Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2014, 07:10   #241
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ja, een week geleden. Ik snap niet goed wat de relevantie van de film is in deze discussie?
Het ging in jouw post o.a. over "veroordelen na klacht" , "de letter v.d.wet" en een "rechter die oordeelt".
In "Het vonnis" komen die elementen naar voor in een échte context.
Er wordt daar duidelijk aangetoond hoe ons ge-recht in elkaar zit.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 07:28   #242
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik noteer dat wij uw gedachtengang volgend, om een complottheorie te vermijden moeten aannemen dat een aantal jongeren door de schooldirecteur zeer kort voor het einde van het leerjaar aan de deur werden gezet wegens wind. Grif toegegeven, daarmee is het zaakje inderdaad op een kinderlijk eenvoudige manier van tafel en onder de mat te vegen.
Daar ik eerder zei dat de feiten wel degelijk hebben plaatsgevonden, zal ik ernaar van uitgaan dat u slecht genoteerd hebt, zeker?

Of is het gewoon een probleem van begrijpend lezen?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 07:48   #243
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Daar ik eerder zei dat de feiten wel degelijk hebben plaatsgevonden, zal ik ernaar van uitgaan dat u slecht genoteerd hebt, zeker?

Of is het gewoon een probleem van begrijpend lezen?
Het "probleem" bestaat er eigenlijk in een poltieke tegenstander een ferme hak te zetten.
Milquet heeft veel wind gezaaid, weliswaar op andere domeinen maar soit, en oogst nu storm op een héél slecht moment.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:40   #244
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Jaja, het zoontje van Milquet zal wel 2 weken geen televisie mogen kijken als straf denk ik.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:51   #245
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jaja, het zoontje van Milquet zal wel 2 weken geen televisie mogen kijken als straf denk ik.
Waarom?

Volgens zijn moeder kwam het toch doordat dat meisje zich als een sletje gedroeg?

En verder heeft ie er niet voor betaald he. Dan mag het van mama Joelle, die in haar politieke leven druk bezig is met een kruistocht tegen prostitutie.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 08:57   #246
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Daar ik eerder zei dat de feiten wel degelijk hebben plaatsgevonden, zal ik ernaar van uitgaan dat u slecht genoteerd hebt, zeker?

Of is het gewoon een probleem van begrijpend lezen?
Citaat:
Het plezantste zou zijn dat Milquet haar zoon niet betrokken zou zijn. Dan zouden hier veel mensen met hun mond vol tanden zitten en zouden zij beseffen dat zij vanalles vertellen zonder enige vorm van bewijs, zich enkel op geruchten baserend.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=195
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:06   #247
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Wel, ik vind het in ieder geval spijtig nog maar eens een voorbeeld te moeten lezen van hoe ouders tegenwoordig zelfs geen moeite meer doen om hun kinderen normen en waarden aan te leren. Stuur ze dan op 'n schooltripje en het kot is te klein.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 8 mei 2014 om 09:07.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:15   #248
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wel, ik vind het in ieder geval spijtig nog maar eens een voorbeeld te moeten lezen van hoe ouders tegenwoordig zelfs geen moeite meer doen om hun kinderen normen en waarden aan te leren. Stuur ze dan op 'n schooltripje en het kot is te klein.
Vandaar dat de koning elk jaar spreekt over normen en waarden. Vooral over familiewaarden en zo.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:16   #249
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waarom heb jij die neiging?

dus als een meisje een kamer met jongens binnenkomt in wat die jongens vinden een niemendalletje, mogen ze haar verkrachten? die jongens hebben geen enkele schuld?
ik zou dit toch nuanceren hoor.

Het meisje is totaal NIET verondersteld die kamers van die jongens binnen te gaan, met of zonder niemendalletje.

Doet ze dit toch, en dan zeker mèt niemendalletje, dan is het haar BEDOELING om die jongens te verleiden en dan vind ik niet dat men van verkrachting kan spreken.

Verkrachting is een zeer ernstige zaak, en deze puberale uitspattingen moet men daar niet onder klasseren.

