Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2016, 09:23   #61
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Niet opjagen werkman, dit is nu eenmaal een forum dat je moet zien als een N-VA en VB overlopers forum, waarvan de VB overlopers nu reeds spijt hebben te zijn overgelopen.
Dat zie je wel aan het communicerende vaten effect in de peilingen.
Je kan ze beter wijzen op al "hun verwezenlijkingen" in deze regering.

Zoals van de elektriciteitsmaatschappijen en andere nutsvoorzieningen extra belastingkantoren maken. BTW van 6 naar 21%.

Je kan ze er ook op wijzen dat de huurindex gekoppeld aan de gezondheidsindex wel mag stijgen, bij een indexsprong.

Je mag er ook op wijzen dat de premie voor de "warme Vlaamse gezondheidszorg" verdubbeld is en het studiegeld met 400 € verhoogd werd.

Verder mag je ook de accijnzenverhogingen zeker niet vergeten.

Ook niet vergeten genoeg geld mee te nemen naar de notaris als je een huis koopt. Dit is wel een maatregel van Di Rupo, maar die zet je erbij om aan te tonen dat er geen verschil is tussen de Di Rupo en de Antwerpse keizer regering Michel.

Verder kan je hen ook nog vertellen dat ze voor "de macht" zich als goede Vlamingen tenminste tot 2026, maar waarschijnlijk voor eeuwig Belg hebben laten maken door de Keizer van A.

Pas dan los je even iets over het cadeautje van 250 miljoen aan een elektriciteitsmaatschappij.

En dan heb je hen genoeg gejend en ga je ontbijten.
Ik hoop dat ze zich op dit forum nog steeds de vraag stellen tot welke politieke familie ik zou behoren. En normalerwijze pak ik alleen uit wanneer
sommigen beginnen met walgelijke praktijken.
Zoals je als voorbeeld in voorgaande mails in deze draad kan merken.
Maar als je iemand in zijn blootje zet; omdat hij er zelf om vraagt; dan gebeuren er rare dingen; ook op dit forum dus.
Plotseling wordt een hele topic verwezen naar de catacomben en vindt je hem bijna niet meer terug. Dat is dan waarschijnlijk het misbruik dat sommige moderators toepassen. En dan wordt je verondersteld van heel braaf te blijven. Welnu; ik pik dat niet. Dit forum is dus niet neutraal.
Het is niet de eerste maal dat ik zulkdanige bevindingen heb op een forum.
Zo was ik ooit verwikkeld in een discussie en staafde mijn inbrengen met bewijsbare argumenten. Dit had voor gevolg dat er een heleboel scheldpartijen kwamen van opposanten. Geen nood dacht ik en bracht nieuwe bewijsbare feiten aan.
En........plotseling verdween de volledige topic.
De moderators gaven als uitleg voor dit voorval dat de opstarter van de topic daarom verzocht had.
En op hetzelfde tijdstip kreeg ik een mail waarin een moderator mij kwam verwijten dat ik kinds aan het worden was. Voor die opmerking te maken en te onderschrijven op het forum zelf was hij te laf dus.
Ik heb hem geantwoord dat dit kinds worden mogelijk was maar er meteen bijgevoegd dat ik; overwegende mijn leeftijd; toch voor dat kinds worden een gouden tijd heb gekend als normaal mens dan.
En ik heb er bijgevoegd dat hem dat niet kon overkomen omdat hij sinds zijn geboorte kinds gebleven was.
Baf. Ik werd gebanned op dit forum.
Na negen jaar kwamen ze opnieuw op de proppen met het verzoek om hun forum financieel te steunen via een schenking. Dat werd natuurlijk "'njet"'.
Na een tijdje kreeg ik daaropvolgend een dreig-mail waarin stond dat ze mij definitief gingen schrappen. Ik heb geantwoord dat dit na zoveel jaren hoog tijd werd. En nu zal ik wel definitief geschrapt zijn zeker?
Moderators? Akkoord ze zijn er nodig. Zeker op dit forum.
Maar ze moeten neutraal blijven. En een ganse topic verwijzen naar de catacomben is geen bewijs van neutraliteit. Ik vind het verdacht zelfs.
Ik ga mijn deelname aan dit forum dus afbouwen.
Dat er stomkoppen walgelijke bijdragen leveren raakt mij minder.
Ik schrijf alleen maar dat ik hun door heb wanneer ze ermee beginnen.
Maar als moderators beginnen met spelletjes te spelen of dadingen stellen die mij verdacht lijken pik ik dus niet.
Als ik iets schrijf op een forum heeft niemand het recht om dit schrijfsel definitief te klasseren zonder uitleg te geven waarom het gebeurt.
De dading is er maar.......de uitleg komt er dus niet.
Oke! Afbouwen dus. Want op dit forum vermoed ik ook een strijd achter de coulissen. Onterecht vermoeden? Mijn schuld dan niet.
Maar op een politiek forum kan een gebrek aan neutraliteit verwacht worden.

