Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2017, 15:52   #1
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard Zal terrorist Fouad Belkacem worden uitgewezen?

Hij haat alle Westerse waarden waar onze voorvaders voor moesten strijden. Rekruteert op grote schaal jihadisten en roept op om met geweld de Sharia in heel Europa te implementeren. Heeft in zijn hele leven nooit gewerkt en zit op zijn gemakje in de gevangenis, gefinancierd met belastingsgeld van ons allen, atheïsten die hij liefst met een zwaard zou kelen.

Na jaren van veroordelingen en gevangenisstraf ging Belkacem naar het Europees Hof van de Rechten vd Mens, en hij kreeg ongelijk.

Enkele maanden geleden trouwde Belkacem in de gevangenis in Hasselt, in de hoop om zo een uitwijzing naar Marokko te vermijden. Daarvoor moet hem eerst de Belgische nationaliteit worden afgepakt. Na het ongelijk bij het Europees hof is dit mogelijk.

Maar zal het ooit lukken? Want dit beslist de wetgevende macht, niet de politiek.

Huwelijk redt Belkacem niet

Belkacem krijgt ongelijk van het Europees Hof

Het zou alvast een pronkstuk voor Theo Francken zijn als het er echt van komt. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 juli 2017 om 15:55.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2017, 21:27   #2
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Wat zou Marokko aanvangen met die haatbaard en hoe zou de Marokkaanse bevolking reageren op zo een clown?
Dat zou ik wel is willen weten.
Of ze hem nu uitwijzen of niet vind ik minder interessant. Het is een stuk onbenul van geen invloed op de Belgische/Vlaamse geschiedenis.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2017, 22:13   #3
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Wat zou Marokko aanvangen met die haatbaard en hoe zou de Marokkaanse bevolking reageren op zo een clown?
Dat zou ik wel is willen weten.
Of ze hem nu uitwijzen of niet vind ik minder interessant. Het is een stuk onbenul van geen invloed op de Belgische/Vlaamse geschiedenis.
Ga maar eens op vakantie naar Marokko. Daar vind je een heleboel van die baardapen in bizarre kleren die sympathie hebben voor zijn ideeën.

Op de luchthaven waren er medewerkers die geen atheïsten willen helpen.

Ik heb er gewoon principieel moeite mee dat mensen zoals Belkacem hier mogen verblijven, op kosten van de belastingbetaler.
En een stuk onbenul zou ik hem niet noemen. Hij radicaliseert aan de lopende band jongeren. Elke terrorist minder is een overwinning voor democratie en voor de belastingbetaler
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 10:26   #4
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Wat zou Marokko aanvangen met die haatbaard en hoe zou de Marokkaanse bevolking reageren op zo een clown?
Dat zou ik wel is willen weten.
Of ze hem nu uitwijzen of niet vind ik minder interessant. Het is een stuk onbenul van geen invloed op de Belgische/Vlaamse geschiedenis.
Het is een smerig stuk onbenul die hier geen andere taak heeft dan zijn soortgenoten opjutten en aanzetten tot lastverkopen! Het is een schande voor onze politiekers en gerecht dat deze gevaarlijke blaaskaak nog hier aanwezig is! En hoeveel advocaten pro deo of niet heeft die kerel tot zijn beschikking?
Laat hem hier rondhangen in of uit de gevangenis en hij zou wel eens invloed kunnen krijgen op onze geschiedenis door voldoende hier profiterende moslimhaatdragers tot aanslagen te verleiden of nog erger!

Laatst gewijzigd door andev : 22 juli 2017 om 10:28.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 13:26   #5
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is een smerig stuk onbenul die hier geen andere taak heeft dan zijn soortgenoten opjutten en aanzetten tot lastverkopen! Het is een schande voor onze politiekers en gerecht dat deze gevaarlijke blaaskaak nog hier aanwezig is! En hoeveel advocaten pro deo of niet heeft die kerel tot zijn beschikking?
Laat hem hier rondhangen in of uit de gevangenis en hij zou wel eens invloed kunnen krijgen op onze geschiedenis door voldoende hier profiterende moslimhaatdragers tot aanslagen te verleiden of nog erger!
Hij vindt dat alle vrouwen die geen hoofddoek dragen hoeren zijn, en behandelt hen ook zo.
Heeft Marie Rose Morel openlijk uitgelachen met haar "verdiende loon" toen ze stierf aan kanker.
Haat de maatschappij, haat democratie en wil hier de Sharia invoeren. Heeft nooit of te nimmer gewerkt en leeft al jaren comfortabel op kosten van de gemeenschap. Hij moest godverdomme als dakloze ergens liggen te creperen. Heeft moreel gezien geen enkel recht op ons sociaal vangnet.

Als daar je bloed niet van gaat stollen mankeert er echt iets.

Ik ken heel hard werkende, goedhartige mensen in derde wereldlanden die het met veel minder moeten stellen dan die vuile haatbaard. En die nooit gebruik mogen maken van ons sociaal vangnet, terwijl ze zich graag willen integreren.

Ik zou nog persoonlijk 500 euro betalen om hem op het vliegtuig te zetten
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2017, 15:27   #6
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Weer zo'n vreemd specimen die niets met onze wetten en geplogendheden te maken heeft en die van elke komma in de wet, die hij zelf verfoeit, gebruik zal maken om hier aan zijn trekken te blijven komen! En dank zij een aantal volksverraders van eigen bodem lukt hem dat heel goed en zal het waarschijnlijk nog lang kunnen duren...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be