Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 22 januari 2009, 15:33   #41
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Dezelfde Rabijn heeft een uitspraak gedaan over de Wo2. Volgens hem zijn de 6miljoen vermoorde Joden gestraft omdat ze zondigden.
Oefff! Atsj! Auwww! Aiaiaiai!

Zit die man in het parlement (Shas)?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:08   #42
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jammer genoeg zijn de Joden een stuk seculierer dan de Palestijnen.
Ik wil best geloven dat het aantal gelovigen (moslims en christenen) onder de Palestijnse bevolking hoger ligt, vergeleken met die van de Israëlische bevolking.

Maar dat belet niet dat de staat Israël gecreëerd is op basis van de religie. Haar reden van bestaan, is een staat te zijn voor en door joden. Terwijl de religie bij de Palestijnse beweging nooit doorslaggevend geweest is.
Ik vind uw logica om een verband te leggen tussen het percentage gelovigen en de impact van religie op de politiek iets te simplistisch gesteld.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 22 januari 2009 om 16:08.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:12   #43
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Een land dat vanaf dag 1 meerdermaals door grotere tegenstanders werd aangevallen nog voor dat ze iets bezette of "slecht" deed.
56% van Palestina, noem ik niet niets.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:18   #44
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik wil best geloven dat het aantal gelovigen (moslims en christenen) onder de Palestijnse bevolking hoger ligt, vergeleken met die van de Israëlische bevolking.

Maar dat belet niet dat de staat Israël gecreëerd is op basis van de religie. Haar reden van bestaan, is een staat te zijn voor en door joden. Terwijl de religie bij de Palestijnse beweging nooit doorslaggevend geweest is.
Ik vind uw logica om een verband te leggen tussen het percentage gelovigen en de impact van religie op de politiek iets te simplistisch gesteld.[/QUOTE
]
En wat zijn joden? Mensen die een joodse moeder hebben, liefst de joodse godsdienst aanhangen. Vreemdelingen worden uitgesloten en kunnen slechts met veel moeite joods worden. Het blijven goiem. Dat is de waarheid. Als er ooit een volk is dat ander volkeren uitsluit, dan is het het joodse volk. Dat is de naakte realiteit, dat is de loutere waarheid. Maar... dat potje houdt men zoveel mogelijk gedekt.

Bij de moslims is dat al heel wat anders. Ze streven naar de umma islamia, zoals de christenen streven naar de wereldwijde christelijke gemeenschap. En om het even van welk volk men is. Dat is niet zo bij de Joden. Daar mogen geen niet-joden bij. Meer nog, ze kunnen er gewoonweg niet bij horen.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 16:24.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:25   #45
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik ga gewoon door op de realiteit. En de realiteit is diametraal tegenovergesteld aan datgene wat Jaani_Dushman poneert.

Hij stelt dat (en ik citeer):



Hij zegt hier dus dat we op geen enkele bevolking een label mogen plakken dat louter gesteund is op religie en etniciteit. Hij vindt dit met andere woorden onbeschaafd.

Welnu, indien er nu één volk is geweest in de geschiedenis en in Europa, dat zich juist wèl geprofileerd heeft op religie en etniciteit en dit tot in onze eeuw toe en tot in Antwerpen en Brussel tot op de dag van vandaag, dan zijn het toch wel veruit de meest joden met hun religieuze feesten, hun bar Mitswa, hun sjabb�*t, hun keppeltje, en noem maar op. Dat is toch zo. We kunnen daar toch niet naast kijken? Voor mijn part mogen ze dat ook gerust doen. Geen probleem, we leven in een vrij land. En gelukkig maar. Maar dan mogen we toch ook zeggen dat ze het doen. Niet?

Dus, Jaani Dushman vraagt ons dus de joden niet te labelen op basis van hun etniciteit en godsdienst. Maar de joden doen niets anders dan zich te labelen op godsdienst en zeker op etniciteit. Want, bijvoorbeeld, men is pas jood als men een joodse moeder heeft (en liefst ook nog de joodse godsdienst aanhangt). Als dat geen 100% etniciteit is, dan weet ik het niet meer.
Ik krijg het op mijn heupen, wanneer mensen praten over "dé Walen dit en dat...", "dé Marokkanen en Turken dit of dat..." of "de moslims dit en dat...". Dergelijke veralgemeningen zijn maar een opstapje naar racisme. In plaats van hele bevolkingen klevertjes op het voorhoofd te hangen, kijk ik liever naar de verschillende meningen en belangengroepen (en hoe die zich tot elkaar verhouden) binnen iedere bevolking. Dat lijkt mij zinvoller. In plaats van de joden als volk of geloofsgemeenschap uit te roepen tot de bron van alle kwaad, denk ik liever na waarom de Israëlische overheid doet wat ze momenteel doet.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:26   #46
ItalianStallion
Vreemdeling
 