Laatst gewijzigd door werkman : 19 februari 2016 om 09:25.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 09:37   #62
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb interesse in jouw beoordeling van de verwezenlijkingen van het N-VA programma. Kan je ze hier eens op lijsten ?

1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
....
Hoe groot was het begrotingstekort 2015 voor alle Belgische overheden samen? Volgens de regering-Michel bedroeg het tekort 2,7 procent van het bruto binnenlands product. De Nationale Bank ziet in haar jaarverslag een tekort van 2,8 procent van het bbp. En de Europese Commissie denkt dat het zelfs 2,9 procent van het bbp is. Nu zult u misschien denken dat 0,1 of 0,2 procent verschil weinig uitmaakt. Logisch. Maar wanneer we die tekorten omzetten in euro’s, dan ziet het plaatje er toch enigszins anders uit. Volgens ramingen van de Nationale Bank liep het bruto binnenlands product 2015 op tot 410 miljard euro. Dat betekent dat elke 0,1 procent overeenkomt met 410 miljoen euro. Dat is wel veel geld.


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160218_02137304/pijnlijk
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 10:30   #63
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Hoe groot was het begrotingstekort 2015 voor alle Belgische overheden samen? Volgens de regering-Michel bedroeg het tekort 2,7 procent van het bruto binnenlands product. De Nationale Bank ziet in haar jaarverslag een tekort van 2,8 procent van het bbp. En de Europese Commissie denkt dat het zelfs 2,9 procent van het bbp is. Nu zult u misschien denken dat 0,1 of 0,2 procent verschil weinig uitmaakt. Logisch. Maar wanneer we die tekorten omzetten in euro’s, dan ziet het plaatje er toch enigszins anders uit. Volgens ramingen van de Nationale Bank liep het bruto binnenlands product 2015 op tot 410 miljard euro. Dat betekent dat elke 0,1 procent overeenkomt met 410 miljoen euro. Dat is wel veel geld.


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160218_02137304/pijnlijk
Waarom doe jij je voor als Eric Donckier?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 16:50   #64
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik debatteer niet verder met dergelijk volk.
2
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 19:00   #65
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Waarom doe jij je voor als Eric Donckier?
Om de heel eenvoudige reden, dat deze Vlaamse nationalist het al nat krijgt in zijn broek.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 20:25   #66
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Om de heel eenvoudige reden, dat deze Vlaamse nationalist het al nat krijgt in zijn broek.
De inhoud is meteen anders als het in jouw geest opborrelt, nietwaar?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 09:56   #67
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Goed lezen List, ik had het over jouw beoordeling ...
daarmee bedoel ik jouw gedacht, desgevallend net voor je het bolleke kleurt, als je al goesting hebt om een te kleuren ...

.
goed lezen ?!

