Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2017, 18:38   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ik heb alleen maar gesteld dat het land beter bestuurbaar zou zijn, niet dat het beter bestuurd zou worden. Ik heb de laatste 30 jaar namelijk niet 1 structureel belangrijke goede politieke beslissing gezien in Belgie en ik denk niet dat dat is omdat de gemiddelde belgische intelligentie significant lager is dan deze van andere nationaliteiten, maar wel omdat belgie totaal ONBESTUURBAAR is. Als gevolg daarvan kan het niet anders dan dat belgie in de sloot terechtkomt.
En die asperge zou dat beter doen?
Iemand die toevallig uit de juiste kut gefloept komt?
Sta me toe daar ferm aan te twijfelen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2017, 19:39   #22
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En die asperge zou dat beter doen?
Iemand die toevallig uit de juiste kut gefloept komt?
Sta me toe daar ferm aan te twijfelen.

Gelijk welke bestuurder zal het beter doen dan wat de belgische politiek de laatste 30 jaar gepresteerd heeft....
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2017, 20:45   #23
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Gelijk welke bestuurder zal het beter doen dan wat de belgische politiek de laatste 30 jaar gepresteerd heeft....
Bovendien heeft een koning meer prestige dan een politieker. Als de koning naar New York gaat is dat belangrijker nieuws daar dan dat een eerste minister gaat. Ten tijde was prins Albert de beste commerciële vertegenwoordiger van België.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2017, 22:37   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Stel je maar eens even voor dat Phphphphillipeken als klein manneken gestorven zou zijn aan een griep, en zijn zus aan een auto-ongeval.
Dan zaten we met de Lorre.

Dan was Vlaanderen inderdaad al onafhankelijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2017, 22:38   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bovendien heeft een koning meer prestige dan een politieker. Als de koning naar New York gaat is dat belangrijker nieuws daar dan dat een eerste minister gaat. Ten tijde was prins Albert de beste commerciële vertegenwoordiger van België.
Maar ge kunt die gasten daar evengoed plezieren met prins karnaval. Die yankees zien het verschil niet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2017, 08:10   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het koningshuis heeft anciënniteit sinds 1830.
als ik me niet vergis, heeft het b-eerste ministerschap 1 jaar meer ancienniteit dan het b-koningshuis...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2017, 11:25   #27
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar ge kunt die gasten daar evengoed plezieren met prins karnaval. Die yankees zien het verschil niet.
Amerikanen zijn doorgaans niet de idioten die afgeschilderd worden in Europa. Net zoals het in het midden Oosten etc een plus is een prinselijke of koninklijke gezant te hebben en ook voor veel andere landen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be