ItalianStallion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Een land dat vanaf dag 1 meerdermaals door grotere tegenstanders werd aangevallen nog voor dat ze iets bezette of "slecht" deed.
Hoe kan je als fiere jood zo onwetend zijn?
ItalianStallion is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:27   #47
ItalianStallion
Vreemdeling
 
ItalianStallion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik geef Jani gelijk, veralgemeningen zijn vaak het begin van racisme.
ItalianStallion is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:29   #48
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik krijg het op mijn heupen, wanneer mensen praten over "dé Walen dit en dat...", "dé Marokkanen en Turken dit of dat..." of "de moslims dit en dat...". Dergelijke veralgemeningen zijn maar een opstapje naar racisme. In plaats van hele bevolkingen klevertjes op het voorhoofd te hangen, kijk ik liever naar de verschillende meningen en belangengroepen (en hoe die zich tot elkaar verhouden) binnen iedere bevolking. Dat lijkt mij zinvoller. In plaats van de joden als volk of geloofsgemeenschap uit te roepen tot de bron van alle kwaad, denk ik liever na waarom de Israëlische overheid doet wat ze momenteel doet.
Ja, dat vraag ik me ook af. Waarom zijn de Israeli's zo hardvochtig. Dat heb ik me al vaak afgevraagd. Waarom bouwen de Israeli's Oost-Jeruzalem vol en verjagen ze de Palestijnen? Dat vraag ik me inderdaad af. U ook? Waarom bouwen de israelische joden nederzettingen op grond die niet van hen is? Dat vraag ik me af. U ook? Maar ik begin het me minder af te vragen de laatste tijd omdat het antwoord meer en meer evident is geworden.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 16:31.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:30   #49
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als er ooit een volk is dat ander volkeren uitsluit, dan is het het joodse volk. Dat is de naakte realiteit, dat is de loutere waarheid.
Er zijn er wel meer...
http://en.wikipedia.org/wiki/Uncontacted_peoples
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:34   #50
ItalianStallion
Vreemdeling
 
ItalianStallion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik vind het erg om te zien hoe mensen die eigenlijk totaal niets met de zaak te maken hebben het al niet eens kunnen worden. Dan vraag ik me af hoe ginder het probleem ooit opgelost zal geraken. Feit blijft dat geweld geen oplossingen biedt. In tegendeel, je krijgt er alleen maar meer haat mee. Waar staan we nu? Weer bij af zou ik zeggen.
ItalianStallion is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:35   #51
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Bij de moslims is dat al heel wat anders. Ze streven naar de umma islamia, zoals de christenen streven naar de wereldwijde christelijke gemeenschap. En om het even van welk volk men is. Dat is niet zo bij de Joden. Daar mogen geen niet-joden bij. Meer nog, ze kunnen er gewoonweg niet bij horen.
U als religie-criticus zou dat moeten waarderen; dat de tradities en opvattingen binnen de gemeenschap blijven in plaats van dat ze door middel van gepreek, getreiter en geweld aan iedereen worden opgedrongen.

Want zo zijn zowel het christendom als de Islam verspreid. Het is om deze reden dat ik de Joden een van de tofste geloofsgemeenschappen vind.
liberalist_NL is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:36   #52
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Men kan het joodse volk moeilijk vergelijken met de Papoea's. De Papoea's leefden lange tijd afgezonderd, zonder contact met de blanken. De joden leven al 3000 in een diaspora en ze trouwen nog altijd onder mekaar. Ze blijven andere volkeren uitsluiten. Probeer maar eens als niet-jood te trouwen met een joods meisje. Het zal uw beste dag niet zijn. Men zegt vaak dat de joden vroeger uitgesloten werden (bijvoorbeeld in Middeleeuwen). Dat zal zeker waar geweest zijn, maar zij doen maar precies hetzelfde. Nu nog, in -zegge en schrijve- 2009...

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 16:37.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:38   #53
ItalianStallion
Vreemdeling
 
ItalianStallion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U als religie-criticus zou dat moeten waarderen; dat de tradities en opvattingen binnen de gemeenschap blijven in plaats van dat ze door middel van gepreek, getreiter en geweld aan iedereen worden opgedrongen.

Want zo zijn zowel het christendom als de Islam verspreid. Het is om deze reden dat ik de Joden een van de tofste geloofsgemeenschappen vind.