lees jij je eigen post dan maar eens terug! jij hebt het daarin over 'lidgeld' ... ik heb nog nooit lidgeld moeten betalen om te stemmen hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 18:35   #68
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Die werden betaald door mijn (ex-)werkgever en niet door de belastingbetalers!
Dat denk je!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 20:35   #69
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik hoop dat ze zich op dit forum nog steeds de vraag stellen tot welke politieke familie ik zou behoren. En normalerwijze pak ik alleen uit wanneer
sommigen beginnen met walgelijke praktijken.
Zoals je als voorbeeld in voorgaande mails in deze draad kan merken.
Maar als je iemand in zijn blootje zet; omdat hij er zelf om vraagt; dan gebeuren er rare dingen; ook op dit forum dus.
Plotseling wordt een hele topic verwezen naar de catacomben en vindt je hem bijna niet meer terug. Dat is dan waarschijnlijk het misbruik dat sommige moderators toepassen. En dan wordt je verondersteld van heel braaf te blijven. Welnu; ik pik dat niet. Dit forum is dus niet neutraal.
Het is niet de eerste maal dat ik zulkdanige bevindingen heb op een forum.
Zo was ik ooit verwikkeld in een discussie en staafde mijn inbrengen met bewijsbare argumenten. Dit had voor gevolg dat er een heleboel scheldpartijen kwamen van opposanten. Geen nood dacht ik en bracht nieuwe bewijsbare feiten aan.
En........plotseling verdween de volledige topic.
De moderators gaven als uitleg voor dit voorval dat de opstarter van de topic daarom verzocht had.
En op hetzelfde tijdstip kreeg ik een mail waarin een moderator mij kwam verwijten dat ik kinds aan het worden was. Voor die opmerking te maken en te onderschrijven op het forum zelf was hij te laf dus.
Ik heb hem geantwoord dat dit kinds worden mogelijk was maar er meteen bijgevoegd dat ik; overwegende mijn leeftijd; toch voor dat kinds worden een gouden tijd heb gekend als normaal mens dan.
En ik heb er bijgevoegd dat hem dat niet kon overkomen omdat hij sinds zijn geboorte kinds gebleven was.
Baf. Ik werd gebanned op dit forum.
Na negen jaar kwamen ze opnieuw op de proppen met het verzoek om hun forum financieel te steunen via een schenking. Dat werd natuurlijk "'njet"'.
Na een tijdje kreeg ik daaropvolgend een dreig-mail waarin stond dat ze mij definitief gingen schrappen. Ik heb geantwoord dat dit na zoveel jaren hoog tijd werd. En nu zal ik wel definitief geschrapt zijn zeker?
Moderators? Akkoord ze zijn er nodig. Zeker op dit forum.
Maar ze moeten neutraal blijven. En een ganse topic verwijzen naar de catacomben is geen bewijs van neutraliteit. Ik vind het verdacht zelfs.
Ik ga mijn deelname aan dit forum dus afbouwen.
Dat er stomkoppen walgelijke bijdragen leveren raakt mij minder.
Ik schrijf alleen maar dat ik hun door heb wanneer ze ermee beginnen.
Maar als moderators beginnen met spelletjes te spelen of dadingen stellen die mij verdacht lijken pik ik dus niet.
Als ik iets schrijf op een forum heeft niemand het recht om dit schrijfsel definitief te klasseren zonder uitleg te geven waarom het gebeurt.
De dading is er maar.......de uitleg komt er dus niet.
Oke! Afbouwen dus. Want op dit forum vermoed ik ook een strijd achter de coulissen. Onterecht vermoeden? Mijn schuld dan niet.
Maar op een politiek forum kan een gebrek aan neutraliteit verwacht worden.
Dat zie je dan wel verkeerd!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 18:02   #70
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat we gaan zien is dat bij de volgende verkiezing een deel van de N-VA stemmen naar het VB gaan, spijts het geroep van BDW a la: 'deze keer gaan we wel voor Vlaanderen hé manne!' Iets dat bepaald ongeloofwaardig gaat overkomen.

De N-VA zal dan door de traditio's terug aan de zijlijn gezet worden met de boodschap, 'hoe sta je daar nu, trek uw broek maar weer op'.
De traditio's zullen nogal applaus oogsten als ze weer aan zet zouden komen! De mensen staan nog paf van al hun grote realisaties van voor het "NVA-tijdperk"!
Wat zouden zij dan wel gedaan hebben in de huidige omstandigheden?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 20:10   #71
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De traditio's zullen nogal applaus oogsten als ze weer aan zet zouden komen! De mensen staan nog paf van al hun grote realisaties van voor het "NVA-tijdperk"!
Wat zouden zij dan wel gedaan hebben in de huidige omstandigheden?
Er net iets minder naast zitten dan Van Overtveldt....

Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 maart 2016 om 20:28.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be