Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 september 2012, 22:03   #21
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Leuk onder onsje, cultureel feest van gepamperde kletskopskes in Mechelen:
http://www.youtube.com/watch?v=aMoBs...eature=related
Ik heb van die mannen geen last. Het is een onbeduidende minderheid. En als die mannekens wat ouder worden, zullen het in geen geval gesubsidieerde imams zijn die in the wrong place practische onzin verkopen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 22:08   #22
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Als je goed blank bent zal je ook geen problemen hebben met hen, dat zegt zo een op een filmpje dat ik gepost heb.
Ik heb wel van leerkrachten deeltijdsonderwijs gehoord dat zij vaak jongeren moeten aanspreken voor het tekenen van hakenkruisen in hun boeken.
Als deze jongeren groot worden zullen het in het beste geval mogelijks gesubsidiëerde politiekers kunnen worden bij één en welbepaalde partij.
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 22:34   #23
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Als je goed blank bent zal je ook geen problemen hebben met hen, dat zegt zo een op een filmpje dat ik gepost heb.
Ik heb wel van leerkrachten deeltijdsonderwijs gehoord dat zij vaak jongeren moeten aanspreken voor het tekenen van hakenkruisen in hun boeken.
Als deze jongeren groot worden zullen het in het beste geval mogelijks gesubsidiëerde politiekers kunnen worden bij één en welbepaalde partij.
Mijn kinderen zijn gekleurd en toch zeg ik wat ik zeg.

Ik heb ook een pubertje gehad in de klas die hakenkruisen tekende in zijn map en in zijn agenda. En ik heb hem apart genomen. Die sprak van een oudere broer... Over WOII en de Jodenvervolging en de holocaust wist hij niks. Dat heb ik hem ietwat kleurig en bondig beschreven.

Die mannekens worden geen gesubsidieerde politiekers bij één en welbepaalde partij (welke partij???). Die maken gewoon een puber fase door die wat lang kan uitvallen.
Heb je trouwens al agenda's nagekeken van die gasten? Zo'n ding zegt meer dan een identiteitskaart. Sommige jonge mensen willen ook wel eens iets 'uiten' om wat erkenning of wat aandacht te krijgen. IPV van snedige oneliners in het Nederlands of in het Engels, nemen sommigen hun toevlucht tot een eenvoudige tekening die volgens hun denken heel veel impact heeft of kan hebben omdat ze van thuis uit niet veel meekrijgen en dus een stuk minder expressief zijn.
Ik maak me eerder zorgen over mappen en agenda's waar niets in getekend of gschreven is.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 13:55   #24
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Geen woord verstond ik van wat daar gezegd werd.
Dat is een ander feit. Door het grote aantal van die allochtone kereltjes te importeren ontstaat er een nieuw soort dialect dat 1) half arabisch half Nederlands is of 2) een mengeling van arabisch met het oorspronkelijke dialect van de streek. Voor een buitenstaander autochtoon niet te verstaan, want meestal doorspekt met wat arabisch gewauwel. Het valt enkel te erkennen dat het zo'n walgelijk kotsmisselijk taaltje is door de snelheid waarmee het gesproken word.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 13:57   #25
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik zie niets speciaals... Gewoon een allochtoon die zijn allochtoonsheid ten toon spreidt.
Het lijkt aangeboren te zijn die agressiviteit, dat haantjesgedrag. Reden waarom die baasjes in de hele wereld in oorlogen verwikkeld zijn.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 14:03   #26
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Blijf alstublieft ver van ons, of eender welk ander onderwijs vandaan als je DAT goedkeurt...
Oog om oog ... zou ik zeggen. Denk je nu werkelijk dat dat typetje in mijn eerste filmpje niet verder had gegaan dan die leraar bij zijn kraag nemen ? Tijd dat wij jullie eens een lesje leren ipv van jullie te pamperen. Het enige wat volgens mij werkt in afwachting dat de allochtonen hier de baas spelen (wat in feite al zo is in de praktijk). Trouwens als je goed kijkt is die leraar in mijn 2e filmpje ook allo.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 14:20   #27
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Hier heb je dan aaibare kletskop alternatieven:

