Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 12 maart 2015, 11:43   #81
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wat is UW oplossing wanneer dat allemaal niet onder controle kan gehouden worden? Gaat u een rondje praten met radicale moslims en gaan die naar u luisteren?
Ik denk niet dat er één mirakeloplossing bestaat, noch dat "ze terug naar hun zandbak sturen" een aanvaardbare oplossing is.
Los daarvan ben ik nog steeds aan het zoeken. Zoals zovelen trouwens.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 12 maart 2015, 14:59   #82
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik denk niet dat er één mirakeloplossing bestaat, noch dat "ze terug naar hun zandbak sturen" een aanvaardbare oplossing is.
Los daarvan ben ik nog steeds aan het zoeken. Zoals zovelen trouwens.
Waarom is terugsturen geen aanvaardbare oplossing? Misschien is het wel de ENIGE oplossing? Ik denk dat u nooit een andere oplossing zal vinden. Moslims zullen hier nooit integreren. Enkel afvalligen maken een deftige kans. De islam staat haaks op onze samenleving. Moslims moorden elkaar al eeuwen uit omwille van de verschillende strekkingen. Hoe kunnen zij dan samenleven met een ongelovige, iemand die zij onrein vinden, zelfs verderfelijk en minderwaardig? Moslims eisen steeds respect, maar zij hebben totaal geen respect voor ons. Zij willen dat wij ons aanpassen aan hen, terwijl zij de islam en hun cultuur boven onze maatschappij stellen.

Terugkeerders zullen alleszins bijna geen aanpassingsproblemen hebben om in een moslimland te leven. De eerste migranten die naar hier kwamen hadden veel meer aanpassingsproblemen, dus een probleem kan dat niet zijn. Trouwens Westerlingen gaan ook niet massaal in een moslimland wonen, gewoon omdat zij daar niet thuishoren. Of denkt u dat moslims daar hun levenswijze gaan veranderen om ongelovigen in hun maatschappij op te nemen?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 maart 2015 om 15:02.
Lukkas is offline  
Oud 12 maart 2015, 16:57   #83
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Waarom is terugsturen geen aanvaardbare oplossing? Misschien is het wel de ENIGE oplossing? Ik denk dat u nooit een andere oplossing zal vinden. Moslims zullen hier nooit integreren. Enkel afvalligen maken een deftige kans. De islam staat haaks op onze samenleving. Moslims moorden elkaar al eeuwen uit omwille van de verschillende strekkingen. Hoe kunnen zij dan samenleven met een ongelovige, iemand die zij onrein vinden, zelfs verderfelijk en minderwaardig? Moslims eisen steeds respect, maar zij hebben totaal geen respect voor ons. Zij willen dat wij ons aanpassen aan hen, terwijl zij de islam en hun cultuur boven onze maatschappij stellen.

Terugkeerders zullen alleszins bijna geen aanpassingsproblemen hebben om in een moslimland te leven. De eerste migranten die naar hier kwamen hadden veel meer aanpassingsproblemen, dus een probleem kan dat niet zijn. Trouwens Westerlingen gaan ook niet massaal in een moslimland wonen, gewoon omdat zij daar niet thuishoren. Of denkt u dat moslims daar hun levenswijze gaan veranderen om ongelovigen in hun maatschappij op te nemen?
En leg mij eens concreet uit hoe je dat zou aanpakken...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 12 maart 2015, 18:47   #84
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
QED.

Btw, waarom gebruik jij "jullie"?
Wat een belangrijke repliek op bovenstaande proza! Zit je vast?
andev is offline  
Oud 12 maart 2015, 18:48   #85
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vraag ik me ook af...
Misschien wil je zo vriendelijk zijn "jullie" te vervangen door de volgens jou juiste term?
En klopt hetgeen ik beweerde dan niet meer?
"Jullie" = diegenen die het schoentje past?

Laatst gewijzigd door andev : 12 maart 2015 om 18:52.
andev is offline  
Oud 12 maart 2015, 18:58   #86
poekieJ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 2.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Niet veel omdat Andev, net als veel Vlaams-nationalisten (op dit forum althans), een romantisch, haast 19de eeuwse kijk heeft op het begrip "nationaliteit". Een visie waar nationaliteit en identiteit bijna synoniemen zijn, en waarin je geen "Belg" kunt zijn als je je geen "Belg" voelt. En, als onvermijdelijk gevolg, je je ook als "Belg" gedraagt.