Zou iemand klacht hebben ingediend ? of werden ze betrapt? Of heeft misschien die éne (of die paar) die niet mee mochten doen de kat de bel aangebonden?

En als men dan toch leerlingen aan de deur zet: dan moet dat meisje er ook maar bij.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 mei 2014 om 09:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:18   #250
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Welke waarden normen zouden ouders die leefden zoals Albert en Paola hun kinderen kunnen bijbrengen? Om waarden en normen te leren worden die kinderen naar elitescholen gestuurd. Met het woord toch.
Juist daardoor worden die kinderen er zich pas goed van bewust in welke hypocriete wereld ze leven. Ze leren in die scholen in hoofdzaak zich als een elite te gedragen naar de buitenwereld toe. Binnen de beschermende elitemuren volgen ze echter het voorbeeld dat ze van huis uit kregen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:20   #251
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wel, ik vind het in ieder geval spijtig nog maar eens een voorbeeld te moeten lezen van hoe ouders tegenwoordig zelfs geen moeite meer doen om hun kinderen normen en waarden aan te leren. Stuur ze dan op 'n schooltripje en het kot is te klein.
Dertig, veertig jaar geleden neukten "kinderen" van vijftien of zestien jaar ook al. Wat wil jij eigenlijk, terug een kuisheidsgordel invoeren en de jongens dagelijks een dosis kamfer toedienen ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:25   #252
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wel, ik vind het in ieder geval spijtig nog maar eens een voorbeeld te moeten lezen van hoe ouders tegenwoordig zelfs geen moeite meer doen om hun kinderen normen en waarden aan te leren. Stuur ze dan op 'n schooltripje en het kot is te klein.
Die normen en waarden vroeger beperkten zich meestal tot een goed pak slaag....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:37   #253
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Vandaar dat de koning elk jaar spreekt over normen en waarden. Vooral over familiewaarden en zo.
Tja... Die elite is enkel maar elite in naam... Voor de rest gewoon veredelde zwijnen. Kijk maar naar den Berre en z'n vrouw... Gelukkig is de Flup intellectueel te incompetent voor zoiets.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:39   #254
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die normen en waarden vroeger beperkten zich meestal tot een goed pak slaag....
De enige normen waren horen, zien en vooral zwijgen.
Meneer pastoor mocht er op losbeuken op het internaat, toch moesten ze zwijgen.

Laatst gewijzigd door giserke : 8 mei 2014 om 09:39.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:41   #255
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die normen en waarden vroeger beperkten zich meestal tot een goed pak slaag....
Er is niks mis met eens een goed stel kletsen op de poep. Ik heb ze zelf heel wat gekregen toen ik jonger was, en ben ik er een slechter mens door geworden? Denk het niet. Soms kan je kinderen enkel respect bijbrengen door ze eens een lap om hun oren te geven. Iets wat, als ik naar de kinderen van tegenwoordig kijk, maar al te weinig gebeurt. Maar dat is iets heel anders en behoort tot een andere topic.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:46   #256
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Er is niks mis met eens een goed stel kletsen op de poep. Ik heb ze zelf heel wat gekregen toen ik jonger was, en ben ik er een slechter mens door geworden? Denk het niet. Soms kan je kinderen enkel respect bijbrengen door ze eens een lap om hun oren te geven. Iets wat, als ik naar de kinderen van tegenwoordig kijk, maar al te weinig gebeurt. Maar dat is iets heel anders en behoort tot een andere topic.
En wordt je een slechter mens door in het rond te neuken? En kletsen geven aan je kinderen is simpelweg een teken van zwakte. Je toont er alleen maar mee aan dat de wet van de sterkste geldt en dat je geen enkele andere manier kent om je kind op te voeden. Van mij mag je je kind kletsen geven hoor, ik vind het alleen uiterst zielig machtsvertoon.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2014 om 09:48.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:47   #257
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dertig, veertig jaar geleden neukten "kinderen" van vijftien of zestien jaar ook al. Wat wil jij eigenlijk, terug een kuisheidsgordel invoeren en de jongens dagelijks een dosis kamfer toedienen ??
Waarom zo'n extreem antwoord? Ik pleit gewoon voor een betere en bewustere opvoeding van kinderen, zodat die eens wat meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgen. Ik kan niet voor alle lagen van de bevolking spreken, maar ik ken echt amper kinderen die op hun vijftiende al seks hebben gehad. Een kusje misschien wel, maar de meeste kinderen op die leeftijd zijn eerder bezig met flirten en vriendschappen. Echte seks? Het zou me verwonderen. De mentaliteit van kinderen is tegenwoordig echt wel veranderd, hoor. Al moet je natuurlijk geval per geval bekijken.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:49   #258
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik zou dit toch nuanceren hoor.

