Jyllands Posten in de nasleep van de herrie rond de Mohammed-cartoons in 2011. Gerechtelijke bronnen bevestigden de overbrenging van Doukaev aan De Standaard.

EU-verdrag

België kon de overbrenging van Doukaev wettelijk niet tegenhouden, ook niet als het dat zou gewild hebben. De overbrenging zou volgens onze bronnen kaderen in een recent EU-kaderbesluit waardoor EU-burgers die in een andere EU-land veroordeeld worden hun straf in eigen land moeten uitzitten.

Acht van de 27 EU-landen hebben dat akkoord over de uitwisseling van gevangenen ondertekend, waaronder België en Denemarken. Sinds 15 mei 2012 is het verdrag ook in ons land van toepassing. Doukaev heeft de Belgische nationaliteit. Daarom is hij nu van Denemarken naar België overgebracht.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130502_007

ik heb hier geen commentaar meer op.
een marokkaan krijgen ze niet terug naar zijn eigen land, maar tsjetsjeense bommenwerpers zijn "Belg".
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 07:59   #20315
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.459
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja, dat komt ervan als men verse import een identiteitskaart geeft bij een pak rijst.

Het lijkt erop, als je maar brabbeld en te lang in de zon gelegen hebt, je sneller je papierwerk in orde krijgt dan een bleke Nederlandstalige.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 08:52   #20316
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130502_007

ik heb hier geen commentaar meer op.
een marokkaan krijgen ze niet terug naar zijn eigen land, maar tsjetsjeense bommenwerpers zijn "Belg".
Tja, als ze die z'n nationaliteit niet gaan afnemen dan zullen ze het bij niemand meer doen.

de 2e persoon sinds 1945 die z'n nationaliteit verloor is deze terrorist
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...aliteit-2.aspx

Maar er zijn natuurlijk acties van de knuffelaars om hem terug te repatriëren, Marokko zou aan martelingen doen. België durft dat natuurlijk niet te erkennen of de EU samenwerking met Marokko zou scheef komen te staan en we zouden alle marokkanen dan moeten aanvaarden als politiek vluchteling.

http://prisonnierseuropeensaumaroc.b...ist-ervan.html
https://www.facebook.com/no.inhumanity?sk=notes
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 13:26   #20317
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U wilt dus kommaneuken i.p.v. te argumenteren.

Jammer voor het niveau van ons forum vind ik.

Paulus.
Ware feiten dienen niet geargumenteerd te worden! Het is zo en. Er is echter wel en alternatief: de versie van een stel 'politiek correcte' leugenaars van pers en media. Als we die moeten geloven laat ons dan maar gerust deuren en vensters openstaan en ons sleutels weggooien.

Een soort van: 'Aardsparadijs'. maar dan toch liefst zonder verboden appelbomen.
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 18:37   #20318
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30502_00564032

Waarschijnlijk mensen die niet werken of mensen die helemaal niet willen meeleven met de belgische maatschappij en zich dus ook niet interesseren in de belgische feestdagen...of gewoon lak hebben aan alle regels.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 21:26   #20319
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30502_00564032

Waarschijnlijk mensen die niet werken of mensen die helemaal niet willen meeleven met de belgische maatschappij en zich dus ook niet interesseren in de belgische feestdagen...of gewoon lak hebben aan alle regels.
Da's nog niets, 41.000 gasboetes in Brussel (2011) voor afval, verkeerd parkeren, homohaat ...

http://www.brusselnieuws.be/artikel/...400-anderlecht

Laatst gewijzigd door BonBon : 2 mei 2013 om 21:27.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 22:11   #20320
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.459
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Da's nog niets, 41.000 gasboetes in Brussel (2011) voor afval, verkeerd parkeren, homohaat ...

http://www.brusselnieuws.be/artikel/...400-anderlecht
En als ze al betaald zijn, is het met OCMW geld.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be