http://www.youtube.com/watch?v=BUNv0...eature=related
Goed dat zijn uitwassen. Maar geloof je nu echt dat het tot zulke proporties zou groeien als de regerende partijen van alle landen ipv van de deuren wagewijd open te zetten voor alle scum en over een aanvaardbare instroom van mosliminvoer had gezorgd ? Neen de traditionele partijen dachten enkel aan vreemd kiesvolk en laten mensen toe tot hun land met een levensvisie en godsdienst die onverzoenbaar is met de Westerse. De voorbije oorlog in de Balkan laat zien wat daar het gevolg kan zijn. Tegen wil en dank van de lokale bevolking in, toch culturen willen doen samensmelten die onverenigbaar zijn is om problemen vragen/zoeken.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 14:20   #28
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Oog om oog ... zou ik zeggen. Denk je nu werkelijk dat dat typetje in mijn eerste filmpje niet verder had gegaan dan die leraar bij zijn kraag nemen ? Tijd dat wij jullie eens een lesje leren ipv van jullie te pamperen. Het enige wat volgens mij werkt in afwachting dat de allochtonen hier de baas spelen (wat in feite al zo is in de praktijk). Trouwens als je goed kijkt is die leraar in mijn 2e filmpje ook allo.
Wat die leerkracht in dat tweede filmpje is is compleet irrelevant. Hij is trouwens naar alle waarschijnlijkheid niet allochtoon, maar autochtoon in het land waar dat filmpje is opgenomen. Een filmpje dat volgens mij, gelukkig maar, zo fake is als wat. Als je het goedkeurt dat een leerkracht een leerling een uppercut verkoopt, hoor je nergens thuis zelfs maar in de buurt van een school. Vreemd trouwens dat je in het ene filmpje gewelddadig gedrag door een allochtoon veroordeelt, terwijl je vervolgens nog een stuk gewelddadiger gedrag door een andere bruine (want dat bedoel je eigenlijk) niet alleen goedkeurt, maar zelfs toejuicht!

Oh en 'oog om oog'? Versta jij wat dat wil zeggen? Een leerling quasi knock-out slaan omdat hij zit te fikfakken met een medeleerling? Dat noem jij oog om oog?

En wie is 'jullie' precies?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 14:28   #29
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Als deze jongeren groot worden zullen het in het beste geval mogelijks gesubsidiëerde politiekers kunnen worden bij één en welbepaalde partij.
Je bedoelt natuurlijk VB. Maar VB is er enkel gekomen en ontstaan omdat de andere partijen aan het overdrijven waren met hun onbeperkte invoer van toekomstig kiesvee. Een van de redenen waarom die moordenaar in Denemarken het trouwens niet op allochtonen gemunt had in zijn "rampage".
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 14:51   #30
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
2

Dit vind ik al beter. Een leraar die niet met zich laat sollen...

http://www.youtube.com/watch?v=7SURl...endscreen&hd=1
Deze blijft mijn favoriet: http://www.youtube.com/watch?v=8k-fFhOgd3M
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 15:28   #31
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Wat die leerkracht in dat tweede filmpje is is compleet irrelevant.
Het is relevant in die zin dat het volgens mij indien het een allochtoon mocht zijn, het niet kan gebruikt worden als voorbeeld dat het nu eens tijd word dat de autochtonen iets terugdoen te compensatie van de agressie van de allochtonen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Hij is trouwens naar alle waarschijnlijkheid niet allochtoon, maar autochtoon in het land waar dat filmpje is opgenomen. Een filmpje dat volgens mij, gelukkig maar, zo fake is als wat.
Mogelijk, als het fake is, is het idd. waardeloos als bewijs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als je het goedkeurt dat een leerkracht een leerling een uppercut verkoopt, hoor je nergens thuis zelfs maar in de buurt van een school. Vreemd trouwens dat je in het ene filmpje gewelddadig gedrag door een allochtoon veroordeelt, terwijl je vervolgens nog een stuk gewelddadiger gedrag door een andere bruine (want dat bedoel je eigenlijk) niet alleen goedkeurt, maar zelfs toejuicht!
Ja, omdat dat nu eenmaal het enige is wat sommige allochtonen verstaan. Of dat nu een uppercut was betwijfel ik, maar het was wel veel gewelddadiger.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Oh en 'oog om oog'? Versta jij wat dat wil zeggen? Een leerling quasi knock-out slaan omdat hij zit te fikfakken met een medeleerling? Dat noem jij oog om oog?
Ik had het met de uitdrukking oog om oog niet op dit specifieke filmpje bedoelt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
En wie is 'jullie' precies?
Dat zijn de pamperaars die meelopen met de allochtonen, de straathoekwerkers, al degenen die allochtonen als kiesvee zien, zij die voor een ongelimiteerde invoer van allochtonen zorgen, de mensenhandelaars, de huisjesmelkers, de overheid die er voor zorgt dat een uitzettingsbevel niet meer dan een waardeloos vodje papier is ...
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 15:37   #32
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Het is relevant in die zin dat het volgens mij indien het een allochtoon mocht zijn, het niet kan gebruikt worden als voorbeeld dat het nu eens tijd word dat de autochtonen iets terugdoen te compensatie van de agressie van de allochtonen.
Wat een bizarre argumentatie is me dat nu weer...