Ik vind de joodse gemeenschap niet vredelievender dan sommige anderen. Ik zou zeggen, geef mij maar de boedhisten dan.
ItalianStallion is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:40   #54
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U als religie-criticus zou dat moeten waarderen; dat de tradities en opvattingen binnen de gemeenschap blijven in plaats van dat ze door middel van gepreek, getreiter en geweld aan iedereen worden opgedrongen.

Want zo zijn zowel het christendom als de Islam verspreid. Het is om deze reden dat ik de Joden een van de tofste geloofsgemeenschappen vind.[/QUOTE]
Dat mag allemaal zo wel wezen dat u dat vindt maar daar gaat het hier niet om. Het feit blijft dat joden discrimineren tegenover niet-joden, hen buitensluiten en hen beschouwen als goiem. En de goi heeft vaak een negatieve connotatie.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 16:40.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:44   #55
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja, dat vraag ik me ook af. Waarom zijn de Israeli's zo hardvochtig. Dat heb ik me al vaak afgevraagd. Waarom bouwen de Israeli's Oost-Jeruzalem vol en verjagen ze de Palestijnen? Dat vraag ik me inderdaad af. U ook? Waarom bouwen de israelische joden nederzettingen op grond die niet van hen is? Dat vraag ik me af. U ook? Maar ik begin het me minder af te vragen de laatste tijd omdat het antwoord meer en meer evident is geworden.
Het hele fundament waar de staat Israël op gebouwd is, zit fout. Het is opgericht als een staat voor en door joden. Een land zonder volk voor een volk zonder land (zo wou toch de zionistische theorie).
Maar Palestina bleek geen leeg land te zijn.

Er zijn genoeg andere landen waarbij escallerende misdaden begaan worden, omdat de eigenlijke "staatsideologie" blijkt fout te zitten.
België werd opgericht als staat voor de Franstalige burgerij. Het zou "latine" zijn of het zou niet zijn. Net zoals de Palestijnen binnen de zionistische politiek aanzien werden als een stel lastigaards die botsten met de essentiële reden van bestaan van Israël, was dat zo met de Vlaamse boertjes die geen Frans praten.
Heel de repressie die de Franse staat uitvoerde (en nu nog) tegen etnische minderheden (Bretoenen, Basken, Vlamingen, Duitsers, Occitanen, om nog niet te spreken over de overzeese volkeren) komt voort uit het feit dat de Franse staatideologie (we zijn allemaal burgers van de Franse staat) geen onderscheid duldt. Moet ik nu "de Fransen" en wie nog allemaal labeltjes gaan opkleven? Ik leg liever de schuld bij structuren, apparaten en hun achterliggende ideologie, dan bij mensen of volkeren. Bijkomend voordeel is, dat je dan niet denkt dat het probleem op te lossen valt door een volk of een bevolking eventjes weg te zuiveren.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 22 januari 2009 om 16:45.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:44   #56
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat mag allemaal zo wel wezen dat u dat vindt maar daar gaat het hier niet om. Het feit blijft dat joden discrimineren tegenover niet-joden, hen buitensluiten en hen beschouwen als goiem. En de goi heeft vaak een negatieve connotatie.
Je hebt nu religie gedefinieerd.
liberalist_NL is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:48   #57
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het hele fundament waar de staat Israël op gebouwd is, zit fout. Het is opgericht als een staat voor en door joden. Een land zonder volk voor een volk zonder land (zo wou toch de zionistische theorie).
Maar Palestina bleek geen leeg land te zijn.

Er zijn genoeg andere landen waarbij escallerende misdaden begaan worden, omdat de eigenlijke "staatsideologie" blijkt fout te zitten.
België werd opgericht als staat voor de Franstalige burgerij. Het zou "latine" zijn of het zou niet zijn. Net zoals de Palestijnen binnen de zionistische politiek aanzien werden als een stel lastigaards die botsten met de essentiële reden van bestaan van Israël, was dat zo met de Vlaamse boertjes die geen Frans praten.
Heel de repressie die de Franse staat uitvoerde (en nu nog) tegen etnische minderheden (Bretoenen, Basken, Vlamingen, Duitsers, Occitanen, om nog niet te spreken over de overzeese volkeren) komt voort uit het feit dat de Franse staatideologie (we zijn allemaal burgers van de Franse staat) geen onderscheid duldt. Moet ik nu "de Fransen" en wie nog allemaal labeltjes gaan opkleven? Ik leg liever de schuld bij structuren, apparaten en hun achterliggende ideologie, dan bij mensen of volkeren. Bijkomend voordeel is, dat je dan niet denkt dat het probleem op te lossen valt door een volk of een bevolking eventjes weg te zuiveren.
Ja... daar valt zeker wat voor te zeggen. Ik kan die invalhoek voor een groot stuk delen. Blijft natuurlijk dat de Palestijnen er dik gefopt uitkomen uit heel die zaak van de Joodse vestiging in Palestina. Niet alleen gefopt. Bestolen. Niet verwonderlijk dus de reactie van sommige Palestijnen.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 16:51.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:54   #58
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je hebt nu religie gedefinieerd.
Neen, bij heel veel joden valt religie en etniciteit (volk) gewoon samen. Het jodendom is een tribale godsdienst. Stam(men) en godsdienst is één geheel.

