Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2017, 12:02   #61
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

over de culturele verrijking die migratie is ... werden al zovele boeken geschreven door zovele proffen en zelfs rectoren...

ik ben op zoek naar dat boek van een rector dat welke eens uitlegt wat een culturele en culinaire verrijking het zou zijn voor nieuwkomers om eens varkensvlees te proberen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:05   #62
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan is zij/hij goed in haar rolletje.
Inderdaad. Maar soms legt hij het er ook wat te dik op.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:06   #63
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
over de culturele verrijking die migratie is ... werden al zovele boeken geschreven door zovele proffen en zelfs rectoren...

ik ben op zoek naar dat boek van een rector dat welke eens uitlegt wat een culturele en culinaire verrijking het zou zijn voor nieuwkomers om eens varkensvlees te proberen.
Nee, de verrijking gebeurt nooit door het gastland.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:10   #64
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
over de culturele verrijking die migratie is ... werden al zovele boeken geschreven door zovele proffen en zelfs rectoren...

ik ben op zoek naar dat boek van een rector dat welke eens uitlegt wat een culturele en culinaire verrijking het zou zijn voor nieuwkomers om eens varkensvlees te proberen.
Het zou eens een culturele en culinaire verrijking zijn als hun eisen worden genegeerd. Die minderheden politiek is niet echt bevorderend voor het competitieve aspect in onze maatschappij.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:19   #65
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Nee, de verrijking gebeurt nooit door het gastland.
Jammer. Wij hebben een nihilistisch kapitalistisch model dat wordt gedicteerd door geld; een voorbeeld voor de hele wereld. De enige hoop voor het Westen is wetenschap. Je kan al die religieuze eisen bedolven onder wetenschappelijke bewijzen dat varkensvlees op zich niet slechter is voor de gezondheid.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:19   #66
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom allochtonen lokken? Dat heb ik nu nooit begrepen.
Waarom hen überhaupt nog maar stimuleren te integreren? Ze verwerpen onze normen en waarden. Laat ons hetzelfde terug doen.
Jij verwerpt ook onze normen en waarden, net als Guinevere weiger je te werken en kruip je in een sociale hangmat, onder dekking van een medisch getuigschrift.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:24   #67
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja, mijn man en ik (en familie) steunen bepaalde zaken niet. We vinden dat de mama, papa of familie het best voor klein kind kan zorgen. Mijn man kan het niet aan om 24u en 7/7 met een baby bezig te zijn, dus moet ik wel. En de grootouders hebben hun tijd gehad, hebben een eigen leven en kunnen ons kind ook niet dag in dag uit opvoeden, enkel soms voor een uurtje of 2 babysitten. Ik heb geen kind op de wereld gezet op het dan helemaal aan wildvreemden af te geven - waar is mijn verantwoordelijkheid als moeder dan? Ik heb ook niet al teveel vertrouwen in crèches.
Dat u graag hebt dat uw kinderen enkel door de eigen familie worden opgevoed, kan ik best volgen. Maar vervolgens glijdt u af:
"mijn man wil er niet permanent voor zorgen"
"de grootouders willen er niet permanent voor zorgen"
"ik wil niet dat wildvreemden er permanent voor zorgen"
Gevolg: dan zal de moeder er maar permanent voor zorgen

Waar ik op doel is dat er nog wel wat meer is dan enkel de extremen die u noemt. Bijvoorbeeld dat u en uw man 4/5e (of part-time) werken, elk grootouderpaar een dag en voila dan hebt u nog 1 weekdag die via thuiswerk, grootouders, crèche of part-time moet worden ingevuld. Je hebt trouwens ook ouderschapsverlof waarmee je enorm veel dagen extra verlof kan krijgen bij elk kind.

Crèches leveren trouwens goed werk, ik ken niemand die daar ontevreden over is.


Citaat:
Ik zie m'n toekomst niet helemaal als huisvrouw maar er zijn fases in het leven die je verplichten om dat te zijn.
En als ik mijn baby mee naar het werk mocht nemen of thuiswerk kon doen, dan zou ik wel werken.
Hou er dan wel rekening mee dat het niet goed staat op je cv als je een paar jaar thuis gezeten hebt... De kans dat je de draad terug kan oppikken in de lijn van je studies gaat veel, veel kleiner zijn dan wanneer die periode zeer kort was of u bijvoorbeeld halftijds gewerkt hebt.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:31   #68
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb drie kinderen, en mijn vrouw is nooit gestopt met werken. Zij verdient trouwens meer dan ik. Maar wij werden natuurlijk nooit gehinderd door één of andere idiote religie.
Guinevere is hier weer haar trololo aan het opvoeren. Ze weet heel goed dat haar provocatie dat je niet meer kunt gaan werken met één kind veel mensen in de gordijnen jaagt.
Ze (?) kan soms grappig zijn, als je haar trololo patroon door hebt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:31   #69
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
waarom denkt ge dat ?? Btw, zij verkeert in topvorm.
Zij is grondig met je voeten aan het spelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:37   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat is geen construct, dat is gewoon een moslima. Dan zijn alle moslims constructen zeker?
Ik denk dat Korvo zeker gelijk heeft : guinevere legt het soms te dik op, en dan valt ze (?) uit haar rol of gaat teveel in overdrive.
In de versie van vandaag speelt zij het lui wijf, op andere momenten neemt ze de rol op van de kenner van islamitische verzen. Maar elk van die rolletjes dienen enkel om hier wat forumleden lekker boos te doen reageren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:38   #71
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ons muyleke zit nu met rood aangelopen gezicht op haar klavier te rammen dat het allemaal hoeren zijn
Hartslag 120 en bloeddruk 19, minstens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:40   #72
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan is zij/hij goed in haar rolletje.
Juist. Ze acteert het stukken beter dan onze peche bijvoorbeeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:43   #73
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.059
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
over de culturele verrijking die migratie is ... werden al zovele boeken geschreven door zovele proffen en zelfs rectoren...