Citaat:
Ja, omdat dat nu eenmaal het enige is wat sommige allochtonen verstaan.
Geweld in de klas kan niet. Nooit. Een leerkracht die geweld gebruikt tegenover een leerling (tenzij pure wettelijke zelfverdediging) dient ontslagen te worden en vervolgd. Een leerling die geweld gebruikt tegenover een leerkracht dient van de school verwijderd te worden en eveneens vervolgd. Punt.

Trouwens, een leerkracht die het in de klas zo ver laat komen dat geweld (door leerkracht OF leerling) zelfs maar een optie wordt, is mijns inziens gewoon geen goeie leerkracht. Dit soort dingen gebeurt niet van vandaag op morgen, daar gaat een hele geschiedenis aan vooraf die die leerling het idee heeft gegeven dat dit pakt. Een goeie leerkracht laat een situatie niet tot op dat niveau escaleren.

Citaat:
Dat zijn de pamperaars die meelopen met de allochtonen, de straathoekwerkers, al degenen die allochtonen als kiesvee zien, zij die voor een ongelimiteerde invoer van allochtonen zorgen, de mensenhandelaars, de huisjesmelkers, de overheid die er voor zorgt dat een uitzettingsbevel niet meer dan een waardeloos vodje papier is ...
En daar reken je mij bij? Of is dat voor het gemak iedereen die het niet met je 'klop er maar op' visie eens is?

Laatst gewijzigd door Scorpio : 12 september 2012 om 15:42.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 15:56   #33
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Geweld in de klas kan niet. Nooit. Een leerkracht die geweld gebruikt tegenover een leerling (tenzij pure wettelijke zelfverdediging) dient ontslagen te worden en vervolgd. Een leerling die geweld gebruikt tegenover een leerkracht dient van de school verwijderd te worden en eveneens vervolgd. Punt.
Sommige moslim allochtonen zijn niet normaal, en dienen een aangepaste behandeling te genieten. Noem jij dat nog een normale vorm van agressie van die allochtoon in dat eerste filmpje ? Die moest permanent verwijderd worden van die school. Nu waarschijnlijk zal dat weer niet gebeuren. In mijn schooltijd was zoiets totaal ondenkbaar en werd men al van school permanent verwijderd voor veel geringere feiten. Nu geeft men toe en beschouwd men een feit zoals in het filmpje gewoon een "fait divers", misschien zelfs zonder sanctie, m.a.w. men houd er rekening mee dat het een allochtoon is en men ziet door de vingers
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
En daar reken je mij bij? Of is dat voor het gemak iedereen die het niet met je 'klop er maar op' visie eens is?
Ja, als je allochtonen pampert. Echter de "klop er maar op visie" is iets wat je er zelf bijvoegt en iedereen die het niet met een "klop er maar op visie" akkoord is hoort daar niet noodzakelijk bij, voor alle duidelijkheid

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 12 september 2012 om 15:57.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 17:05   #34
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Sommige moslim allochtonen zijn niet normaal, en dienen een aangepaste behandeling te genieten.
Ah, je gaat dus een soort apartheid inbouwen in het onderwijs? Moslim en je misdragen op school => klop erop?

Ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van zoiets. Dat moet zo ongeveer het domste zijn wat ik hier al gelezen heb, en dat wil wat zeggen.

Citaat:
Noem jij dat nog een normale vorm van agressie van die allochtoon in dat eerste filmpje ?
Heb je mij dat ergens zien beweren?

Citaat:
Die moest permanent verwijderd worden van die school.
Welk gedeelte van
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Een leerling die geweld gebruikt tegenover een leerkracht dient van de school verwijderd te worden en eveneens vervolgd
...begrijp je niet goed?

Citaat:
Nu waarschijnlijk zal dat weer niet gebeuren.
En dat weet jij... hoe? Of dit hier gebeurd is weet ik niet, ik ken de precieze regelgeving en procedures hieromtrent in Nederland niet. Maar flik hier zoiets, en in een ietwat zichzelf respecterende school ga je eruit.

Citaat:
In mijn schooltijd was zoiets totaal ondenkbaar en werd men al van school permanent verwijderd voor veel geringere feiten.
Dat is nog steeds zo.

Citaat:
Nu geeft men toe en beschouwd men een feit zoals in het filmpje gewoon een "fait divers", misschien zelfs zonder sanctie, m.a.w. men houd er rekening mee dat het een allochtoon is en men ziet door de vingers
Wat een onzin. Als jij denkt dat dit als 'normaal' of een 'fait divers' wordt beschouwd op scholen dan weet je duidelijk niet waarover je praat.