Laatst gewijzigd door system : 22 januari 2009 om 17:00.
system is offline  
Oud 22 januari 2009, 16:56   #59
ItalianStallion
Vreemdeling
 
ItalianStallion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het hele fundament waar de staat Israël op gebouwd is, zit fout. Het is opgericht als een staat voor en door joden. Een land zonder volk voor een volk zonder land (zo wou toch de zionistische theorie).
Maar Palestina bleek geen leeg land te zijn.

Er zijn genoeg andere landen waarbij escallerende misdaden begaan worden, omdat de eigenlijke "staatsideologie" blijkt fout te zitten.
België werd opgericht als staat voor de Franstalige burgerij. Het zou "latine" zijn of het zou niet zijn. Net zoals de Palestijnen binnen de zionistische politiek aanzien werden als een stel lastigaards die botsten met de essentiële reden van bestaan van Israël, was dat zo met de Vlaamse boertjes die geen Frans praten.
Heel de repressie die de Franse staat uitvoerde (en nu nog) tegen etnische minderheden (Bretoenen, Basken, Vlamingen, Duitsers, Occitanen, om nog niet te spreken over de overzeese volkeren) komt voort uit het feit dat de Franse staatideologie (we zijn allemaal burgers van de Franse staat) geen onderscheid duldt. Moet ik nu "de Fransen" en wie nog allemaal labeltjes gaan opkleven? Ik leg liever de schuld bij structuren, apparaten en hun achterliggende ideologie, dan bij mensen of volkeren. Bijkomend voordeel is, dat je dan niet denkt dat het probleem op te lossen valt door een volk of een bevolking eventjes weg te zuiveren.

Jani ik kan je volgen tot je begint over het feit dat je de Fransen dan ook plakkertjes zou moeten gaan opkleven. Ik denk dat de Isrealische situatie iets gecompliceerder is. Wat ik niet begrijp is waarom de Joodse staat op dit moment niet alles doet om net vredelievender te zijn dan de Palestijnen. Het geweld is toch vaak een wraakactie. De joden, zij die zo veel hebben meegemaakt tijdens de holocaust, zouden zich toch anders kunnen gedragen vind je niet? Maar misschien ben ik er te ver vanaf om hun psyche te kunnen begrijpen. Weet alleen dat dit geweld op veel kritiek botst en dit overal ter wereld. Ook vraag ik me af of de Israeli's rekening houden met het feit dat deze oorlog opnieuw honderden palestijnse militanten rijker zal worden. Deze oorlog is toch vragen om meer geweld?
ItalianStallion is offline  
Oud 22 januari 2009, 17:00   #60
Mass13
Partijlid
 
Mass13's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2004
Berichten: 259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItalianStallion Bekijk bericht
Jani ik kan je volgen tot je begint over het feit dat je de Fransen dan ook plakkertjes zou moeten gaan opkleven. Ik denk dat de Isrealische situatie iets gecompliceerder is. Wat ik niet begrijp is waarom de Joodse staat op dit moment niet alles doet om net vredelievender te zijn dan de Palestijnen. Het geweld is toch vaak een wraakactie. De joden, zij die zo veel hebben meegemaakt tijdens de holocaust, zouden zich toch anders kunnen gedragen vind je niet? Maar misschien ben ik er te ver vanaf om hun psyche te kunnen begrijpen. Weet alleen dat dit geweld op veel kritiek botst en dit overal ter wereld. Ook vraag ik me af of de Israeli's rekening houden met het feit dat deze oorlog opnieuw honderden palestijnse militanten rijker zal worden. Deze oorlog is toch vragen om meer geweld?

Is dit dan niet de bedoeling van Israël? Meer geweld komt die zionisten goed uit
__________________
La valeur d'un homme s'mesure au poids d'ses pensées
Mass13 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be