ik ben op zoek naar dat boek van een rector dat welke eens uitlegt wat een culturele en culinaire verrijking het zou zijn voor nieuwkomers om eens varkensvlees te proberen.
niet voor het één of het ander, maar varkensvlees lijkt mij toch wel het allerbeste vlees dat er is.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 12:43   #74
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk dat Korvo zeker gelijk heeft : guinevere legt het soms te dik op, en dan valt ze (?) uit haar rol of gaat teveel in overdrive.
In de versie van vandaag speelt zij het lui wijf, op andere momenten neemt ze de rol op van de kenner van islamitische verzen. Maar elk van die rolletjes dienen enkel om hier wat forumleden lekker boos te doen reageren.
Natuurlijk. Wat me eigenlijk het meest verbaast, is hoe lang Guinevere dat volhoudt. Je moet toch echt geen leven hebben als je je dag in dag uit op een forum zit voor te doen als iemand anders, met als enige doel het in de gordijnen jagen van mensen die je niet eens kent.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 13:10   #75
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja, mijn man en ik (en familie) steunen bepaalde zaken niet. We vinden dat de mama, papa of familie het best voor klein kind kan zorgen. Mijn man kan het niet aan om 24u en 7/7 met een baby bezig te zijn, dus moet ik wel. En de grootouders hebben hun tijd gehad, hebben een eigen leven en kunnen ons kind ook niet dag in dag uit opvoeden, enkel soms voor een uurtje of 2 babysitten. Ik heb geen kind op de wereld gezet op het dan helemaal aan wildvreemden af te geven - waar is mijn verantwoordelijkheid als moeder dan? Ik heb ook niet al teveel vertrouwen in crèches.

Ik zie m'n toekomst niet helemaal als huisvrouw maar er zijn fases in het leven die je verplichten om dat te zijn.
En als ik mijn baby mee naar het werk mocht nemen of thuiswerk kon doen, dan zou ik wel werken.
Toch vreemd, niet, als ik u zo hoor hoe het dan komt dat er zoveel immigrantenjongeren totaal verkeerd lopen... en dan vooral de jongens... meisjes brengen het, indien ze de kans krijgen ten minste en niet zoals hun zusters binnenhuis opgesloten worden, veel verder in de Westerse maatschappij...
Hoe komt het volgens u dat het grootste deel van de mannelijke moslimtelgen daar niet in slagen???
Is dat omdat de moeders thuis zijn gebleven om voor de kroost te zorgen of zijn ze thuis gebleven omdat ze moesten en lieten ze de kroost maar aan zijn lot over???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 13:32   #76
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk dat Korvo zeker gelijk heeft : guinevere legt het soms te dik op, en dan valt ze (?) uit haar rol of gaat teveel in overdrive.
In de versie van vandaag speelt zij het lui wijf, op andere momenten neemt ze de rol op van de kenner van islamitische verzen. Maar elk van die rolletjes dienen enkel om hier wat forumleden lekker boos te doen reageren.
Wel Panda; ik denk dat die construct zelfs meerdere typetjes speelt (ik denk bv ook aan een zeker Aziatisch exemplaar). Spijtig dat niet iedereen dit doorheeft en maar stomweg blijft reageren op dat soort provocaties.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 13:36   #77
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Wel Panda; ik denk dat die construct zelfs meerdere typetjes speelt (ik denk bv ook aan een zeker Aziatisch exemplaar). Spijtig dat niet iedereen dit doorheeft en maar stomweg blijft reageren op dat soort provocaties.
Een zeldzame keer valt hij uit zijn rol.
Onlangs vergiste hij zich van account (Hij was peche) en begon hij over zijn 2 boeken die had geschreven.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 mei 2017 om 13:36.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 13:41   #78
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een zeldzame keer valt hij uit zijn rol.
Onlangs vergiste hij zich van account (Hij was peche) en begon hij over zijn 2 boeken die had geschreven.
bembem = peche ?


pffft dat moet vermoeiend leven zijn, al die conversaties tussen die twee opvoeren ...

moet ne serieuzen hoek af zijn toch...wie houdt zich nu met zoiets bezig?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 14:15   #79
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Toch vreemd, niet, als ik u zo hoor hoe het dan komt dat er zoveel immigrantenjongeren totaal verkeerd lopen... en dan vooral de jongens... meisjes brengen het, indien ze de kans krijgen ten minste en niet zoals hun zusters binnenhuis opgesloten worden, veel verder in de Westerse maatschappij...
Hoe komt het volgens u dat het grootste deel van de mannelijke moslimtelgen daar niet in slagen???
Is dat omdat de moeders thuis zijn gebleven om voor de kroost te zorgen of zijn ze thuis gebleven omdat ze moesten en lieten ze de kroost maar aan zijn lot over???
Ze konden gewoon ongelimiteerd profiteren van onze sociale voorzieningen. Wie denkt dan aan kinderen opvoeden? Je doet dan aan kleine criminaliteit(voor de jongens) en vrouwen (luieren heel de dag + willen speciale behandelingen)
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2017, 14:19   #80
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een zeldzame keer valt hij uit zijn rol.
Onlangs vergiste hij zich van account (Hij was peche) en begon hij over zijn 2 boeken die had geschreven.
Eén constante; zijn typetjes zijn stuk voor stuk van het parasiterende soort. Zou de moderatie dit niet kunnen achterhalen aan de hand van het ISP adres?
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be