Probleem is dat die Belgische identiteit eigenlijk niet te beschrijven valt en dus zijn zij verplicht om heel algemeen te blijven, en vooral, heel veralgemeend. Zij hangen een beeld op van "de modale Belg" waar alle "echte Belgen" aan zouden beantwoorden. Die "modale Belg" is uiteraard een fictie, een constructie zonder veel inhoud (wat zijn nu eenmaal de gemiddelde kenmerken van een "Belg"), maar is heel handig om vergelijkingen op te zetten: je steekt er immers in wat je nodig hebt om ofwel de gelijkenissen, ofwel de verschillen met "niet-Belgen" te onderstrepen.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij een soortgelijke redenering toepassen op "andere groepen", met hetzelfde resultaat: een compleet verwrongen, veralgemeende visie gebaseerd op een mentale constructie.

Ook dat verklaart de bijna hysterische eis voor "monocultuur". Van zodra ze beseffen dat onze maatschappij, zelfs zonder "vreemdelingen", polycultureel is, vervalt het beeld van die "modale Belg", die enkel in een monoculturele omgeving kan "bestaan".

Nu, ik spreek over Vlaams-nationalisten, maar eigenlijk is dit van toepassing op alle "nationalisten". Ik zou zelfs durven zeggen, op alle ideologieën (religies inbegrepen) waar het concept "identiteit" in voorkomt, dus ook op een aantal strekkingen binnen de Islam.

En uiteraard is dit een vereenvoudiging van mijn hele redenering rond dit onderwerp, waardoor ook ik veralgemeen.
Door het feit dat je zo op de term nationaliteit staat te hameren raak je uit het oog waar het eigenlijk over ging. Namelijk: ethniciteit

Een zoektocht naar een 'Belgische identiteit' of monocultuur doet hier totaal niet ter zake. Die maatschappij mag zelfs zo cultuur en politiek divers zijn als je je maar kunt inbeelden. Met mensen die zich allerlei identiteiten aanmeten. Dat staat los van ethniciteit. Vlamingen en Walen, Belgen, Limburgers, Oostkantonners, Gentenaren en Kempenaars hebben allemaal dezelfde ethniciteit. Het probleem met dat woord is dat het zelden volgens staatsgrenzen loopt. Russen, Italianen, Balkanvolkeren etc. delen niet onze ethniciteit maar zijn nog altijd in die mate Europees, westers en blank dat dat geen probleem hoeft te vormen (kijk maar naar bv. de VS eind 19de en begin 20ste eeuw en hoe dat zich 'gezet' heeft.). Die hebben geen tweede generatie nodig om te assimileren. Een Marokkaan van de vierde generatie blijft daarentegen Marokkaan. Ethniciteit geraak je niet kwijt.
poekieJ is offline  
Oud 12 maart 2015, 19:11   #87
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En leg mij eens concreet uit hoe je dat zou aanpakken...
Dat hoeft geen probleem te zijn van zodra de machthebbers in ons landje en elders dat eindelijk beslist zullen hebben! Ik denk niet aan "iedereen" maar aan diegenen die hier om bepaalde redenen nooit erbij zullen horen en willen horen! Alle inkomsten stoppen, bezittingen aanslaan als vergoeding voor de jarenlang onterecht gemaakte kosten, indien dit het geval is, en buiten ermee, onder begeleiding.
Waarom denk jij dat dat niet kan? Of hoop je enkel dat het niet kan?
Trouwens, Europa zou zich aan die taak moeten zetten want alle landen kreunen onder dezelfde problemen! Hoe lang nog als een bende laffe lamzakken zitten kijken en wachten?
In de Arabische landen enz zou men wel een antwoord hebben op je vraag zeker?

