Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 March 2017, 22:13   #181
Gipsy
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Groot gelijk. Persoonlijk vind ik een verzorgd harig poesje nog steeds het aantrekkelijkst en het leukste om te beminnen.
Zo een integraal geschoren vrouw vind ik echt onnatuurlijk en een vreemd aanzicht. Mooi vind ik het nog veel minder en hoe je het ook draait of keert het doet dan toch fel aan alsofje een kind voor je hebt staan.
Een gescheerde kut lijkt ipv op een mooie poes bij een volwassen vrouw eerder op een ontplofte mol.

Ik vind het ook gezelliger en zachter neuken.....liever een tapijtje onder mijn kloten dan een schuurpapier.
Een kenner zie ik. Als het dan nog eens naar een frisse zeebries ruikt is het zéér dicht bij het paradijs. Vergeet de gouden lepeltjes. That's the real thing.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2017, 04:40   #182
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een kenner zie ik. Als het dan nog eens naar een frisse zeebries ruikt is het zéér dicht bij het paradijs. Vergeet de gouden lepeltjes. That's the real thing.
Exactly. Dan kunnen we het toch over iets eens zijn. Nice.
Oud 31 March 2017, 04:52   #183
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovenkledij ziet er beter uit op magere modellen. Dikkere vrouwen fantaseren dan als ze die kleren dragen er ook magerder gaan uitzien.
Een diepgaand persoonlijke analyst zou zeggen dat U op dikke vrouwen valt, maar over panlatten fantaseert?

Is dat zo? Naja, te persoonlijk mss... Dus zal U niets toegeven, zoniet hevig protesteren, voor de zoveelste keer.

Edit: off topic maar relevant...

Ik kan U inlichten dat ik steeds een zwak punt heb wat aziatische vrouwen betreft, maar zeer zeker geen hoeren. Mensen vergeten in feite iets wat ze NOOIT gekend hebben... Fijne intelligente aziatische vrouwen, prof in BIZ...

Ik praat zowat dagelijks via Wechat met mijn Chinese contacten met bedrijven. Dat zijn meestal vrouwen, welke ik 24/24 contacteren kan.

Wechat is fijn. Is zowat een combinatie van facebook en wsp. Ik zie dus ook de foto's van hun familie en kinderen. Tot nu toe waren de Chinezen 100% met mij en spelen ze open kaart, zoals U hier op dit forum een beetje pleegt te doen.

Yup. Als kapitalisme een hoer is, zijn zij het ook, bent U het ook... en ik tenslotte ook.

Mmm... no clue here buddy...

Dus? Ecactly. Done. Ziet U?

Nog een extra. JB speculeerde op China en investeerde... ik hoop dat dit blijft opbrengen terwijl hij vast zit. Indien zo...

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 March 2017 om 04:59.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2017, 19:03   #184
Gipsy
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Exactly. Dan kunnen we het toch over iets eens zijn. Nice.
Als ik één verslaving heb dan zijn het wel vrouwen. Men zou denken het gaat weg met ouder worden maar nee. Nu moet ik me wel braver proberen te houden maar het zit er ingebakken.
Oud 31 March 2017, 19:03   #185
Gipsy
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een diepgaand persoonlijke analyst zou zeggen dat U op dikke vrouwen valt, maar over panlatten fantaseert?

Is dat zo? Naja, te persoonlijk mss... Dus zal U niets toegeven, zoniet hevig protesteren, voor de zoveelste keer.

Edit: off topic maar relevant...

Ik kan U inlichten dat ik steeds een zwak punt heb wat aziatische vrouwen betreft, maar zeer zeker geen hoeren. Mensen vergeten in feite iets wat ze NOOIT gekend hebben... Fijne intelligente aziatische vrouwen, prof in BIZ...

Ik praat zowat dagelijks via Wechat met mijn Chinese contacten met bedrijven. Dat zijn meestal vrouwen, welke ik 24/24 contacteren kan.

Wechat is fijn. Is zowat een combinatie van facebook en wsp. Ik zie dus ook de foto's van hun familie en kinderen. Tot nu toe waren de Chinezen 100% met mij en spelen ze open kaart, zoals U hier op dit forum een beetje pleegt te doen.

Yup. Als kapitalisme een hoer is, zijn zij het ook, bent U het ook... en ik tenslotte ook.

Mmm... no clue here buddy...

Dus? Ecactly. Done. Ziet U?

Nog een extra. JB speculeerde op China en investeerde... ik hoop dat dit blijft opbrengen terwijl hij vast zit. Indien zo...
Wat mode betreft is dat zo, dat heeft niets met mijn voorkeuren te maken. Mijn vrouw is slechts 46kg maar mooi geproportioneerd.

Het is nogal evident als men in de zakenwereld zit dat men soms de hoer moet spelen. Wie dat ontkent of ooh roept is een hypocriet.

Ik investeer niet rechtstreeks in China omdat het een bijzonder moeilijke markt is. Mijn vrouw en haar familie hebben het één en het ander maar ik weet er maar een deel van. Op dat gebied houden we alles netjes gescheiden.

Het is te zien waarop JB investeerde. Als niet Chinees is het niet evident om in China iets te bezitten tenzij je de weg en de juiste personen kent.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 March 2017 om 19:20.
Oud 26 July 2017, 13:58   #186
TREBRON
Parlementslid

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een modeontwerpeR eens horen zeggen dat, moest hij de kapstokken kunnen leren lopen, hij geen vrouwen mee zou gebruiken. Ze storen de lijnen van de kledij..........
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2017, 23:27   #187
fred vanhove
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Als ik één verslaving heb dan zijn het wel vrouwen. Men zou denken het gaat weg met ouder worden maar nee. Nu moet ik me wel braver proberen te houden maar het zit er ingebakken.
Gevaarlijke verslaving. Liever jij als ik. De meeste verslaafden daaraan gaan rap de pijp uit.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 August 2017 om 23:50.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be