Het meisje is totaal NIET verondersteld die kamers van die jongens binnen te gaan, met of zonder niemendalletje.

Doet ze dit toch, en dan zeker mèt niemendalletje, dan is het haar BEDOELING om die jongens te verleiden en dan vind ik niet dat men van verkrachting kan spreken.

Verkrachting is een zeer ernstige zaak, en deze puberale uitspattingen moet men daar niet onder klasseren.

Zou iemand klacht hebben ingediend ? of werden ze betrapt? Of heeft misschien die éne (of die paar) die niet mee mochten doen de kat de bel aangebonden?

En als men dan toch leerlingen aan de deur zet: dan moet dat meisje er ook maar bij.
Als het meisje eveneens aan de deur was gevlogen was er alleszins minder reden geweest om de beslissing van de directeur aan te vechten. Maar dat gebeurde dus niet. Gezien de zoon van Milquet betrokken partij is kan het moeilijk anders of de directeur moet een héle goede reden gehad hebben om het meisje NIET van school te sturen. Die reden kennen we echter (nog) niet.

-Is het meisje geen sletje zoals anoniem werd geïnsinueerd, maar werd ze op één of andere manier gedwongen tot seks met vijf jongens?

-Welke jongens buiten de zoon van Milquet waren daarbij betrokken?

-Wie zijn hun ouders, en welke invoed hebben zij uitgeoefend om de directeur de zaak stil, en de reputatie van de school hoog proberen te houden? Ik bedoeldat het beter is om je kind in alle stilte voor enkele maanden van school te laten sturen om hem "manieren te leren", en hem het verloren jaar gewoon te laten overdoen dan dat hij door ongecorrigeerd gedrag voor erger verantwoordelijk wordt. Jammer genoeg gebeurden er dingen die de zaak "compliceerden". Het meisje werd blijkbaar betrapt terwijl een andere jongen zich door haar liet "bevredigen".

-Wie was DIE jongen?

-Bestaan er harde bewijzen die meespeelden in de beslissing van de directeur?

-Is het meisje familie van de directeur?

-Heeft het meisje om één of andere reden de directeur in de tang?

-Is haar vader een schatrijke sponsor van de betreffende eliteschool, en dreigt hij ermee de geldstroom te laten opdrogen ingeval zijn dochter buiten vliegt?

Ik vermoed dat het "plebs" nooit het fijne van deze zaak zal weten. In de hoogste kringen des lands worden seksperikelen zelden anders dan onderling "geregeld".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:50   #259
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En wordt je een slechter mens door in het rond te neuken? En kletsen geven aan je kinderen is simpelweg een teken van zwakte. Je toont er alleen maar mee aan dat de wet van de sterkste geldt en dat je geen enkele andere manier kent om je kind op te voeden. Van mij mag je je kind kletsen geven hoor, ik vind het alleen uiterst zielig machtsvertoon.
Dat is dan jouw mening waar ik me geen ruk van aan trek. Dit onderwerp is reeds besproken in een andere topic. Zet daar je betoogje voor een boterzachte aanpak van kinderen maar voort.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 09:52   #260
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat is dan jouw mening waar ik me geen ruk van aan trek. Dit onderwerp is reeds besproken in een andere topic. Zet daar je betoogje voor een boterzachte aanpak van kinderen maar voort.
Ik pak mijn kinderen helemaal niet boterzacht aan. Geen kletsen geven staat niet gelijk aan de zachte aanpak, maar dat lijk je niet te begrijpen. Je kan je kinderen even goed normen en waarden bijbrengen zonder ze af te slaan.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be