Laatst gewijzigd door andev : 12 maart 2015 om 19:14.
andev is offline  
Oud 12 maart 2015, 19:39   #88
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En leg mij eens concreet uit hoe je dat zou aanpakken...
Als de poco's geen oplossing kunnen of willen bieden, zal de toekomst wel uitwijzen wat er moet gebeuren.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 maart 2015 om 19:46.
Lukkas is offline  
Oud 13 maart 2015, 07:50   #89
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een belangrijke repliek op bovenstaande proza! Zit je vast?
Gezien jij maar steeds dezelfde mantra herhaalt, zie ik niet in waar IK vast zou zitten. Ik bregrijp trouwens niet waarom jij uw tijd verliest nieuwe post te schrijven, in plaats van uw vorige post gewoon te knippen en te plakken.

Voor het overige, herhaal ik de vraag: waarom gebruik jij "jullie"?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 13 maart 2015, 07:52   #90
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Door het feit dat je zo op de term nationaliteit staat te hameren raak je uit het oog waar het eigenlijk over ging. Namelijk: ethniciteit

Een zoektocht naar een 'Belgische identiteit' of monocultuur doet hier totaal niet ter zake. Die maatschappij mag zelfs zo cultuur en politiek divers zijn als je je maar kunt inbeelden. Met mensen die zich allerlei identiteiten aanmeten. Dat staat los van ethniciteit. Vlamingen en Walen, Belgen, Limburgers, Oostkantonners, Gentenaren en Kempenaars hebben allemaal dezelfde ethniciteit. Het probleem met dat woord is dat het zelden volgens staatsgrenzen loopt. Russen, Italianen, Balkanvolkeren etc. delen niet onze ethniciteit maar zijn nog altijd in die mate Europees, westers en blank dat dat geen probleem hoeft te vormen (kijk maar naar bv. de VS eind 19de en begin 20ste eeuw en hoe dat zich 'gezet' heeft.). Die hebben geen tweede generatie nodig om te assimileren. Een Marokkaan van de vierde generatie blijft daarentegen Marokkaan. Ethniciteit geraak je niet kwijt.
Waarom gebruik jij niet gewoon het woordje "ras"?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 13 maart 2015, 07:53   #91
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Als de poco's geen oplossing kunnen of willen bieden, zal de toekomst wel uitwijzen wat er moet gebeuren.
Je durft het niet te zeggen, hé?
Maar je hebt geluk, Andev heeft het in jouw plaats gedaan.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 13 maart 2015, 07:56   #92
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat hoeft geen probleem te zijn van zodra de machthebbers in ons landje en elders dat eindelijk beslist zullen hebben! Ik denk niet aan "iedereen" maar aan diegenen die hier om bepaalde redenen nooit erbij zullen horen en willen horen! Alle inkomsten stoppen, bezittingen aanslaan als vergoeding voor de jarenlang onterecht gemaakte kosten, indien dit het geval is, en buiten ermee, onder begeleiding.
Waarom denk jij dat dat niet kan? Of hoop je enkel dat het niet kan?
Trouwens, Europa zou zich aan die taak moeten zetten want alle landen kreunen onder dezelfde problemen! Hoe lang nog als een bende laffe lamzakken zitten kijken en wachten?
In de Arabische landen enz zou men wel een antwoord hebben op je vraag zeker?
Uiteraard zouden "Arabische" landen een antwoord hebben. Zij zijn immers van geen kanten democratisch te noemen.
En laat dat nu eens uw probleem zijn: uw voorstel is gewoon die landen waardig. Je denkt op dezelfde manier als zij, en wilt exact hetzelfde doen als zij.
Misschien pas jij wel beter bij hen dan dat je het zelf vermoed. Dus zal ik u quote: "Jullie kunnen geen deel uitmaken van een multiculturele samenleving. Jullie kunnen enkel samenleven met jullie soortgenoten". Wanneer vertrek je?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 13 maart 2015, 08:20   #93
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Door het feit dat je zo op de term nationaliteit staat te hameren raak je uit het oog waar het eigenlijk over ging. Namelijk: ethniciteit