Citaat:
Ja, als je allochtonen pampert.
En wat moet ik verstaan onder 'allochtonen pamperen'? Er NIET op kloppen?

Citaat:
Echter de "klop er maar op visie" is iets wat je er zelf bijvoegt
Euh, wie is hier degene die wil dat leerkrachten op allochtone leerlingen mogen kloppen?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 17:24   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Maar moet dat voorval nu gebruikt worden om een hele groep te stigmatiseren?
Alle baten helpen.

Citaat:
Haatverspreiding is eveneens verwerpelijk.
Waarom?
De waarheid mag gezegd worden, ook al is ze niet fraai.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 19:24   #36
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Als je waarheden vertelt dan kan het altijd zo zijn dat de aangesproken persoon haatgevoelens krijgt. En dan ben jij een verspreider van haat.
Of dingen die je zegt waar of onwaar zijn, doet niet ter zake. De wet is daarin duidelijk.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 20:37   #37
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dit is al een 3-tal jaartjes oud maar moet je eens zien hoe arrogant dit allochtoons kereltje tekeer gaat tegen een leraar. Laten we ze nog wat meer pamperen zeker ? Zo plat als een vijg zou ik het kereltje kloppen.

http://www.youtube.com/watch?v=vjqJQ...reen&NR=1&hd=1
Ik ben de eerste om hem zwaar op z'n smoel te slaan en ik ben zelf een allochtoon, ik heb een hekel aan zulke jongeren

Beste, je moet weten dat een zeer groot deel van de allochtonen wilt dat deze tuig KEIHARD aangepakt wordt door de politie, maar de politie is zelf bang om beschuldigd te worden van "hardhanigde aanpak"


En wees gerust deze soort wordt sowieso hard aangepakt vroeg of laat
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 20:46   #38
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ah, je gaat dus een soort apartheid inbouwen in het onderwijs? Moslim en je misdragen op school => klop erop?
Daar zal van apartheid schapen in de praktijk totaal niets van in huis komen om de doodeenvoudige reden dat het enkel allochtonen zijn die zich als wilden gedragen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik weet niet of ik moet lachen of wenen bij het lezen van zoiets. Dat moet zo ongeveer het domste zijn wat ik hier al gelezen heb, en dat wil wat zeggen.
Het domme is dat jij niet kan of wil inzien dat het vrijwel altijd moslims zijn die zich niet gedragen.

Als de rest van je vorige post klopt wat betreft de sancties die heden ten dage ook zouden genomen worden is dat in orde, ik ben geen onderwijzer, maar trek een zekere analogie met wat er in de praktijk gebeurd met sancties tegen allochtonen buiten het schoolkader. En dat is bedroevend en zeer pamperend. Jij beweert dat zoiets in het onderwijs niet het geval is. Goed zo. End of discussion. Enfin tot wat iemand het tegendeel bewijst.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 12 september 2012 om 21:02.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 20:52   #39
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik ben de eerste om hem zwaar op z'n smoel te slaan en ik ben zelf een allochtoon, ik heb een hekel aan zulke jongeren.
Beste, je moet weten dat een zeer groot deel van de allochtonen wilt dat deze tuig KEIHARD aangepakt wordt door de politie, maar de politie is zelf bang om beschuldigd te worden van "hardhanigde aanpak"
En wees gerust deze soort wordt sowieso hard aangepakt vroeg of laat
Dan moeten er dringend meer van jouw allooi hard optreden. Het VB en NVA zal dan misschien niet zo hard nodig zijn. Een beetje zoals er idd. sommige Turken op VB stemmen heb ik gehoord. Op dit ogenblik faalt de democratische maatschappij op alle gebied.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 21:04   #40
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Daar zal van apartheid schapen in de praktijk totaal niets van in huis komen om de doodeenvoudige reden dat het enkel allochtonen zijn die zich als wilden gedragen
Als jij daadwerkelijk denkt dat dit soort gedrag ENKEL bij allochtonen voorkomt, dan sterkt dat alleen mijn idee dat je werkelijk niet weet waarover je praat. Dat dit meer voorkomt in die milieus, in de grote steden, dat staat buiten kijf. Dat autochtonen dit NIET kunnen of doen, da's zever en bijzonder naïef.

Citaat:
Het domme is dat jij niet kan of wil inzien dat het vrijwel altijd moslims zijn die zich niet gedragen.
Waar zie jij mij daar zelfs maar ergens opmerkingen over maken? Ik hou er niet van wanneer mensen me woorden of ideeën in de mond trachten te leggen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be