Een zoektocht naar een 'Belgische identiteit' of monocultuur doet hier totaal niet ter zake. Die maatschappij mag zelfs zo cultuur en politiek divers zijn als je je maar kunt inbeelden. Met mensen die zich allerlei identiteiten aanmeten. Dat staat los van ethniciteit. Vlamingen en Walen, Belgen, Limburgers, Oostkantonners, Gentenaren en Kempenaars hebben allemaal dezelfde ethniciteit. Het probleem met dat woord is dat het zelden volgens staatsgrenzen loopt. Russen, Italianen, Balkanvolkeren etc. delen niet onze ethniciteit maar zijn nog altijd in die mate Europees, westers en blank dat dat geen probleem hoeft te vormen (kijk maar naar bv. de VS eind 19de en begin 20ste eeuw en hoe dat zich 'gezet' heeft.). Die hebben geen tweede generatie nodig om te assimileren. Een Marokkaan van de vierde generatie blijft daarentegen Marokkaan. Ethniciteit geraak je niet kwijt.
In #72 zat andev nochtans te argumenteren dat het zelfs niet met ethniciteit of kleurtje te maken heeft . Volgens hem gaat het puur om het moslim zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 13 maart 2015, 08:32   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat hoeft geen probleem te zijn van zodra de machthebbers in ons landje en elders dat eindelijk beslist zullen hebben! Ik denk niet aan "iedereen" maar aan diegenen die hier om bepaalde redenen nooit erbij zullen horen en willen horen! Alle inkomsten stoppen, bezittingen aanslaan als vergoeding voor de jarenlang onterecht gemaakte kosten, indien dit het geval is, en buiten ermee, onder begeleiding.
Waarom denk jij dat dat niet kan? Of hoop je enkel dat het niet kan?
Trouwens, Europa zou zich aan die taak moeten zetten want alle landen kreunen onder dezelfde problemen! Hoe lang nog als een bende laffe lamzakken zitten kijken en wachten?
In de Arabische landen enz zou men wel een antwoord hebben op je vraag zeker?
Dat is tenminste duidelijk.
Razzia's, klopjacht, confiscatie , gedwongen deportatie.

In 1942 hebben we dat ook gedaan in vlaanderen, Lieven Saerens heeft erover geschreven : http://www.cegesoma.be/docs/media/ch...02_Saerens.pdf

Toen ging het om jodenjagers, in jouw endlösung zullen het moslimjagers zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 13 maart 2015, 09:32   #95
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is tenminste duidelijk.
Razzia's, klopjacht, confiscatie , gedwongen deportatie.

In 1942 hebben we dat ook gedaan in vlaanderen, Lieven Saerens heeft erover geschreven : http://www.cegesoma.be/docs/media/ch...02_Saerens.pdf

Toen ging het om jodenjagers, in jouw endlösung zullen het moslimjagers zijn.
je had natuurlijk ook inhoudelijk kunnen reageren...........
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 13 maart 2015, 09:41   #96
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
je had natuurlijk ook inhoudelijk kunnen reageren...........
Af en toe is de link met bepaalde gebeurtenissen in de 20ste eeuw inhoudelijk gerechtvaardigd, hoor.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 13 maart 2015, 10:06   #97
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Af en toe is de link met bepaalde gebeurtenissen in de 20ste eeuw inhoudelijk gerechtvaardigd, hoor.
Of de tekst van andev beter lezen.

Citaat:
Ik denk niet aan "iedereen" maar aan diegenen die hier om bepaalde redenen nooit erbij zullen horen en willen horen!

Laatst gewijzigd door alberto : 13 maart 2015 om 10:06.
alberto is offline  
Oud 13 maart 2015, 11:11   #98
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Of de tekst van andev beter lezen.
Andev mag gerust zijn briljante suggestie wat toelichten, en ons uitleggen hoe de nieuwe versie van de Sipo-SD de triage gaat organiseren waar men zal bepalen welke moslim erbij wil en mag horen, en welke niet.
Ik neem aan dat ze toch wel exact gedefinieerde criteria gaan gebruiken, en niet het buikgevoel van de leden van die brigade ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 13 maart 2015, 11:14   #99
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Af en toe is de link met bepaalde gebeurtenissen in de 20ste eeuw inhoudelijk gerechtvaardigd, hoor.
Als die link en vergelijking verantwoord is, heb ik daar geen probleem mee.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 13 maart 2015, 11:20   #100
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het concept "Belg" houdt sowieso niet veel meer in dan wat op je identiteitskaart staat. Hij kan dus perfect een Belg zijn.
Dat is dan zoals het begrip 'Vlaming'. Houdt niet veel in. Wat is trouwens een Vlaming? Ik zou het niet echt weten.
Het Oosten is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be